TOUKOKUUN TOIVOTUT helmikuussa

santrra itsellänikin oli jo paikat pehmentyneet kolmisen viikkoa jo sitten ja nyt tänään tuli täyteen 27 vk :) ja lääkäri sanoi ettei pehmentyminen haittaa jos paikat on kiinni :) eli ei syytä huoleen, itse en ainakaan osannut asiasta huolestua :D
nukuinpa muuten viime yönä harvinaisen hyvin, lähes 10 h lukuun ottamatta yhtä vessa käyntiä :D
 
Voi nemika, nyt toivotaan kaikki parasta!

Kiitti Repa, minäpä tutkin millaisia kankaita kangaskaupassa on ja palailen kun tää muutto on saatu kunnialla pois päiväjärjestyksestä.

Mä olen ollu reipas tänään. Aamulla kävin neuvolassa, ekan kerran puoleentoista kuukauteen. Likka on raivotilassa ja rf oli 29 cm, hemppa noussu, nyt melkein 140 sekä paino tippunut kaksi kiloa :)whistle: ) joten tuo sokeridieetti on tehonnu :) ja muutenkin olo on mainio.

Ja sitten vielä, siivosin aamupäivän kellaria. Päädyin tulokseen, että lauantaina ei lähde mitään turhaa mukaan muutossa, joten nyt kellarissa sitten odottaa noin 15 jätesäkillistä kyytiä kaatopaikalle. :D

Nyt on megapirtee olo ja ajattelin jatkaa keittiön pakettiin laittamisella... mutta illalla olen varmaan ihan kipee. Tää kostautuu.
 
nemika paljon paljon tsemppiä sinne. Toivotaan, että edes viikko saataisiin vauvaa sisällä pidettyä vielä. Voihan vielä olla, että saat pari arvokasta lisäviikkoa. Onneksi olet jo kuitenkin noin "pitkällä". :hug:

Olin lääkärillä ja saikkua sain alkuun ainakin 2,5 viikkoa ja sitten tarkastetaan tilanne. henkisesti täytyy kuitenkin nyt valmistautua,että luultavasti en enää töihin palaa. Lääkäri määritteli työni raskaaksi ja muutenkin nyt loppu raskaudelle olisi paljon rajoituksia mitä en töissä saa tehdä ja näin ollen olen siellä käytännössä muutenkin hyödytön.
Eli outoa olla kotona! Varmaan olen täällä pian 24 h. =)

vauvan hiljeneminen masussa itsekin pohdin tätä pienemmällä mittakaavalla, kun kirppunen on ollut melko rauhallinen nyt sunnuntaista asti. On kuulema lääkärin mukaan normaalia. Rauhallinen kausi, tilan pieneminen tai paljo lapsivesi voivat ainakin vaikuttaa. Myös vauvan asento. Jos RT:ssä, saattaa hiukan hiljentää potkuja, kun tilaa ylös päin löytyy vielä. Joten kunhan vaan liikkuvat ja liikelaskenta on normaali niin ei hätää pitäisi olla. :)

sairaslomailijat miten te muut saatte päivänne kulumaan?

katrinainen ja kirppunen 29+3
 
Kaikki vaalee leipä pois, makaroneissa ja riiseissä siirryttävä täysjyvään. Ja kaikki karkit, makeat leivonnaiset ja sokeripitoiset mehut (myös hedelmäsokerilliset tuoremehut) pois... Noilla sitten pärjää pitkälle. Monta pientä ateriaa per päivä, et verensokeri pysyy tasaisena... ainoo makee käytännössä on 1-2 hedelmää päivä... mut nekin nostaa sokerit korkeelle :(

Mä ite olen jättäny siis kaiken sokerin pois. Joissain ruoissa sitä tietty on, mut se on ok.
 
