Moikka, mullakin ollut taukoa täällä käymisessä, varsinkin kirjottamisessa.
Seuolonnan tulokset, KOKSissa menee niin, että samalla keikalla kun käy np-ultrassa, käydään labrassa verikokeessa. Jos ei oo mitään ylläreitä, niin ei kuulu puhelinsoittoa ja jos on, niin parin viikon sisällä soittaa. Periaatteessa minusta tylsä systeemi, kun joutuu odottelemaan, mutta enpä ole tällä kertaa päätäni vaivannut asialla yhtään. Pitää oikein miettiä, onko se 2 vkoa jo mennyt... turvotus oli tyypillä vain 0,6 joten senkään takia en varmaan oo asialle ajatuksia uhrannut. Vaikka tietty mitä vain voi eteen tulla milloin vain.
Mullakin
laskettu aika muuttui, no peräti päivällä, mutta on siis
10.5. Ja rakenneultraan mä pääsen juuri sopivasti joululahjaksi, se on maanantaina 23.12. heti aamulla
Mahan kasvu, voi hyvänen aika. Huutonauruhan siitä tuli, kun luin pädilleni lataamasta pampersin appsista, että voi olla, että maha on alkanut kasvaa, mutta vielä on varmasti aivan liian aikaista äitiysvaatteille, voi morjens... Töissä tietää kaikki, tänään oli pokkaa yhdellä ysiluokalla oikein varmistaa, että olenhan raskaana, että niin hyvin on piilossa! En tajua minkä mallinen olen tai mitä ihmettä, en ole erityisen hoikka enkä ylipainoinen, tasan tavallinen, vähän lyhyt ihminen
Mutta näkykööt, aivan sama, huvittaa vain, kun teinit muka huomaamattomasti supisee ja osottaa "tosi huomaamattomasti" mun mahaa ja kuiskaa jotain kaverille. Tahallani en oo sanonu niille mitään. Ja oudointa mun mielestä on, että vaikka vyötärö on kasvanut miten sattuu, painoa ei ollut neuvolan mukaan tullut edes kiloa lisää. Rakas miehenihän sanoi, että kato kaikki paino sulla on lähenyt lihaksista, niin siks vaaka sanoo noin. Thänks vain.
Neuvolassa kävin, kaikki sinänsä ok, hemoglobiini sekä verenpaine jatkaa laskuaan, mikä tuntuu vähän kurjana olona. Laattaamatta olen ollut jo reilun viikon yhteen putkeen, luulen, että se olikin sitten siinä! Ja jos ei ollut, niin olen kiitollinen näistä päivistä
Tulipahan tekstiä, pitäisikö käydä useammin, jottei tule koko sivua kirjoitettua kerralla...? Mukavaa viikonloppua kaikille :heart: