No niin, nyt on luettu kaikki sivut
Ei
Repa kandee huolestua, tosiaan mä oon vaan vähän urpo
Kirsikkatomsku, älä missään tapauksessa ota nokkiis, jooko? En mäkään nähny et tossa olis mitenkään lynkattu mielipiteitä. Tosin mulle tuli vähän sellanen fiilis et kyllästyminen olis jo aiemmin tapahtunut? et tää olis vaan niinku ollu viimonen niitti. Musta sulla oli kyllä oikeesti asiallisia ja asiantuntevia kommentteja. Oikeen semmonen elämänkokemus paisto sun jutuista läpi
Aurinkolasit, meillä oli jo viime kesänä käytössä BabyBanz-merkkiset sellaiset pään takaa kuminauhalla menevät. Oon tykänny ku niitä saa sitten viritettyä tarralla tiukemmalle tai löysemmälle ettei meidän hurmuriripset ota kiinni linsseihin
http://www.lastentarvikeaurinkoinen.com/babybanz.html
Äitiriippuvuus, juu tossa yks päivä istuin pöntöllä likka sylissä
Se on hakkaamassa muuten oven takana ja kivahan sieltä vessasta on sit tulla ulos ku täräyttää neitiä päähän
Ja kovasti konttaa mun perässä kun tylsyys iskee. Kotona ollessaan iskäki kelpaa mut jos ollaan liikenteessä, ni äidin sylissä PITÄÄ olla, koska muutenhan äiti voi vaikka kadota
Sormiruoka, mä oon antanut omppua, päärynää, porkkanaa, rusinoita, naksuja, kurkkua, ruisleipää, hunajamelonia ja seuraavaks sit noita hernemaissi-juttuja.
Uusia juttuja, meillä kanssa noustaan karhunkävelyasentoon (jalat pökkelösuorina
), samoin treenataan tukea vasten nousemista, mut hannaa sitä kyl vielä. Taputtamaan opittiin, vilkuttamiselle vaan nauretaan ja sormi menee suuhun
Osaa avata raollaan olevat ovet, alhaalla olevat laatikot sekä uunin alla olevan peltisäilön luukun. Osaa sanoa äiti, okeioo, eieieiei, vauva mutta reppanalla ei oo mitään käsitystä mitä noi tarkottaa paitsi toi eieieieiei. Kiellettyihin paikkoihin kontatessaan kattoo olan yli, et mikä on reaktio ja sit pistetään turbovauhti päälle. Sit nauretaan ku äiti koppaa kiinni... hmmm
Maito, mä mietin tossa, et mulle on jotenkin ollut ihan selvää et neiti alottaa kevyt- tai ykkösmaidolla. Kaikki mun tuntemat lapsiperheet on niitä käyttäny ja se olis multakin tullu ihan selkäytimestä. Ala-asteella mm. meillä ei koulussa ollu muuta ku niitä kevytmaitopurnukoita. Myöhemmin sit rasvaton maito.
Sokerit, mä en juu ehdoin tahdoin ala tunkemaan sokeria tohon likkaan, mut oon kyllä heltyny nyt antamaan sille noita vauvajogurtteja joista se diggaa ihan älyttömästi. Eli siis hedelmäsokeri on ihan jees. Karkkia tai limua tuskin ennen kouluunmenoa saa
Mä en tiiä puhunko mä nyt ihan häränpotaskaa, mut muistaisin lukeneeni et noi keinotekoisesti makeutetut tuotteet voisi aiheuttaa levottomuutta lapsissa et niitä ei pienille suositella. Muistaakos kukaan muu lukeneensa tällaisesta? Jotain et nykymuksut on vilkkaita, et syy vois olla tässä? Mut mun muistin tuntien, tää voi olla ihan mun omia juttujakin
Rokotetutkimus, ei osallistuta. Se olis tosiaan se minimi viis kertaa ku siellä pitäis käydä. Ei oikein nappaa. Mikäköhän melu siitäkin nousisi jos hänen korkeutensa nenään koskettaisiin kun sieltä yritettäisiin ottaa näytettä
:laugh. voi sitä huudon määrää ku yrittää poistaa edes ruokaa nenästä
AB-hepatiittiyhdistelmärokotteen otan sitten ku olis reissua tarjolla.
Summer, mulla nukkuu tuolla makkarissa
cerazette-pillereiden sivuvaikutus
On muuten mahottoman ihana silti, mut joo, minipillerit ei oo mun juttu
Lääkkeet, niin Panadol ku myös se antibiootti ja nyt noi Deetipat mitä alotin, ni kaikki on NAM NAM
Päiväunet ja yösyötöt, mä luulen et sillä on vaikutusta et me siirryttiin yksiin päiväuniin niin noi yösyötöt loppu ihan kokonaan. Nyt mennään joku 10-12 tuntii heräämättä ja sit vielä jatketaan unia 1-3 tuntia ja sit 2-3 tunnin päikyt riittää.
Kurpitsa, hyvä ku otit nostit kissan pöydälle ja aloit toimimaan :hug:
Pikkupotilaille ja vähän isommillekin paranemista!
Eiköhän tässä ollu romaania taasen
Ainii,
Pottaa ei meillä vieläkään ole ja äiti on hyvinhyvin väsynyt