Naukuri, Repa eikös se B-hepatiittirokote olis ihan ok-jos ilmaiseksi saa.
Mä otan nyt E:lle, esikoiselle ja itselleni AB: n koska sitä Thaimaan matkaa suunnitellaan. Otetaan sit kun E on vuoden täyttänyt.
Marmotta oliko sun Eevalla tuo rokote siinä rokotusohjelmassa -mikä italias oli? Aika kallis on rokote, mut pelkkä A ei riitä musta jos matkustaa -eihän sitä tiedä mihin pieni itsensä teloo ja joutuu jonnekin paikattavaksi. Toivottavasti niin ei kuitenkaan käy.
Edlaa, Neminkaa ja tosiaan aaoo:ta mäkin kaipailenHu,huu :wave:
Carmen pääsitkö reisuun?
Kriisi jännää et teillä jo kävellään -meillä ei osata kuin mennä takaperin
mut kohta varmaan etuperinkin. Eiks uhmikset oo kivoi - musta tuntuu et hiukset lähtee pääst jo senkin takia. No, onneks pikkunen on ja tekee mitä äiti haluu.
hetken
Kurpitsamuistitko soittaa? meillä ei varpisteta, mut meillä ei osata ottaa kyllä askeleitakaan viel. Seistään ja huojutaan
jos pitää kiinni kainaloist. kohta tulee 9kk täynnä. Ei myöskään kontata kuin vähän takaperin. Takaperin liikutaankin.
Sokeri mä saan miehen kanssa tästä tappelun aikasek. Musta jos aikuinen syö ei lapsen tarvii syödä. Lapsest saa niin helposti pulleen eikä se oo kiva ei. Mä karsin kaikki mahdolliset -trippiäkin on sokeritonta ja vain sitä juodaan meillä. Kerran sanoin neidille et siks vaan sitä kun siin ei oo sokerii. Vataus oli et en mä sitä sitä ainakaan haluu
Neiti rakastaa herkkuja
kukapa ei. Ja kyllä meilläkin syödään, mut liika on liikaa.
Mut nyt voisin lopettaa hetkeks ja lähden oikeesti niille kutsuille. :wave: