valvomisesta, mä nukun edelleen ku tukki... Pikkasen illalla potkut häiritsee nukahtamista, samoin ku äijäkkeen kuorsaus, mut sit ku nukahtaa, niin sit sitä nukutaankin kunnes kello pärähtää soimaan. Siinä vaiheessa ei paljoo hymyilytä koska on NIIIIIN kiire vessaan, olen vielä tähän asti joka kerta ehtiny pöntölle... ei uskalla edes yskästä...
Onkos täällä muuten ketään joka polttaa tai on raskauden takia lopettanut? Mä itse lopetin ja pari kertaa olen polttanut sen jälkeen, mutta muuten ollu ihan savuttomana. Tuskaahan tuo on tehny, mutta en halua toisen elämää pilata. Ihme juttu, mutta kun polttamisen lopettaa, niin ruokahalu kasvaa ja painoa tulee lisää... Ja kun ei tarttis enää, olin tiistaina sokerirasituksessa ja korkein mahdollinen normaalitulos tuli, mutta silti lääkärin konsultoinnin jälkeen tulivat tulokseen, että joudun lähiaikoina menemään polille vuorokausitarkkailuun... No nyt ekana ohjeena oli että kaikki sokeri, myös hedelmäsokeri pois ruokavaliosta ja tiukalle dieetille... Noh, ehkä se tekee vaan hyvää :hug: ja ehkä palautuminenkin raskauden jälkeen on helpompaa kun on oppinu välttämään kaikkea makeeta. Täytyy löytää asioista positiivisia puolia ja onneks me täällä saadaan paras mahdollinen hoito.
Edla ja likka 27+4