Juu ei, se oikeastaan mihinkään lähtenyt, kun ei olosuhteiden pakosta koskaan ole yhdessä asuttukaan. Toisaalta yli 10v meillä on yhdessä mennyt ja tätä toista vaavia yhdessä yritettiin yli puoli vuotta ennenkuin tärppäsi. Mä oikeasti luulin, että ekaa kertaa ollaan tässä yhdessä. Siis exä, jonka kanssa oltiin 15v naimisissa, hylkäsi mut aina, kun olin raskaana, vaikken tietääkseni ollut niin hankala. sen mielestä ne oli akkojen hommia ja niin vähäpätöisiä, ettei jaksa liikuttaa. Ekaa yhteistä tää nykyinen miesystävä ei sitten halunnut ja hylkäsi mut koko raskausajaksi, kun en suostunut/pystynyt hankkiutumaan eroon. Syntymän jälkeen hän on kuitenkin alusta asti ollut mukana ihan koko arjessa, paitti ettei asuta edelleenkään kimpassa (mulla on noi 16, 18 ja 20 + koirat, ei meillä ole varaa espoosta luukkuun, mihin mahuttais kaikki).
Oikeasti en vaan tajuu, mutta tosiaan kosin puoli kurillani perjantaina ja sain salamannopeat rukkaset. Ajattelin vaan, että hyvä, hän ainaskin tietää nyt mun ajatukset ja se olikin sitten viimeinen havainto koko äijästä. Oon kuiteski sen verran loukkaantunut ja ylpeä, että kun koko viikonlopun soittelin / lähettelin tekstareita (no, siis 6 soittoa ja yksi viesti, ei pitäs olla vielä häirintää), niin ajattelin että anti olla. Toisaalta riipii niin pahasti, kun 3v koko ajan kyselee missä pappa ja miksei vastaa puhelimeen, nukkuuko se? Tulee niin ero ajat mieleen, kun vanhemmat kakarat kyseli sen renttuisänsä perään, lupasi aina tulla hakee, mutta oli jossain kavereiden kanssa kännäämässä ja vedätti koko viikonlopun (kohta joo tulossa..) eikä koskaan tullu. Tekee mieli nytkin suojata vaavi tommoselta kiusanteolta ja mielipahalta, kun ei voi itekään tajuta. Tää mies ei tosin juo ja tavallisesti "ilmaantuu" takaisin, kun on aikansa miettiny, niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mä en nyt vaan tällä kertaa taida jaksaa.