TOUKOKUUN TOIVOTUT helmikuussa

Se on kuulkaa uusi kuukausi ja uudet kujjeet :)

TOUKOKUUN TOIVOTUT helmikuussa


25.4
TyyneTäti...............viides


26.4
Mollakka.................kolmas..........PHKS
PulttiBois .............kolmas.......naistenklinikka...tyttö

27.4
Elz83N...................kolmas..........Mikkelin keskussairaala

28.4
Juuri......................esikoinen.......OYS

30.4
safariina

1.5

EkaVakara .............toinen


2.5
tmvk ...................kolmas................TYKS .......poika

3.5
HelmiPihlaja............esikoinen
Mimosa81..............esikoinen..........TYKS
kanaemo ...............neljäs
T-74.....................esikoinen
wannabe mum........esikoinen...........LKS


4.5
paivansade73.......kolmas.....Kätilöopisto tai Naistenklinikka..poika
Edla-mamma.........esikoinen..Kättäri tai Naistenklinikka........tyttö
e rika...................esikoinen
carmen.............esikoinen.........Naistenklinikka
pipa86..............esikoinen.........Kättäri.................poi ka
nemika..............kolmas

5.5
hes
PMMP76
vappuvauvan äiti.........toinen


6.5
ToukoMuru.............esikoinen
onnellinen81
Pötkis.....................neljäs
Rötväles.................


7.5
Liro........................toinen...........SatKs
RiiaLopo ................toinen
summer 81.............toinen.............Jyväskylä
iitu84......................esikoinen



8.5
santrra ..........esikoinen.......Kuopion Yliopistollinen sairaala
Jenni30v.............esikoinen.......TAYS
poika04...............toinen.......Kuopion Yliopistollinen sairaala
Annaliina73...........kolmas..........OYS
autumn84..............toinen

9.5
Laurenzia..............kuudes...........PHKS
Vaula....................kolmas
Dinah....................toinen..............PKKS
toukomamitsu..........esikoinen........poika
sonja R..................toinen............TAYS
Liinukka-84............esikoinen...........KOKS............tyttö

10.5
samary..................esikoinen.......OYS
maviks...................toinen............KOKS
Marimint81.............esikoinen
Lumikko71.............toinen
Hjarta...........................................EKKS
eeti.......................esikoinen.........Kättäri........tytt& #246;
kuunlilja.................esikoinen

11.5
Toukonuppu

12.5
Annastiina69...........neljäs..........Jorvi
Lilia78....................esikoinen
Odottaja86.............................HUS/Lohjan Sairaala
mouku80...............esikoinen....kätilöopisto
monitoimityokalu......kuudes.......Seks

13.5
Lahja...................toinen
dedefilus .............kolmas
Repa .....................esikoinen.......KOKS
äippä 84 ................kolmas..........SatKs ...........oma/miehen veikkaus poika
weiss.....................toinen
liontar....................
Hippolyta..............esikoinen.........Naistenklinikka..............poika

14.5
beccy.....................toinen
wilhelmiina81..........toinen..................poika
kaisa pieni..............toinen..........KHKS
Hituel.....................esikoinen.....OYS
naukuri.......................................Kätilöopisto

15.5
Ronya Royce .........toinen.......QCCH London
sisarHENTOvalkoinen......toinen........Jorvi
katrinainen...esikoinen..Trondheimin yliopistollinen sairaala..tyttö
uusodottaja............kolmas.................TAYS.........poika
saaara ........................toinen........KPKS


16.5
pippa.....................esikoinen
Brighton calling ......esikoinen
naukuri .................ésikoinen
memmu-85.............toinen

17.5
virpi73...................esikoinen


18.5
liinu83 ..................esikoinen

19.5
Jonsku83...............esikoinen
Sarvipää Sammakko
Nissu76................kolmas ......Oulaskankaan sairaala
cheesecake.........esikoinen.........TAYS

20.5
hemppis ...............toinen
London calling....esikoinen...King's College Hospital
Anuliina...............ensimmäinen........OYS
reika...................toinen.......KOKS

