*** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

Huiiih!!! Huomenna on tälle palstalle ilmaantuntu sitten uusia vauvautuneita :heart: IHANAA!!! Tsemppiä kaikille huomiseen koitokseen lähteville ja koittakaahan ottaa rennosti (siinä määrin, kun vaan mahdollista)

Täällä on tosin aika hiljaista, kävinaamullakin jo tsekkaamassa tuhatta ja sataa, joko on vbauva uutisia, mutta eih :headwall: Kauniit ilmat taitaa verottaa koneella kökkimisiä, hyvä vaan!! nmennä kaikki yhdessä tuumin kypsymään ulos paisteeseen! B)
Miekin olin eilen shortseissa ja topissa parvekkeella aurinkoa ottamassa hetken, oli ihan mahtavan lämmin :)

Miel kyllä nyt lorahtelee housuihin jotain löröä :LOL: Varsinkin kun vähän koittaa kävellä rivakammin ulkosalla ni johan tuntuu, että jotain valuu pikkuisen reisiä pitkin... Liekö valkkaria, mutta eipä sitä sitten levossa tuu... Ota ja tiiä taas... :whistle:

Nyt mYmmelis lähtee mahaansa kanellen tuonnen ulos kissan kanssa seisomaan, saapi naapurit taas naurun aihetta... :LOL:
 
Nemikaa en ole vielä onnitellut vauvasta, joten paljon onnea! :flower: :flower:

Repa Et ole ainut jolla ei supistele! Mulla ei tule enää edes kivuttomia supistuksia siinä määrin kuin viikko sitten. Alapäätä kyllä välillä juilii, mutta ei hajuakaan onko ne supistuksia vai mitä.

Jenni Ei imetyksen lopettaminen tee sinusta yhtään huonompaa äitiä kuin muistakaan! Ja ajattele miten paljon miehesikin pääsee syventämään sidettä tyttöönne, kun voi osallistua syöttämiseen samalla lailla kuin sinäkin.

Olen neuvola-tädin ohjeiden mukaan yrittänyt välttää hirmuista rehkimistä, mutta vapun jälkeen saapi vauva tulla maailmaan heti kun haluaa. Silloin tulee 37 viikkoa täyteen. Huomaan kyllä, että heti kun enempi touhuaa, alkaa alapäätä painaa ja selkä on tulessa mutta pihan siivous ja komeroiden järjestely eivät ole rankkaa siivousta, eihän? :LOL:

Saa nähdä mitä lääkäri tuumaa ensi viikolla kun vihdoin ja viimein pääsen viimeiseen ultraan ja synnytystapa-arvioon. Kai se kaattoo tuon alapään tilanteenkin samalla, onko siellä paikat pehmeänä.

Eipä muuta ihmeempää, kuin aurinkoista sunnuntaita kaikille! Jatkan tästä pesän rakennusta.

meiju rv 36+2
 
sunnuntaita :wave:
johan tällä tapahtuu lapsivesiä menee ja limatulppia irtoo ;)
jenni älä ota ressiä imetyksestä kyllä se prinsessa kasvaa ihan hyvin korvikeellakin vaikka kurjalta se tuntuu.
onnea matkaan huomiselle käynnistykseen menijöille :flower: =)
kävely on tosi hankalaa ja hidasta kun alkaa sattuu lonkkiin :|

juu, eihän meitä sektioon menijöitä kovin montaa ole neljähän meitä on.
torstaina neuvolan täti oli sitä mieltä että typy olis kääntynyt oikeinpäin mä en kyllä usko että näin olis käynyt.
mutta jos onkin kääntynyt mitäköhän sen sektion kanssa sitten tapahtuu :x

nuppu 38+0 viikko jäljellä raskautta :heart:
 
Moikka! Haravoinnu olen ulkosalla kun niin ihana ilma B) Täälläki juilii alapäätä välillä mutta sitte tosiaan levossa menee ohi ja lirahtaaki jotaki aina pöksyyn mutta ei sitte mitään kun on paikallaan.... :D Viikoja huomenna tasan 37 =) Onnea kaikkille jotka menossa käynnistykseen! =) kohta saatta nyytit syliin. :heart: Joo eipäs sen kumempaa Palataan taas Moro! :wave:
 
Te, jotka olette jo aikaisemmin synnyttäneet (alakautta): miten vauva liikkuu siinä vaiheessa, kun niitä kipeitä supistuksia tulee ja synnytys on ns. oikeasti käynnissä? Tunteeko vauva siis, että jotain on tapahtumassa ja on esim. levottomampi ja liikkuu paljon vai miten?
Meidän Nirppulilla on ollut (taas kerran =) ) oikea möyrintäpäivä ja koska neiti nyt on arvioitu jo > 3,5 kiloiseksi niin tuntuuhan nuo... Ajattelin vain, että mahtaako "innostua" vielä entisestään sitten, kun tosi on kyseessä :p
 
tsemppiä käynnistykseen menijöille!!! Teillä on sitten vauvat pian sylissä. Ja täällä ollaan niiiin kateellisisa...

Jenni älä ota murhetta tosta imetyksestä. Riittää että parhaasi olet tehnyt. Tsemppiä!!!!

(.) Täällä ei kanssa supistele laisinkaan.. eli ollaan maisemissa vielä kesäkuussakin,. eilen oli yks ainut suppari ja sekin sen jälkeen kun olin tikistänyt kakkosta piiiitkäään... oli vähän ummetuksen oiretta masussa.. Sukkapuikkoja on täälläkin näkynyt, mutta ei muita oireita... keskiviikko jänskättää aikas paljon..

mukavaa sunnuntain jatkoa

birdie + ahmatti rv 36+4
 
Mitäs Birdiellä olisi keskiviikkona? Anteeksi, mutta mä e pysy jutuissa mukana, vaikka kuinka yritän keskittyä, ajatus harhailee ihan tuhatta ja sataa :saint:

nyt kaikki vauvutuneet laittamaan kuvia vuvoista tänne HETI OITIS!!!! :LOL:
 
Ompas ollut hiljainen päivä täällä, huomaa että on viikonloppu :)
Oon kyllä niin kateellinen teille joille huomenna aletaan käynnisteleen, toivottavasti ei kestä montaa päivää käynnistellä :) Pian täällä aletaan saada lähes päivittäin vauva uutisia :heart:
 
Mitäs Birdiellä olisi keskiviikkona? Anteeksi, mutta mä e pysy jutuissa mukana, vaikka kuinka yritän keskittyä, ajatus harhailee ihan tuhatta ja sataa :saint:

nyt kaikki vauvutuneet laittamaan kuvia vuvoista tänne heti oitis, mulla on nyt semmoinen olo, johon ei auta mikään muu, kuin vauvan näkeminen :LOL:
 
Kiitos tsempeistä! Kyllä tosissaan jännittää ja pelottaa huominen synnytys ihan hirveesti! :eek: Pakkohan sinne on vaan mennä, vaik ei se synnyttäminen mitään herkkua ole. Kahtena viime yönä ollaan jo oltu lähdössä sairaalaan, mut sitte supparit loppukin. Pe-la yönä supisteli 4 tuntia 3-5 min välein ja viime yönä tunnin 5 min välein. Olin jo pukenu vaatteetkin viime yönä, ku supistukset loppu ku seinään. Hirvee pakokauhu iskee aina ku supistelee...pelottaa. Ihanaa kyllä sitte saada se pieni nyytti syliin. =)
Ihana kevätkeli tai oikeestaan jo kesäkeli ollu eilen ja tänään! Kiva ku ei tarvi enää pukea lapsillekaan niin paljo päälle.
Saa nähdä kuinka monta päivää se käynnistys kestää, mut tuun ilmottelemaan vauva-kuulumisia sitte ku palailen sairaalasta.
Laurenzia+ Pikkarainen 38+3
 
Heippa,

En sitten mennytkään Lapsimessuille ja olikin ihan hyvä ratkaisu, oli kuulemma aivan älyttömästi porukkaa. Joka ständille joutu jopa jonottamaan... huhhuh... Oliks ketään siellä, että jäikö mulla nyt paljon kivoja juttuja väliin? Löytyikö jotain hyviä hankintoja. Unipussin olisin halunnut sieltä hakea...

Sitten hei, ajattelin ottaa oman tutin mukaan sairaalalaukkuun, koska mä epäilen et sairaalassa ne ei sellaista anna meille. Keitänkö sen nyt sit ennen käyttöön ottoa, onko se tarpeellista? Tää on taas tätä ku on täysin tietämätön :ashamed: Mutta toisaalta tää on ihan kullanarvonen juttu ku voi täällä kysellä asioista, koska mulla ei sitä omaa äitiä ole jolta kysellä ja muille tutuille en kehtais myöntää olevani täysin urvelo näissä asioissa B) :LOL:
 
Onnea huomenna käynnistykseen menijöille... Täällä yksi kateudesta vihreänä olija...
Edla-Mamma: itse ainakin olen keittänyt tutin valmiiksi. Se riippuu sairaalasta saako sieltä tutin vai ei.

Nyt poistuu taustalle tekemään :headwall: Ketutus käyrä huipussaan...

tmvk ja toukka 39+2
 
Edla-mamma:Mä oon kans keittäny tutin vauvaa varten ja pakannu mukaan sairaalalaukkuun. Toivotaan, et saat sinäkin pian vauvelin syliin! Ja varmasti saat, eihän meillä kellään enää monta viikkoa kulu siihen hetkeen. :heart:
Voimia teille kaikille, joilla ei oo tietoa vielä synnytyksen ajankohdasta! :hug:
Mä oon täällä vaan ihan paniikissa, ku tietää et huomena se rytinä alkaa, huh!
 
täällä saatiin poika vihdoin kotiin... :heart: syö ja nukkuu toinen vain. ja tissille oppinut tosi hienosti vaikka pulloa saanut sairaalassa, ja alun hankaluuksia kun riitti.
nyt ei olla muuta ku ihasteltu toista pientä tuhisijaa.

jaksuja kaikille ja onnea käynnistykseen menijöille!!!

nemika+jäbä 7pvää...
 
weiss
Onkohan tuo Äippäkin päässyt jo vauvan hakuun?!!
tmvk: Täällä on samanlaiset fiilikset, miun olis varmaan parempi jäähä taustalle hakkaan päätänsä.. :headwall: :headwall:
nemika: Ihanaa ja ONNEA, pääsettä arjen opetteluun ja arvaa oonko mie kateellinen, oikein sydämestä ottaa!!
 
Iltaa!

ootte monet ihan loppusuoralla tsemppiä ja onnea vauvanhaku matkalle! itsellä viikkoja vasta 35+ 2 et en viellä ole vihreestä kateellinen :) mut kyllä se niin ihanalta kuulostaa et saadaan tännekin se pieni nyytti aikast pian. Ei sitä koskaan toisesta tiedä voi yllättää- mut nyt on viel liian aikaista. Pitäs lähtee muuten muualle synnyttää, meillä taitaa se raja mennä 36 viikost.

Neminka on varmaan aivan ihanaa kun poitsu kotona. saatte ihailla pientä tuhisiaa. :heart:

carmen mulla olis sellanen olo et olis ollut esikoinen aikast rauhallinen kun synnytys alkoi. Tilaa niin vähän ja pää kiinni alhaalla -et ei enää kieppunut puolelta toiselle. Taivas miten unohtaa tollaset. Tää yksilö mahassa on oikee elohopea kans -puolelta toiselle menee lujaa -toivottavasti on viel pää alaspäin.

:hug: kaikille! M ja maha-asukas 35+2 :heart:
 
Tsemppiä kaikille käynnistykseen menijöille huomenna :hug: !!! Tulkaahan kertomaan ihania uutisia pian =)

carmen
: Itse en kyllä muista yhtään miten esikko liikuskeli synnytyksen aikana, vaik hän vasta 1.5v :/ taisi ne kivut viedä kaiken muun huomion...

nemika: Hienoa, et poju kotona ja, että teillä sujuu kaikki hyvin =)

oma(.): Vointi ihan vaan normaali :whistle: tavallista ähellystä ja puhellusta masun kanssa. Tiistaina on vihdoin lääkärineuvola, jota odotan kuumeisesti :) (kiva tietää värkkitilanteesta :kieh: ja jänskäillä lähestyvää h-hetkeä)...

sHv ja hippu 37+3
 
huomenta!!

oon täs ollu jo pari tuntii hereillä..
nyt sit ku vois kutinoiltaan nukkua niin iski järkyttävä korvasärky :headwall:
soittelin tos yöpäivystykseen mutta eivät ota korvasärkyisiä vastaan joten paratabsin voimalla pitänee pärjätä klo 8 jotta pääsee soittelemaan tonne omaan tk:hon.

esikoinen on koko viikon ollu kans nuhassa ja yskässä ja on tuol ny yskinyt sängyssään puol yötä joten enpä taida vielä huomennakaan viedä pojua hoitoon.

kaikille käynnistykseen menijöille hurjasti voimia koitokseen, tsemppi :hug:

hmm. mitähän sitä tekis seuraavat 3 tuntii.. |O

kurpitsa rv35+2
 
Tsemppiä kaikille käynnistykseen menijöille! :flower: Me muut jäämme tänne odottelemaan vauvauutisia ja kuullostelemaan omia tuntemuksiamme, jos sieltä vaikka jokunen supistus suvaitsisi tulla B) Alkaa odottavan aika olla hyyyyyvin pitkä....

Carmen ja Nirppu 39+1

 
Huomenta kaikille!

Pikainen kurkkaus...

Onnea, tsemppiä ja voimia kaikille käynnistykseen menijöille !

Nemika Ihanaa, että saitte poitsun jo kotiin! Nyt sitä vauva-arkea vaan pyörittämään ja söpöläistä ihailemaan! Oi vitsi :)

Omaa napaa... Tässä kunhan vähän kaunistautuu, niin nenä kohti Kuopiota ja KYSsiä; meillä puolen päivän aikaan synnytystapaultra :) Vähän jännittää, että mikä tilanne alakerrassa ja missä mitoissa Onni-poika on. Ja onko Onni-poika vielä poika ;) Pitää kyllä varmuudeks vielä kysellä ja toivoa, että ovat suosiolla kertomassa. Ja ihanaa, pääsee Henkka Maukalle tekemään viimeiset vaatehankinnat; yöpukuja pitää hommata, kun tytöltä jääneet on lyhythihaisia ja muutamat puolipotkarit pitää kanssa vielä saada!

Mukavaa päivää kaikille!

Pidelkää peukkuja, että tää mamma pääsee kokeilemaan alatiesynnytyksen riemut :)

PP ja Onni-poika 36+4 ( 38+0 ) :heart:
 

Yhteistyössä