Syyskuun Söpöliinit Tammikuussa

Kopsaan tähän tekstin, jonka toiseen pinoon juuri kirjoittelin. Kiitos Tillu pinosta! :)

Hei kaikki!

Täällä yksi joka ilmoittautuu mukaan hyvin varovaisesti. Esikoinen 1v4kk. Ja tänä syksynä koettu keskeytynyt keskenmeno, joka jätti jälkensä...Eli kovin olen vielä pelokas siitä, että miten tämä raskaus jatkuu.

Plussa saatu testiin tapaninpäivänä. Tänä aamuna viiva oli jo hienosti vahvistunut, kun uuden testin tein... Laskettu aika on 7.9 (tai 8.9). Mikäli pääsen tällä kertaa ensin lähelle rv 7, niin varailen sitten viikolle 7+ varhaisultran...

Vaikka raskaus on näin hurjan alussa on palelua, ällötysoloa ja tutut juilinnat alavatsalla. Pahoinvointi oli esikoisen raskaudessa jo heti alusta asti ja nytkin vaikuttaisi olevan tulossa...Mutta silti koen sen "positiivisena" oireena.

Kaikille meille tarrasukkia matkaan! Jospa saisin tässä pinossa pysyä loppuun asti ja kaikki menisi hyvin.
 
Minäpä sitten tähän pinoon hyppään, kiitos kovasti Tillu79 :) Itsellä ei aika taida riittää listan ylläpitoon ainakaan tällä hetkellä.

Meillä siis kyseessä kolmas lapsi, laskureiden mukaan h-hetki olisi 4.9. Tarkentunee sitten myöhemmin. Pitäisi sitä kai neuvolaankin soitella ensimmäistä aikaa varailla... apua.... mihin sitä on ryhtynytkään :) Keski-Suomessa asustellaan eli Keski-Suomen Keskussairaalaa sitä sitten syyskuussa suunnataan. Aikaisemman lapset ovat syntyneet lähes laskettuun aikaan, toinen päivää ennen ja toinen päivän myöhässä, saas nähdä kuinka tämän uusimman tulokkaan käy, toivottavasti päästään sinne asti :heart:
 
Minäkin ilmottaudun tähän listaan mukaan. Olisiko Tillu79 halukas listan pitäjäksi? Voitais vaikka vaihtaa aina välillä pyörittäjää,itse en tajua tätä vielä ollenkaan miten toimii niin suosiolla katselisin ainakin aluksi. ja kyllä nuo kaksi lasta pitävät kyllä huolen että ylimääräinen aika on välillä aika kortilla =)

Laskettu aika ois laskurin mukaan 4.9 :heart:
 
Onnea syyskuisille :kiss: pienille tarrasukkia matkaan 9kk taipaleelle!

älkää murut ihmetelkö digitestiä turhaan :) itse sain dpo12 päiväpissasta raskaana 2-3 viikkoa, ja hyvin menee! =)

tiuhti toukokuisista 21+0
 
Hei! Ilmoittaudun mukaan täällä myös!

Eli 2.9 olis näillä näkymin laskettu aika! Esikoinen pian 2 v ja miehellä ennestään 3 ja 5 vuotiaat lapset! Eli hänelle tämä on kolmas ja minulle toinen! Jännitys on katossaan näin alkupuolella kun vielä mennään.. =) Viikkoja nyt siis laskujen mukaan se 4+4. :heart:
 
Kopioinpa minäkin oman tekstini tuosta aiemmasta pinosta vielä tähän...

Hei, taustalta varovasti huutelen! Ajattelin nyt seurailla teidän juttuja, ja tulla paremmin mukaan sitten, jos itse on vähän "varmemmilla vesillä".

Täälläkin plussattu tapaninpäivänä, nyt olisi menossa rv 3+6, mutta aika epävarmalta jatko näyttää. Melkein heti plussauksen jälkeen alkoi punertava ja rusehtavaksi muuttunut kivuton ja niukka vuoto, joka loppui lepäillessä, vuoteli taas seuraavana päivänä eli eilen kirkasta menkkamaista, joskin hieman niukempaa vuotoa koiran lenkityksen jälkeen ja loppui taas... :( Nyt ei vuotele, mutta katsellaan. Raskaustestit näyttävät (jopa vähän vahvistuvaa) plussaa, digillä tänä aamuna tulos "raskaana 1-2 viikkoa". Jos kaikki menee hyvin, niin laskettu aika olisi 7.9. :D

Epätietoisuudessa nyt elellään, usko ei ole kovin korkealla, mutta toivoahan aina saa Toivottavasti pääsen liittymään mukaanne oikein kunnolla :)!