21.5
sädetikku .............kolmas ..........poika
iritna ..................toinen
Siilura ................esikoinen
PieniTytönTylleröinen...toinen.......Tays
birdie81 .............esikoinen.............KSSK

22.5
VanhaEnsiSynnyttäjä
Cici86
Pipsa Possu .........toinen............KYS

23.5



24.5
Hemuli79 ...........esikoinen
SatuA78.............kolmas
Maha-asukki07
Mymmelis............esikoinen ............HUS/Lohjan Sairaala .........poika


25.5
Puliina ..............esikoinen
Silla81 .............neljäs
Sara80...............esikoinen....LKS
Mintsi................kuudes.......KHKS

26.5
Tupuna.............esikoinen...Kätilöopisto
Sinuhe..............toinen.......Kätilöopisto .......................poika
Vilma77 ..........toinen........Porvoo

27.5
Jossu-71 ........kolmas..........SatKS

28.5
Majj.................ensimmäinen

29.5
sarbba............kolmas.........jyväskylä
rakkausvauva..............neljäs.......................tyttö

30.5.
merika..........toinen......................................tyttö

31.5.
kriisi...............viides.............jorvi
kurpitsa...........toinen...................................tyttö
ansu03

lisäksi ei la

Maarikki
suzette
Pikkunen.................viides
khalawah.................kolmas
Muska
Hipsulainen-80
Venla-05
Heleemi81..............kolmas
Maiqu
Nemotin
gha.........................neljäs
äitiliini


linkki lokakuun keskusteluihin

http://keskustelu.kaksplus.fi/t869855

linkki syyskuun keskusteluihin:

http://keskustelu.kaksplus.fi/t845033

linkki marraskuun keskusteluihin:

http://keskustelu.kaksplus.fi/t890345

linkki joulukuun keskusteluihin

http://keskustelu.kaksplus.fi/t913094

linkki tammikuun keskusteluihin

http://keskustelu.kaksplus.fi/t934356


 
Kiitosta päivityksestä=)

Huh, kun rupeski jotenki jänskättään ku luin tuosta listasta meidän kohalta et "oma veikkaus poika"...mahtaakohan sittenkään?... jotenkin kahen tytön jälkeen ei osaa niin ees aatella...
 
Hyvää viikonloppua kaikille tää vetäytyy viettämään viikonloppua ehkä pääsen piipahtaa lukemaan teidän juttuja kun lähdetään kylättelemään.

Weiss ja ekavekara paljon lepoa ja hyvää mieltä teille että pienokaiset kasvaa ja pysyvät sisällä. =)

poika ja pieni ihme papu 26+1 ajatelkaas 14 viikoa jäljellä
 
Mukavaa Helmikuun alkua :wave:

Tänään kävin ylimääräsessä lääkärineuvolassa, supparit ei ole onneksi ruenneet avaamaan paikkoja, kanava oli kyl lyhentyny ja paikat pehmeet. Kuulema pitäs nyt sitte rauhallisesti ottaa ja levätä, ei mitää ylimääräsiä tehä. Lääkäri sit meinas et jos vielä enemmä säännöllistyy nämä niin täytyy katsoa sairaalassa oloa jos ei kotona pysty olemaan rehkimättä. Että sellasta, kuitenki helpotti todella paljon kuulla ettei paikat ole ruennu aukemaan =)

sarbba rv 23+1
 
Voi kehveli, mikä ihanah lumimyyhkyh!!!! :heart: (sanoi mun kummipojan sisko tänään :heart: Se oli ihan naama hämmästyksestä valkoinen, kun katsoi ulos) Hyvä, ttä kotiin löysin, hirmuisa tuiverrus kyllä!!!toivottavasti nyt vaan pysyisi tuo lumi, niin pääsisi tekemään lumiukon :LOL:

Eipä ihmeempiä, kiva kun täälä jaksellaan päivitellä ja availla näitä uusia ketkuja :heart:

Nautitana kauniista lumesta, se varmana kuitenkin huomenna sulaa apois :LOL:
 
tervehdys kaikille!

uutena uskaltaudun pinoonne. toki olen juttujanne lueskellut, mutten ole rohjennut kirjoittaa.

odotan toista lastamme, laskettuaika menee ihan toukokuun lopulle 31.5 eli hännän huippuna ollaan. esikoinen on kesäkuussa -05 syntynyt.

YHTEISELOA MIEHEN KANSSA: 7,5 vuotta ollaan yhdessä oltu joista 5,5 vuotta naimisissa.

monilla onkin ollut supistusten kanssa ongelmia,halauksia :hug: teille kaikille niistä kärsiville.

itse olen ollut kanssa s-lomalla koko ajan. ennen joulua olin suppareiden takia saikulla kaks viikkoa ja kun vuoden vaihteessa palasin töihin niin kärvistelin sitten kaksi viikkoa paineentunteen,jomottelun ym. kanssa, kunnes tajusin soitella neuvolaan ja sitä kautta passittivat 3 viikon s-lomalle. ens viikolla käyn lääkärin juttusilla vielä joten silloin tiedän jatketaanko s-lomaa vain meenkö vielä hetkeks töissä kääntymään.

tosi järkky ilma ulkona, on tuiskunnut lunta koko päivän. yöllä heräilin vähän väliä koviin tuulen puuskiin. sais se kevät tulla jo..

kurpitsa ja kirppu rv22+6(ultran mukaan tyttö tulossa..)
 
tervehdys! olen lukenut jo jonkin aikaa palstaa nyt sain aikaseksi kirjottaa.
olen 32v 13v pojan äiti toinen on tulossa la on viralisesti 11.5 mutta kävimme keskiviikkona ultrassa yksityisellä siällä la näytti 7.5.
miehen kanssa tulee 5v toukokuussa avoliitossa ollaan.
äkkiä tämä aika on menny enään ei ole montaa kuukautta h-hetkeen.

toukonuppu rv25+5 (tyttö tulossa)
 
Moikkelis! Niinpä se on sitte Helmikuu =) Täälläki on ollu pikkusen lumimyrskyä. Mulla alkaa maanantaina rv25 =) Kolomekympiä lähestyy =) Eipäs tänne sen kumempaa hyvät viikonloput kaikille palaamisiin! :wave: =)
 
tervetuloa uudet mukaan!!!

Täällä ruvetaan kanssa viikonlopun viettoon!!!

Kiitos pinon päivityksestä.. Voiskos joku vaihtaa lasketuksi ajaksi 21.5. Ja Keski-Suomen keskussairaalassa synnyttelen..

yhdessäolosta Aprillipäivänä tulee miehen kanssa täyteen 7 vuotta. Tavattiin 2001 baarissa, ja lupauduin hänelle kaupunkioppaaksi kun satuttiin asumaan samalla paikkakunnalla... Naimisissa ollaan oltu kaks vuotta.. JA kihloihin mentiin joulun alla 2002.. Eli hitaasti on hyvä tullut...

Huomenna katsastamaan syöksyvaunuja. Jo on aikakin ;)

birdie 81 + ahmatti rv 24+2
 
Iltaa !!!

Onkos teillä käytössä tukivöitä?? Minkä merkkisiä?? Itse tilasin eilen sekä Anitan tukivyön, sekä sen Carriewellin tuubin, jota monet kyllä haukkuvat vähän löysäksi :) Ajattelin nyt kokeilla molempia, ties vaikka olisivat molemmat hyviä :whistle: Molemmissa oli mielestäni palautus oikeus, kun ihmettelin, että onhan se nyt kornia kokeilematta ostaa... Molempien pitäisi tulla ensi viikon puolessa välissä viim. Toivottavasti tulisivat mahd. pian, koska miulla on nyt ilmennyt hiukankin reippaamassa kävelyssä niitä kipuja nivusten ja alakylkien seudulla. Semmoista, että on pakko pysähtyä toviksi, niin helpottaa :|

Ruu ompi ollut tänään kovin hiljainen, muutama laiska muljahdus on tuntunut ja ihan muuta potku. No, onhan meillä kaikilla vähän laiskahkoja päiviä, siispä huoli pois :p

Uusimmassa vauva-lehdessä oli hyvä vertailu noista turvakaukaloista ja -istuimista!!! Sain taas väh :wave: selvyyttä, kun ollaan netistä kyllä katseltu, mutta mitään ei olla varmaksi lyöty... menee se tilaaminen varmaan vähän keväämmälle vielä', miehen piti saada jotain ylityökorvauksia ensin, tms... |O

Kumman hiljaista täällä tänään ollut, onkohan kaikki kerhon puolella juoruamassa vaiko viikonlopun vietossa jo?? :saint:
 
weiss
Ihanaa, helmikuu jo!!! Kyllä tuo aika menee, kohta on jo kevät.. Tervetuloa uudet! Olo on jokseenkin väsynyt, ettei meinaa muuta jaksaa kun nukkua. Kai tämä makoilu alkaa verottaa ja kun ei tuonne uloskaa oikeen pääse. Sitä oottelee, että sais luvan alkaa edes jotain pientä tehä. Tukivyötä olen itekkin kokeillut, mutta ei sopinu miulle, oli esikoisen oottelusta tallella. Tukihousut on sopinu paremmin ja niitä olen käyttänny varsinkin, jos autolla olen joutunnu kulkemaan.. (on muuten tosi seksyt!! :LOL: ) Sellaset vihonviimeset erotiikan tappajat että.. no, eipä sitä muutenkaan saa.. :( Poika ja muut joilla supistelee: Onko teitillä muilla tullu kivistäviä supistuksia yhtäkkiä, kun ootta makuulla. Miulla tänään tullu muutaman kerran ja oikeen pelästytti, että eikö tuo lepokaan auta, mutta onneksi kuitenkin olo jo helpompi.. Huh, on tämä yhtä pelkoa ja jännitystä. Vielä olis reilu 14vkoa matkaa.. Mutta hyvää viikonloppua kaikille ja palaillaan taas! :wave:

weiss ja pikkuinen 25+3
 
heips, koleasta Lontoosta, luntakin lupasivat, mutta lampotila on kylla plussan puolella...


Mymmelis Mulla on kaksi carriwellin tuubia, toinen oli ostettaessa loysempi kuin toinen, otin Mediumin, kun kokeilin serkun vanhaa S kokoa ja oli hieman tiukka. oon kayttanyt niita jo joulukuusta lahtien ettei selka kipeytyisi toissa. hyvin on toiminut kun ei kummemmin selkaan ota. hieman on iskias vaivaa, mutta sain tanaan hyvat venytys ohjeet, taytyisi vain muistaa istua ja seisoa suorassa toissa.
Ehka tilaan viela yhden loopuraskauteen, edeleen M kokoa.

Eilen Illalla vasta muistin etta ollaan kuljettu miehen kanssa yhdessa 9 vuotta. Eipa tuo itsekaan muistanut :D . Haa paiva onkin sitten tan kuun 29, eli karkauspaivana :heart:

Nyt ostoslistan tekoon ja kauppaan huomenna tulee paivallis vieraita! hyvaa ja lumista viikonloppua.
 
weiss: Joo mulla ollu kans noita samanlaisia myös, kyselinki tänää lääkäriltä niistä, silläpä se varmaa otti sitte sen sairaalassa makaamisen puheeksi jos ei ees sillä levolla pysy supparit pois.
 
