Meillä Ru on taasen aamupäivisin kaikista virkeimmillään, aamulla, kun istahdan koneelle syömään aamiaista, alkaa pileet, jotka kestää parikin tuntia, sitten vähän aikaa hiljaista ja sitte taas...Iltaa kohden rauhoittaa, illalla nukkumaan mennessään ilmoittelee itsestään vielä tovin kovin terhakasti ja menee nukkumaan, kun miekin :heart: Ihan selvä päiväjärjestys hällä, pitää mulle seuraa niinä tunteina miulle, kun varmasti olisin muuten täysin yksin :heart:
Tänään on taas tämmöinen päivä, ettei mikään tunnu sujuvan, mieli oli heti aamusta ihan maassa, itkettää ja tuskastuttaa vaan kaikki... Tietää, että mieskin tulee vasta yöllä kotiin ja kaikki asiat on minun niskassai, uutta isompaa asuntoa ei taodeta saada mistään, tässä pienessä paskassa asunnossa meidän pitää sitten vain tyytyä olemaan vauvan kanssa... En tiedä, menis jo tää olo ohi, jaksaisin taas tänkin päivän yli... kaikista tärkein myllää massussa, ja ihmettelee varmaan, miksi se taas itkee, mutta minkäs teet, kukan ei tunnun ymmärtävän, mitä se on, kun yrittää itse hoitaa kaiken tärkeän, kuitenkaan mitään ei tapahdu suuntaan eikä toiseen... :ashamed:
No huomenna päivä parempi...