katrinainen Heräilen aamulla yleensä vasta 9-10, kun en paljon yöllä saa nukuttua (juoksen vessassa tunnin välein ja sitten nämä levottomat jalat, mur ) Sit istun tässä koneella ostelemassa netistä milloin mitäkin ( äsken tilasin vaunut) tai sitten lueskelen päivän lehtiä. Järkkäilen paikkoja, pesen pyykkiä jne. Nuorimmainen tulee kotio yhden ja kahden välillä pääsääntöisesti ja mies tulee aamuvuorosta vähän jälkeen kahden. Laitan ruuan noin neljäksi ja yleensä illalla raahaan miehen sitten johonki kauppaan tai asioille mun kans. Siinäpä se päivä mennä hulahtaa. Huomenna ajattelin mennä lymfaan, jos vaikka pääsis tästä turvotuksesta eroon. Eli siis ei mitään erikoista; kunhan lusmuan päivät :LOL:
 
no meillä toi sairaalaan jääminen ei mitenkään tässä vaiheessa onnistu. anoppi töissä. appiukko sairaseläkkeellä ja oma äitini myös sairaseläkkeellä. ja oma isä työelämässä. siinä on ainoat käytettävissä olevat sukulaiset. ja tääl myös 7 elukkaa joten joku olisi pakko saada tänne meille asumaan puolet päivästä. :(

polille soitin ja kyselin tuota paljonko ne mitat aukeamiseen nyt on sitten kun en saanut niitä tietää käynnillä. eli alle sentin on tuo sisämitta auki nyt. mutta tuo kohdunkaulan häviäminen lyhyessä ajassa niin paljon tekee sen etenemisen huolestuttavaksi.
täytyy nyt toivoa että levolla asettuu ihan kotona.
kotia ku en niitä lääkkeitä supistelujen estoon saanut alhaisen verenpaineeni takia. olisi omat paineet romahtaneet 99%:sti. eli sit olisi molempien vauvan ja äitin olo heikossa.
vauvan vointi on tietenkin myös täällä tärkein tällä hetkellä. mutta on noi kaksi muutakin tuossa olemassa ja pakko ajatella niitäkin ja yritettävä vaan huilata parhaan mukaan.
ja tää ku stressaa nii pistää vielä supistelemaan rutkasti lisää. ja mulla ku ei kipeitä suppareita ole edes ollu. ennemmin vähän napakampia mut yhtään ei kipeitä.
eli kaikki tavalliset supparit tekee työtä ikävä kyllä tääl.
tosin tämä takapakki tuli ku tyttö oli kipeänä viikon ja oli pakko juosta terveyskeskuksessa pariin otteeseen ja kantamaan ja nostelemaan.
nyt on vaa jätettävä kaikki ylimääräinen ja levättävä mahdollisimman paljon ja yritettävä olematta ilman kauheata stressiä.
 
katrinainen kiva että lääkärissä oli kaikki kuitenkin ok, ja vauvalla kaikki hyvin. Saikku tekee varmasti hyvää... Mulle ainakin sanovat että lepo on paras lääke tähän flunssaan joka vaan jatkuu....

päivien kuluttamisesta nukun pitkään, luen lehtiä, surffaan netissä ja chattailen.. Tässähän se päivä menee.. Mulla tosin saikkua vaan pari päivää, joten en ehdi tylsistyyn..

Oon ollu tänään aktiivinen ja pessy vauvan vaatteita ja petivehkeitä.. Huomasin just, että ikean pinniksen petivaatteet onkin vähän reilumman kokosia kuin nuo äippäpakkauksen.. eli varmaan tätyy ostaa lisää petivaatteita jompaan kumpaan täkkiin.. sain myös asennettua ton itkuhälyttimen toimintakuntoon... ihana puuhastella vauvan tarvikkeiden parissa..

nyt meen tekeen banaanirahkaa.. nam

tsemppiä nemikalle
toivottavasti vauva malttaa pysyä masussa vielä hetken.