Mymmelis: Mulla on tuo Anitan tuki vyö, mutta tuli tilattua vähän turhan iso (koko S) tai ainakin vielä se tuntuu vähän löysältä, eikä säätö vara riitä. En kuitenkaan palauttanut sitä olettaen että tää masu ei varmaankaan ainakaan pienene ;) Eli josko se kohta toimisi paremmin. Tänään tein kirppikseltä löydön, tälläisen Patrician tukivyön. Edessä kolme luuta tukemassa, sivuilla, selän puolella kaksi luuta. Masun päällä lisäksi kiristyskappale jolla saa säädettyä kokoa oikein reippaasti. Tosi hyvän ja jämäkän tuntuinen, eikä nuo luut paina vaikka aluksi pelkäsin niin. Ja hinta oli huimat 3 ?

Weiss: Mulla on kanssa välistä ollut ihan paikallaankin noita aika pirusti kiristäviä supistuksia vaikka olen ollut vaan paikoillanikin. Tosin ei nuo kauaa ole kestänyt, hyvin lyhyt aikaisia kirpaisuja. Olettaisin ettei ne ole mitään kovin phaa saannut aikaan kun kävin toissa päivänä tarkistuttamassa alakerran tilanteen eikä se ollut muuttunut sitten edellisen tarkistuksen, eli kohdunsuu ei ollut auennut enempää. Mutta käy ihmeessä tarkastuttamassa tilanne, mulle ainakin lääkäri neuvoi niin että parempi käydä tarkistuttamassa tilanne vaikka "turhaan" kuin jättää käymättä. Sellaisen huomasin tuossa että olen alkanut ottaa illalla ennen nukkumaan meno tabletin magnesiumia, suonenvetoihin& siihen että saisin unta, mutta musta se on kyllä tainnut auttaa myös supistuksiin. Sehän jotenkin rentouttaa lihaksia...Mutta tämä on ihan täysin mun omia päätelmiä tuntemusten perusteella, ei tieteellistä todistetta toimivuudesta.
 
weiss
Miulla on kotrolli äippäpolille taas muutaman viikon päästä. Hitsi, jos tuollaisia alkaa olemaan. Mie pelkään sitä sairaalaan joutumista!!! Ja että laitto nuo supparit oikeen irvistämään. ei muut ihan tuolla lailla, sain oikeen puhallella, että alko helpottaa. Onneksi jäi kuitenkin muutamaan. Ja mie sain ohjeeksi ottaa yhteys suoraan synnärin päivystykseen, jos tilanne alkaa tuntua pahemmalta tai alkaa limanen vuoto. Voi meittiä toukokuisia.. Onneksi saa täälä ihteänsä purkaa, ei tarvii yksinään märehtiä, kun ei miun ukko ainakaan aina jaksa ymmärtää tätä hötkyilyä tai sitten on valmiina jo lähtemään viemään sairaalaan..
 
Mymmelis mulla on kaksi Anitan tukivyötä ja nämä ovat taivaan pelastus ollut minulle. Ilman näitä en pystyisi enää kävelemään. Ennen kuin sain tämän ensimmäisen tukivyön niin pelkkä istuminen sai tähdet lentelemään, pari ekaa päivää kuin käytin niin en huomannut mitään eroa entiseen, mutta viikon käytön jälkeen huomasin ettei selkään enää särkenyt ja nyt pystyy liikkumaan ja istumaan... Supistukset myös rauhoittui tukivyön käyttöön oton jälkeen. Nyt tulee enää muutamia päivässä...

Tervetuloa uusille

Ja kiitos uudesta pinosta annaliina73

Ollaan miehen kanssa tavattu 2001 syksyllä baarissa ja tammikuussa 2002 mentiin kihloihin, 2003 tammikuussa syntyi poika ( sai alkunsa toisesta kierrosta ) ja helmisuussa mentiin naimisiin että kohta tulee 5-vuotis hääpäivä, tyttö syntyi 2004 syyskuussa ( unohdin kolme pilleriä ja tulos oli aivan ihana tyttö ) . Nytten kun poistatin kierukan niin heti "tärppäsi", yksiäkään menkkoja ei kerennyt tulemaan.

