TOUKOKUUN TOIVOTUT tammikuussa

Birdie:Liikkeet tuntuu joka paikassa :D Eli sivuilla,alhaalla ja ylhäällä---Ja sama homma kuin Mymmeliksellä,eli tosi ylhäällä tuntunut nyt pariin otteeseen liikkeet...mutta neuvolatäti sanoikin kun kävin kuunteluttamassa niitä sydänääniä viikko takaperin,että kohdun reuna ylettyis jo navan yläpuolelle =)

Eetille pikaista paranemista flunsasta :hug:

Memmu,tervetuloa joukkoomme!

Karva-asiaa :D Mulla kasvanu melko normaalisti,ellei niukemminkin...ja sheivailen edelleen,joskaan en mitenkään "vimpanpäälle" siisti :LOL:

Ystävistä...Joidenkin kassa on tullut pidettyä vähemmän yhteyttä kuin aikaisemmin,en koe luontevaksi jutella heidän kanssaan näitä vauva juttuja,luulen ettei heitä kiinnosta,koska oma elämätilanne on niin eri :/ Mutta on mulla yksi hyvä kaveri,kenellä kaks lasta,joista tää uusin,päivän ikäinen tyttö,on meidän tuleva kummilapsi :heart: Hänen kanssaan juttelen paljonkin raskaus asioita yms.perhejuttuja. Mutta sit taas muista jutuista en oikein osaa keskustella... kun sit taas joskus kaipais muutakin juttelua kun perhe ja raskaus :| Mutta täytyy sanoo,et monessa mielessä mun rakas aviomieheni on mun paras ystävä :heart: Meillä on niin samanlainen huumorintaju ja pystytään puhumaan asiasta kuin asiasta...toki mies on aina mies,mut silti...tunnen että meillä on olemassa rakkaussuhteen lisäksi myös ystävyyssuhde...jos nyt joku hokaa mitä tarkoitan =)

Ja vielä siitä kuinka kauan kutvosta yritettiinsen verran,että -06 marraskuun alusta aloitettiin yritys,tammikuussa testasin positiivisen ja helmikuussa meni kesken... Otin sen tosi raskaasti vaikka raskaus oli ihan alussa. Vuodin reilut 3vk ja sen jälkeen menkat yms.oli ihan sekaisin. Kerkesin käydä gynellä samassa kierrossa missä raskauduin,joka anto terolutit kierron säännöllistämiseks ja tarkoitus oli aloittaa ne seuraavasta kierrosta...ovis tikkujakin olin hankkinut elämäni ekan kerran varalle =) Vaan eipä onneks sitten tarvittu,vaan kauan ja hartaasti odotettu plussa sitten pärähti :heart:

EkaVekaralle tsemppiä!! Toivottavasti pikuinen ei nyt tule ennen aikojaan ulos :hug:

Työt tympii tosissaan,argh,pääsis jo lomille. Ei jaksa keskittyä,kun pyörii vaan päässä ajatus,että mitä tuotakaan nyt enää miettimään,kun en enää kohta ole täällä kuitenkaan.... mulla on siis määräaikainen oppisopimus soppari joka päättyy just parahiks maaliskuun lopussa. Ajattelin että pitäisin kaks viikkoa lomaa ennen loppua...menis jo helmikuu äkkiä :p

Repa ja kutvonen rv 25
 
Hei,

onpas tänne tullut paljon juttua. Ite oon kirjoitellut enemmän kerhon puolelle, mutta nyt on aikaa taas enemmän joten kirjoitanpa tännekin.

Karvoista: en ole huomannut muuta eroa kuin että vatsalla on untuvaista karvaa. En ole ajatellut sitä ajella kun on hyvin vaaleaa ja hentoa.

Vaatteet on meillä laitettu jo hyllyille odottamaan, ja muutenkin vauvan tavarat on pinniksessä ja rattaat tällä hetkellä olohuoneessa!

Yritystä meillä oli kolmen kierron verran ennen tärppiä. Ja se olikin todellista yritystä, hyvä ettei pakkopullaksi mennyt jo molempien puolelta! :LOL: Kierrolla jolta tärppäsi oli ekaa kertaa mukana ovistestit, joten ehkä sillä oli vaikutusta tärpppiin myös.

Kavereista: mulla on onneksi kaksi kaveria raskaana ja yksi pikkuvauvan äiti, joten jaksavat hienosti kuunnella juttujani! Ei raskaana oleville en ole niin paljon puhunut niitä mutta jonkin verran kuitenkin, kuuluuhan se mun yleisiin kuulumisiin tällä hetkellä.

Seksistä: meillä mies ei ole myöntänyt että pelkäisi osuvansa vauvaan tms. mutta huomasin kuitenkin kun katottiin Paksuna -elokuva (ootteko nähneet - ihan hauska) niin alkoi kovin nauramaan seksikohtaukselle jossa mies ei oikein uskaltanut kunnolla olla eikä tiennyt mikä asento olis hyvä. Olen myös huomannut että tahti on hieman harventunut, onneksi kuitenkin vielä ihan säännöllistä koska jossain vaiheessa kai se pakkotauko alkaa...
 
Memmu85, tervetuloa joukkoon! Mulla on kans jalat täynnä suonikohjuja.Ne on ihan järkyttävän näköset, mut onneks ei pahemmin säre. Ei oo ennen ollu mulla noin pahana ne.Vaikuttaa varmaan paljon tää ylipainokin, et ne niin pullottaa.

Ystävistä: Mulla on pari hyvää ystävää, joille voi jutella mitä vaan odotuksesta ym. Ärsyttää vaan ku ei oo tuttavapiirissä tulossa kenellekään samoihin aikoihin vauvaa. Varmaan yksin pakerran vauvaa sit toukokuussa tuolla PHKS:ssä. Onko kukaan muu meistä toukokuisista tulossa sinne synnyttämään? No, eiköhän siellä muitakin synnyttäjiä oo sillon...

Vauvan vaatteista: Oon ettiny ne jo varastosta, mut en oo vielä pessyt niitä. Vaaleanpunasia ja muuten tyttömäisiä en edes ottanu esille. Äkkiä ne sieltä sitten hakee, jos vauva onkin tyttö. =)

 
Yrittämisestä: no, heti kun ehkäisyn jätti pois niin kaks kuukauttako siinä sit meni. Toki mitään ei yritetty että ihan tuli tullakseen B) Jännä juttu. Monta vuotta jo sanottu että tuskimpa lasta tulee kun niin monta vuotta jo ollut endometrioosi ja nuoresta, mutta sieltä näköjäns on ainakin vielä tulossa .. :saint:
Sukupuolesta: : poitsuli tulollaan, mut nyt on alkanu vähä jänskättää kun oon ostellu kaikkee sinistä ja poikamaista, et josko se sit vaihtuu :D kun niin monella oon kuullut ton et ihan loppuvaihees sit onkin ollut poika. No, tuskimpa noin päin et pojasta tytöksi, mut sittenpähän sen näkee! Mihkään mahan muoto juttuihin en usko, mulla ainakin mahan muoto on joka päivä ihan erilainen, riippuu tietty siitäkin paljonko on syöny. Joskus röllöttää tossa alavattalla vaan, joskus alkaa ihan kylkiluista..
ystävistä: Kyllä mä ainakin voin puhua kelle vaan.. tai no ehkä se hieman auttaa kun sairaanhoitaja olen, niin kaikki tuntuu olevan vähän liiankin kiinnostuneita kun töissäkin koko aika joku kyselee jotain.. Mutta kyselköön jos kiinnostaa, saanpahan mäkin sit kysellä neuvoja:) :LOL:
Aika menee niin nopeesti! Mä oon ihan varma et kohta mul on vauva sylissä ja mietin vieläkin et koska ne rattaat ostais ;) niin paljon olis touhuttavaa ja nää 10 päivän työputket ei kauheesti suo aikaa nyt. Mutta, kohta ei tarvii töitä tehdä kun sillon tällön viikonloppusin joten eiköhän sitä vielä muutaman viikon jaksa, nyt ei kuitenkaan viikkoja kun vasta 26 tasan huomenissa B)
 
Iltoja!

