TOUKOKUUN TOIVOTUT helmikuussa

Arvatkaapas mitä....tämä tyttöpä se aamulla otti ja kosi tuota Kultaa :)
Ja kosintaan suostuttiin :heart:
Ihanaa, meillä mennään naimisiin, elokuussa -09 :heart:

kurpitsa Nytt vaan puhelin kätöseen ja heti soitto lääkäriin! Uskon, että ottavat sut näytille ihan heti.

ghalle Tervetulotoivotus!

Saikkulaisille ja supistelijoille Isosti jaksuja, peukkuja ja myötäelämistä!!! Mulla alkaa itellä olla kanssa aika tukalat olot, ens perjantaina neuvola ja aion pyytää lähetettä äitipolille tarkastukseen. Ei meinaa enää päästä kävelemään ( lenkkeilystä ei tietoakaan ) kun repii tuonne oikealle alamahaan ihan hirveen kovasti. Eilen kävelin ehkä noin kilometrin matkan ja tuntui, että maha hajoo. Ihan kauhee pistely koko ajan päällä. Sit menikin ilta järkyttävien liitoskipujen ja kovien supistelujen merkeissä.

Hengenahdistusta täälläkin ja juuripa illalla. Pikku neidille kun alkaa lukea iltasatua, niin ei lausettakaan saa loppuun, kun tuntuu, että ilma loppuu. Ja hengitys on semmosta haukkomista. Ei kivaa! Ja sama homma jatkuu siihen asti kun nukahtaa.

Ruumiinlämmöstä joku kyseli. Kyllä on lämmintä. Nyt oon viikon verran huomannu, että ihan tosi lämmin. Mä täällä hiippailen kotona alkkarit ja rintsikat päällä, kun ollaan omalla porukalla :) Ja iskä tykkää ;)

Mutta nyt tää mamma suuntaa kauppaan herkkuostoksille. Neidillä tänään viimeinen hoitopäivä ja jotain pitäis sinne kehittää viemisiksi. Ajattelin kyllä ihan vaan suklaamuffinseja tehdä ja koristella jotenkin lapsille sopiviksi eli karkkeja pintaan :)

Ai juu....mä oon surannu tuolta Kelan sivulta noita äitiyspäiväraha ja muita etuustietoja. Kannattaa kirjautua sinne sisälle ( vaikka pankintunnuksilla), saa tiedon nopeemmin kun postitse.

Ja vielä kymysys... Missä kunnossa teidän hiukset on? Mulla lähtee ihan järkysti tukkaa ja muutenkin on ihan haperoa! Eipä ollu tytön odotusaikana tämmönen.

Mukavaa perjantaita!

Pipsa Possu ja Onni 28+1 ( tarkistettava )



 
weiss
|O Huomenta ja TAAS on viikonloppu alkamassa! Oikiasti tätä vauhtia pian on toukokuu! Kuinkas nemika, jenni, poika ja muut lepäilijät voi? Täällä oli samanlainen yö Mymmelis.. Onneksi ei tarvihe miettiä töihin menemistä. Päivällä iskee taas hirviä väsymys. Mutta etiäpäin puksutetaan..

Joku muuten kyseli tuosta sperman tekosista, jos paikat on pehmenneet (mielessä heti aamutuimaan..)
:LOL: niin meiltä ainakin kiellettiin yhdyntä heti ensimmäisellä polikäynnillä. JA KYLLÄ ne siitä on jaksannu joka kerta muistuttaa, varmaan oikeen piruuttaan. Ei, voihan se nopeuttaa avautumista ja pehmenemistä, siis tuo sperma.. :p

Nyt mie lähen makoilemaan sohvalle ja kahtomaan hamtaroa esikoisen kainaloon..

weiss ja pikkuinen 29+3 :heart:
 
weiss
Hengenahistuksesta vielä, sitä on täälläkin.. Välistä tuntuu, että pukkaa astmakohtaus tai vastaava päälle.. Hiusten kunnosta, miulta lähti hiuksia aivan hirviät määrät alkuraskaudesta ja oikiasti luulin, että pian oon kalju! Siis hiuksia lähti tukuttain ja siitä oli puhetta neuvolassakin. Se meni kuitenkin ohi ja nyt tukka kasvaa kovaa vauhtia ja on suht hyvässä kunnossa..
 
Huomenta!

Kurpitsa: Soittele ihmeessä vaan Tyksiin, toivotaan että pääsisit pikaisesti tarkastukseen. Epätietoisuus on kaikista kamalinta!

Olipa täälläkin kurja yö. Kipuilua kipuilun perään. Nuo kipeät supistukset on taas lisääntyneet roimasti! Sama juttu kuin sulla weiss että kun kääntää kylkeään niin saa "lahjaksi" mojovan supistuksen. Samoin kun kampeaa itseään vessa reissulle :( Sitten vielä alkoi painaa stressi tulevasta. Sain eilen kuulla että ne appivanhempani tulevat taas 1,5 viikon päästä ja viipyvät niin pitkään että talo on valmis...Mikä tarkoittaa sitä että he ovat täällä varmaan ihan h-hetkille saakka (keittiö tulee viimeisenä, tuossa huhtikuun puolessavälissä ). Olenko oikeasti aivan kamala kun en kestä heitä samankaton alla? He kuitenkin ovat korvaamaton apukin, mies rukka muuten lyyhistyisi työ taakan alle. Musta tuntuu että hormonit ovat vielä alentaneet sietokykyä, kamala stressi jo nyt tulevasta. Mutta kun he ovat täällä minusta tuntuu että olen vieraana omassa kodissani, he tuppaavat käyttäytymään niin, onhan tämä niiden vanha koti. Mieskään ei oikein asialle mitään voi, ei tuota apua viitsi kieltääkään. Taitaa olla tämä saannut aivan liian suuren mittakaavan mun päässä kun en osaa edes nauttia odottamisesta kun on tuo musta "appivanhempipilvi" kokoajan varjostamassa....Ja pakkohan sitä on kestää koska muuten se merkitsee sitä että koti ei valmistu -> joudun elämään pienen kanssa sitten täällä vanhalla talolla appivanhempien kanssa koska he kuitenkin sitten tuppaavat taas tänne. Mieluummin olen omassa kodissa, sinne heillä ei ole aihetta tulla "kukkoileen". KIITOS teille kanssa sisaret että saan valittaa! Tämä helpottaa.

Ai niin vielä rivi appiukosta....Se ei lainkaan ymmärrä että olen vuoteeseen sidottu. Jaksaa vaan mainita että kuinka tuo meidän äiti (siis mieheni äiti) kävi lypsyllä vielä viimeisillään ja kolme muksuakin oli hoidettavana + siat+lampaat+ koirat+ kissa+ ties mitkä eläimet. No joo, kaikki kunnia anopille joka on tosiaan tuon tehnyt kun äijä on ollut reissussa maailmalla että eipä sillä vaihtoehtoja ole ollutkaan
 
Pipsa possu Onnea onnistuneesta kosinnasta

Mymmelis Täällä esiintyy kanssa hengenahdistusta. Sohvalla kun makoilee ja katsoo telkkaria, niin silloin se yleensä alkaa. Ja muutenkin makuuasennossa se on pahempaa.

Tänään pitäisi mennä käymään työpaikalla ja viedä sairaslomatodistus. Tietää jo valmiiksi että kun enemmän tulee liikkumaan, niin illalla saa maata sohvalla ja toivoa ettei toukka tule liian aikaisin ulos, kun supistaa taas niin paljon :/ Pakko se on käydä viemässä ja samalla kaupassa viikonlopun ruuat ostamassa :headwall:

Nyt aamupalaa ja sitten matkaan...

tmvk ja toukka 31+0
 
Pipsa Possu: Roppakaupalla onnea!! Hyvä että et saannut hamekankaita....Mistä tulikin mieleen. Mulla on sellainen miespuolinen hyvä ystävä jota olen joka karkauspäivä kosinut, ja saannut pakitkin ;) Mutta hamekankaat edelleen uuppuu...tartteekin muistuttaa häntä tänää asiasta.
 
:flower: Onnea Pipsa Possu!!!! :flower: Saako udella, miten kosit? :p

Meillä ei olla edes kihloissa asti, vaikka yhteistä matkaa takana kohta 6 vuotta
Mies keksii mitä verukkeita milloinkin, ettei tarvitse sormusta sormeen laittaa, ensin oli periaate kysymys, että kun mennään kihloihin, mennään naimisiin puolen vuoden sisään (tämän jouduin raakkaamaan, kosk akirkkokin tarvii varata aikaisemmin :LOL: :p :LOL: :) Saati muut järjestelyt...) No, sitten olikin vuorossa tämä "haluan täydelliset luxus-häät, ainakin miljoona vierasta" jonka mie kaadoin, että ei onnistu, minä en niihin häihin osallistu:D... Nyt ukkeli on keksinyt että kihlasormuksenkin pitää maksaa vähintään se 2000?, ei mitään rihkamaa sovi vaimokkeelleen ostella:LOL:
Joo-oh, eli meillä menään naimisiin varmaan sadan vuoden päästä... Mutta joo, mie oon jo niin tottunut ajatukseen, etten sitä sormusta saa, enkä kyllä saa kosiakaan, ksk amies haluaaa senkin tehdä itse (sekin vielä...) No hyvä, että rakastaa mua, ei kai se sormus rakkauden määrästä kerro (seli seli, itselleni koitamn uskotella kaikki pikku valheita...)

Miulla oli vaan semmoinen ajatus ollut aina, että tahtoisin kyllä olla kihloissa, kun raskaudun ja sitten joskus naimisiin... :| No, ehkä mie nyt vaan luovun ajatuksistani ja oottelen toukokuuta:heart:

Fuuuusgh, kävin koirien kanssa aamulenkillä ja neuvolasta hakemassa sen raskaustodistuksen, samperi, että oli vaikea päästä kotiin!
Onko tuo nyt sitten häpylyy, vaiko istuinluu, vaiko mikä ihmeen härpäke tuoll aalapäässä, kun tuntuu, että vauva kaivaa päällään suoraan pakarasta läpi!!! :eek: Huuuh! Meinasin jo lähteä konttaamaan kotia kohti :LOL:



Äh, niin ja hiuksetkin multa lähtee päästä Ompa nyt taas elo kurjaa :LOL:
:LOL:
 
Jenni30v Hormonit saattavat vaikuttaa. Esikoista odottaessani en voinut sietää miehen nuorinta siskoa joka oli silloin 11v. Näin punaista aina kun vain näin hänet. Nytten en voi sietää appiukkoani. En vaan voi sietää sitä juoppoa silmissäni.
Toivottavasti keksit jonkun tavan sietää heitä. Ajattele mitä nopeammin talo valmistuu, niin sitä nopeammin pääset heistä eroon... :hug:

Mutta nyt sitä aamupalaa...
 
keskiviikko oli tääl tosi hyvä päivä eikä supistellu. eilinen meni sit supistellessa ja kipuillessa liitoskivuissa. tuntu ettei noi supparit lopu taas ikinä. mut illalla kävin saunassa ja siihen loppu supistelut ja yökin meni tosi hyvin. heräillessä tietty muutamaan kertaan. mut en ainakaan tiedostanu yhtään supistusta ite.
tääl kans tuntuu tuolla suvulla olevan vaikeeta tajuta etten tosiaan saa mitään tehdä.
säälittää toi ukkoki ku päivän raskaassa työssä ja sit sängynpohjalta joku pirttihirmu komentaa imuroimaan pyykkäämään tiskaamaan jne..täytyy toivoa et se jaksaa myös tässä nyt mukana. eilen oli nii pinna tiukalla et raivosin lapsilleki ihan turhasta :ashamed: ja illan sain pyytää käytöstäni anteeksi. :ashamed: ja kaikille muilleki tuli ihan turhaan annatettua elämäni kurjuutta. :ashamed:
mut jospa tästä päivästä tulisi parempi nyt.
jaksamisia kaikille muilleki lepoon joutuneille :hug:

nemika+jäbä 30+5 (päivä lisää taas) :heart:
 
Nemika: Mulla kanssa tuo saunassa käynti helpottaa supistuksia, kun ei vaan liian kuumassa ole. Muutenkin olen huomannut lämpöisen rauhoittavan. Välistä olen pitänyt sellaista lämmitettävää kauratyynyä tussa masun päällä kun oikein kivistää ja se kyllä autta, ainakinhetkellisesti.

Nyt lymfaan. Josko mieli ja olo kohentuisi siellä. Ainakin saa ylimääräiset nesteet taas kirtoon ja onhan se aina mieltä rauhoittavaa kun joku hieroo.
 
Nemika: Mulla kanssa tuo saunassa käynti helpottaa supistuksia, kun ei vaan liian kuumassa ole. Muutenkin olen huomannut lämpöisen rauhoittavan. Välistä olen pitänyt sellaista lämmitettävää kauratyynyä tussa masun päällä kun oikein kivistää ja se kyllä autta, ainakinhetkellisesti.

Nyt lymfaan. Josko mieli ja olo kohentuisi siellä. Ainakin saa ylimääräiset nesteet taas kirtoon ja onhan se aina mieltä rauhoittavaa kun joku hieroo.
 
Nemika: Mulla kanssa tuo saunassa käynti helpottaa supistuksia, kun ei vaan liian kuumassa ole. Muutenkin olen huomannut lämpöisen rauhoittavan. Välistä olen pitänyt sellaista lämmitettävää kauratyynyä tussa masun päällä kun oikein kivistää ja se kyllä autta, ainakinhetkellisesti.

Nyt lymfaan. Josko mieli ja olo kohentuisi siellä. Ainakin saa ylimääräiset nesteet taas kirtoon ja onhan se aina mieltä rauhoittavaa kun joku hieroo.
 
mä soittelin jo heti aamulla tonne tyksiin ja tällä kertaa sain ihan asiallista palvelua ( ei voi sanoa samaa eilen illtaisesta kun sinne soittelin...) mä täs vartin sisään lähden ajelemaan kohti tyksiä. sain ajan oikein spesialistille..

mut toivottavasti mun huolet on turhia eikä mitään vakavaa löytyis, joten pitäkäähän peukkuja.
mä palailen palstalle kunhan reissusta oon selvinnyt.
 
Mitäs kurpitsalle kuuluu?

Eeti ja muutkin: Onhan silla vauvalla vielä kuukausi (ylikin) aikaa kääntyä =) ja miksi aina perätilan yhteydessä puhutaan sectiosta? kyllä niitä perätilavauvojakin ihan alateitse synnytetään toisinaan...

Onnea Pipsalle :flower: Kiiruusti vaan häitä suunnittelemaan... itsellä kaikki vielä rempallaan, vaikka se sovittu päivä on jo heinäkuussa :ashamed: :headwall:

Meidän vauva ainakin on keikauttanut itsensä rt:aan (pysyisikin siellä...) ja potkii niin vimmatusti tuonne kylkiluihin ja on muutenkin asettunut tuonne ylös.. eli se hengenahdistus on ihan tuttua täälläkin...

nyt pitäisi raahautua tyttöjen kanssa pihalle... kivan oloinen ilma, mutta ei yhtään jaksais... eilinen verotti varmaan ihan kivasti kun oli ne ystävän tyttäret hoidossa...

äippä ja nytty rv 29+3 :heart:
 
täällä kans noita hengenahdistuksia jotka tosiaan eivät ole kivoja!!! :kieh: ajattelin jo eileen että semmoset happiviikset olis hyvät :D varsinkin iltasin kun ei muutenkaan voi maata hyvässä asennossa jne.. mulla on myös alkanu kädet puutumaan öisin kun koittaa kyljellä maata, mitenkä muilla miten te saatte nukutuks kyljellään? öiset vessa reissut on myös tuskallisia ja valivali :kieh: eileen illalla kun olin jo sängyn pohjalla kun mies tuli iltavuorosta ja kävi suihkussa eikä ollut kuivannut lattiaa niiin siitä vasta meteli syntyi! enkä edes tiedä miksi oikeen kävi mies sääliksi. :ashamed: hormoonit... huoh! :D
 
kurpitsa toivotaan, että kaikki on hyvin. Paljon :hug: .
weiss, jenni, nemika ja muut kipuilijat Oli sitten helvetillinen kipuiluyö täälläkin. Jöitä jalat ei toimi, niska ei käänny ja sain oikein mojovat supistukset pitkästä aikaa eilen illalla. Olen todella tainut käydä viime aikoina hiukan ylikierroksilla ja tehnyt töitä välittämättä omasta kropasta. :|

Nyt pitäisi väsätä varmaan yhtä artikkelia, jonka kirjoitus on jäänyt roikkumaan, kun olen töiden jälkeen ollut niin puhki ja loppu. Ihanaa kun viimein sain ajokortinkin, helpottaa iskias-kipuisen liikkumista. Pitäisi myös tänään selvitellä tulokkaan kansallisuusasioita. Kaikkea työtä sitä tässä saikulla onkin. =)

painosta en ole siitä varsinaisesti stressannut, tulee mitä tulee, kunhan syö useimmiten terveellisesti. En vaan ihan rehellisesti sanottuna oikeasti tiedä miten paljon sitä normaalisti normaali painoiselle tulee (painoindeksi ennen raskautta 23). On varmaan aika yksilöllistä? Ihmetyttää vaan nuo kaikki raskausajan alipainoiset laihduttajat. Tiedän, että toisilla ei paino nouse, enkä nyt tarkoita sitä... ;Mutta onko se muka hyvä asia jos lähtöindeksi 19 ja paino noussut viikolle 30 1,5 kiloa? :eek:
 
Katrinainen: En myöskään tuohon painoasiaan ole niin kovin perehtynyt, mutta kyllähän ne lukeneemmat sanoo, että ei sen painonousun niin väliksi ole, että kyllä se vauva sieltä omansa ottaa... olettaen tietenkin, että vähäisestä painosta huolimatta äiti syö terveellisesti...
Ja normaalipainoiselle sopiva painonnousu on n. 12-15kg... Mulla esikosta tuli 18kg, eikä siitä oltu edes huolissaan...Kakkosesta tulikin sitte vaan 12.. ja niinhän ne sanoo, että esikoisesta yleensä painoa tulee runsaammin..
 
Huomenta!

Tähän pitkään nukkumiseen voisi tottua :) Välillä ihan kiva, kun ei tartte nousta kiireellä mihinkään, eikä askeleita laskea, että ehtisi töihin. Toisaalta tekemättöminä päivinä aika ei meinaa kulua millään. Olenkin yrittänyt jokaiselle päivälle keksiä jotain ohjelmaa, ettei ala höpertää. Ai niin, kiitti muuten (muistaakseni) Edla mamma tai rakkausvauva vinkistä, nyt mulla on kaapissa takki, jolla pääsee ainaskin kuukauden eteen päin ja se sopii vielä raskauden jälkeenkin :) :flower:

Onnea Mymmelis ja Pipsa Possu! Teillä oli hyviä uutisia kerrottavana. Mä olen sulle Mymmelis kade, sä pääset jo laittelemaan pian tavaroita paikalleen. Sitten vielä kaikki sisustus hömpötykset tässä pesänrakennusvietissä...Voih, kun itsekin pääsisi ennen vauvan syntymää touhuamaan...

