Päevöö...neuvolasta kotiuduttu, eli aloitetaan kovin itsekeskeisellä aiheella... :saint:
Ru 36+2
Painoa +900g/vko
Turvotus - (ei oo kertaakaan ollut vissiin plussalla..)
RR 114/87
Pissa puhdas, otettiin laajempi stixi, kun taas on noita supisteluja ollut...
FS 35, sama ku viime vkolla
Syke 155
Liikkeet ++
raivotarjonnassa lymyää hirmu alhaalla, pikkaisen saa liikkeelle vielä, eli ei ole kokonaan kiinnittynyt.
Sain lähetteen polille, kun kerroin, etä epäilisin lapsivettä lirahtelevan. samalla pääsen sitten synnytystapa-arvioon *jee jee*
Taas oli neuvolassa joku sh-harjoittelija :$ Mä en vaan osaa olla normaalisti, kun paikalla on vieraita ihmisiä ja käsitellään mulle noinkin hlö.kohtaisia asioita, kun alapään tilannetta yms... tiedän, kyllähän ne opiskelijatkin on ihan asiallisia, mutta...äh...
Housuista Miulla ei ole kuin kahdet housut, jotka menee päälle, molemmat tälläisiä lökö-tapauksia :ashamed: Maha on vaan niin alhaalla, ettei mikään pysy päällä, vaikka olisivatkin "sopivat". Olkoot vaikka kuinka multi-lantio malliset, ni eih! Verkkarit ei varsinkaan pysy riittävän ylhäällä,ja nyt sit näkyy pimpsa-karvatkin, kun maha on tosiaan ihan uskomattoman alhaalla :ashamed: *huokaus*
Kohta on tilalla enää sellainen lörppö, jonka voi sit sitoa vaikka kylkeen kiinni, mutta saapahan housut taas jalkaan... :kieh:
Mua on alkanut oikeasti ahdistamaan raskauden jälkeinen aika... ja se miltä näytänkään sitten... :ashamed: Kukaan ei tunnu puhuvan siitä, miltä maha näyttää synnytyksen jälkeen tai mitään muutakaan... :/ Jos sitä sitten lerpahtaa ihan kunnolla...
Vitsit, onkohan jo tän päiväisille tupsahdellut jo vauvat maailman ?? Jännää jännää!!! kenetköhän sitä itse palkkaisi ilmoittamaan tänne sit kun omalle kohdalle tulee lähtö...
Vitsit, miehellä on nivunen revähtänyt ja tulehtunut... Kuka hel-vet-ti meillä käyttää koirat ulkona, mulla on niin tajuttomat liitoskivut tänään ja heti kun lähtee liikkeelle, ni supistaa niin perk*leesti... :headwall: Vali vali vali..