Täällä voidaan oikein paksusti :) Jos nyt jo puuskuttaa näin pahasti niin kuinkahan sitä selviää parin kuukauden päässtä :whistle:

Minä olen saanut myös ihanan vatsaa peittävän karvoituksen. Onneksi karva on sentään hentoa, vaikkakin aika tummaa.. Olo on aika apinainen välillä :D

Yrityksestä: Minä jätin pillerit pois marras-joulukuun vaihteessa 2006. Nyt jälkeenpäin ajatellen aika ei ollut kovin pitkä, mutta ikuisuudelta yrittäminen tuntui silloin. Ja nyt taas tuuntuu, että aikaa on kulunut se toinen ikuisuus kun jännittyneenä testaili ja plussaa toivoi..

Seksistä.. Meillä vähentynyt raskauden aikana jonkin verran. Syynä tähän lienee omien halujeni vähäisyys. Olen ollut ihmeissäni raskauden vaikutettua tällä tavoin. Tuntuu pahalta miehen puolesta! Nykyään saan tsempata itseäni urakalla, jotta seksi pysyy säännöllisenä. Kaipaan sitä "entistä minääni" joka oli innokas ja aktiivinen seksin suhteen.. :/

Vauvan vaatteita meilläkään ei juuri vielä ole. Vain muutaman bodyn olen ostanut ja tuleva mummu innosta pakahtuen joitakin suloisia asuja. Puhuimme juuri tulevan isukin kanssa kuinka täytyisi hankkia prinsessalle vaatetusta. Jotenkin vain mietityttää, kun tahtoisin ostaa kaikkea ihanan vaaleanpunaista ja röyhelöistä, mutta entäs jos tulokas onkin poika.. (Kun vain rakenne ultrassa arvioitu tytöksi) Enkä toisaalta tahtoisi hankkia vain "tylsiä" molemmille sopivia vaatteita.. Ajatukset tuntuvat jäävän jotenkin vain ajatustasolle, joten toivottasti en nyt näillä löpinöillä saanut itseäni vaikuttamaan tosi pinnalliselta..

Mutta nyt iltapuuhiin ja nukkumaan :wave:
 
Heips,

karvoituksesta sheivailin viimeksi jouluna saari karvat ja muutama kasvanut takaisin, tanaan suihkussa tarkastin bigini rajan ja tuuheampana kuin aikoihin :LOL:
taytyy kysiasta herran apua kun tulee kotiin, pakko rajoitella ettei pukuhuoneessa tyokaverit ala nauraan kun kaytan bridget jones allkkarieta ja karvoitus pursuaa sivuilta :D ei sexya ollenkaan!

ystavista taalla enkuissa on muutama joille voipi puhua ja suomessa sitten lisaa, mutta miksi kukaan heista ei ole maininnut liitos kivuista vai olinko itse niin etten valittanyt toiseten raskaus huolista ?!?

yrittamisesta yritettiin nelja vuotta, kaks vuotta sitten kesken meno ja kun nyt on syykin lasettomuuteen selvinnyt niin on voinut olla useampikin keskari kun en ole aina tehnyt raskaustestia. Viime kevaana yks IVF hoito ilman tulosta takana ja kun mentiin sitten kunnalliseen IVF hoito- suunnittelu tapaamiseen niin seuraavlla kierrolla tarppas... Herra haluaa heti toisen peraan, mutta saas nahda ehka tan raskauden hormnoit auttaa seuraavan matkaan :heart:

vaatteet On muovipussissa tai laatikossa kun ei ole kaappia tao laatikostoa mihin ne laittais. Ikeasta ostetaan sitten kun haetaan keittion kaapit ja pinnis etc vauva kamaa.

seksista peitto on kylla heilunut taalla tasaseen tahtiin, tosin ei nyt kun olen ollut niin voipunut antibiooteista, mutta eikohan se taas tasta. Herra on kuulemma hullantunut mun mahakkaaseen bodyyn.

Ai niin liityn narstajien joukkoon, nyt toista paivaa narastusta ja oksun maku tulee silloin talloin suuhun yak!

Keskenmeno kuvasta, meidan raskaus kirjasessa ei ole ollut mitaan kuvia, muuta toissa ovat hieno varaisest kyselleet etta voinko menna leikkaus saliin valvojaksi kun ollaan tehty kaavintaa kun on tullut keskenmeno. Sita vaan ajattelee etta se voisin olla mina... ja nyt taytyy piillotella mahaa IVf potilaiden kohdalla kun ovat herkassa mielen tilassa.

Tanaan 24 vkoa ja babylla mahikset selvitya :D
 
Hyvin aikaiset huomenet! |O Unettomuus iski jälleen, ei silmällistäkään unta viime yönä, kello soi tunnin päästä ja pitäis töihin lähteä :'( Tää on aivan käsittämätöntä... Alkaa taas pelottaa että tästä alkaa se sama kierre kun tuossa ennen joulua jo oli. Ei h***tti! Mikä mussa on vikana kun en nuku?

tuohon seksiin liittyen... Mulla on haluja riittänyt vaikka muille jakaa koko raskauden ajan, vaikka olen voinut huonosti ja ollut väsy. Eikä tuota miestäkään haluttomaksi voi kyllä haukkua ;) Tuntuu olevan vallan ihastunut kasvaneeseen masuun ja tisseihin (ovat kasvaneet musta jopa vähän liikaa B/C -> DD). Nyt toki ollaan tahtia vähän harvennettu noiden supistelujen/kohdunsuunaukeamisen vuoksi. Tosin voihan sitä sekstailla monella tapaa ;) eli ei se peittojen pöllyytäminen ole varsinaisesti mihinkään loppunut... Tavat vaan muuttuneet :LOL:
 
Huomenta, olen kohtalotoverisi Jenni30v - täällä myös hereillä jo klo 5.00 alkaen! |O Lemmikit ja vauva melskasivat ja johan siitä tuli sitten vessahätä ja nälkä minullekin... Toivottavasti loppuviikon yöt menis rauhallisemmissa merkeissä.
 
Huomenta tytöt!

Onpas kiva kun muutkin on jo hereillä täällä ollaan kanssa oltu jo pitemmän aikaa hereillä kiitos siitä esikolle =)

Voi olenpa kateellinen sulle Jenni30vkunpa mulakin ois noita haluja mutta tyyny vetää iltaisin enemmän puoleensa...ja sitten viellä menen niin pirun kipeeksi hommien jälkeen että sekin vie haluja :ashamed: Meilläkin mies ihailee rintojen kasvua ennen C/D nyt jo DD:kin pieni pitäs isommat käydä hommaamassa =)

Sukupuolseta: Meille sanottii rakenne ultrassa tytöksi mutta sit kun tarkistuksessa kävin niin se nais lääkäri sano et enpähän nyt menisi sanomaan kun hänestä näyttää et tällä ois jalkojenvälissä jotain mitä tytöillä ei ole...ehkäpä meille tulee toinen poika pienet pojat on niin suloisia :saint: myös tytöt on ihania että ihan sama...kunhan vaan kaikki menee hyvin.

Oudointa tässä ootoksessa on nyt se kun mä toivon niin kovasti et mitään ei sattuisi vauvalle niin en oo edes kauheesti panikoinut synnytystä aikoihin...mutta kyllä se varmaan viellä takasin tulee se kauhea pelko siitäkin.. Mulle sattu tosi ihana lääkäri saikulla se sano et kun mulla on rajamallin tuo lantio niin vauva mitataan tosi tarkkaan ja MINÄ saan olla mukana tekemässä päätöstä..

jaahas olipas taas omanapaa kerrakseen

ekavekaralle lähetetään voimia

Mites Weiss jakselee onko yhtään parempi olo?
 
Huomenta!!


Yrittämisestä: Pari kiertoakohan sitä meni ennenkuin tärppäs :heart:

Ystävistä: Mulla on paljon äippä ystäviä, eli saa kyllä puhua niin paljon kuin jaksaa ja haluaa :D

Vauvan vaatteet odottaa vielä laatikossa ja hyvältä ystävältä olen ostamassa myös vaatteita, kyllähä niitä pitää aina väliin hypistellä :whistle: ;)

Sukupuolikin tiedetään, mutta jätettävä kertomatta, kun tällä palstalla on niin paljon tuttuja ja vähemmän tuttuja =)

Seksi hommaan, voisin koko ajan olla vällyjen välissä, iha mielettömät halut koko ajan!!=)

Pitäs tästä lähteä labraan käveleen tytyjen kanssa, uusinta testit otetaan tulehduksista, kun nämä supistukset ei ole loppuneet. Neuvolassa meinasivat, että otetaan nämä nyt ensin ja sit katotaan jos ylimääränen lääkärikäynti kans, niin näkis että mitä siellä kohdunsuulla sitten tapahtuu vai tapahtuuko mittään. Ärsyttää vaan ku ei oikein mitään pysty tekemään, kun vähemmästä jo supistaa! *Vali vali* =) =)

sarbba rv 22+6
 
Heips!

Ystävistä, mulla on onneksi ympärillä paljon mammaystäviä, joten saa täällä siviilissäkin lörpötellä :LOL:

Yrittämisestä: 7 piiiiitkää kuukautta tätä nyttyä yritettiin (tiedän, ettei oikeesti ole edes pitkä aika, mutta kun esikosta tärppäs heti samassa kierrossa kun jätin pillerit pois ja kakkonen sai alkunsa heti, kun lopettelin imetystä...) niin tuntui tuo 7 kk ikuisuudelta :/

imetyksestäkin täällä joku kyseli, niin minä ainakin aion imetellä niin kauan kuin hyvältä tuntuu =)

Vaatteet on vauvalle tuolla varastossa vielä laatikoissa odottelemassa... kaikki neutraalit värit voisi kai jo pestä ja silitellä hoitopöydän laatikostoon valmiiksi...mutta onhan tässä hyvässä lykyssä vielä 17 viikkoa aikaa :LOL:

äippä ja nytty rv 25+0 (ihanaa, vauva osaa jo tarttua esineisiin, hänen sieraimensa aukenevat ja kykenee jo haistamaan :heart: )
 
huomenia!

heräsin myös yöllä taas kolmen maissa, ja mulla on tosi vaikeeta saada unenpäästä kiinni :/ ja nyt tyo tyttökin on vallan valloittanut meiän sängyn :| ei suostu nukkumaan yksin omassa sängyssään ja omassa huoneessaan....mies joutui kömpiin yöllä likan huoneeseen nukkumaan :LOL: kun siellä on tuo vanha sänky.

yrittämisestä me ei mitenkään olla "yritetty" ehkäsyä ei ole ollut kuin ihan alkuaikoina kun tavattiin,et kylhän siinä on mennyt aikaa ennenkö taas tulin raskaaksi.Sillä periaatteella et tärppää jos tärppää :D
vaatteista mulla kans jo iso kassillinen vaatteita, vielä pesua ja silitystä vailla, ei ole kyllä viä hoitopöytääkään mihin sit laitan ne. ja juu mulla kans niitä "tylsän" värisiä, kun ei viä tietoo kuka tuolla myllertää :whistle:
seksistä mulla halut ehkä vähän hiipuneet, no eilen tuli viimeksi hommailtua miehen hyväksi :D
kuka tietää mitä nämä kivut voi olla? kun mulla on noi raajat tuolta alapään kohdalta ihan pirun kipeet :headwall: hyvä kun pystyn jalkaani nostamaan välillä, ja kävelykin välillä tuntuu pahasti, siis ihan kuin siä joku painais hermoon tai johonkin verisuoneen :eek:
Tyllerö rv 24
 

Minä kävin siellä pelkopolilla lääkärin kanssa keskustelemassa mutta eipä tuosta hirveästi apua ollut. Sain tietää että vauva painaa 1100g ja myös sukupuolen mutta en sitä halua täällä kertoa jos vaikka joku tuttu tunnistaa tuon nimimerkin. Viikon päästä menen synnytyksistäni juttelemaan kätilön kanssa ja viikolla 37 on vauvan kokoarvio äitiyspolilla.

Minä laitoin jo osan vauvan vaatteista kaappiin kun sain tietää tuon sukupuolen. Ovat kyllä todella ihanan pieniä.

Yrittämisestä, mulla oli pillereiden jäljiltä kierto todella sekaisin mutta kun tasottui niin tärppäsi nopeasti.

Imetyksestä, ensimmäistä imetin puoli vuotta ja tuo kakkonen suostui ottamaan pullon suuhunsa ekan kerran vasta 10 kuukauden iässä ja silloin lopetin pikkuhiljaa imetyksen. Toivottavasti taas riittäisi maitoa ainakin puoleksi vuodeksi.

Minulla on muutama odottava äiti juttukaverina joten puhumaan ja purkamaan tunteita pääsee hyvin. Niille ihmisille jotka ihmettelevät sitä että me halutaan tämä kolmas lapsi, kerron että hyvin menee ja ei ole juuri mitään vaivoja. En suo heille sitä nautintoa että pääsisivät meitä neuvomaan hyvillä neuvoillaan.

Voikaahan paksusti ja nautitaan kaikista vaivoista huolimatta tästä ihanasta odotusajasta. :heart:

MOLLAKKA ja pikkunen 27+4
 
pienitytöntylleröinen: kovasti kuulostaa liitoskivuilta... itse olen myös niistä kärsinyt (varmaan "paikat" jo niin väljähtäneet, kun ei kahessa aiemmassa raskaudessa ole niitä ollut... :whistle: ).. varsinkin rasituksessa kipeytyy.. eilen kannoin puita ja kyykistyin takkaa lattialle sytyttämään, niin avot! loppuilta meni taapertaessa.... Sovittiinkin sitte miehen kanssa, että hän kantakoot nuo puut tästä lähtien...
 
pienityöntylleröinen: ne on just nitä liitoskipuja joista mä olen tässä harvasen päivä valitellut. Tulevat kuulemma pahemmiksi ja aikaisemmassa vaiheessa mitä useampia raskauksia on.
Mulla on onneksi eilen ja tänään ollut käveleminen jo hieman helpompaa. Kaikki koti töitä olen silti tehnyt, tosin omaan tahtiini, kun olen huomannut, että kun vihdoin pääsee liikkeelle niin on parempi kuin kokopäivän möllötys sohvan nurkassa.

Imetys: Imetän, jos tällä kertaa onnistuis ja tulis riittävästi maito. Edelliset ovat olleet lähes alusta asti osittain pullolla ja melko pienestä jouduin luopumaan kokonaan imetyksestä. Oma kummitätini sanoi aikoinaan imetys taidon puutteen olevan meillä sukurasite :)

petipuuhat: Must on tullut varsinainen seksipeto, mutta mies ei ole lainkaan yhtä innokas. Tosin ei ole mitään varsinaista syytä ilmaissut, mutta ei vaan samalla tavalla lähde vihjailuistani mukaan "leikkiin".

Meillä on nykyisen kuopuksen kanssa jokin ihme kriisivaihe menossa. Pesulle ei mentäisi millän ilveellä vaikka esikko on näyttämässä mallia. Huutaa vaan ja makaan lattialla ja sätkii ja potkii.

Muutenkin on kuuntelu poissa päältä. Ei mene perille pyynnöt, käskyt eikä kiellot kuin vasta viidennellä kerralla kun kohottaa ääntä ja muuttaa äänensävyn äkäiseksi.

Tavaroitaan heittelee ja hakkaa. Eilen viimeksi yks meni rikki. Sit tulee sitä viattomana esitteleen, että pitäis korjata. Alkaa aikuisten huumori oleen vähissä.

Toivottavasti hoitoon meneminen helpottaa tilannetta. Muuten hypin kohta seinille.

Jossu & Hemuli 23+1
 
ekavekara: lueskelin tuos ajankuluksi tätä ketjua. tääl myös rv 26+3 nyt menos ja ennenaikaisuhka suuri. mulla kohdunsuu tosi verestävä ja pehmeä. ja sisäpuolelta aukeamisen merkkejä. mikä pahempi kuin jos ulkoapäin olisi aukeamassa. nyt saa olla vaan hissukseen eikä ruumiillista rasitusta saisi olla mitään. meillä oli 24+5 paino arvio 670g. nyt ensi viikon perjantaina uusi kontrolli tuon kohdun sisäpuolen aukeamisen takia.
otahan rauhassa sinäkin ja kerrytetään lisäviikkoja vauvoillemme mahd. paljon.
mulla tiesi riskin olevan ku aiemmat raskaudet syntyneet rv33 ja rv36.
nyt on tuurissaan jos sinne asti päästään.
jaksamisia!
 
Jossu71: ai kuulostaapa tutultua meidän nuori herra on kanssa hävittänyt korvansa ja tahto on hirmuinen..Hampaiden pesuunkin saa varata aikaa saatika syömiseen :D Välillä tuntuu et repaa liitoksita kun ei mitään tapahdu muuta kun huutoa. Ja lelut lentää ja kaikki on tyhmää

Pienitytöntylleröinen: määkin veikkaan niitä ikiihania liitoskipuja

Imetys: yritetään mahdollisimman pitkään mut en oo mikään super imettäjä olut esikoisenkaan aikaa joten katsotaan mihin rahkeet riittävät mutta stressiä en moisesta ota.
 
poika04: Kait sit kyseessä on ikä kysymys, mutta en muista et tolla tytöllä olin ollut noin vaikeaa vaihetta. Tähän pitää kait todeta, että pojat on poikia olivat sit minkä ikäisiä ja kokoisia tahansa. Me tytöt olemme sittenkin omine oikkuinemme helppoja :)

Jossu & Hemuli 23+1
 
Eikös olekkin ihana kun aurinko paistaa =) =) Se saa paljon paremmalle tuulelle kävin tuossa pienen lenkin sipasemassa ja ihailin luontoa. Kunha mies tulee töistä lähetään perheen voimin mäkeä laskemaan tai mies ja poika laskee ja mä kattelen.

eipä mulla muuta ajattelin vaan nostaa pinoa kun oltiin toisella sivulla menossa?

Hoitolaukustahan sitä piti kysyä? onko teillä kaikilla sellanen vaunuihin sopiva vai minkalainen? mun pitäs sellanen hankkia mut en oikein tiedä millasen ostasin...esikon aikaa mulla oli pikkunen laukku vaan rattaitten alla mukana aina mut nyt kun sit onkin kaksi viipertäjää matkassa, pitää sitä esikollakin aina jotain pitemmässä reissussa oltava mukana.
 
Poika, miulla ei ainakaan ole vaunuihin sopivaa, kun siskolta nuo saan käytettynä, hoitolaukun pitää vielä itse ... Toisaalta hyvä, ostankin mieluusti jonkun värikäään ja omanlaiseni laukun kiikkumaan vaunuihin, kun kärrit itsessään ovat aika synkät :/

Mistäs niit' hoitolaukkuja löytää?? Jotain kivan värisiä!!! Nettikauppoja??
 
Mymmelis: ainakin seimi.fi, babystyle.fi, lastentarvike.fi, siellä on hoitolaukkuja, halpoja ja ei niin halpoja vaihtoehtoja :whistle:

Itsekkin just tänään katellu kun ois muutenki hyvä että ois yksi isompi laukku mihin mahtuis mukaan kaikkien lasten vaihtovaatteet jos johonkin lähtee käymään =) Ystävällä kuulema olikin pari hoitolaukkua niin aikoi kuvaa niistä laitella, jos siltä sitten sais =)
 
Flunssa alkaa hellittää tai siis influenssa. Katsoin oireet netistä ja sitähän tää tais ollakin: korkea kuume, joka nousee nopeasti, "kuume-horkka" ja vuoteen viemänä siitä edespäin. Ja nuha yms. tyypilliset flunssa oireet tulee vasta parin päivän viiveellä. No kuiteskin, hyvä et alkaa mennä ohi. Huolestuin jo vähän tänään kun potkuri ei potkinutkaan. Ajattelin et se on nyt sit sairaana ja koomassa kelluu kohdussa, kunnes huomasin et on vaihtanu suntaa eli potkii tuonne tosi alas ja taakse: välillä vetää lujaa, et tulee vessa-tarve. Kauan se onkin ollu eteenpäin.

Joo, ei oo kyllä petipuolella mitenkään aktiivista ollu. Alkaa kohta jo unohtua mistä tää vatsa on saanu alkunsa :LOL: taitaa olla uus - ja naispuolinen - Jeesus tulossa :LOL: Jos teen aloitetta niin mieheltä "menee fiilikset". Sanonko mitä...En sano. :x

Kyllä ajattelin mäkin imettää mikäli se vaan onnistuu: huomannut lähipiiristä et tuokaan asia ei oo ihan niin itsestäänselvyys. Hoitolaukkua kävin kattelee kans tänään tuolta Seimestä netistä, hintavia ovat. Yks ystäväni oli löytänyt hyvän ja ihan edullisen mut en muista tietty tähän hätään mikä/ mistä: kysäisen ja laitan sit vinkkiä tulemaan.

Eipä tänään ihmeempiä.
 

Yhteistyössä