b+a rv28+1
 
Helou =)
neuvolassa käyty ja kaikki muuten hyvin, mut hemppari laskenu 108,joten ahkera raudan popsiminen alkoi nyt!! sf mitta 25 elis vähän keskiviivan yläpuolella. hoitsu käski ostaa magnesiumia levottomiin jalkoihin,ovat aivan hirveät nyt öisin,ei saa nukuttua kunnon yötä ollenkaan :/ ,onko teillä muilla auttanu magnesium ja pianko???
ja sit onko teillä tämä älytön kuumuus? mulla on niin kuuma et voi äly! tuntuu että jääpala saavi olis mulle paras paikka :LOL: . hoitsu sanoi että,kuumuuden tunne voi vaan lisääntyä vielä tästäkin. en kyllä muista et tämmösii olis ollu silloin ed. raskaudessa,mut onhan siitä jo 14v. :)
niin ja vauvelin syke n 130 ja sanoi että vahvat äänet, voi rakasta pikkuista
:heart:

rakkausvauva 27+0
 
Nemika: Kortisoni piikki iskettiin tosiaan kankkuun. Kun olin osastolla sain kaksi piikkiä, 24 tunnin välein. Kankku tuli ihan sairaan kipeäksi tuosta... Hirmuisesti Tsemppiä sinulle, tarinasi kuulostaa hyvin samalta kuin mulla oli tilanne tuossa reilu 3 viikkoa sitten. Nyt olen kuitenkin hyvin pärjännyt kotonakin kun vaan tosiaan malttaa pääsääntöisesti pysyä levossa. Eka viikko osastolla olon jälkeen meni liki täysin pehkuissa, nyt olen aina vähän liikuskellut, tarkasti tuntojen mukaan. Edellisessä äitipolin tarkastuksessa tilanne oli "jämähtänyt" siihen samaan kuin oli osastolla ollessa, ensi viikolla uusi tarkastus. Toivotaan nyt kädet kyynärpäät myöten ristissä että teidänkin pikkuinen malttaisi pysyä vielä hetken masussa :hug:

Rakkausvauva: Mulla on tuollaista Diasporal merkkistä magneesiumia ja musta se autta liki välittömästi. Ainakin tulee sellainen väsynyt, "veltto" olo tosi nopsaan kun otan tuon illalla juuri ennen nukkumaan meno. Alkuunsa tosin otin magneesiumia vähän liikaakin, kun raskausvitamiinissa on jo itsessään magneesiumia. Kysyin tuolla polilla että haittaako se kun annostus on aika reilusti ylittynyt. Vastaus oli että hetkellisesti, kuuriluontoisesti, otettuna suositukset voi ylittää. No mutta nyt otan sitä vähän vähemmän.

Mitä tuohon tulee kuinka päivät sujuu sairaslomalla. Vähän vaihtelevasti, toisinaan päivät on ihan sairaan pitkiä varsinkin kun on ns. huonopäivä eikä kestä yhtään liikkumista. Mulla on noita Frendien boxeja, kaikki tuotantokaudet ja ne on tullut katteltua läpi... tunnusta jo toisella kierroksella menossa :LOL: Sit kun on parempi päivä yritän puuhastella arkiaskareita siten että teen aina hetken ja heitän sitten taas pitkälleni. Ristipistotöitä olen tossa pikkuiselle näpertänyt ja kirjoja lukenut. Onhan tää aika välistä aika pitkää, varsinkin kun mies on nyt muutaman viikon töissä toisella paikkakunnalla. Olen yrittänyt tsempata itseäni sillä että tällaisesta lekottelusta on monasti haaveillut töissä ollessa kun on ollut hautautuneena töihin ja stressi pukannut päälle. Nyt sitä saa tehdä ja hyvällä omallatunnolla.
 
MOiiih!!!

Voi jee jee, pakko tulla hehkuttamaan!!! Me saatiin nyt se isompi asunto!!! :wave: Mä en muista, koska oisin viimeksi ollut näin täpinöissäni!!! 3h+keittiö, 77 neliöö!!! B) Kyllä sitten kelpaa vauvan tulla, kun saa omille tavaroilleen ihka oman huoneen :heart:

Juuri eilen, kun kiukkusin ja itkin tätä asiaa, niin tänään kaikki muuttui miljoona kertaisesti paremmaksi!!!


