Huomenta vain.
Voi, taisi tänä aamuna pikkuisella olla hikka kun mahassa tykytti hassusti
Tai sitten minä vaan kuvittelin
Mymmelis: siitä raudan ottamisesta, voi olla että otan sen jollain lailla väärin tai. Neuvolassa neuvoivat että kannattaa ottaa tabu illalla ennen nukkumaan menoa ja sen olen tehnyt. Mutta vähän ennen sitä olen kyllä monesti syönyt pikkuisen jotakin, että se saattaa vaikuttaa asiaan. Ja vielä kaiken lisäksi iltapalalla olen saattanut juoda maitoa ja se vissiinkin vaikuttaa ettei rauta imeydy kunnolla. Hb on kyllä noussut hyvin rautatablettejen käytön aloittamisen jälkeen, mutta on kai se mahdollista että se on lähtenyt uudelleen laskuun...
Eilen kävin sitten lääkärillä ja antoi kaksiviikkoa sairaslomaa supistelujen ja selkäkivun takia. Sitten mainitsi että
kohdun kaula pehmentynyt hieman, mutta onkos se nyt sitten jo normaalia 31. viikolla?
Pikkuinen on ollu melkein aina perätilassa kun neuvolassa on käyty. Pitäiskö sen alkaa kääntyä jo raivotarjontaan tässä vaiheessa, vai voiko se tehdä sen vasta ihan loppupuolella? Mitäs kokeneemmat naiset sanotte?
Voi että kun on ihan kamala himo laittaa vauvan vaatteet paikoilleen kaappiin!!!!!! Että kaipa se on sitten alettava pesemään niitä että voi laitella mahollisimman pian. Hulluksihan tässä tulee jos päivät pitkät vaan miettii vauvan vaatteita
Tai hulluks tässä on jo tullu, ei pyöri mitkään muut asian päässä kuin vauvavauvavauvavauvavauva
Kaverit ne on varmaan jo ihan lopen kyllästyneitä minnuun
Olen varmaan hullu mutta suunniteltiin tyttökamujen kanssa että lähdettäis viikonloppuna ikealle. Ja minähän haluan sinne, vaikka olisin kuinka raskaana
Matkaa sinne on täältä kotoa suunnilleen 400km, että vähän jännittää miten selälle käy. :ashamed: Onko ihan sairasta hommaa jos lähtee semmoseen hourulaan moneksi tunniksi käppäilemään? Sitten jos nyt perjantaina saisi tietää pikkuisen sukupuolen, niin en voi kuollaksenikaan uskoa mitä kaikkea pikku hömppää minä sieltä matkaani saan
Mukavaa päivänjatkoa
santrra 30+4