Skaardie; mulla oli sama homma ensimmäisellä neuvolakäynnillä, sydänääniä ei saatu kuulumaan, vaikka täti niitä pitkän tovin etsiskeli. Oli silloin muistaakseni vko 10+2 tms. Varoitteli kyllä, ettei niitä tässä vaiheessa välttämättä vielä kuulu, mutta kyllä siitä itelle tuli aika hermostunut olo. Kävinkin sitten muutaman päivän kuluttua varhaisultrassa kurkistamassa, että kaikki on varmasti hyvin, ja olikin Tämän jälkeen on kuunneltu sydänääniä kerran lääkärin vastaanotolla, ja silloinkin niitä sai etsiä tosi kauan, kunnes löytyi! Ilmeisesti vilkas kaveri kyseessä Eiköhän ne äänet sullakin saada kuulumaan, ymmärsin että tuo on ihan normaalia, varsinkin kun neuvolan laitteet on mitä on.
Oletteko muuten ottaneet influessarokotetta? Itse olen vähän kahden vaiheilla, että ottaisinko, kun sitä toisaalta suositellaan raskaana oleville, mutta toisaalta taas ei kannattaisi ottaa mitään "ylimääräistä". Normaalisti en ole sitä kyllä ottanut. Hmm...
Oletteko muuten ottaneet influessarokotetta? Itse olen vähän kahden vaiheilla, että ottaisinko, kun sitä toisaalta suositellaan raskaana oleville, mutta toisaalta taas ei kannattaisi ottaa mitään "ylimääräistä". Normaalisti en ole sitä kyllä ottanut. Hmm...