Tyyli- ja pukeutumisketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihana tuo Loden mekko, Bootyllä kans kivoja vaatteita.
Mie just tajusin ettei miulla taida olla mitään pitkää kesämekkoa kesäks..pitkä hamekin pitäis ostaa, kun yhellä ja samalla menny jo pari kesää.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Ihana tuo Loden mekko, Bootyllä kans kivoja vaatteita.
Mie just tajusin ettei miulla taida olla mitään pitkää kesämekkoa kesäks..pitkä hamekin pitäis ostaa, kun yhellä ja samalla menny jo pari kesää.

Ei muutakuin ostamaan :D nyt on kauoissa niin paljon ihania mekkoja ja hameita....

Bootylla jälleen kivoja mekkoja, etenkin ylempi :) .

Tämä on myös näitä mun mekkoja.

280tmwj.jpg

Ostan joskus jotain vaateita eri kaupoista ja kirpparilta ja jotain on joidenkin vanhoja jotka ei niille enää mahtunut tai ne ei enää käytä. En käytä tuulipukua verkkapukua voin käyttää. Verkkarit oli joskus teininäkin usein niissä ei o taskuja ne on Alley Anttilasta ja sieltä jotain muutakin. Yleensä jotain jotka sopii yhteen ja värejä jotka sopii yhteen. Musiikkitapahtumiin oon pukeutunu tarkoitetulla tavalla. Itseltäni on kysytty lähdenkö juhliin ja en o ollut mihinkään juhliin lähdössä. On myös sanottu pidän yhden ihmisen muotinäytöstä. Oon itse kylmä talvi kylmä vahva niin enemmän on talvivuodenajan värisävyjä. Siinäkään ei tarkoita ei voisi käyttää enää jotain värisävyjä kasvoja lähelle laitetaan sopivia värisävyjä ja meikit tai huivi kaulalle. Denim on denim itselläni oli jo ennen muodissa olemista. Musta on aina muotia. Mustia vaatteita oon jo vuosia käyttänyt paljon. Gootti ja Casual witch on tyylini ollut usein mustaa (feikki)nahkaa ja pitsiä ja siinä on paljon talvivärisävyjä mutta en käytä maanläheistä ruskeaa ja harvemmin vihreää en ainakaan yksivärisiä oikeastaan leopardi ja siitäkin sopii paremmin harmaa lumileopardi. Sinisiä vaatteita käytän. Tyyli ennen kaikkea.
♈Meri♈

Yhteistyössä