Ihanaa!!!!
 
Onneksi olkoon Mymmelis! Tiedän tasan tarkkaan kuinka turhauttavalta tuntuu kun ei oikein tiedä missä asustaa silloin kun pieni immeinen maailmaan putkahtaa. Meillä vaan kun tuo on kiinni siitä kuinka ahkerasti mies jaksaa tontilla olla. Ja se on siellä paljon, tahtoo sekin saada uuden pesän valmiiksi ennen pienen tuloa. Ollaan päätetty että muutetaan sinne heti kun saadaan muuttolupa, tosin mies on sen verran tarkka että listatkin pitää olla paikallaan ennen kuin muutetaan.... Huonekalujen hankita jäänee kesämmälle, sänky täytyy käydä tilaamassa ja pienen huonekalut, muuten tyhjään kotiin muutetaan :LOL:
 
Vieläkö yksi mamma mahtuu joukkoon (käyttää rexonaa ;) )
Eli täällä huhuilee gha alias Mirkku33, millä nikillä liikuskelen toisaalla. Mutta siis rekkautumisen vuoksi tuli nyt toi gha näkyviin, enkä jaksa sitä alkaa vaihtamaan.

Ikää on siis 33v., neljäs lapsi tulossa toukokuun alussa, aiemmat lapset poika -00, poika -02 ja tyttö -04. Asutaan täällä "vyötäröseudulla".

Majj: minulla on edellisessä ja tässä raskaudessa kohonnut riski, ja sokereita mittailen päivittäin 6krtaa. Äippäpolilla käydään katsomassa tilanne, kun sf on myös yläkäyrillä. Ruokavaliolla pärjättiin viimeksi oikein hyvin, vauva oli vain 3175g, vaikka lääkäri veikkasi yli nelikiloista.
Ruokavalio tulee taaskin olemaan aika yksipuoleinen; näkkäriä ja porkkanaa, vettä juomaksi ja kaksi kuppia kahvia korkeintaan päivässä. Ei maitotuotteita lainkaan, ei vaaleita viljoja missään muodossa, ei perunaa, ei riisiä, ei kalaa, ei lihaa muuta kuin mahdollisimman rasvatonta "laatulihaa". Kättä sain vääntää lääkärin kanssa siitä, etten insuliinia tarvinnut ottaa käytöön, inhoan piikittelyä yli kaiken.
Joten kovin yksipuoleinen tuo ruokavalio oli, ja siihen varmaan mennään tälläkin kertaa. Ei voi mitään.

Minulla on joka raskaudessa ollut käänteinen hormoonitoiminta, eli painoa raskauden aikana ei tule lainkaan lisää, vaan synnytysreissulle mentäessä paino on +/- 0kg. Alkuraskaudessa paino putoaa sellaiset 8kg, ja nousee sitten loppua kohden nollatasoon.
 
rakkausvauva huomasin juuri että ollaan samoilla viikoilla, vai huomasinkohan sen jo viime viikolla en muista :LOL:
ei minulle olla edes vihjailtu mitään dieteistä neuvolakäynneillä vaikka painoa on jo tullut 11 kg :| itse vain ajattelin, että jos tämä lihoaminen tässä jatkuuu samaa rataa niin kaippa sitä voisi tarkastella vähän mitä suuhunsa pistää :p tosin olen maailman krantuin että ei sen puolenkaan ole ongelmia että joka ruoka alas menisi :whistle:
 
