TOUKOKUUN TOIVOTUT tammikuussa

Huomenia täältäkin |O Eilen kun tulin töistä kotiin, niin tyttö oli oksentanut ja kokoajan oksenteli... Muutama tunti siitä niin poikakin oksenteli... Koko yönä tuli nukkuttua varmaan max 2 tuntii pätkissä kun toinen oksenteli kokoajan. aamulla molemmat pojan kanssa oltiin niin väsyneitä että nukuttiin vielä yhteentoista asti... Sinä aikana likka oli sekottanu koko kämpän ihan ylösalaisin... :headwall: Nyt molemmat kattovat leffoja. Likalla ei ole edes kuumetta vaikka pojalla on ja paljon. Nyt odotan kokoajan milloin ittellä alkaa... :x :x :x

tmvk ja toukka 26+6
 
Nyt on lääkärissä käyty ja saikkua sain koko ensiviikon, hyvä niin!! Saapahan levätä kunnolla, jospa se selkä siitä hiukan paranisi. :)

Petipuuhissa meillä menee välillä todella lujaa, mutta sitten tulee taas parin päivän taukoja, väsymys vie voiton, molemmilta. Täälläkin ukkoseni on tosi innoissaan uusista muhkeista muodoistani :D
Meillä vaunujen mukana tuli hoitolaukku, mutta minusta se on kyllä ihan liian pieni, ei mahdu kuin pari vaippaa. Taidan hankkia jonkun kivan pikku repun hoitolaukuksi.

Voi että on turhauttavaa kun ei pysty nostelemaan oikein mitään!! Olisi vaikka mitä tekemistä viikonlopun muuton takia, mutta täytyy vain tyytyä olemaan avuttomana ja passuttaa miestä :/

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!!!
 
paivansade73 Mä ajattelin madaltaa, hommata vähintään kromivanteet ja sit tietty, pakkohan pojan on saatava, niin ne sähkön siniset karvanopat!!!! :LOL: Siirrynkin tästä auto puolelle hakemaan tuning-vinkkejä :whistle:

Voi voi, kaameeta kattoo tätä subin chattii :LOL: noi Piccolissimo (?) pizzat opn ihan mega hyviä, niitä ahmastellessa voi tuijottaa vaikka mitä sonta tuutista, on niiin hyvää!!!

Ilmavaivoista Täytyy surukseni tunnustaa, että karvan ja selluliitin lisäksi olen oppinut uuden taidon, nyt voimme vihdoinkin kilpailla miehen kanssa siitä, kummalta lähtee enemmän ääntä ja pitkäkestoisuutta :D Kyllä mää nauroin itseni kipeäksi, kun päästin ulkona sellaisen töräyksen, että oksat pois. Onneksi ei olltu ketään muuta liikenteessä!!! Ja mie kun olen aina ollut vähän kaino noiden pierujen suhteen, en kenenkään edessä prutkuttele vaan menen jonnekin komkeroon suhisemaan salaa ja kikattelen siellä :LOL:
Mieskin meinasi kuolla nauruun, kun kerroin häpeissäni, puna poskilla siitäpierusta... Toivotti tervetulleeksi heidän, normaaleiden piereskelevien immeisten klubiin :ashamed:

Tänään on ollu ttosi tukala olo, vauva on jotenkin tooosi alhaalla ja sen tuntee nivusissa ikävästi! levossa sitten vähän helpottaa, mutta kohtahan sitä pääsee sitten kävelemään neuvolaan ja sitten se alkaa taas :eek:

Oletteko huomanneet, että söisitte paljon enemmän, kuin normisti?? Mä olen huomannut ja se tosiaan huomataan myös muualla,kuin koti nurkissa, akka ahtaa ittensä jatkuvasti jotain sapuskaa ja ihmettelee, kun kotvasen kuluttua on taasen nälkä :LOL: Olen kyllä koittanut syödä terveellisesti, paljon hedelmiä ja porkkanoita yms sipsien ja muiden herkkujen lomassa, etten kovin lihoisi. (vaikka olinkin ennen raskautta alipainoinen, en halua lihoa ihan kamalasti, nyt painoa tullut n.10kg :p )

Harmitta aihan hirmuisesti taloudellinen tilanne... :| Ukkeli tienaa sen n.2300 ja joutuu maksamaan kaiken ihan yksin :$ Mä en saa edes mitään tukia vielä, hain sitä varhennettua äpr sen takia, että saisin jotain... Ei miestä haittaa, että on perheen raha sampo, vaan mua, kurjaa elää "toisen siivellä".

Kyseltiinkö me jo, että kauankos immeiset on seurustellut/tuntenut/tms enne kuin vauva tuli aluille??

Niin ja huonomuistinenkin musta on tullut kaikenlisäksi,ihan hapero pääkoppa!!! :LOL:
 
Syömisestä: en ole huomannut syöväni yhtään enempää kuin normistikkaan...mulla on aina ollut säännöllinen ruokavalio... eikä vielä mitään "himojakaan" ruoan suhteen ole ilmennyt... appelsiineja kyllä vetelen useita päivässä, mutta sehän ei onneksi haittaa :D

Ukon kanssa ollaan pidetty yhtä reilu 7 vuotta... ja esikko on nyt siis +4-v.... ja kaikki nämä kolme lasta siis saman miehen :)

muoks. piti vielä tuohon syömiseen liittyen lisätä, että parempi olla tosiaan meikän välttämättä turhaa ruoan mussutusta, jos meinaa saada tuon hääpuvun ängetä päälleen heinäkuussa :headwall: :LOL:
 
Heippis!

Poika ja Weiss nyt vaan pitkää pinnaa makoiluun voima-:hug: molemmille - ja mikä on onni, niin se et jos alkaisivat nyt syntyä niin ymmärtääkseni olis jo ihan hyvät mahikset molemmilla vaaveilla selvitä. Tuolla ajatuksella itsekin aina lohduttaudun (ja siitä muuten sanoi Brunokin 4D:ssä). Tietty jokainen lisäpäivä mahassa on kultaakin kalliimpi! Kyllä kaikki menee hyvin - mulla on ihan sellainen "tunne"! =)

Katrinainen: mullakin oli tuollainen "viehkeän naisellinen" pieru-kausi vähän aikaa sitten. En edes tajua mistä se yhtä äkkiä tuli kun söinkin mielestäni ihan normaalisti. Aivan siis törkeän hajuista menoa! :whistle: Nyt kumma kyllä taas normaalitilanne asian suhteen.

Voi tätä yskimisen riemua! En saa itse nukuttua ja mies on kans ihan hermona kun meikä köhii ja sätkii kaiket yöt. Myös papu potkii yöt läpeensä kun köhin ja onkin sit näin päivisin ihan voipunut = ei hievahdakkaan. Eli otan osaa kaikki oksuilijat/ +muut sairastajat.

Nyt lounasta laittaa. Nopee meni tää "lomaviikko"..
t. eeti +papulainen 25+6 :heart:

muoks. pakko laittaa et ihanamymmelis kuulla et jollain toisellakin paino nousee ja ruoka maistuu ihan eri meiningilla kuin ennen!!! Voi niin samat sanat: alipaino täälläkin alussa ja nyt tuntuu et nälkää riittää kaikkien menneiden vuosien edestä ;)
 
Heissuli vei vaan kaikki

Nyt olo on ihan jees..mut aekalailla rauhallista menoa tää mun elo nyt...Mä en enää menekkään töihin vaan pidän kaikki kertyneet lomat alta poikkeen ja lepäilen ja vietän aikaa esikon kanssa.

Mulla ensiviikonalussa on alapäänkontrolli saas sitten nähä miten voidaan.. Mut onneksi vaavi on potkinut niin en ihan oo viellä hermona.

Yhdessäolosta: me ollaan yhdessä kuljettu 10 vuotta ja lapsukainen on 3 et kerettiin tehdä taivalta kahdestaankin ihan mukavasti...

Weiss: nyt vaan rauhallinen tahti ja pidetään kyytiläiset kyydissä ainakin huuhtikuulle =)

poika04 ja papu tasan 26
 
Hoitolaukkua: ei vielä ole edellinen on mennyt sen verran huonoon kuntoon, että uusi on hankittava.

Pierut: toisinaan on todella paha käyminen vatsasssa käynnissä. Muutenkin on suolen toiminta laiskistunut.

Syömisestä: En ole mielestäni syönyt tavanomaista enempää ja mieliteotkin ovat pysyneet kurissa. Samalla olen myös välttynyt tuolta painon nousulta.

