Birdie:Liikkeet tuntuu joka paikassa
Eli sivuilla,alhaalla ja ylhäällä---Ja sama homma kuin
Mymmeliksellä,eli tosi ylhäällä tuntunut nyt pariin otteeseen liikkeet...mutta neuvolatäti sanoikin kun kävin kuunteluttamassa niitä sydänääniä viikko takaperin,että kohdun reuna ylettyis jo navan yläpuolelle =)
Eetille pikaista paranemista flunsasta :hug:
Memmu,tervetuloa joukkoomme!
Karva-asiaa Mulla kasvanu melko normaalisti,ellei niukemminkin...ja sheivailen edelleen,joskaan en mitenkään "vimpanpäälle" siisti
Ystävistä...Joidenkin kassa on tullut pidettyä vähemmän yhteyttä kuin aikaisemmin,en koe luontevaksi jutella heidän kanssaan näitä vauva juttuja,luulen ettei heitä kiinnosta,koska oma elämätilanne on niin eri :/ Mutta on mulla yksi hyvä kaveri,kenellä kaks lasta,joista tää uusin,päivän ikäinen tyttö,on meidän tuleva kummilapsi :heart: Hänen kanssaan juttelen paljonkin raskaus asioita yms.perhejuttuja. Mutta sit taas muista jutuista en oikein osaa keskustella... kun sit taas joskus kaipais muutakin juttelua kun perhe ja raskaus :| Mutta täytyy sanoo,et monessa mielessä mun rakas aviomieheni on mun paras ystävä :heart: Meillä on niin samanlainen huumorintaju ja pystytään puhumaan asiasta kuin asiasta...toki mies on aina mies,mut silti...tunnen että meillä on olemassa rakkaussuhteen lisäksi myös ystävyyssuhde...jos nyt joku hokaa mitä tarkoitan =)
Ja vielä siitä kuinka kauan kutvosta yritettiinsen verran,että -06 marraskuun alusta aloitettiin yritys,tammikuussa testasin positiivisen ja helmikuussa meni kesken... Otin sen tosi raskaasti vaikka raskaus oli ihan alussa. Vuodin reilut 3vk ja sen jälkeen menkat yms.oli ihan sekaisin. Kerkesin käydä gynellä samassa kierrossa missä raskauduin,joka anto terolutit kierron säännöllistämiseks ja tarkoitus oli aloittaa ne seuraavasta kierrosta...ovis tikkujakin olin hankkinut elämäni ekan kerran varalle =) Vaan eipä onneks sitten tarvittu,vaan kauan ja hartaasti odotettu plussa sitten pärähti :heart:
EkaVekaralle tsemppiä!! Toivottavasti pikuinen ei nyt tule ennen aikojaan ulos :hug:
Työt tympii tosissaan,argh,pääsis jo lomille. Ei jaksa keskittyä,kun pyörii vaan päässä ajatus,että mitä tuotakaan nyt enää miettimään,kun en enää kohta ole täällä kuitenkaan.... mulla on siis määräaikainen oppisopimus soppari joka päättyy just parahiks maaliskuun lopussa. Ajattelin että pitäisin kaks viikkoa lomaa ennen loppua...menis jo helmikuu äkkiä
Repa ja kutvonen rv 25