***TOUKOKUUN TOIVOTUT MAALISKUUSSA***

TOUKOKUUN TOIVOTUT MAALISKUUSSA

25.4
TyyneTäti...............viides


26.4
Mollakka.................kolmas..........PHKS
PulttiBois .............kolmas.......naistenklinikka...tyttö

27.4
Elz83N...................kolmas..........Mikkelin keskussairaala

28.4
Juuri......................esikoinen.......OYS

30.4
safariina

1.5
EkaVekara .............toinen


2.5
tmvk ...................kolmas................TYKS .......poika

3.5
HelmiPihlaja............esikoinen
Mimosa81..............esikoinen..........TYKS
kanaemo ...............neljäs
T-74.....................esikoinen
wannabe mum........esikoinen...........LKS


4.5
paivansade73.......kolmas.....Kätilöopisto tai Naistenklinikka..poika
Edla-mamma.........esikoinen..Kättäri tai Naistenklinikka........tyttö
e rika...................esikoinen
carmen.............esikoinen.........Naistenklinikka..............tyttö
pipa86..............esikoinen.........Kättäri.................poika
nemika..............kolmas
santtra.............esikoinen...............poika

5.5
hes
PMMP76
vappuvauvan äiti.........toinen
gha............neljäs.................tyttö


6.5
ToukoMuru.............esikoinen
onnellinen81
Pötkis.....................neljäs
Rötväles


7.5
Liro........................toinen...........SatKs
RiiaLopo ................toinen
summer 81.............toinen.............Jyväskylä
iitu84......................esikoinen



8.5
santrra ..........esikoinen.......Kuopion Yliopistollinen sairaala
Jenni30v.............esikoinen.......TAYS
poika04...............toinen.......Kuopion Yliopistollinen sairaala
Annaliina73...........kolmas..........OYS
autumn84..............toinen

9.5
Laurenzia..............kuudes...........PHKS
Vaula....................kolmas
Dinah....................toinen..............PKKS
toukomamitsu..........esikoinen........poika
sonja R..................toinen............TAYS
Liinukka-84............esikoinen...........KOKS............tyttö
liukumiina.............esikoinen..................TYKS

10.5
samary..................esikoinen.......OYS
maviks...................toinen............KOKS
Marimint81.............esikoinen
Lumikko71.............toinen
Hjarta...........................................EKKS
eeti.......................esikoinen.........Kättäri........tytt& amp; #246;
kuunlilja.................esikoinen

11.5
Toukonuppu
Lakupiippu.......................esikoinen

12.5
Annastiina69...........neljäs..........Jorvi
Lilia78....................esikoinen
Odottaja86.............................HUS/Lohjan Sairaala
mouku80...............esikoinen....kätilöopisto
monitoimityokalu......kuudes.......Seks
karpalo78..............esikoinen.................NKL

13.5
Lahja...................toinen
dedefilus .............kolmas
Repa .....................esikoinen.......KOKS
äippä 84 ................kolmas..........SatKs ...........oma/miehen veikkaus poika
weiss.....................toinen
liontar....................
Hippolyta..............esikoinen.........Naistenklinikka..............poika

14.5
beccy.....................toinen
wilhelmiina81..........toinen..................poika
kaisa pieni..............toinen..........KHKS
naukuri.......................................Kätilöopisto

15.5
Ronya Royce .........toinen.......QCCH London
sisarHENTOvalkoinen......toinen........Jorvi
katrinainen...esikoinen..Trondheimin yliopistollinen sairaala..tyttö
uusodottaja............kolmas.................TAYS.........poika
saaara ........................toinen........KPKS
Hituel..................esikoinen.................OYS...............poika


16.5
pippa.....................esikoinen
Brighton calling ......esikoinen
naukuri .................ésikoinen
memmu-85.............toinen

17.5
virpi73...................esikoinen


18.5
liinu83 ..................esikoinen

19.5
Jonsku83...............esikoinen
Sarvipää Sammakko
Nissu76................kolmas ......Oulaskankaan sairaala
cheesecake.........esikoinen.........TAYS

20.5
hemppis ...............toinen
London calling....esikoinen...King's College Hospital
Anuliina...............ensimmäinen........OYS
reika...................toinen.......KOKS

21.5
sädetikku .............kolmas ..........poika
iritna ..................toinen
Siilura ................esikoinen
PieniTytönTylleröinen...toinen.......Tays
birdie81 .............esikoinen.............KSSK

22.5
VanhaEnsiSynnyttäjä
Cici86
Pipsa Possu .........toinen............KYS

23.5



24.5
Hemuli79 ...........esikoinen
SatuA78.............kolmas
Maha-asukki07
Mymmelis............esikoinen ............HUS/Lohjan Sairaala .........poika


25.5
Puliina ..............esikoinen
Silla81 .............neljäs
Sara80...............esikoinen....LKS
Mintsi................kuudes.......KHKS

26.5
Tupuna.............esikoinen...Kätilöopisto
Sinuhe..............toinen.......Kätilöopisto .......................poika
Vilma77 ..........toinen........Porvoo

27.5
Jossu-71 ........kolmas..........SatKS

28.5
Majj.................ensimmäinen

29.5
sarbba............kolmas.........jyväskylä
rakkausvauva..............neljäs.......................tyttö

30.5.
merika..........toinen......................................tyttö

31.5.
kriisi...............viides.............jorvi
kurpitsa...........toinen...................................tyttö
ansu03
serufiia..............viides...................NKL..........tyttö

lisäksi ei la

Maarikki
suzette
Pikkunen.................viides
khalawah.................kolmas
Muska
Hipsulainen-80
Venla-05
Heleemi81..............kolmas
Maiqu
Nemotin
gha.........................neljäs
äitiliini


linkki lokakuun keskusteluihin

http://keskustelu.kaksplus.fi/t869855

linkki syyskuun keskusteluihin:

http://keskustelu.kaksplus.fi/t845033

linkki marraskuun keskusteluihin:

http://keskustelu.kaksplus.fi/t890345

linkki joulukuun keskusteluihin

http://keskustelu.kaksplus.fi/t913094

linkki tammikuun keskusteluihin

http://keskustelu.kaksplus.fi/t934356



SYNTYNEET


NIMI........SYNNÄRI..........RV............MITAT..............KUMPI

13.3.

Jenni30v.........TAYS............32+0...........1.380kg/42cm...........tyttö
 
Huomenta kaverit! :flower:

Tämä mamma on viettänyt hieman hiljaiseloa palstailusta (kiitos muuten kaipailuista, päivänsäde :hug: ), sillä tämä kulunut viikko on ollut aikamoista härdelliä! Viime viikonloppuna lähdin sinne Kustaviin ystävien mökille ja sieltä saimme "kotiintuomisina" näiden ystäviemme mäyräkoiran hoitoon neljäksi päiväksi :heart: Maanantaista torstaihin elämä menikin sitten aivan sen pikkuisen karvanassun ehdoilla, mutta ihanaa oli: käytiin paljon ulkona (tosin hauva välillä ihmetteli lenkittäjän hidasta vauhtia :D ) ja sain hemmotella pientä oikein vaan urakalla. Se kun nukkuikin vieressäni ja ihanasti käpertyi aina massun ympärille ihan kuin olisi vaistonnut, että siellä asustelee joku vielä pienempi :heart: Ja nyt ollaan sitten vaan lepäilty miekkosen kanssa ja nautittu kaksinolosta (mies tuossa naureskelikin, että saimme esimakua minkälaista sitten on, kun vauva vie mamin kaiken huomion...).

Vointini on ollut hyvä lukuunottamatta noita pahuksen lantionkolotuksia, jotka välillä ovat niin helkutin kipeitä ettei unta saa :kieh: No, onneksi on päivät aikaa lepäillä, kun saikulla kerran ollaan. Nirpun liikkeet ovat selvästi muuttuneet ja ovat nykyään enemmän "kokonaisvaltaisempia" kuin ennen olivat sellaisia ärhäköitä muksaisuja. Tuntuu, että neiti alkaa olla niin iso, että hänen liikehdintänsä tuntuu koko massussa! Oletteko muut huomanneet vastaavaa?