Yhdessäolo: tavattiin pikaisesti ekan kerran muistaakseni elokuussa 2006. Silloin ei vielä tapahtunut pitään. Molemmat jäimme vain haikailemaan toisen perään.
Mies otti yhteyttä suunnitellessaan syntymäpäiviään marraskuussa. Hyppään vähän asioita yli... Olisin hänen paras synttärilahjansa.
Siitä asti oltu yhdessä. Ensin päivittäisillä viesteillä ja soitoilla. Seuraavaksi vieraili meillä öisin salaa lapsiltani.
Koirani muuttivat hänen luokseen jouluaattona 2006.
Mieheni kosi minun tammikuun viimeisenä lauantaina 2007. ja OIkeastaan siitä asti asuttu koko porukka hänen luonaan vaikka virallinen muuttopäivä olikin 1.4.
Kihlajaisia vietettiin 17.3.
Häitämme juhlittiin 070707 merenrannalla.
Hemulin plussasin syyskuussa 2007. =)

Jossu & Hemuli 23+2
 
Täällä ollaan vollotettu koko päivä... Ei mitään yhtä erityistä syytä vaan väsy vain on niin kova että maailma tuntuu kaatuvan niskaan :'( Sairasloma jatkui taas, onneks ei kohdun suu ollut auennut enempää eli samallla lepo linjalla jatketaan.

Ruokahaluista: Olen aina ollut suursyömäri vaikka olen pieni kokoinen ja hoikka. Ja nykyään sitten olen SUUR-suur syömäri. Mies kysyi tuossa taas kerran että mihin ihmeeseen sä sitä ruokaa tunget, ei sun kokoiseen voi mahtua noin paljon ruokaa. Normaalistikin syön saman verran kuin tuo ihan raavaskokoinen mieheni ja voitte vaan kuvitella kuinka paljon nyt ruokaa uppoaa...Painoa on tullut sellaiset 3,5 kg ekasta neuvolasta

Ja kysymykseen kuinka kauan ollaan pidetty yhtä. Me ollaan tälläinen salama-pari myös. Työ ympyröissä törmätty tuolla maailmalla joskus muutaman kerran, puolituttuja oltiin. Mutta viime keväänä eksyttiin Kiinassa samalle työmaalle vähän pitemmäksi aikaa...Kyllähän siellä sähköä oli jo välissä havaittavissa mutta ei mitään romanssia vielä. Sitten kesällä tiemme sattumalta törmäsivät ja oikeastaan siitä hetkestä lähtien ollaan oltu yhdessä. Oltaiskohan me oltu yhdessä 1,5kk kun minä menin ja kosin miestäni ja hän vastasi kyllä, ehdolla että menemme kanssa sitten oikeastikin naimisiin ;) . Ja tämä masuasukki on mitä tod.näköisemmin saanut alkunsa kihlajaisyönä :LOL: Mä en ikinä ennen uskonut tälläisiin nopeisiin suhteisiin, olen ollut aiemmin naimisissa ja se naimisiin menokin otti alleen silloin liki 7 vuotta seurustelua.... Mutta kun nyt se oikea vaan tuli eteen niin miksi aikailla? Kun tuntuu siltä että toinen on oikeasti se puuttuva pala mun elämästä, ihminen jonka olen tuntenut aina, paras ystävä ja sielun kumppani. Ja mä kun pidin itseäni kyynisyyden perikuvana varsinkin rakkauden suhteen (kiitos isän ja äidin kipeän suhteen joka on ollut yhtä sotaa aina)
 
Omaa napaa heti alkuun, eli neukussa meni oikein kivasti, vaikka meinasinkin myöhästyä nolosti... sisätutkimuksessa lääkäri totesi kohdun suun olevan napakasti kiinni, eikä ollut edes lyhentynyt :wave: Luojan kiitos ja huokaus helpottunut!!! Labratesteistä selvisi sen verta, ettei mitään kummoista ole ilmennyt, vagina-näytteestä löytyi "joku bakteeri", mutta se kun ei aiheuta kummoistakaan oiretta, niin katsotaan tilannetta. Lääkäri ei sii salukuuntiennyt yhtään mistä puhui ja meni netistä katsomaan kyseisestä bakteerista :whistle: Miten niin epäluottavainen olo tulee tuommoisesta!?

Sf mitta liitelee edelleen siellä yläkäyrän yläpuolella, mutta sekin kai on täysin normaalia, kun ei lääkäri siitä mitään virkannut :)

Autsista, nyt minä ymmärrän täydellisesti, mistä te olette puhuneet, kun on ollut juttua liitoskivuista ja venymiskivuista ja muista vastaavista. Olkoot nämä mittä tahansa niistä, niin voi juma :eek: Oikea puoli vihloo niin vimmatusti alapää on ihan tulessa ja puutunut vuoronperään!! :eek: Meni lenkki koirien kanssa hiukka ankkamaisesti vaappuen, liukastakin oli, joten vauhti ei päätä huimannut :LOL:

Yhdessä olo ajastaMeillä tulee yhteistä matkaa ensi kesänä 6 vuotta :heart: Kaikkea ollaan yhdessä koettu, paljon pahaa ja vielä enemmän hyvää... Nyt tuntuu, että suhde on vankemmalla pohjalla, kuin koskaan. Kaikki tähän mennessä tulleet kriisit on selvitetty yhdessä ja niistä kasvettu yhteen :) Nyt, kun kahdesta tulee kolme, voin sanoa että elämästä on tulossa täydellistä :heart: Ei meillä rahaa paljoa ole, ihan perus tarpeisiin, asunto on pieni ja rähjä, mutta parempi sekin, kuin ei mitään...Karvaisia hännän heilutajai meillä on kolme ja kaikki se yhdessä täydentyy vielä pienellä tuhisijalla, niin oih vaan :heart:


Mikä li eonnellisuuden purkaus tulikaan B)
 
Weiss ja Poika :hug: Temppiä!!

Pierettää täälläkin ja mojovasti
:D Alan olemaan jo sinut asian kanssa :LOL:

Yhdessä ollaan oltu n.neljä vuotta joista n.1.5v naimisissa :heart: Hyvin pykii :D

Meidänkin vaunut on harmaat tai musta harmaat,ja vieläpä halusin sen väriset :ashamed: En oo oikein pirteiden värien suosija kun on kyse tuollaisesta käyttö"esineestä",ajattelin et on käytännöllinen väri täällä etelän paskassa ja loskassa... Mutta olenkin tällänen synkkä ihminen :LOL:

Täällä ei mitään uutta...masukki tänäänkin rauhallinen,elonmerkkejä on sentään antanut silloin tällöin =) Tiistain neuvolaa odotellessa että olis jotain kerrottavaa :D

Repa ja kutvonen rv 25+2
 
yhdessä olosta me miehen kanssa tavattiin ekan kerran v.2003 hienostuneesti baarin edustalla :D se oli alku kevättä, sit vappuna v.2003 nähtiin seuraavan kerran ja siitä se sit alkoikin, sit tulin raskaaksi 2003 joulukuussa. Et ei me kauaa olla sinänsä kuhnailtu :whistle: et kokonaisia vuosia oltu yhessä nyt 4v ja ens toukokuussa tulee täyteen 5v.
 
Huomenta

Täällä taas =) Mun piti uimaan viedä poika tänään mut en kyllä uskalla mennä ennen sisätutkimusta kun on suppaillut niin haluun tietää et paikat on oikeesti kiinni ettei enää tulehduksia tule.
Meillä vaunut ovat vaaleansiniset ja mustaa löytyy tehosteena..Piti ehdottomasti saada poikaa oottaessa vaaleansiniset kun tiesin et poju on :D Nyt näin aivan ihanat vaaleanpunaiset yhdellä naisella kuolasin ihan häikäilemättömästi vieressä =) Mut ei oikein viiti uusia ostaa kun nuo edelliset on ihan uudeveroiset ja jos siellä on poika niin se voi herättää vähän oudoksuntaa :eek:

Nyt laittamaan aamupalaa pienelle miehelle
 
Huomenia!

Mä yritän vielä vaihtaa vaunujen väriä. Haluisin jotain piristystä, vaikka punaista tai sinistä tehosteena. Valikoimassa on vaiks mitä kivoja jutskia. Semmoiset vihertävätkin löytyis, mut en taida uskaltaa... Nynny!

Me ollaan miehen kans tunnettu melkein 20 v. Seurusteltiinkin joskus villeinä teinivuosina, mutta menojalkaa vipatti niin vimmatusti, että ei siitä mitään tullut. Sitten minä ehdin rakentamaan pesää toisaalla ja sain kaksi lasta (nyt 12 ja 16 vee). Exän kanssa erottiin v. 06 alkuvuodesta ja tämä romanssi alkoi 2007 alkukeväästä. Hetki siinä seukkailtiin ja sit muutettiin yksiin. Pikku päikkäri ilmoitti tulostaan toisella yrittämällä. Mikä sinänsä oli positiivinen ylläri, koska tohtorit on joskus sanoneet, että munatorvet ei toimi välttämättä täysillä. Mut aikas nopeesti kuiteskin tärppäsi ja tämä on siis miehelle ensimmäinen. Kaikki on tapahtunut melko nopeesti, mutta sitä näköjään on livakka likka liikkeissään :) Mut nyt on jo ihana rauhoittua paikalleen ja alkaa nauttimaan vauvasta + omasta ihanasta kullanmurusta :heart:

Semmoista..
 
Poika tai joku muu tietäväinen: Tiedätkö onko muuten uiminen ok, eli voiko mennä esim. kylpylään? Tekisi mieli käydä lasten kanssa jossain rypemässä, mut wen ole ihan varma uskaltaako, olen joskus kuullut, että varsinkin porealtaista saisi helposti hiivan :/ ei kiva..
 
Pakko aloittaa työaamu lukemalla teidän kirjoituksenne.

Mokkulalla tossa taannoin kehuskelin, mutta enpä ole sit kuitenkaan kotoa ehtinyt kirjoitella.

Osa syynä on miehen roikkuminen huuto.netissä :LOL:

Liitoskipuni ovat nyt onneksi lähes kokonaan taakse jäänyttä elämää. Tosin eilen hiukan issias ilmoitteli itsestään. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta, että kipu vaihtaakin vain paikkaa.

Eilen kuulin myös yllätyksekseni, että täällä meidän työmaalla (tosin eriosastolla) on itseni lisäksi toinenkin odottaja. Eikä ole edes kovin montaa viikkoa meikäläistä perässä. Lasketuilla ajoilla ei eroa edes ihan täyttä kuukautta. Hoideltiin tossa yhdessö yhtä työasiaa ja alkoi siinä samalla kyselemään mun vointia ym. ja samalla paljasti et hänkin raskaana ja edellisestä raskaudesta toistakymmentä vuotta aikaa joten mielellään vaihtaa kuulumisia samassa tilassa olevan kanssa.

Nyt siirryn töiden pariin. Ainakin hetkeksi =)

Jossu & Hemuli 23+3
 
Huomenta äitikullat,

huomenna pääsen lomalle suomeen. Taitaa olla viimeinen yksin (tai mahan kanssa tehty) matka muutamaan vuoteen. Ihanaa nähdä vanhempia ja sukulaisia.
Aloitettiin eilen kasaamaan jotain vauvan huonekaluja ja aloin pestä vaatteita valmiiksi. Aikaistahan tämä on, mutta tilan puutteen vuoksi täytynee aloittaa jo. Pestään sitten vaikka uudelleen jos muu ei auta. :)

Miehen kanssa ollaan tavattu 8 vuotta sitten, mutta yhdessä 3,5 vuotta ja naimisissa hiukan yli puoli vuotta. Masukkia "yritettiin" kaksi kuukautta. Mutta oikeastaan heti ekalla tärppäsi, kun olin ekassa kuussa kaksi viikkoa suomessa oviksen aikaan. Mutta ei me olla mitenkään vääntämällä väännetty. Vähän yllätyttiin, kun nopeasti tärppäsi.

Pitäisi kai siirtyä minunkin töiden pariin. Vika työpäivä ennen viikon lomaa ja millään ei tänä aamuna huvittaisi, vaikka kiva päivä tiedossa. Leivotaan lasten kanssa pullaa. kivaa. Harmittaa vaan, kun sijaisia ei saa ja puolet ryhmän aikuisista on kipeänä. Pitää siis pärjätä kahden voimin 12. 0-3 vuotiaan kanssa. kiirettä' pitää. Siksi ei nyt huvittaisikaan. Muuten tasan 1,5 kk ja mun äippäloma alkaa. Ihanaa!!!! =)

katrinainen ja kirppu 25+3
 
paivansade73: Kyllähän uiminen on ok jos paikat on kiinni mut jos vähääkään auki sit ei pidä mennä tulehduksien takia. Oon mä porealtaassakin istuskellut raskaana ollessa. Uimistahan suositellaan raskaana olevalle hyvänä liikunta muotona jos vaan tosiaan on kaikki paikat on kiinni.
 
Huomenta, olipa kauniita tarinoita teillä miten olette miehen kanssa päätyneet yksiin. Meillä on takana jo 9,5 vuotta eli tämän kymmenennen yhdessäolovuoden kruunaa sitten vauva! :) Naimisissa ollaan oltu 3 vuotta.

Hauskaa ja rentouttavaa vkl:a kaikille!
 
Vaunuista on ollut puhetta, enkä ole varma olenkohan siihen jotain jo vastannutkin, mutta meillä on tuollaiset musta harmaat brio novat ja niihin pääsee tämä masuvauvakin sitten päiväuniaan koisimaan. =) Tuplia meidän tarvisi katsoa sitten toisiksi. Vielä ei ole päätetty ostetaanko ne käytettynä vai katsotaako ihan uudet menopelit.

Miehen kanssa ollan tavattu n.5,5-vuotta sitten ruotsinlaivalla. :D Asuttiinkin yli 400km päässä toisistamme mutta niin vaan se yhteiselo silti alkoi. :heart:
Kesäkuussa on 5-vuotis kihlapäivä ja nyt parin viikon kuluttua 2-vuotis hääpäivä.
Tätä toista vauvaahan me ei yritetty vaan minipillereistä huolimatta kaveri halusi maailmaan tulla. =)
Yllätyksestä huolimatta, onnemme kukkuloilla odotamme, että saadaan tämä toinenkin käärö pian luoksemme. :heart:

Juu uminenhan on raskaana olevalle hyvä liikunta muoto, joten miksei ylpyläänkin voisi mennä. Mun mielestä tosin pitkiä aikoja ei suositella porealtaassa köllimistä, mutta syytä nyt en tähän hätään sitten taas muistakkaan. :LOL:

Hyvää viikonloppua kaikille mammoille ja masuille!

-Liro ja piupau papu rv 26+2-
 
Moikkis=)

Vaunuasiaa oli taas puitu, enkä kyllä muista olenko mahtanut jo kommentoida, mutta meillä siis esikolle ostettu uutena Emman vaunut (siniruutuiset+ nallekuvioita) ja niillä tämä kolmonenkin vielä saa kulkea... tai siis oikeastaan nukkua, kun nykyään asutaan täällä "susirajan takana" niin ei voi mihinkään asioille esim. lähteä kävellen...

Uimaan sopii kyllä mennä, jos vaan kaikki sujunut normaalisti... itse olin esikoisesta vielä 4 päivää ennen synnytystä avovedessä B) silloin kyllä neuvolan täti pikkusen toppuutteli....

Äippä ja nytty rv 25+2 :heart:
 
Heippa tytöt pitkästä aikaa.:)

Täällä voidaan ihan hyvin.:) Juttujanne olen seuraillut kovasti sivusta, vaikka kirjoittelu on vähissä.

Vaunuasia: meillä Brion duot, sellaiset beessi-ruskeat, joissa pikkasen oranssia. Ei mitkään unelmat ulkonäöltään mutta ajaa asiansa, toiv. Ja noihin oli varaa.. Eikö olekin jännää, että joidenkin vaunujen hinnalla tänä päivänä voisi saada vaikka käytetyn auton..?

Mies ja minä: Vissiin taikaa tuossa 2007 vuoden alussa, kun aika moni on kirjoittanut suhteen olevan suhteellisen uusi mutta kuitenkin jollain tavalla tuttu menneisyydessä. Niin myös täällä! Eli noin vuosi sitten rohkaistuin ja otin yhteyttä tähän minun miekkoseeni.. Meni noin kuukausi ja sitten oltiin jo varmoja, että me halutaan yhdessä perhe.:) Seitsemän kuukautta tosiaan yritettiin vauvaa.. Sen aikana muutimme yhteen ja vielä tuntuu siltä, että opetellaan elämään yhdessä. EN kyllä valita, koska olen onnellinen ja kaikki tavallaan tuntuu siltä, että näin pitikin tapahtua.

Erosin edellisestä (kihlatustani) vasta pari viikkoa ennen kuin tapasin nykyiseni. Edellinen suhteeni kesti kolme vuotta. Olemme yhä äärettömän hyviä ystäviä keskenämme. Hänen kanssaan minulle ehti muodostua paraskaverisuhde, jota ei ihan hevillä pysty rikkomaan.
Eroaminen ei ollut helppoa ja en odottanut uutta rakkautta. Mutta, kun kolahtaa, niin kolahtaa. Nyt tuntuu siltä, että olen sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa voin kuvitella loppuelämänikin. :heart:

Pitää välillä ylistää omaa kultaakin, vaikka viime aikoina sitä en hormoonihuuruissani (tai pikemminkin masennuksessani) ole tajunnut tehdä: On se ihana mies.:)


Mukavat viikonloput kaikille. Pitäkää huolta itsestänne ja masuistanne.:)

- erika ja poju 26+5
 

Yhteistyössä