tmvk ja toukka 27+0
 
Minullakin tulee noita kivistäviä supistuksia ihan levossakin. Varsinkin selin makuulla tulee napakimmat suppari, ja se on sitten omaa tyhmyyttä, kun tietää, että kohtu painaa jo siellä takana olevia veri suonia niin, että sekin aiheuttaa suppareita :$ Puhun siis itselleni, mie olen vähän pöhkö, kun ajatuksissani makaan aina selälläni ja sitten äkkiä asentoa muuttamaan, kun tuntuu, että voi v*ttu, nyt se alkaa. Siinä kyllä puhkua, se ottaa aika napakasti :headwall:

Meillä ei ukko taida olla saisinkaan kiinnostunut koko raskaudesta, eipä se enää lainkaan kysele, tai mitään :kieh: Alkaa ärsyttämään pikkuhiljaa, taitaa olla huomenna juttelun paikka... Kyllä se masua saattaa paijata välillä, mutta eipä kummemmin kiinnosta, mitä kerrottavaa olisi... Tai noh, ehkä mä taas ylireagoin, tää Kellään muulla mitään ongelmaa samanmoisen kanssa?? :kieh:nään ollut ihan seko päivä, tunteet heittää ihan laidasta laitaan ja nyt on menossa epätoivoinen raivo..... :p

Kauniit unet kaikille :heart:
 
Nissu76: Hoksasin tossa et meillähän on sama synnäri.. =) Mie sain päättää meenkö ouluun vai oulaskankaalle ja enempi toi oulaskangas houkutti...

Kauheesti tota tekstiä tullu...
Petipuuhat: Aika lailla on hiljasenpuoleista täälläkin suunnalla toi peittojen lehauttelu. Tosin minusta johtuen...Jotenki vaan on noi halut vähän hukassa ja se ahistaa itteeki aika ajoin pahastikkin... :ashamed: Mä oon normaalisti sitä tyyppiä joka tykkää sekstailusta...ja haluaa sitä...ja usein...Nyt vaan ei. Jotenki sitä on niin ylpee vatsastaan ku saa sitä kantaa, mut mikään seksikäs tai haluttava olo mulla ei kyl todellakaan ole!!!Kaikkee muuta ku seksikäs olo...varmaan jo korvienvälissä jotain vikaa ton asian suhteen.

Yhessäolosta: Me on tunnettu vuojesta 2002 eli semmoset 6 vuotta. Oltiin vuosia tosi hyviä ystäviä, ( mies kyl heti ilmaisi halunsa muuhunkin :LOL: ) mut ystäviä oltiin. Sit oli jotain säätämistä mut aika ei vaan ollu oikea ja ystävinä pysyttiin, kunnes 2006 syyskuussa se oikee aika koitti. Kihlat vaihettiin maaliskuussa 2007, ja esikko syntyy toukokuussa 2008 ja häät on sit joulukuus 2008. Vauhilla on edetty, mut antaa mennä ku hyvältä tuntuu. Ja kerran se sielunkumppani on rinnalle löytyny, ni mitä sitä hannailemaan. Asiastahan olen kyllä kuullut että kun te niin joutuin etenittä.... :kieh: painukoot mäkeen sellaset. Mut enempi onneks positiivista vastaanottoa, muutkin huomaa sen et ollaan ku toisillemme luodut. Kauhee mitä rakkaus stooria mä aloin raapustaan... :LOL: Miekkonen on rauhallinen ja turvallinen ja mikä tärkeetä osaa käsitellä mun erittäin vaativaa ja räiskyvää luonnetta!!! :whistle:

Tunteet kyl heittelee ihan totaalisesti täälläkin välillä...Raivosta itkuun ja takas raivoon!!!Mies raukalla paljon kestettävänä! Mulla ei olis montaa päivää enää töitä 15.2 alkas kuukauden vuosiloma ja sit siitä suoraan mammalomalle. IHANAA!!!!
:D Oonki kyl ollu niin paljo saikul ja kipee et nyt sit vaan relataan...vielä kun tovin jaksas tota työpaikan kiirettä ja hullunmyllyä.
Musta tulee varmaan kamala riesa tänne palstalle ku jään kotia... :p

