Tsemppiä jenni!!!!! Toivotaan, että kaikki olisi hyvin ja vuoto vaaratonta :attn: :heart:
Kohdunkaulan mitoista Ekassa neukkulääkärissä käsikopelolla 3senttiä ja viime viikolla sama 3, ei siis muutosta minnekään
Sattui vaan tällä vikalla kerralla ihan kiitettävästi, kun se tohtori herra roplasi, muutenkin paikat ihan älyttömän herkkänä!! Seksinkin jälkeen on kyllä olo hiukan verta turvonntu ja verestävä, ettei ihan heti tee uudestaan mieli
Tuosta yksinhuoltaja-jutusta Minä en vain käsitä, miksi yrittää väkisin lasta tyrkyttää, kun ei sitä olla haluttu alunperinkään :ashamed: Kantakoot vastuunsa, pahaltahan se varmasti tuntui kuulla moista, mutta itsepä on tiensä valinnut :/ Ei pahalla!
Kurpitsainen toivottavasti olosi on kohentunut, eikö vaiva uusisi enää!!! Tiedän itse, kuinka kipeitä nuo mokomat ovat, se vetää kyllä kaksin kerroin ja itkun kera. Onneksi en olut itse silloin raskaana, kun olen noista vaivoista kärsinyt, en tiedä, miten olisi käynyt :ashamed: Toivotaan parasta :heart:
Äsgh, tukivyö aikeuttaa sitten kipeitä supistuksia :kieh: No niin, eli otetaan pois käytöstä ja katsotaan...
Tunteista En ole tulltu laisinkaan herkemmäksi missään lapsia koskevissa asioissa...
Sen enemepää ei hetkauta teho-osaston kuolevat lapset, kuin ennekään.. Mutta toisaalta, ei nämä hormoonit kaikkiin vaikuta samalla tavalla..
Ärsyttää ihan uskomattoman paljon, kun minun kuvitellaan nyt raskaana olevana naisena tykkäävän kaikista lapsista!!! Eih, en pidä vieraiden muksuista yhtään sen enmpää, kuin ennenkään, eikä kiinnosta kuulla vierailta, kuinka heidän kolme vuotias muksunsa ripuloi jonnekin kaappiin!!! Ei se tarkoita, vaikka olen raskaana, että haluaisin mennä kaupassa kurkkimaan vieraisiin vaunuihin, koska "siellä on vauva" :kieh: AAAARGH!!! Muutamat pahat katseet olen saanut, kun olen jollekin sanonut tämän suoraan... Miksi kummassa minun pitäisi mammautua ja muuttua, kun muutenkin olen vähän tälläinen. Rakastan eläimiä, mutta en ole kiinnostuntu vieraiden elukoista sen kummemmin... UUUH |O