Onnea kaikille plussanneille :heart:! Syyskuu onkin loistava synttärikuukausi, nimim. syyskuun alussa itse syntynyt
 
Ellamae
Minäkin kopioin eilisen tekstini.
Hienoa, että saatiin omat sivut ja toiv. myöskinm pysytään täällä kaikki:heart:

#9 Ellamae
Näytä profiili Näytä foorumiviestit Yksityisviesti Näytä blogimerkinnät Näytä artikkelit


--------------------------------------------------------------------------------
Täältä myös yksi huhuilee.
Vaikka ajattelin vahvasti, että ei vielä....eilen vasta aikaiset plussat saatu mutta tuttu varmuus on, että tämä raskaus jatkuu
Toivotaan niin...

Lohjalla asutaan, 6. lapsi olisi ja isäntä haluaisi tällä kertaa minun synnyttävänkin Lohjalla...itseä ei vain kovin vakuuta tuo meidän sairaalan ulkonäkö, Jorviin menisin mieluummin.
Mutta,eipä nyt mennä asioiden edelle

Laskettu aika menkoista laskien 8.9.-12

Ikää 33, ensi kuussa 34, lähihoitajaksi valmistun keväällä 2012, oppisopimuksella ja just laskin, että huono olo pahimmillaan, kun osaamisalan näyttöviikko alla

Isommat lapset syntyneet -97, -99, -03, -09 ja -10.
Toivotaan, että kaikki sujuu kuten pitää.
Myös teillä muilla
 
Mikäli Tillu79 ei ehdi listaa päivittää, niin minä voin sen tehdä, mutta jos ketään ei haittaa, niin mielelläni tekisin sitä varten vielä yhden uuden pinon lisää, jotta saataisiin lista ensimmäisen sivun ensimmäiseksi viestiksi, niin se olisi sitten helposti kaikkien nähtävissä :)
 
Moikka kaikille. Olisin kiitollinen ,jos joku toinen ottaisi listan ylläpito vastuun, kun itsellä voi mennä tovikin että käy koneella ja toiseksi on sellainen työ, joka pitää kiireenä.

Onko muilla minkälaisia oireita? Täällä ihan hillitön palelu ja käsittämätön väsymys iskee vähän väliä. Tissit on hetkittäin kipeenä. Eilen oli ja tänään taas ei. Päivä lugen laiton jälkeen jäin hetkeksi makoilemaan, niin 2,5 tuntia myöhemmin heräilin...

Viikot nyt 3+5 ja La 8.9 Meillä siis ensimmäisen ICSI:n ekasta PAS:ista tärppäsi. Toivottavasti nyt kaikki menisis hyvin. Takana 3 km.

Tillu&Hippu
 
Onko muilla mitään raskausoireita?

Minulla ei esikoisen kans ollut mitään oireita.. Raskaus oli tosi helppo (jos ei lasketa myöhemmin ilmennyttä raskausajan diabetesta), mutta muuten tosi helppoa oli.. Tässä raskaudessa alkoi tänään pahoinvointi.. Koko ajan etova olo, vaikka huomasin jo samanlaisia oireita muutama päivä sitten, ei ne olleet näin voimakkaita :/ Kaikki on muuten ok, mutta mahaan koskee jonkin verran ja tämä oksettava tunne koko ajan.. Hyi :/ Viikkoja nyt siis laskujeni mukaan 4+4!

Työt alkais ensi viikon maanantaina.. Saas nähdä, jos tämä jatkuu yhtä pahana niin voi olla ettei minua paljon töissä näy!
 
äippä_88 Mulle ainakin sopii että laitat kokonaan uuden pinon ni tulee selvempi :)

Täällä myös mahaa juilii välillä aika kovastikin, mitään täyttävää ruokaa ei tee mieli, itseasiassa jo joulusta asti ei oo tehny mieli oikein mitään muutakuin hedelmiä ja puuroa. Puntari näyttikin -2,5kg tänään :eek: Mutta kylläpä nuo ehtii tulla takasinkin, viime raskaudessakin viikolle 22 asti painoa oli tullut vaan 2kg, sitten kuukaudessa tulikin 6kg ja kaikenkaikkiaan tuli 11kg :)

Kokoajan tuntuu että menkat alkaa millon vaan, toivotaan nyt ettei ala!

SoulSyndicate mulla oli myös edellisessä raskaudessa aika kova pahoinvointi joka loppui oikeastaan vasta puolen välin jälkeen. Silloin alussa olikin kaksi kyytiläistä matkassa mutta toinen ei jaksanut alkumetrejä pidemmälle.
 

Yhteistyössä