Tänään mennään kavereiden kanssa kreikkalaiseen ravintolaan syömään (uskallanko muuten syödä tsatzikia? :/ ), mutta muuta ohjelmaa ei ole.. Leppoisa sunnuntai siis tiedossa - ja sietääkin olla, kun heti aamulla pesin lattiat! Se riittää kotihommiksi tältä päivää ;)

Ja niin; uusi viikko alkoi taas ja nyt menossa jo 32. raskausviikko :heart:

Kaunista sunnuntaita kaikille toivottavat,

Carmen ja Nirppu 31+0
 
Hyvät sunnuntait ja kiitos Carmen uudesta pinosta :wave:

Liikkeistä: Mulla on muuttunut sellasiksi kovakouraisiksi muljahduksiksi :D Välillä oikein kunnolla kourasee tuolta kyljistä yms. Ja kun oikein jumppaa,niin koko maha hyllyy :D

Huomenna odottelen jos se nla täti soittais kun jätin viestiä vastaajaan... pitäs tosiaan saada saikkua jatkettua äippälomaan asti.Kun työsopimus loppu ja tämänhetkinen s.loma kestää ensi viikon loppuun ja sit jäisin työttömäksi 1.4 asti milloin äippäloma alkaa. Työkkärissä olivat sitä mieltä että kandee pyyttää saikkua loppuun asti,ettei tuu typeriä karensseja väliin. Kun en kuitenkaan töitä vois vastaan ottaa (ei sillä että niitä kukaan tarjoaiskaan :p ) Mutta siis ihan byrokratian takia.

Tänään ois luvassa kotitöitä ja ompelua,jälleen...kai sitä ulkonakin pitäis näyttäytyä.

Repa ja kutvonen rv 29+5
 
carmen: kyllä noilla elukoilla varmaan on joku vaisto tuohon masuasukkiin. meillä kissat tappelee kumpi saa röhnätä mahan päällä aina ja ottaa potkuja vastaan. tosin toinen kissoista antaa potkuille takaisin ja menee ihan leikiksi se touhu. tosin ite en kauhiasti nauti ku ei tiedä uppooko kynnet vai hampaat potkukohtiin :LOL:
sanonki noita katteja kohdunvartijoiksi ku het juoksevat kilpaa ku pitkälleen heitän tai alas istun. :LOL:
et on niil joku vaisto varmasti asiaan. :heart:

nemika+jäbä 31
 
carmen Kiitos uudesta pinosta. Me tosiaan mennaan jo maaliskuuta. Meillakin kirpun liikkeet ovat muuttuneet kokonaisvaltaisimmiksi ja valilla masu oikein hyllyy kun kirppu jumppaa. Tsazikia uskaltaisin kylla syoda, sehan on ihan jogurttipohjainen tuote. =)
Mitenka muuten pulla- tai muun taikinan maistaminen? Siis jos kananmunaa sisaltaa? Tiedan etta kananmunissa on ainakin salmonellariski (listeria myos?), mutta eiko noita kananmunia kontrolloida suomessa aika hyvin.... Vai oletteko luopuneet kaikista majoneeseista sun muistakin? Myonnan, etta ajattelemattomuuksissani olen saattanut maistaa pullataikinaa silloin talloin. :ashamed:

Taalla taas kipuiltu yo takana, inhottava olo. Onneksi kirppunen on aktiivinen. =) =)

katrinainen ja kirppunen 29+5
 
Katrinainen: Ei mua oo koskaan kielletty majoneesiakaan syömästä... ja oon pullataikinaakin maistanut. Täällä on laadukkaita munia,et oon kyllä hyvällä omalla tunnolla maistanut.
En tietty oo muutenkaan kaikkein varovaisimmasta päästä,en jää murehtimaan jos vahingossa tuorejuustoa syön tms.vaikka pääsääntöisesti koitan vältää ns.kiellettyjä ruokia.
Mutta siis kyllä mun mielestä voit olla huoletta vaikka oot taikinaa haukannut =)
 
niin siis pohjoismaissa piti mun kirjoittaa... :LOL:
asun tosiaan norjassa. Nain sita alkaa pieni paa sekoamaan raskauden myota. kylla ma yleensa luotan pohjoismaisiin maitoihin, juustoihin ja elintarvikkeisiin muutenkin. Mutta siis norjalaisista kananmunista oli kyse. :D
Kiitos repa[/b.
 
Carmen - Voisitko lisätä mutkin tohon listaan? 11.5. - Lakupiippu - ensimmäinen
Kiitos kovasti jo etukäteen!

Täälläkin liikkeet tuntuu joka puolella mahaa, etenkin molemmissa kyljissä. Oonkin ajatellut, voiskohan vauva olla poikittain... Pystyttekö itse päättelemään, miten päin vauva on? Jos, niin miten?
 
kiitokset carmenille uudesta pinosta ja mukavaa maaliskuuta kaikille!!
Sitten vähän ikävämpi aihe: Kuinka moni uskaltaa tunnustaa, että hiukka pelottaa? tai siis pelottaako muita? Niin monta vuotta kun on vauvaa toivonut ja nyt vihdoinkin se on käymässä toteen, niin alkaa epäilyttämään?? Oonkohan vähän outo? Mulla kun nuo isommat on jo todellakin isompia ja useammalta ihmiseltä olen kuullut, että olenko hullu, niin kaipa se tarttuu itseenkin :| Kuulemma jo niin vähällä nykyään pääsen lasten suhteen, että vain hullu haluaa tähän tilanteeseen enää pienen, joka vie taas kaiken ajan. Huoh! Kaipa tämäkin asiaan kuuluu, vaikka tollasen asian miettiminenkin tekee jotenkin inhottavan olon.
 
Heipat!

Meillä myös vauva potkii tosi kovasti, välillä tosiaan ihan epämiellyttävästi. Onko teillä muilla ollut "sähköiskuja" tuolla haarojen välissä...Esikolta oli kans ja tältä tuntuvat nyt silloin tällöin. Kaameita! Mitähän mahtavat olla??? Tai siis johtua.

Meillä on vko sairastettu, poika flunssassa ja ukko myös. Itellä vähän nuhaa, mut eilen oli armoton ripuli!!! Eikä muilla mitään. Hmm, suppareita en yhdistäny syylliseks, kaipa olin syöny jotain epäsopivaa.Tai sit se tuli vaan mulle.

Pullataikinaa en kyllä tosiaan osaisi ajatella vaaralliseksi aineeksi vauvalle :D

Sinuhe ja UKKELI 27 + 6
 
Kiitos Carmen uudesta pinosta!

Onko keneenkään muuhun iskenyt näin loppumetreillä kamala syömishimo? Mun pitäisi mussuttaa kokoajan jotain...ja kun se jotain ei todellakaan aina ole terveellistä. Ei auta vaikka kuinka yrittää täyttää itseään hedelmillä tai juomalla vettä yms. Ihan kuin maha olisi pohjaton kuilu. Ei tuota painoa ole vielä alusta tullut mitenkään hurjasti, sellaiset 6 kiloa mutta nyt varmaan tulee reilu loppukiri jos ei tämä syömishimo vähän laannu. Jotenkin ymmärtäisi jos kuluttaisi enemmän, mutta kun lepo pakko pitää pääsääntöisesti vaakatasossa...Vai oliskohan tämä sellaista "psykologista" syöpöttelyä, kun on aika tylsää ja puuduttavaa tämä lepäily? Eikä kai tuolla painollakaan niin väliä, mutta kun tulee vaan niin ylitäysi olo kun on jatkuvasti jotain popsimassa.
 