Mut oikeen ihania vointeja kaikille!!!Ja leppoisaa viikonloppua niille onnellisille joilla se on vapaata, mä aherran töissä.

liinu83 ja möykky 24+5
 
Huomenia kanssasisaret! :flower:

Melkein viikon tauon jälkeen ollaan taas täällä linjoilla :D Palasin tosiaan kahden viikon sairasloman jälkeen maanantaina töihin ja olen ollut iltaisin sen verran puhki, että on surffailut jääneet väkisinkin vähemmälle. Töissä on ollut kivaa olla, vaikkakin tuskaista; välillä supistelee, mutta ei missään nimessä samoissa määrin kuin ennen saikkua (uskon, että aloittamani verenohennuslääkitys on tosiaan auttanut ja että ne supistelut johtuivat niistä kohonneista hyytymisarvoista!). Istuminen vain aiheuttaa kamalia kipuja lantiossa ja nivusissa, lisäksi tämä hirviän kokoinen reppu painaa jo sen verran, että tuntuu aika raskaalta istuma-asennossa. Kollegat ovat vähän väliä maanittelemassa minua kotiin lepäämään, mutta niin herkkua se ei ollut, että "vapaaehtoisesti" lähtisin sinne sohvan pohjalle :p Menen päivä kerrallaan- asenteella eteenpäin ja heti jään pois, jos niin pahalta tuntuu!

Ootteko muuten muut huomanneet, että teihin suhtauduttaisiin töissä eri tavalla nyt raskaana ollessanne? Minusta tuntuu, että olen kaikkien yhteinen "lemmikki" masuni kanssa, mutta että ammatti-identiteettini olisi karissut jonnekin matkan varrelle B) Kukaan ei odota tai vaadi minulta mitään; kyselevät vain vointia, tuovat tuolia alle ja käskevät ottaa rennosti. Kivaahan tuo sinällään on tuollainen huolehtiminen, mutta hyvin erikoista... Vaikka olenhan minä muutamaan kertaan itsekin sanonut, että älkää nyt ihmeessä enää kuunnelko minua; minusta kun tuntuu, että tämä raskaus on tehnyt minusta ihan aivokuolleen vihanneksen, joka haaveilee vain Nirppulista.. Taitaa olla marakatti tuolla masussa vienyt kaikki viimeisetkin Omegat tuolta aivoista :LOL:

Mymmelis Kiitos vinkistä tuon Vauva- lehden turvakaukalo- jutun osilta. Pitääkin hakea lehti ja tutustua aiheeseen tarkemmin! On meinaan sitten vielä vaikeampaa löytää se "paras" turvakaukalo kuin esim. vaunut: siinä kun on kyse oikeasti tärkeästä tavarasta! Meille on ihan selvää, että turvakaukalossa ei ainakaan säästellä eli parasta vaan kehiin, koska vauvan turvallisuus on tärkeintä!

Yhdessäolosta Me vietimme juuri tammikuussa tapaamisemme 5- vuotispäivää, kihloihin menimme 2,5 vuoden seurustelun jälkeen ja häät olivat siitä vuoden päästä. Nyt siis oltu avioissa reilut 1,5 vuotta ja ihanaa on ollut! Tapasimme romanttisesti Ruotsin laivan yökerhossa n. 4 promillen humalassa :LOL: Mutta siitä hetkestä ollaan oltu aivan erottamattomat ja aina puhummekin, miten oikealta koko homma on ihan alusta asti tuntunut; miten sitä löysi sielunkumppaninsa paikasta, josta sitä vähiten odotti! Ja koska oli niin hiuskarvan varassa, että mieheni olisikin mennyt toiseen laivaan (jos olisi ehtinyt ;) ) eikä tähän missä minä olin niin kohtalolla oli selvästi sormensa pelissä meidän varallemme =) Jokainen päivä näinä viitenä vuotena on ollut kiittämisen arvoinen - niin ihanan miehen olen saanut :heart:

Mutta jospa sitä vääntäytyisi nyt aamupalalle; olen täällä vanhempien luona käymässä ja lähdössä aamupäivällä ystävän luo katsomaan heidän tyttöjensä vanhoja vaatteita ja vauvatarvikkeita, joita ovat laittaneet meille syrjään! Luulen vähän, että kun mies tulee huomenna minua hakemaan niin on auto täynnä Nirpun tavaroita ;)

Kuullaan taas pian :wave:

Carmen ja Nirppu rv 26+6
 
huomenta,

pian kotisuomeen, ihanaa. Toivon vaan etten tule kipeaksi, kurkku on hiukan oudon tuntuinen ja paivakodissa kauhea tautiepidemia. Olisi niin surullista matkustaa kotiin ja olla kipea.

Carmen musta kanssa tuntuu, etta olen toissa kaikkien lemmikki masun kanssa. Toisaalta paivakodissa lapset ovat lahella sydanta. Joka paiva kysellaan raskaudesta ja tadit muistelevat omia synnytyksia jne.Minun kasketaan levata ja tuntuu, etta en enaa tee puoliakaan toista. Valilla vahan nolottaa. Niin ja kun vanhemmatkin kyselevat joka paiva, niin kyllahan tata erikoishuomiota tulee. Alkaa vaan huolestuttamaan oma koko, kun kysyvat etta etko jo pian jaa aitiuslomalle, selitapa siina, etta viela 3 kk laskettuun aikaan. :D

Olen huomioinut, etta kirppunen on aika elavaista sorttia, riehuu ja potkii ja on muutenkin usein hereilla. Hassua vaan on, etta potkut riehumisessakin ovat valtavan tasaisia ja ikaan kuin harkittuja muksaisuja. olenkin alkanut varautumaan siihen, etta masusta on tulossa elavainen ja paattavainen tapaus. Jos nain on niin tulee kylla isaansa. Perrikohan viela isansa ihanan punaisen tukan ja pisamat? :LOL:

Mutta nyt lentokentalle. Hyvaa viikonloppua kaikille! :heart:

Kiitos Annaliina uudesta pinosta

katrinainen ja kirppunen 25+3
 
Nopeasti kaikille huomentaja mahtavaa viikonloppua nauttikaa vapaasta ja lumesta. Ja ennenkaikkea nauttikaa kauniista massuistannne.

Tervetuloa uudet joukkoon!

Levossa on minullakin tullut kipeitäkin suppareita, eräänä iltana alkuyönä siinä määrin et isäntä meinasi ambulanssin kutsua kun huohotin ja irvistelin vain

Mies oli eilen ihan innoissaan kun vauva innostu kerrankin isille potkimaan kun isukki seurusteli toisen kanssa. Oon miettinyt et taitaa toinen olla vaakaasennossa siellä kun toiselle puolelle postkasee niin tuntuu toiselta tosi kiva paukasu. Mut suurimmaksi osaksi liikkeet tuntuu aika alhaalla mikä on tosi kiva kun sattuu rakko täynnä olemaan :D

Mää tässä nautin vaan ajatuksesta kun saan olla lomalla loppuun saakka vaikka välillä ajattelenkin et olen huono ja laiska ihminen kun olen ollut saikulla ja sit heti rupeen pitää lomia pois...mut kai sitä kerkee töitä viellä tämän jälkeen tekemään. Kaikista ihaninta on et saan viettää aikaa esikoisen kanssa ennen toista saa toinen tuntea olevansa tärkeä kun touhutaan päivät yhdessä. Kun sittenhän se aika pitää jakaa toisen kanssa.
Mahan kokoon täältä löytyy kanssa melkonen kumpu, ihan pelottaa et minkalainen se on parinkuukauden päästä

ja turvallista matkaa katrinaiselle tänne kotisuomeen

poika04 ja papu 26+2 :heart:
 

Yhteistyössä