weiss
nemika: mie tiiän, että tuo tilanne on pelottava, mutta jos yhtään lohduttaa, niin miullakin sisäsuun aukeamisen lisäksi tuo kahdunkaula lyheni ultralla katottaessa 4,7cm tuohon 3cm, mihin se on nyt jäänny. Toivotaan, että siulla käy samoin. Tuo tilanne tuottaa aivan hirveästi stressiä ja pelkoa siitä, kuinka käy, mutta koita ottaa päivä kerrallaan. Miulla on aivan hirviän paha mieli siitä, että oon joutunnu lähinnä petipotilaana olemaan 24/7 ja esikoinen on jäänyt niin paljosta paitsi tänä 6vkona :( . Miulla tosin on ollut aika paljon myös kipuja ja kipeitä supistuksia, mitkä on myös petin pohjalla pitännyt. Aika käy pitkäksi ja paikat puutuu makoilemisesta. Kirjoja, kirjoja, lehtiä ja lehtiä.. ja tietysti netti!!! Paino on tainnu, hui!! :D nousta jo 12kg.. :ashamed: Mie toivon, kuitenkin, että siullaki tilanne rauhottuu!!! :heart: :heart:
 
Gha tervetuloa!
weissoletko sinä jo tosiaan ollut 6 viikkoa pedissä? :eek: Kauheaa kuinka aika menee nopeasti. Onneksi kuitenkin sinulla tuo tilanne on hiukan tasoittunut kohdun avautumisen suhteen. Mutta ajattelepa että pian vauvan on jo turvallista tulla. me onneksi mennään jo loppu raskaudessa.

painosta mikä on sitten semmoinen sopiva määrä nousta viikolle 30. mennessä, mulla varmaan nyt joku 7-8,5 kiloa. En ole asiasta kauheasti stressannut, mutta pitäisikö olla joku tietty raja minkä yli ei saa mennä?

hedelmistä nostaako ne tosiaan verensokeria kovin paljon. Jotenkin ajattelin, että hedelmät on harmittomia. Siis mulla ei tuota diabetesongelmaa ole, mutta syön hedelmiä paljon päivittäin. =)
 
kiitoksia tsemppauksesta teille..se tulee ihan tarpeeseen kyl ku usko tähän meinaa loppua.
24 viikosta lähtien taistellu tätä aukeamista vastaan. ja väliin se pysähtyikin. mut toi tytön sairastuminen otti sit takapakkia mulle. mille ei tietty mahda mitään.
ja ku täs ollu suuri niskaturvotus ja lapsivesipunktiot ja rakenneultrat tuon turvotuksen takia pelättävänä ja nyt tietty tämä ennenaikaisuus myös. niin on riittänyt murhetta ja huolta pienen pojan vuoksi. on kerinny tää mamma jo monet itkut itkeä toisen takia vaikka ei ole syliin asti vielä saanut edes.
mut tietääpähän et mun vauvanteot on tässä nyt lopullisesti.
mulla noi liitoskivut pitäny kans aloillaan hyvin kyl. mut nyt pitää vaa lisätä makaamista niin paljo ku vaan pystyypi.
täytyy toivoa et tilanne rauhoittuu nyt taas vielä edes kerran. et pääsis muutaman viikon etiäpäin. esikoinen syntyi rv33 ja sinne toivon edes pääseväni niin se ei sit pelottaisi niin paljon.
mutta tuhat kiitosta teille :hug:
 
nemikanyt peukut ja ukkovarpaat pystyyn jotta vaavi vielä muutaman viikon matkassa pysyisi.

katrinainenluulen että sulla toi painonnousu on ollu ihan maltillista. Paljonhan vaikuttaa se onko ali-, normaali vaiko ylipainoinen raskauden alussa. Alipainoiselle lähes 20kg painonnousukaan ei ole liikaa, kun taas ylipainoiselle suositellaan nousuksi korkeintaan n.8kg.
Ja juu-u, hedelmät nostaa verensokeria ainakin hetkellisesti korkealle. Mä jouduin jättään kaikki nuo aiemmin mainitsemani ruuat ja ruoka-aineet pois vain sen takia, ettei sokerit saaneet EDES HETKELLISESTI nousta liian korkealle. Loppujen lopuksi olisin varmaan elänyt pelkillä männyn kaarnoillakin, kun sen itselle selväksi teki. Vaihtoehtona piikittely. Se on jännä, mihin kaikkeen ihminen taipuu tärkeän asian alla, jos vain sitä niin kovasti haluaa.
Synnärillä sitten, kun vauva oli syntynyt, lääkäri kävi minua ja vauvaa tervehtimässä. Hänen reaktio oli todella yllättynyt kun sanoi; "en ole koskaan tavannut äitiä joka olisi noin orjallisesti noudattanut ruokavaliota, sehän näkyy lapsen koosta." Tyttö painoi 3175g.