Pitäisköhän munkin kosia :)

Päikkäri 30+5
 
onnea pipsa possu :flower:
Ja lykkyä tykö kaikille muillekin kosijoille!
[/b]päikkäri nyt kosimaan siitä!

äippä 84 noin minäkin tuon painoasian olen ymmärtänyt. En vaan ymmärrä miksi se painonnousu stressaa niin monia niin paljon. Ymmärrän toki, jos kyseessä valmiiksi ylipainoinen ihminen jolla paino ei saisi paljon nousta. Mutta kun lukee näitä alipainoisten stressaajien kirjoituksia, joissa paino ei edes ole noussut, niin tulee itsellekin sellainen olo, että onko mussa vikaa kujn tuo paino nousee. :) Enkä tällä nyt tahtonut loukata ketään, liittyy oikeastaan aivan toisen palstan keskuteluihin eikä tänne. Me täällä olemme kaikki ihanan fiksuja mammoja :heart: .

Täällä tavarat oikeastaan jo melkein paikoillaan, vauvan sänky pitäisi kasata, mutta tällä selällä ja näillä kipeillä jaloilla, en taida siihen ilman miestä pystyä. Joten ehkäpä keksin jotain muuta kehittävää tekemistä, kuten tuo artikkeli, jota kirjoittelen tässä sivussa. =)
 
Katrinainen: Älä huoli painosta. Minäkin olin normaalipainoinen ennen raskautta, mutta nyt tuota massaa on kertynyt tahtomattaan (vajaa 10 kg). Siis sellaista ylimääräistäkin, joka ei ole vain vauvan tuomaa. Toki on hyvä katsoa mitä ja miten paljon syö, mutta itse ainakaan en jaksa kantaa huolta kaikesta mitä suuhuni laitan. Kuitenkin kun syö suht terveellisesti, niin nou vöri. Imetys vie sitten kaloreita kesän aikana, siihen luotetaan. Neuvolassakaan eivät ole olleet huolissaan tuosta asiasta. Ja sitä paitsi, meillä kun on tuota kremppaakin issiaksen kanssa, niin liikkuminen on nyt vähäisempää...
Eri asia on sitten sellaiset, jotka ovat alipainoisia ja stressaavat jokaista grammaa raskauden aikana.

Missäs muuten Carmen ja Pieni Tytön Tylleröinen ovat??
 
Tervehdys mammakaverit.

Nyt ois pikku hiljaa päivän ruuhkat purettuna.

(.) Ei mitään uutta liitokset hiukan natisee.

Rauhallinen lötköily viikonloppu tulossa, kun lapset lähtee isälleen ja saadaan miehen kanssa vain lekotella päivät pitkät. Näin minä ainakin toivon, mies voi tietty olla erimieltä ja suunnitella jos jonkin moista remontti hommaa.

Suklaata tekis nyt ihan hirveesti mieli tietenkin kun tietää ettei sitä sokeriarvojen vuoksi sais syödä :(

painon noususta: En ole millään tavalla pyrkinyt pysymään noissa lähtöpainoissa vaan mun kohdalla niin on vain vahingossa käynyt, kun noita ekstra syömisiä ei ole tehnyt oikeastaan lainkaan mieli. Ja kuten viime viikolla kerroinkin neuvolalääkäri pelkäsi mun paastonneen jota EI missään nimessä raskaana saa tehdä. Joten nauttikaa mielitekojenne mukaan kaikea mitä mielitekee (mun mielipide) sitä ianikuista laihdutusrumpaa ehtii harrastaa sit synnytyksen ja imetyksen jälkeen mielinmäärin

Jossu & Hemuli 27+3
 
tyksistä kotiuduttu hyvien uutisten kera :D

maha oli kuulemma kieltämättä pieni eikä vauvakaan iso ole. vastasi painoltaan 25 viikkoista. painoarvio oli 700g kun se viimeksi parisen viikkoa sitten oli 635g. pää alaspäin se tuolla masussa köllii ja voi pienestä koostaan hyvin.
tosi alhaalla se siellä on ( sisätutkimuksessa tuntui kuulemma pää selvästi sormiin ) ja siksi tuo sf-mitta ei ole kasvanut. kaikki maholliset virtaukset katottiin niin päästä kuin sydämestäkin, eikä niissä luojan kiitos ollut poikkeavaa.
sikiön kasvukontrolliin joudun. ( 13 päivän päästä uusi kontrolli )
tuo pienipainoisuus voi johtua ihan vain geneettisistäkin syistä kuulemma.

ette tiedäkkään kuinka suunnattoman helpottunut olen. suuri kivi vierähti sydämeltä...
mut nyt mä taidan painua päikkäreille, väsyttää niin maan perhanasti kun puoli yötä tuli valvottua |O
nyt unikin taitaa maittaa kun on olo niin rauhallisen levollinen.

 
kurpitsa ihanaa että vauvalla on kaikki hyvin!!! koitapa nyt nukkua ja rauhoittua.. Olet varmasti hyvissä käsissä.

painonnoususta mulla on tullut tähän mennessä 10 kiloa lisää.. Ja myönnän että kuulun noihin ketkä hermoilee tästä painonnoususta.. Oma vika, kun pitää popsia karkkia.. Ja osasyy voi olla sillä, että oon lopettanut light-tuotteiden popsimisen (esim jogurtti). Miehen mielestä vauvalle ei oo hyväks jos se saa noita makeutusaineita.. Neuvolassa painosta ei olla huomautettu, eli ihan ok on kuitenkin nousu kai ollut. Enemmän mua huolestuttaa että miten raskauden jälkeen pääsee omiin mittoihin takas.. Ennen raskautta mulle meni päälle takit kokoa 36, mutta tänään kun kävin kattomassa kesätakkia (vähän aikasin oon liikenteessä) Niin koon 40 napit ei meinannut mennä rinnoista kiinni.. Eli varmaankin täytyy kokoa 42 hankkia. Apua. Voin tietty olla iloinen että tissit kasvaa, mutta.... Mä oon varmaan vaan turhamainen, enkä ikinä tyytyväinen mihinkään... Vielä vuos sitten kesällä murehdin sitä, että mitä jos en koskaan tuu raskaaks. ja nyt kun oon raskaanan murehdin pikkujuttuja...

Tulipa vuodatettua. Sori. Mun mies ei vaan jaksa mun "turhamaisuutta"... Ja on osin kyllä oikeessakin..

(.) viime yö oli aika tuskaa, lähinnä flunssan takia.. tuli sitten rampattua vessassakin.. onneks olo on jo muuten vähän parempi. Jaksoin käydä kävelemässä tunnin lenkin.. Ahmatti on taas aika rauhallinen... Mutta jos eiliset kuviot toistuu niin illalla sitten ollaan vauhdissa..

kerroinko jo että saatiin vihdoin meidän vaunut ja kaukalo kotiin.. Nyt on sitten vierashuone täynnä tavaraa!!! Täytyy alkaa järjestelemään paikkoja... Ja peseen vauvanvaatteita..

aurinkoista helmikuun viimeistä päivää!! Ja ulkoilkaa jos vaan pystytte. Täällä ainakin on LOISTAVA keli!!

birdie + ahmatti rv 28+2
 

Yhteistyössä