Mukavaa maaliskuuta kaikille!!
Onpas täällä kerennyt tapahtua vaikka mitä parin päivän sisällä..
Carmenille olisi pikkuisen hommaa minunkin tiedoista. Elikkäs
LA on 4.5 ja
POIKA on tulossa

:heart:
Viime perjantaina oli kontrolli ja siellä selvisi että pikkuisemme on poika :heart: Mutta samalla myös sain tietää että joudun
sokerirasitukseen :headwall: Paljon siitä on täällä puhuttu, mutta en muista että johtuuko se minun omista syömätavoista?? Kun olen aika perso herkuille, makeille semmoisille.. Niin johtuuko se nyt siitä minun karkin mässäilystä?
Painoa täälläkin päin on tullut noin 12kg ja normaalipainoinen olin ennen raskautta. En pahemmin jaksa siitä huolehtia, se vain kyllä harmittaa tosi tosi paljon, että en ole päässyt/jaksanut liikkua paljoa. Aikaisemmin olen ollut tosi ahkera liikkuja, mutta nyt se vaan on jäänyt. Olen kyllä ihan kateellinen
kriisille ja muille jotka jaksavat liikkua olotilastaan huolimatta. =)
Välillä
pelko hyppää nurkan takaa, mutta häviääkin yhtä nopeasti kun on tullutkin. Synnytys ei sinäänsä pelota, vaan se mitä se elämä tulee olemaan vauvan kanssa. Sitä vain ajattelee, että vauva itkee kun on nälkä tai tarpeet vaipassa ja kun ne tarpeet on hoidettu vaivattomasti, vauva köllii sylissä tyytyväisenä ja kaikki on hyvin ja niin ihanan vaaleanpunaista

Vaikka todellisuudessa se saattaa tulla olemaan ihan muuta. Kuitenkin kaikista eniten minua pelottaa
imetys, siitä on tullu mulle semmonen pään vaiva, että huhhuh. Olen ehkä liika lukenu muitten kokemuksia imettämisestä ja mitenkä vaikeaa se on ollu. :ashamed:
Mutta avoimin mielin koitan suhtautua synnytyksen jälkeiseen elämään =) Eihän ne kaikki asiat itellä välttämättä mene pieleen, vaikka toisilla menisi.