hui hai, että täällä pulistaan!!!!
Iskiaksesta Itsellä oli ihan välilevyn pullistuma ja voin sanoa, että se hermosärky on helvetinmoinen, jos menee pahaksi. Menkää pikimmiten fysioterapeutille, ne mieluusti neuvoo venytyksiä yms, joilla oireita voi lieventää!!! Yksi näppärä, millä omaa oloani kohentelen taasen on tämmöinen: selälleen makaamaan lattialle, polvet vähän koulluun lattiaa vasten ja nivustaipeesta lähtee työntämään itsestä poispäin ihan omin käsin. Tämän venytyksen tulisi tuntua ihan voiman käytöstä riipuen kipukohdassa tai koko selässä...
Itsellä tosissaan pahimmillaan tuo aiheutti kivun niskasta vasenmpaan kantapäähän, eli täysin suorana pystyin makaamaan. Reilun vuoden olin leikkauksen jälkeen saitraslomalla, ne viottuneet hermot ei parane nopeasti!! pitäää siis huoli itsestänne ja selistänne :heart: Älkää tyytykö t'hän "yleistä raskaana olevilla", jos oikeasti tekee kipeää, vaan fysiolta hakemaan ohjeet!!
"yrityksestä" Eli meillä "yritystä" takana vajaa vuosi..tähän vuoteen mahtui ennen tätä raskautta kaksi keskenmenoa ja rutosti surua. Ensimmäinen raskaus oli "vahinko"/tulee jos on tullakseen ja tämän pienen enkelin olisi ollut tarkoitus syntyä helmikuussa.(välillä suruissani käyn lukemassa helmikuisten helmien ketjua :heart: )
Seuraava tärppäsikin heti seuraavasta kierrosta,mutta eipä ollutmeille vieläkään tarkoitettu vauvaa tulevaksi ja sekin pikkuinen enkuli katselee nyt pilven reunalla. Päätettiin jo miehen kanssa, et nyt pidetään hengähdystaukoa, alkoi olemaan voimat tosissaan loppu ja suhdekin rakoili hetkellisesti näistä kerriseistä... Rakas kisu-poikamme nukkui pois syyskuussa ja seuraavana päivänä testasin plussan, eli tämän pikkaraisen :heart: Elämä jatkuu aina jossain muodossa ja omoahan Ruulla nyt monta suojelusenkeliä tarkkailemassa tulevaa matkaa varten :heart:
Meillä ei siis varsinaisesti olla "yritetty" vauvaa, eli ei olla tikutettu oviksia tms, pöllytelty peittoja silloin, kun on huvittanut
NP-ultraaja tuumasikin, että ollaampas sitä hedelmällisiä
ja takaisin hiukan rennompaan asiaan eli
alapään karvoituksen siistimiseen: Itse en enää mahan taakse helposti näe ja muutenkin olen hoidellut bixu-rajat pinseteillä, mistä ei vauva pidä enää laisinkaan vaan alkaa riekkumaan
Näppäränä tyttönä sitten anastin miehen kotiparturi setin lainaan ja ajelin itselleni siistin siilin
Vola, kestääpä hetken, ettei tarvitse puskaa ajella :saint: Mie kun olen tottunut lyhkäseen malliin, niin tahdon sen raskaanakin pitää, enne saksilla napsin lyhyemmäksi B) Jotenkiin puhtoisempi olo, kun ei oo karvaa kurkkimassa lahkeista
Oliskohan siinä kaikki tältä erää...Unohdin varmasti vastata jollekin olelliseen kysymykseen,...