Summer: Kiitos kysymästä... yö meni kello 5 asti ihan ok,yhdellä tissityksellä,mut sit meikä ei senjälkeen käytännössä nukkunutkaan enää kun poika ähels pierua vähän väliä.Tällästä perussettiää... Teillä kans valvottu.. :hug:
Meilläkään mies ei oo koko 9kk aikana osallistunut öihin ja koliikin loppumisen jälkeen,eli n. 4kk iästä ei enää nukutukseenkaan. Syy on ihan siinä et se ei "osaa",homma karkaa lapasesta ihan tyystin. Tällähetkellä vosin ennemmin antaa pojan mun äidin hoiviin yöksi,kun jättäsin miehen Kasperin kanssa kaksin...juu,tähän on tultu
Ja se onkin toinen juttu... millonhan miä raaskin jättää alkuyöksi tuon pojan hoitoon tai siis että mummu tulis meille kattomaan. Saako se sit traumoja jos huutaa täällä kurkku pitkällä :ashamed:
Pitäis nyt jossain kohtaa toi iltatissi siirtää pois makkarista ja vaihtaa iltasadun paikkaa vastaavasti sinne ennen nukahtamista. Meillä on nyt niin et puuron jälkeen luetaan tässä alhaalla satu ja sit mennään ylös pesuille ja tissille. Sit vois joku muukin laittaa pojan nukkumaan+saadaan se tissi siitä nukahtamistilanteesta pois...
Katrinainen: Niin...mulla tosiaan tökkii siinä vierotuksessa se et kun poika herää joka tapauksessa ja nyt on niin helppo tainnuttaa se tissillä (paitti et ei se aina kyl enää toimi)... Muussa tapauksessa huutaa ihan hysteerisenä :kieh: Mut joo,ehkä mulle tulee sellanen herätys sit että nyt se tapahtuu....
Majj: Ihme juttuja noilla ipanoilla aina... tietty teillä on se iso kohtaus taustalla,et voipi liittyy siihenkin. Meillä vaan on nyt alettu pidättelemään hengitystä sillai pusaamalla yhtäkkiä...naama punasena. En kyl enää ihmettele,kun Kasperilla on aina ollu jotain omituisia tapoja joista aluks olin huolissaan,mut kuuluu ilmeisesti tapoihin. Seuraa nyt tilannetta...jos vähääkin epäilyttää,niin voishaa ehkä soittaa ja kysyy,et tarviiko tulla näytille?
Kävelin kaverille kylään ja kävelin vahingossa harhaan kun mun äiti asuu samalla suunnalla niin jotenkin ajatuksissa suunnistin siihen suuntaan vaikka olis pitännä kääntyy jo aikaa sitten
Nooh,pikkasen tuli kilsoja lisää ja aivan poikki meikä kun perille pääsin,niin raskas työntää vankkureita tuolla märässä lumessa....
Sit oltiin siinä kaffepöydässä,kaverin vanhemmat oli kylässä siinä. Poika konttas pöydän alle ja rupes kakalle. Hirvee ähkiminen,se on siis tosi miehekästä ja kuuluvaa vääntöä
Siinä sit koitettiin naama peruslukemilla syödä piirakkaa ja juoda kahvia,kun toinen tulostaa alapuolella
On muutes ipana nukkunut jo yli tunnin.... ulkona. Vissiin hiukka väsynyt vierailun jäljiltä. On nyt kyl taas parina päivänä nukkunut hyvin päikkärit.Harmi et on vaan tilapäistä.