Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Heipat pitkästä aikaa! Taustalla olen lueskellut kuulumisianne ja elänyt mukana kokemuksissanne, mutta omien tarinoiden kirjoittaminen tuntuu aina kovin hankalalta. Tärkeää vertaistukea kuitenkin palstan kautta olen saanut vaikka keskusteluun en aktiiviisesti ole osallistunutkaan. Nyt...
  2. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Moikka mammat :) Rakenneultra on meilläkin takana ja kaikki mallillaan. Laskettu aika on 1.9 sen voisi tuonne etusivulle muuttaa kun neuvolassa sen mukaan katsovat, vaikka ei eroa kuin parilla päivällä ihan alkuperäisestä. Samalla voisi listaan laittaa että poikalupaus saatiin, sen verran...
  3. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Moikka ja tosiaan kiitos Äippä_88 uudesta pinosta! Hurjaa vauhtia aika menee, vaikka ulkona ei kovin keväiseltä juuri nyt näytäkään niin eiköhän se kohta sieltä kunnolla ala. Olen ollut kotosalla tuon eskarilaisen kanssa perjantaista lähtien, kovaa kuumetta oli pienellä, liki 40 ja eilenkin...
  4. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Moikka kaikille :wave: Ekaks Adoralle :hug: ja kovasti voimia asian läpi käymiseen. Kovin laiskasti jaksan omia kuulumisia kirjoitella, väsymys ja saamattomuus vaivaa vieläkin. Lukemassa käyn kuitenkin juttunne ja mielenkiintoisista aiheista keskustelua onkin aikaan saatu. Kesälomista...
  5. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Ihan ensiksi pahoittelut kaikille surua kohdanneille :hug: Kyllä vetää mielen matalaksi näitä uutisia lukiessa... Itse en ole ollut kovinkaan aktiivinen kirjoittelija, taustalla jutut kuitenkin päivittäin käyn lukemassa, kiitos siis teille aktiivisille jotka kokemuksianne ja ajatuksianne...
  6. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Pikaiset heipat täältä väsymyksen ja pahan olon keskeltä... En ole jaksanut kirjoitella pitkään aikaan mitään kun tämä väsymys on jotain aivan kamalaa. Epävarmuus kuitenkin vaivaa mieltä ja en siksi vielä ole ihan "täysillä raskaana". Siidulaiselle pahoittelut :hug: Kaikille uusille myös...
  7. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    No jopas oli tekstiä tullut tämän päivän aikana, mahtavaa! Mie88 kovasti voimia :hug: Moonchaser niin kuin moni on täällä jo sanonutkin, älä vielä menetä toivoasi! Pääsitkö mittauttamaan tuon hcg:n? Tsemppiä :hug: Ja onnea kaikille pikkuisen ultrassa nähneille :flower: Mä vielä...
  8. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Ihan pikaiset terveiset täältäkin. Ihanan aktiivista porukkaa totta tosiaan täällä on, ihan joka päivä "joutuu" lukemaan että pysyy kärryillä :) Tervetuloa kaikille uusille taas kerran ja erityistervehdys Danjuskalle ja tervetuloa sitten listoille ultran jälkeen. Ollaakin jo vanhoja "tuttuja"...
  9. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Hyvää alkanutta viikkoa ja tervetuloa taasen kaikille uusille! Tillulle on jo aikaisemmin pitänyt laittaa kovasti tsemppejä, onneksi kaikki näyttää tällä hetkellä hyvältä. Kovasti näyttää pahoinvointia olevan monella, jaksamista toivottelen siiihen :hug: Täällä eka neuvola takana, ihan...
  10. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Moikka, väsymystä täälläkin havaittavissa ja herätessä on tosi etova olo, samoin illan suussa tulee sellainen jokunen hetki, jolloin olen lähes varma että nyt juostaan vessaan... Mun piti ihan kirjautua kun luin ristiriitaisista tunteista toivottua raskautta kohtaan. Et ole Rae yksin...
  11. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Tervetuloa taas kaikille uusille! Nyt on tuo kerho oikeasti salainen, ei pysty lukemaan ellei ole jäsen, laitoinkin Ilon lapsi pyynnön sinulle. Oma olo on ihan ok, välillä vähän etoo, farkkujen kanssa autossa matkaaminen on aivan kamalaa (ei muuta kuin housut auki vaan niin pystyy...
  12. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Tervetuloa Seedla myös minun puolestani :) ja onnittelut plussasta! Varasin tänään ensimmäisen neuvolakäynnin, eka aika olis 16.1. jo. Viikkoja kasassa tuolloin ehkä 6-7, en ole jaksanut itse laskea noita, selviävät sitten :) Tänään jouduin kaivamaan aikaisempien lasten ajalta neuvolakortit...
  13. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Moikka, Tervetuloa minunkin puolestani taas kaikille uusille, ihan kiva joukkohan meitä on jo kasassa :) Varhaisultraan tuskin täällä ollaan menossa, yritän sinnitellä sinne neuvolan "määräämään". Termithän mulla on hukassa, mutta olisko se sitten se nt-ultra? Tänään tuli pari digitestiä...
  14. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Tervetuloa minunkin puolestani uusille kaikille :) Täällä kanssa alkavaa kuvotusta havaittavissa ja selkäsärkyä sekä mahan nippailua lähes jatkuvalla syötöllä... Vaan siitähän sitä tietää että odotus on totta :heart: Ei meilläkään ole tarkoitus vielä pitkään aikaan kertoa kenellekkään...
  15. M

    Syyskuun Söpöliinit Tammikuussa

    Minäpä sitten tähän pinoon hyppään, kiitos kovasti Tillu79 :) Itsellä ei aika taida riittää listan ylläpitoon ainakaan tällä hetkellä. Meillä siis kyseessä kolmas lapsi, laskureiden mukaan h-hetki olisi 4.9. Tarkentunee sitten myöhemmin. Pitäisi sitä kai neuvolaankin soitella ensimmäistä...
  16. M

    syyskuisia 2012?

    Tänään digillä raskaana 1-2, laskettu aika laskureiden mukaan 4.9. eli syyskuisia ollaan. Onnea kaikille plussanneille tasapuolisesti! Meille tämä on kolmas lapsi ja todennäköisesti se viimeinen. Aikaisemmat syntyneet 2003 ja 2005. Ikäeroa tulee ihan reilusti näiden välille, mikä sinänsä on...
  17. M

    +++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++

    Digi ilmoitti Raskaana 1-2, eli eiköhän sitä ole uskottava. Mut voi siirtää plussanneisiin ja jatkan taivaltani odottajien puolella. Toivottavasti saan teistä seuraa sinnekin mahdollisimman pian :) Plussapuhureita kaikille ja hyvää uutta vuotta!
  18. M

    +++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++

    Aijaa.com - 9255540.jpg Ollako vai eikö...
  19. M

    +++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++

    Kiitos MolliMeloonille hienosta pinosta! Onnittelut tasapuolisesti kaikille plussanneille, on ihanaa lukea onnistumisista :heart: Täällä pyörähti käyntiin yk9 tänään eli kp1... Vaikka sitä kuinka yrittää ajatella positiivisesti, niin kyllähän tämä jo alkaa tuntumaan masentavalta...
  20. M

    +++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat+++

    Onnea kovasti Rontille ! On tää niin hassua kun sitä jännittää ihan tuntemattomien puolesta tuleeko tikkuun kaksi viivaa vai ei :) Ihan päivittäin olen täällä taas käynyt lueskelemassa, vaan olen kovin laiska kommentoimaan. Hengessä olen kyllä mukana. ON: mulle saa päivittää kp5/22-27 yk8 ...

Yhteistyössä