Ai niin, kiitos tervetulotoivotuksista!
 
weiss
katrinainen, kyllä 6 piiiitttkääää viikkoa jo takana, senpä takia olo onkin huojentunut ja helpottunut. Kun näin pitkälle ollaan päästy niin myö mennään loppuun asti! :p Ei toki saa vielä ruveta riuhtomaan, vaan makoilu jatkuu, mutta kyllä nuo viikot jo lohduttaa ja mie jaksan maata kyllä vielä sen muutaman viikon lisää.. (taian olla jo niin tottunut ja oppinut patalaiskaksi..).
 
Terveiset ultrasta!

Kävin tänään "lento-todistuksen" kun ens viikolla lähdetään Italiaan. Kaikki oli periaatteessa ok eli sain luvan lentää. Tosin papulainen ei ollutkaan raivotarjonnassa, kuten neuvolassa sanottiin viimeks, vaan istui nökötti perätilassa ja peppu tiukasti alhaalla, jonka th tulkitsi sitten pääksi. Samoin tämä gynekologikin meni aluks lankaan, mut ultra kertoi totuuden. Voi kun se nyt kääntyis! Muuten on edessä sektio.:| Kuulemma viikolle 34 asti aikaa kääntyä ja sit yritetään kääntää ja jos ei onnaa niin se sitten siitä normaalisynnytyksestä. Iso-sisko tosin huudahti - molemmat tavat kokeneena - et voi onnellinen jos saat suoraan sektion..! Tiedä häntä: kohtalo päättäköön.

Sanntra: mulla kans on kohdunsuu kulemma pehmentynyt, mutta gynis sanoi sen olevan jo normaalia näillä viikoilla eli ei toiv. huolta sullakaan siitä. Kohdunkaula oli tuon 3cm. Ja taas painosta: katrinainen ja muut siitä huolehtijat. Itse kuulun samaan kastiin eli olen tosiaan huolehtinut tästä painonnoususta PALJON, koska kiloja on mulle tullut jo 16, eli nuo teidän kilot on vielä pientä... ;) Th sanoi just noin mitä gh:kin tuossa kirjoitti et merkittävä on lähtöpaino. Itse olin alipainoinen eli th sanoi et 20kg painonnousu on mulle ok. Tuntuu aika hurjalta, mutta päätin et nyt en enää murehdi tuota asiaa, koska syön terveellisesti ja painoa tulee silti, niin minkäs teet.

Voimia teille weiss/ poika/ nemika +muut saikkulaiset, ei oo tosiaan enää pitkään - vaikka odottajan aika on kyllä pitkä..! :hug:

t.eeti ja istuja - huomenna 30 täynnä! :heart:
 
huolia pukkaa päälle..

neuvolakäynti oli tänään: paineet hiukan nousussa 145/89, pissa oli puhdas, painoa oli tullut viikossa hurjat 1,4kg!!!, turvotusta yhdellä plussalla, suurin murhe on sf-mitan romahtaminen, mitta oli 18cm joka on selvästi alle alakäyrän, sekä kohdun yläreuna yltää vain navan kohdalle. neuvolatäti olis laittanut samantien lähetteen tyksiin mutta kun mulla on aika jo ollut varattuna ens pe tyksiin niin käski vain tän viikon seurailla vauvan liikkeitä..
no kotiin päästyäni alkoi pelko nostaa päätään ja aion soittaa aamulla jo tyksiin että pääsis tarkistaan tilanne, huoli on pikkuisesta nyt niin suuri. istukassa on mahdollisesti nyt jotain häikkää selvästi lainatakseni neuvolatädin sanoja.
vauvalla oli onneksi sydänäänet vahvat joten sen puoleen ei vielä huolta mut hulluks täs tulis jos pitäs koko viikko ootella ja olla sydän syrjällään joten parempi tarkistaa tilanne eikös?

