Täältä hyvät huomenet kaikille! Takana oikein muikeat yö unet j aliian aikainen herätys

Tulin toviksi kirjoittelemaaan ja ihmettelemään, jos saisin vielä nukuttua tovin..
Meillä oli sitten jääkaapin ovi jäänyt yöksi auki ja siten kaikki pilalla..minä en ainakaan syö sieltä mitään, vaikka ukko hyvällä omlallatunnolla höyläs itelleen aamupalaleipiin juustot :x YÖK!! Mietimpähän vaan, että mitä mää keksinitselleni ravinnoksi, kun punkassa pitäis kuitenkin mahd. paljon viel pysyy ja lähimpään kauppaan on matkaa kuitenkin muutama askel |O No, kai mä voin taas ottaa käyttöön jotkut sudenpentujen aikaiset selviytymis-konstit ja kehitellä jotain pakkasesta ja kuivamurkinoista :ashamed:
SeksistäIlmeinen puutostila päällä, kun tuokin sana oli kovin hankala kirjoittaa, useampi kerta meni ihan väärin

Eli siis on harventunut, minun tahdostani. Alussa mieltä painoi ihanhirveästi kaiki pelot, sitten alkoi supistelemaan aina sekisn jälkeen ja sitten tulikin hetken vaihe, missä koin olevani varsin epäseksikäs kasvavan mahan kanssa. Ja nyt on sitten asennot hakusessa, eli kun tuppaa vähän sattumaan välillä.. Ja kaiken maailman kremppa selässä tai missä milloinkin saa mut hyvinkin epä-eroottiselle tuulelle, ei paljoa huvita

Pitää alkaa skarppaamaan, jos vaan tohtori luvan antaa tänään!Mies kyllä kelpuuttaisi joka ikinen päivä ja monestikin, on ihan hulluna muuttuneeseen ulkomuotooni, itse kyllä pidän, että masu on kaunis ja söpö, mutta
ei seksikäs 
No jooh..nytkin mennyt kohta 3 vkkoa viimeisestä kerrasta :$ Ohhoh... Hups... mie kun yuleensä olen semmoinen seireeni, että mieli tekee vähän aina ja nyt... |O Mies rukka

No, eipähän tule liian kovaa tiputusta itten synnytyksen jälkeiselle seksittömälle ajanjaksolle :saint:
Mahallaan makaamisesta oli joskus puhetta ja kyllä se niin kai sitten on, että vauva kyllä sielä ilmoittaa, että nyt loppuu tila, käänny ympäri...Näin ainakin meillä ja neukusta sanottiin myöskin, ettei kannata ottaa paineita tästä. Itse vaan vieläkin välillä heränyt siihen että köllii tyytyväisenä vatsallaan
HoitolaukuistaToisaalta, mikäs estää ostamasta jotain muuta, kuin varsinaista hoitolaukkua, keksis jonkun hyvän pägin, missä ois muutama tasku ja tilaa riittävästi B)
Nyt sudenpentujen villit vaistot käyttöön, kyökkiin hakemaan jotain murkinaa..(ihmeellinen juttu, että muka kamala nälkä ihan koko ajan, kun tietää, ettei jääkaappiin ole asiaa)