Lapsettomuushoitoketjussa plussanneet

Laitetaanpa tänne tämän viikon kuulumisia. Hyvin meni aikalailla viikon ajan mutta viime yönä tuli taas isompi määrä ruskeaa verta. Tänään on vähän huono olo ollu ja pistelly tonne vasemmalle. Huoh, tätä tää on ollu koko alkuraskaus. Neuvolan sain kuitenkin varattua, samoin kilpirauhaslabrat.
Iik 7+4

Alkuraskaus on hanurista jos on jatkuvasti huolissaan (+mahd fyysiset oireet 🤢). Muistan kuinka kuumeisesti odotin sitä, että tuntee liikkeitä ja vatsa kasvaa. Onko sulla ultra tulossa ennen nt-ultra @Iik88 ?

Minulla on enää yksi (!!!!) työpäivä ja vauva on pian täysiaikainen. Siis mitä?!

No huoli ei helpota, tiedän henk.koht pari kohtukuolematapausta rv 38+ ja 37+ joten edelleen olen sydän kurkussa heti kun vauva hiljaisempi. Doppleri pelastunut, ilman sitä olisin varmaan ainakin parin otteeseen soittanut itkien synnärille. Vaikka silleen aikuisten oikeasti tajuan kyllä, että riskit hyvin pienet näillä viikoilla ja liikkeet ovat erilaiset, kun alkaa olla ahdasta ja vauva laskeutunut+kiinnittynyt (ja edelleen se edessä oleva istukka).

Muuten vointi erinomainen mutta voimakas kipu tullut tiettyyn kohtaan selkään/kylkeen. Ainakin viimeksi todettiin, että mun vinossa oleva kohtu painaa suonia niin että munuaisallas ei pääse tyhjentymään jolloin se laajenee ja aiheuttaa voimakasta kipua, vähän ikään kuin olisi virtsakiviä. Tällä kertaa en ole käynyt lääkärissä (koska mitään ei ole tehtävissä paitsi synnytys) mutta kipu on aivan samassa kohtaa ja yhtä hlvetillinen, kuin viimeksi näillä viikoilla niin siksi olen aika varma tästä omasta diagnoosista. 😅 Ylihuomenna neuvola niin voin toki kysäistä.

36+1

Yhteistyössä