kurpitsa ja viikot vasta 26+5
 
kurpitsa Soita ihmeessä ja pyydä päästä aikaisemmin, luulisi niiden ottavan sinut näytille mahdollisimman pian.

nemika Toivottavasti pikkainen pysyy vielä muutaman viikon mukana, niin on turvallisemmat viikot hänelle.

gha Tervetuloa

mymmelis Onnea uudesta kodista

weiss Olet ollut jo hatun noston arvoiset 6 todella pitkää viikkoa vuodelevossa, itsellä neljäs viikko menossa ja onneksi olen saanut liikkua sentäs. Olisin muuten tullut jo hulluksi neljän seinän sisällä.

Tämä raskaus dementia on aivan kamalaa kun jotain vielä piti kommentoida, mutta mutta... No parempi mennä nukkumaan jos vaikka huomenna kävisi työpaikalla viemässä sairaslomatodistuksen.

tmvk ja toukka 30+6
 
weiss
kurpitsa: soita ihmeessä ja toivotaan, että kaikki olisi kuitenkin hyvin! :heart:

Nukkumaan koitin miekin mennä.. aattelin tuossa, että ihanaa, kun pääsee ajoissa uinimaan, mutta.. :kieh: Hetki aloillaan, niin alkaa joko närästää tai paikat puutumaan tai jalkoja särkemään tai kun vaihtaa kylkeä niin supistaa tai liitoskivut pahenee.. plääh, tätä odotuksen ihanuutta. Taitaa tulla taas pitkä yö..

Ja kiitos kaikille, jotka ootta jaksannu miun vali valia kuunnella ja kuitenkin tsempata. Ilman teittiä tämäkin aika olis tuntunnu varmana vieläkin pitemmältä ja tuskasemmalta :heart: :heart: !!
 
kehveli, mikä yö! |O

Olipas oikein meininkiä, lonkiia särki, koko ajan ois pitänyt kiemurrella tai nukkua kintut ihan levällään... Sitten hengittäminen oli hankalaa ja sitten olikin taas vuoro nousta vessaan :headwall: Juuri, kun uni ois mahdollisesti tullut, keksin alkaa miettimään, miten sen uuden kodin sisutaisi :) Oiskohan muutama tunti ollut kunnon unta :whistle:
Pitää olla vaan tyytyväinen, että on työttömänä vielä tovin, niin ei tarvitse ainakaan stressata näistä uni ajoista, saa nukkua, kun nukuttaa B)

Ei ole kuulunut pihaustakaan Kelan päätöksistä, vaikka laitoin ne jo useampi viikko sitten menemään, kaikkine liitteineen ja systeemeineen... :$ Mä tahdon sen paketin jo!!!

Voi ihanaa, tänään mä aloitan jo pakkaamisen!!!! :LOL: Kuukaudessa kerkeän pakkaamana kaikki oikein mukavasti kunnolla, silleen fiksusti ja ompahan päivisin sitten tekemistä!!! :saint: Ihanaa ihanaa!!! :LOL:

Tuohon hengen ahdistukseen, onko muilla esiintynyt?? Semmoista ihan, että on vaan hiukan raskaampi hengittää?? Miulla on ollut nyt viikon päivät ja pahenee iltaisin, kun pitäisi pötköllään olla :/ Kaikenmaailman peittoja ja tyynyjä olen sänkyyn raahannut tueksi ja korokkeeksi, ukko nauroi miulle että millä se minuta alas saa tuolta kukkulan huipulta, jos tarvitsen vaikka apua :LOL: Kehotin kysymään apua Veikka Gustafssonilta :LOL:

Nyt lähden neuvolasta hakemaan sitä raskaustodistusta, saan liitteeksi siihen asunto jutttuun :whistle:
 

Yhteistyössä