Moikka B)

Ompahan tääkin vkol kohta takana ja pääsee taas arkeen kiinni, ihme vouhotusta ja manoa koko viikoloppu, juuri päästiin kotiutamaan vasta :saint:

Eläimistä ni meillä ainakin koirat tietää, että johtaja naaraan massussa joku asustaa :LOL: Kumpikaan ei hypi massulle, eikä tallo päälle, vanhempi pojista vahtii mua, tulee mukaan ja puolustaa kaikelta "vaaralliselta" ... Kyllä ne tajuaa :p

Mulle alkaa hiipimään semmoinen pikku pelotus
jo myös... Synnytyksiä' en ajattele, koitan työntää syrhää mielestä, mutta ihan noin kokonaisvaltaisesti hiukan pelottaa tuleva, esikoinen kun tulee :whistle:

Miuukin kiinnostais, mistä muut tietää/luulee tietävänsä, miten päin vauva asustelee massussa... :eek: Mä en voi mennä takkuuseen ikinä, onko kyseessä pää vai peppu, semmoinen kova möhkö tuntuu masussa, yleensä jommalla kummalla puolella ylhäällä, hikka tuntuu alhaalla ja potkuja vastakkaisella puolella, missä se kova möhkö (pää?) on... Ota ja tiedä, mutta siellä se massussa pyörii, kuin väkkärä, välillä möhkö(kuvittelemani pää siis :LOL: Miten erottaa pään ja pepun?? Uskaltaako alkaa kummemmin tunnustelemaan??) on tulossa kyljestä läpi..

Noista taikinoista ja mejoneeseista, noi en lähtis panikoimaan...Ei kannata niin pienistä ottaa stressiä, meillä kuitenkin on tavattavissa niin vähän muutenkaan Listeriaa tms... :p Maalaisjärki kkäyttöön...
 
Edelliseen lisätäkseni, ei ole tarkoituds vähätellä kenenkään hulta tai muita tunteiat ko. kohtaan |O

Väsyneenä töksäyttelen näitä jielipiteitäni liian kovin,e nkä tajua mitään :ashamed:

Ru on selvästi alkanut liikkumaan enemmän tai sitten liikkeet tuntuvat vaan selvemmin, kun ovat kovempia! Varsinkin kyljissä tuntuu, että kohta tulee läpi, kun pieni saa semmoiset hepulit, että oksat pois!!!! Hirmuinen sätkiminen ja riehuminen, sekä käsillä, että koivilla!!!
 
mulla vauveli ollut joka asennossa. liitoskivut ei ole nii pahat ku on perätarjonnassa. ja mulla ainaki potkut tuntu sillo tosi selkeästi ihan alas.
poikittaikkin oli jonku tovin ja sen huomas ku viistossa kulki liikkeet ja vauveli istu ihan lonkan päällä :)
ja nyt taas raivotarjonnassa ja potkut tulee niin selkeästi ylös ja navan yläpuolelle.
ja alaalla hakkaa kätöset.
mulla ainaki huomaa et missä vahvimmat potkut tulee nii siellä jalat. ja hennommat tulee käsistä. ja raivotarjonnassa pukkaa noi liitoskivut pahempana aina.
nyt matkustetaan onneks raivotarjonnassa. ja saa pysyä nyt siinä.

huomenna polikäynti edessä. ja onneks on supistelut ollu vähissä nytten.
yöt ku sais nukuttua levottomien jalkojen takia.
täytyy toivoa et tilanne ei ole pahentunu viikon sisällä.
ei tarvis enää juosta polilla ku ei jaksa enää.... :(

nemika+jäbä 31+0 :heart:
 
weiss
Kiitos Carmen uudesta pinosta! Kiitos nemika lohdutuksesta ja kyllä täällä on parempi päivä.. :heart: Tosissaan se toukokuu sieltä pikkuhiljaa tulee.. Jenni: Tuo syömishimo on mieletön miullakin ja siihin ei paljon tosiaan vesi tai hedelmät auta. Ja sen kyllä alkaa huomaamaan.. taitaa pikkuset kasvaa. Peloista: Mie luulen, että kaikilla iskee jossakin vaiheessa jonkinlainen "paniikki" tai plotus tulevaa kohtaan oli sitten kyse esikoisesta tai useammasta lapsesta. Minuun ainakin iskee aina välillä pelko ja paniikki, mikä menee sit myös äkkiä ohikin. Onhan tämä elämää suurempi asia ja kyllä ne pelot on jollakin tapaa valmistautumista niihin muutoksiin joita se pieni nyytti tullessaan tuo. Missä muuten tuo poika on, kun ei ole vkonloppuun kirjoitellut??

Tuli viimeyö aikalailla valvottua, pikkuinen potki yhtäsoittoa puol kahteen ja kun vihosta viimein rauhottu, niin ukko könys ihananasti salmiakkikossulta haisevana viereen jotakin selittämään.. että näin.

Ja toivotaan nemika huomiselle polikäynnille paljon hyviä uutisia ja ettei tarvihisi enää siellä ravata, ei ole kivaa, sitä miekin toivon, jotta jo ens kerta olis viimonen..

weiss ja pikkuinen 29+5 :heart:
 
Carmen

Jos kehtaat niin korjaa mulle la 15.5. on näköjään jossain välissä muuttunut päivää aikaisemmaksi. Niin ja poikaa ollaan todennäköisesti tekemässä... :)

Huomenna pitäisi taas 2 vk poissa olon jälkeen töihin mennä. ei kyllä kauheesti innosta on ollu niin paljon parempi olo kun on kotosalla saanut olla...
No Keskiviikkona on taas neuvola. pitää katsoa sitten siellä miten on alkuviikko töissä sujunut.

Hyviä odotuksia kaikille

Hituel 29+3
 
weiss
Mie kävin tuolla haaveilijoissa taas vakoilemassa vanhoja tuttuja ja te jotka keväthaaveilijoista tänne siirryittä, niin Red Dragonkin viimein on plussannut. Ihan kyyneleet pääs, kun mietin sitä aikaa, kun kuukaudesta toiseen sitä plussaa toivottiin ja yhessä ne pettymykset nieltiin. Kuinka paljon sitä tukea tälläisiltä saiteilta voikaan saada, varsinkin jos ei ketään ole kaikkea jakamassa. Ja kuinka nopiaan tämä aika on oikiasti mennyt, justhan sitä ihmetteli tikussa niitä viivoja, että voiko tämä olla ollenkaan totta! Ja nyt myö täällä jo loppusuoraa juostaan.. Huh, huh.. Ollaan me kyllä onnekkaita! :heart: Hih, miusta alkaa tulla näköjään tälläinen iltatuntien turisija..
 
weiss mäkin huomasin red dragonin plussanneen. ihana juttu. Toisaalta vieläkin surettaa se, että molemman lumi-marja ja rouva pikkumyy menettivät pikkuisensa. kumma kuinka ihmisistä tulee läheisiä jonkun keskustelupalstan kautta.

mymmelis en todellakaan loukkaantunut. Päinvastoin, ihana, että joku takoo maalaisjärkeä pieneen ja neuroottiseen päähäni. :D . Kiitos :heart:

hituel palaatko nyt jo takaisin töihin? no onneksi enää loppurutistus jäljellä. Sullakaan ei varmaan montaa viikkoa töitä jäljellä. Jotenkin luulin, että olet kotona äippäloman alkuun.

nyt pitäisi varmaan nukkumaan. Olen syönyt tänään ihan liikaa. kukas sitä valitti jatkuvasta nälästä? mulla o n kestonälkä.
 
[/b]huomenta!
En ole taaskaan viikkoon kirjoitellut, nyt kun olen töissä niin ei vaan jaksa/kerkee...
Tänään en mennyt kun toi tyttö on aika flunssainen, jos ei kuume nouse niin huomenna sitten.
peloista mä olen alkanut pelkäämään jotenkin alatie synnytystä, pelkään etten jaksa yksinkertaisesti ponnistaa sitä ulos, mutta se kai on mahdotonta :D ja sit että se takertuu jotenkin siihen napanuoraan, ja happi loppuu, vielä myös että itse multa repee paikat, esim.tuo välilihas :/ joten oon ajatellut että leikkaus olis turvallisempi vaihtoehto, onhan aina leikkauksessakin riskinsä.

juu ihanaa kun mennään jo maaliskuussa B)

Oon pessyt vk.lopun aikana 3 koneellista vauvan pyykkiä, ja eilen käytiin miehen isällä sain kaapattua mukaani ison läjän 56-68cm vaatteita...
minkäkokoisia vaattteita te olette jo haalineet mulla ei ole yli 70cm vaatteita.

potkuista jotenkin tuntuu että se myllertää tuolla miten sattuu kun niitä potkuja tuntuu siellä täällä...eli mulla ei ole ainakaan mitään tietoa kuinka tuolla majailee. oliko se rv 34 ja sen jälkeen yleensä asettuu siihen asentoo missä sitten syntyykin??

Eilen oli miehen isällä puhetta synnytyksestä ja että mihin toi tyttö menee kun tulee h-hetki, sanoin että mun äite on valmis ottamaan hoitoon niin pitkäksi aikaa kun vain tarvii :) Myös tuli ilmi että mies ei tulis synnytykseen :eek: sanoin että joo meenkö mä yksin sinne kärvisteleen :kieh: miehellä kun on aika paha sairaala kammo ja ei pysty näkemään yhtään mitään...kun olin sektiossakin niin oli kyllä mukana mutta viereisessä huoneessa, ois varmasti pyörtynyt jos näkisi kuinka puukko viiltää mahan auki :x
Tyllerö 28+5
 
Huomenta,

tiedä häntä onko pelko tai paniikki oikea määritelmä, kun kaiken mukaan näinhän tänkin piti päättyä. Hetken kuvittelin, että asiat vois olla edes kerran elämässä toisinkin. Ei ole ukkelista kuulunut sen kosinnan jälkeen mitään eikä varmaan tarvi enää tavoitellakaan. Mä vaan ihmettelen omaa lapsellisuuttani, haluu aina ajatella ihmisistä hyvää. No, itseään saa syyttää, jos sattuu. Onneksi mä oon näin vanha, niin en varmaan pysty tätä virhettä enää toistamaan. Koskaan ei kannattaisi tukeutua kehenkään.

kriisi + typsy 27+2
 
Mitä Kriisi siulle on tapahtunut?? :eek: Multa on mennyt jotain ihan ohi, mikä kosinta, mikä mies missä? :x (mä sain ihan käsityksen, että siun ukkeli ois lähtenyt matkoihinsa....? :| )

Missä POIKAAA???!!!!??? :eek: Huomasin myös, että hän puuttuu viikonlopun kirjoittelijoista :whistle: *kis kis kis kis*

Ihanaa, taas yksi viikko aluillaan ja siirrytään taas viikolla kohti vauveleiden syntymään!!! Tänään aloitan pakkaamisen, haetaan muuttolaatikoita ja ajatelinmpas näppäränä pestä vauvan vaatteita valmiiksi uuteen kotiin, kun huhtikuun alussa päästään muuttamaan, ties miten sitä sitten jaksaa enää mitään ylimääräisiä huhkia, kun pitää koti saada laitettua muuton jäljiltä! :whistle: Onneksi anoppi-kokelas lupautui auttamaan molempien kämppien siivouksessa! (miksi muuten voi kutsua fiksummin miehen äitiä, kun ei ole kuitenkaan anoppi, kun ei olla miehen kanssa naimisissa, mutta kuulostaa tyhmältä kirjoittaa muka-anoppi :LOL: Mystiikkaa)

:heart: Hyvät maanantai aamut kaikille :heart:
 

Yhteistyössä