Huomenet!
Olipa tuskallinen yö. Sain tuon influenssan aikaan nimittäin ihottuman kasvoille, joka jo lähti tässä välillä paranemaan, mut taas viime yönä "iski kimppuun". Lääkäri ei osannut sanoa mitään asiaan. Sanoi vaan et voin laittaa Hydrocortisonia.. Oliskohan tämä allergiaa? En oo ikinä ollut allerginen, mut luin jostain et raskausaika altistaa sillekin: epäilen et olisin allergisoitunut appelsiineille.
Onko teillä jollain vastaavaa kokemusta? Tai onko ennestään allergisia joukossa ja miten tää raskausaika on siihen vaikuttanut? Kuullostaa ihan pikku-jutulta, mutta ei naurata öisin. Muutenkin alkaa pinna palaa tän jatkuvan yskän kanssa. :/ Tulihan tuota taas vali-vali -osastoa...
Ajattelin menä ja palkita itseni yön kärsimyksistä laskiaispullalla. Mut siinäkin on omat haasteensa löytää sellainen hyvänmakuinen yksilö tuolta kahvioista. Ja sitäpaitsi oon kyl aika järkyn näköinen tän ihottuman kanssa :| Meen silti.
Himot: joo, oli kans appelsiinit, mut eipä ole enää t. rupinaama... Toivottavasti en allergisoi tässä ohessa myös papu-parkaa.
Närästykseen on toistaiseksi auttanut et juon piimää lasin n. puoli tuntia ennen nukkumaanmenoa. Ja sit jos viel tuntuu et yltyy, niin otan Rennien. Itse asiassa juon nykyisin tuon piimän ihan jo varmuudeksi. Ai niin ja syödä ei kande ennen pitkälleen menoa, mut se onkin varmaan kaikille muille ollutkin selvää
Katrinainen: oon kyselly asiasta ja periaatteessa kaikkia Valion tuotteita voi syödä,
kunhan ne on tuoreita eli ei seissyt jääkaapissa päiviä (=pointti). Sama koskee siis Valion pehmeitä juustoja/ homejuustoja yms. Oon itse niitä syönytkin aina välillä. Eli eikun herkuttelemaan! Itse täs mietin kun lähdetään kuukauden päästä Italiaan et mitä siellä uskallan syödä ja mitä en...
Poika: laitoit et sun kaveri synnytti 22 viikolla. Saanko olla utelias ja kysyä miten sikiön kävi kun syntyi noin pienenä keskosena? Luin kans noita maalismasuja: aika mahtavaa et siel alkaa olla jo vauvoja!!! :heart: Ja kohta on meilläkin,
iiiiiiik! :heart: :heart: Ja viel tuosta ystävä asiasta haluan sanoa et itsellehän kävi aika samat yhden ystävän kanssa: välit muuttui kertalaakista kun kerroin et vauva tulee. Mut niin se vaan menee elämässä: välillä ollaan lähellä ja sit taas tulee viileämpää. Harmittaahan se ihan valtavasti.
No niin nyt taas lisäilee voidetta nassuun ja sit kohta jo töihin.
t.eeti+tytzy :heart: