TOUKOKUUN TOIVOTUT joulukuussa

Hyvää uutta vuotta kaikille!

Repa: miten ultrassa meni?

oon ollut vähän kiireinen joten en kauheasti ole kerennyt lukemaan juttujanne mutta onnea kaikille jotka ultrasta ovat hyviä uutisia saaneet.

meidän tyttö piti eilen sellaset uudenvuoden kemut massussa et pötsi vaan heilu =) Muuten ei ole mitään erikoista tapahtunut keskiviikkona olisi neuvolaan meno..voi paino mittari parka. :ashamed: mulla taitaa paino karata käsistä :whistle:

poika04&papu21+5
 
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA B) :wave:

täällä töissä TAAS aamulla 7 tulin ja 21 pääsen kotiin. onneksi huomenna vapaa, olen aika poikki jo
tänään olen syönyt tämän raskauden ensimmäisen pizzani vaikka varaa ei olisi mässätä turhia- teki niin mieli suolaista rasvaista pizzaa. tosin otin kevyemmän version siitä.

viikon päästä on odotettu 4d ultra, miehen ja minun joululahja
tyttö rakenteen mukaan tulossa mutta niin poikaolo edelleen päällä. 2 yötä olen pienestä pojasta nähnyt unta!
joten jännityksellä jäädään odottamaan että kumpi meille tulee. niin odotan jo synnytystä ja sitä vauvan tuoksua.

varattiin sunnuntaina marras-joulukuuksi 2 viikon thaimaan matka sitten meillä on n.7kk vauvakin mukana ekalla etelän matkallaan. sitä siis odottaen vaikka siihen on ikuisuus vielä
mutta nyt pitää palata työn ääreen, alkaa asukkaat menemään sänkyyn ja osalle iltapalaa tekemään jne.. *huokaa*
saas nähdä miten kauan jaksan töissä olla, välillä alapäähän viiltää kipeästi. paineen tunne myös tuttua jo--
täällä kun välillä joutuu vajaalla määrällä tekemään töitä, monen saunotukset, nostot ja pas*ahommaa niin että oksettaa ja pyörryttää yhtä aikaa.
ei ole kauhean herkkua nostella isoja miehiä ja kääntää ja vääntää. siihen vielä kaikki eritehajut ja.. *puistattaa*
mutta.. voikaahan hyvin!!!

UUTTA PINOA ODOTELLEN *vinkkailee*

t. pulttis ja vilkas- joka ei viikkoja muista ollenkaan nyt ;)
 
moro! Ja hyvää alkanutta uutta vuotta kaikille...

meillä meinas mennyt uusi vuosi loppua dramaattisesti.. Jouduin eilen äippäpolille alavatsakipujen vuoksi. Ja sekös sitten huolestutti sekä mua että miestä. Ja päällimäisenä huolestutti, jos vauvalle on käynyt jotain. No selvittiin säikähdyksellä. Kivut johtuu tn. tulehduksesta alapäässä. Myös virtsatietulehduksen mahdollisuus on vielä olemassa ja selviää huomenna. Kyllä säikähdettiin. Vauvalla kuitenkin kaikki ok ja painoarvio oli 350g, istukka mulla on edessä. Lääkäri puhui myös että jotkut vertikaali tms. tiehyet on ok. En tiedä mistä tiehyistä puhui kun en hoksannut kysyä, mutta ei sillä niin väliä ole, kun kaikki kerran on ok... tuli nyt sitten vauvan rakenteitakin samalla kattottua.. Eli jotain hyvääkin...

Meillä kanssa vauva pitää kovaa sambakoulua masussa.. Eilen innostu kunnolla pyörimään kun raketteja katteltiin...

tässä kuulumisia..

birdie81 + ahmatti 19 +6 (huomenna puoliväli...)
 

Yhteistyössä