Paljon onnea Lirolle!!! :flower: B) Olen ihan kade!!
annaliina ja birdie81, minulla oli eilen sellainen pieni salainen haave myöskin, joka ei sitten ottanut toteutuakseen. Lapsiveden määrä on ollut siellä alarajoilla, että se riittää ja eilen sitä tutkivat äitipolilla, että täytyykö asialle tehdä jotain ja minä toivoin pienessä mielessäni, että käynnistys olisi edessä, mutta eihän siinä sitten niin käynytkään. Toivottivat vaan hyvää kotimatkaa!!!
:headwall: =) :|
Mymmelis ja muut miettijät, voi kuulkaas vaan miten täälläkin päin on mietitty ulkonäköä synnytyksen jälkeen. Varsinkin vatsaa että kuinka se lörpöttää aluksi :| Mutta onneksi siitä seurauksena on jotain ihanaa, nimittäin OMA VAUVA!!
:heart:
Painoa kertynyt sen 14kg:n verran ja vaikka se kilomääränä tuntuu isolta, niin ei sitä
vaatteet päällä huomaa, ainakaan itse. Tiiä miten sukulaistet ja muut ajattelee aina kun näkkeevät minut lyllertämässä.
Ennen raskautta painoin 50-52kg ja toivon hartaasti olevani vielä
joskus samoissa mitoissa, koska lyhyenä ihmisenä (155cm) se on just sopivan verran. Sopivasti lihaa ympärillä
Voin vaan kuvitella miten rankkaa on ensimmäiset kuukaudet jumpissa (sitten kun joskus uudestaan aloittaa), varmaan kun aloittaisi ihan alusta. On nimittäin lihakset niin rappeutuneet kun moneen kuukauteen ei ole tehnyt sitten oikein mitään niiden eteen :headwall: Mutta siitä voin vaan syyttää itseäni
Kaikki aikanaan, aluksi sitä haluaa keskittyä vain pikkuiseen :heart:
No siitäpä aiheesta päästään sitten niihin iki-ihaniin
raskausarpiin, niitä on tullut reisiin rintoihin ja vatsaan. No rinnoissa ne ei ole haitannut ollenkaan, eikä reisissäkään niin paljoa kuin mahassa.
Kuinkas nopeasti raskausarvet vaalenee?? Mutta voihan sitä ajatella niin että ne on seurauksena jostakin hyvästä, eikä vaan pelkästä nopeasti lihomisesta
Positiivista ajattelua kehiin, vaikka itselläni se on aina vaikeaa, varsinkin jos sattuu näkemään itsensä alasti peilistä :headwall: :| Ei ole kiva näky, yhtä arpea vaan koko akka
Ainiin vielä painosta/ulkonäöstä sen verran, että kyllä sitä on tyytyväinen ja veri häpi itseensä jos joskus pääsee vielä entisiin mittoihin, vaikka ennen raskautta ei silloinkaan ollut sinut itsensä kanssa =) Tai no eihän sitä vielä tiedä millä mielellä sitä raskauden jälkeen on
Vaatteista: löytyy kahdet äippähousut joita käyttää kun lähtee ulos kotoota, muuten menee monet vanhat kolitsihousut tai trikoot, paitoja on yksi lyhythihainen ja yksi pitkähihainen t-paita (äitiysvaatteita siis). Parit entiset paidat menee vielä päälle ja sitten olen tulevaisuutta ajatellen ostellut omankoon tunikoita, jotka menevät nyt ja toivottavasti myös sitten synnytyksen jälkeenkin =) Mutta voi että on IKÄVÄ OMIA VAATTEITA, kaappi olisi niin täynnä vaikka mitä, mutta kun ei mene päälle!!! Mistähän se johtuu
Olenkohan minä lihonnut tai jotain, niinkun omalle ukolle monesti sanonu, että olenkohan minä raskaana kun hassusti pyöristynyt kun ei mikään mene päälle
(.) Eilen siis käytiin siellä äitipolilla tutkailemassa masun tilannetta ja kottiin pistivät, eli täällä sitä vielä kahdenkin viikon päästä pörräillään masu pystyssä :headwall:
Sukkapuikkoja ja menkkakipuja löytyy paljon, mutta ei muuta.
Mitä muuten tarkoittaa kun sanoovat kohdunsuusta, että ulkosuulle auki yhden sormen verran??? Onko siellä tapahtunu niinkuin sitten yhtään mitään?? :ashamed:
No jopas tuli taas tarinaa! Eiköhän se ole mentävä imuroimaan ja tiskaamaan...
santrra 39+2
Ainiin
lämpöpatteri-olo täälläkin ihan liian usein ja aina väärään aikaan, eli silloin jos on jossain kylässä tai kaupassa missä ei voi heittää itseään alasti
=)
:wave: