+++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





KUUMEILEVAT
Nimimerkki...............Kiertopv:t...........Ikä......Toive....Yritys
Rakkauspakkaus83..kp41/34-38......28v.....1.lapsi......yk3
Ansku83..................kp28/21-68.......28v.....1.lapsi.....yk11
iltatähti-80................kp26/28............31v....4.lapsi.....yk12
MeaMinnis................kp26/27-32.......33v.....2.lapsi.....yk2
Jensar.....................kp25/28...........32v.....2.lapsi.....yk19/20ku1
Sunflower11............kp24/24-35.................3.lapsi.....yk12
Lara_84...................kp19/26.............27v.....1.lapsi.....yk4
marica30..................kp19/20-33........30v.....4,lapsi.....yk6
iloksi.......................kp14/35..............29v....1.lapsi.....yv 5½
Krumeluu.................kp12/28-40.........26v.....2.lapsi.....yk8
Anastacija................kp8/26-29........27v.....1.lapsi.....yv 1,5
Ellamae....................kp7/33.............33v.....6.lapsi......yk3
MolliMelooni.............kp6/28-35........33v.....2.lapsi.....hyk4(yv4,5)
Metku......................kp6/22-27...................3.lapsi.....yk9





TAUSTALLA
Green Lady & Viulu & myrskytuuli & Ngale & tattoomam & PieniTytönTylleröinen & AiraM & *Justiina* & Sinderella & nepari80 & öttiskä & pänä & Kauniina Päivänä Tuut & Paulette & Hope-72 & InkeriIisakki & *Fiona* & Maisa77 & Zanca & Seikkailija_Dora & mmmia & Jasuliini82 & PIKKUVIIKINKI & Pumpuli-81 & Tiuhti83 & Tuuska & pikkumy & macy gray & Keltakukka & Astral




PIINAILIJAT





HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu:
Maira 11.5., Lisey 16.5.

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:
Rhonda74 23.6., Emmuska10 25.6., Viola30 27.6., PIKKUVIIKINKI 29.6

PLUSSANNEET 2011 heinäkuu:
Minnarun 2.7., Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia

PLUSSANNEET 2011 elokuu:
Lintsa, vomppis, Hanspili

PLUSSANNEET 2011 syyskuu:
LepikonHeta 4.9., Tuulia81 8.9., kissendaal 10.9., DingeLiDong 21.9., pillipöllö 23.9., Sanmar82 27.9.

PLUSSANNEET 2011 lokakuu:
Tiituliini 10.10, Barbamama35 16.10, Laurelle

PLUSSANNEET 2011 marraskuu:
rontti1 3.11., Kati82 12.11., mirkku76 27.11.

PLUSSANNEET 2011 JOULUKUU:




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.


Pontevia plussapuhureita!

 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan pitkästä aikaa...
Minä menen näköjään isoilla luvuilla tuolla listan kärkipäässä.
Tällä hetkellä lukema on

iloksi.......................kp9/35...........29v....1.lapsi.....yv 5½


Meillä on käynnissä tämän vuoden kolmas IVF-hoito ja tällä kertaa toivomus on päästä sinne alkionsiirtoon asti. Jos kaikki menee niinkuin on suunniteltu, niin siirto olisi 14.12 ja jouluna saattaisi päästä jo testailemaan.
Saa nähdä pääsemmekö odottelemaan joululahjaplussaa...
Tänään aloitin piikitykset ja niitä on edessä seuraavat 10 päivää

Monet "tutut" ovat plussanneet ja Suuret Onnittelut Plussanneille!

Toivottavasti joulukuu tuo sen joululahjaplussan kaikille toivojille! Täytyy käydä varmaan vanhasta pinosta katsomassa ketä tuttuja tästä pinosta vielä löytyy (no onhan nimet tuossa listallakin...)

Tsemppiä ja ihanaa joulunodotusta kaikille!
Toivottavasti joulunodotus vaihtuu vauvanodotukseen :)

Ja MolliMeloonille kiitoksia hienosta uudesta pinosta !
 
Sunflower11
Kiitos MolliMelooni uudesta pinosta :)

Iloksi, tsemppiä IVF:ään! Tiedäthän että sinulle toivon sitä plussaa joululahjaksi enemmän kuin mitään :heart:
Kiva kuulla sinusta :)
 
(tämä viesti löytyy myös tuolta marraskuun pinosta... )

Moikka,

tulin tännekin ketjuun kurkkimaan vielä ennen kuin kuu vaihtuu.

macy gray olen pahoillani, että sinäkin vielä täällä :( Elättelin jo toiveita, että olisit lähtenyt odottajiin...
Onkohan teillä menossa hoitoja? Meillä nimittäin on nyt kolmas hoito tänävuonna... toivottavasti kolmas kerta sanoo toden.
Tsemppiä ja jaksamista. :hug:

krumeluu minulla on ollut samaa ongelmaa eli lyhyt luteaalivaihe ja pitkä kierto. Useimmiten minulla ei kierto pelaa ilman lääkkeitä. Viimekesänä viimeksi kierto venähti lähes 100pv pitkäksi.
Ja nuo tunteet niistä toisten vauvoista ja vauvamahoista.. Se on jännä juttu, kun ihan oikeasti siinä ei ole mitään henkilökohtaista sitä vauvamahaa (tai mahan kantajaa) kohtaan, mut kyllä ne tuppaa mielen vetämään matalaksi. Tsemppiä jatkoon ja toivottavasti ei enää pitkään tarvitse odotella plussaa :)

Zanca kiva nähdä sinua :) Minäkin tulin pitkästä aikaa kurkkimaan :) Tänne vaan listalle ! Joululahjaksi pissataan kaikki plussat! (voisko tää olla vaikka joulukuun iskulause :D )

Maira siis apua! Minusta tuntuu, että juurihan sinä plussasit! Ihmeellistä on tämä ajan kuluminen... ennen päivät juoksivat, sitten viikot ja nyt juoksevat kuukaudet... Kun aika kuluu, niin kohta vuodetkin tuntuvat päiviltä..
No, mut hirveesti tsemppiä loppuraskauteen ja oikein onnellisia oloja :)

MolliMelooni
:hug: Olen pahoillani koopee ykkösestä :( Nyt en yhtään ole perillä, että minkälaisia kiertoja sinulla yleensä on ja että missä vaiheessa ovikset yms tulee, mut toivottavasti jouluksi sitten kuitenkin saat edes hyvän mielen vaikka piinaillessa. :)

Ellamae pahoitteluni pettymyksestä :( Mutta kaikesta huolimatta ONNEA uuteen kiertoon! Uusi kierto - uusi mahdollisuus!

Sunflower11:wave: My friend :) Kiva nähdä pitkästä aikaa, vaikka toisaalta iloisempi uutinen olisi ollut jos sinä olisit lähtenyt tuonne toiselle osastolle...

Josko tästä pääsisi taas vauhtiin ja ajantasalle!

Kaikille vielä yhteisesti kovastipaljon tsemppiä ! :)
 
Sunflower11 tiedän :heart: Kiitos :) Minä monesti poissaollessanikin mietin kanssatoivojien kuulumisia ja sinua muistan kyllä aina muistaa :) Toivottavasti päästään jouluna antamaan vaikka plussapaketteja perheelle.

Jos kaikki menee suunnitellusti, niin minä pääsisin jouluaattona jo testaamaan ainakin kotitestillä (siirrosta olisi sitten 10 päivää). Ja se voi olla joko-tai. Toisaalta varmaan olisi viisainta olla testaamatta, ettei sitten menisi mieli ihan maihin... toisaalta MITEN SITÄ PYSTYY OLLA TESTAAMATTA??
Ei varmasti mitenkään :D

Sulla on jännät paikat edessä! Toivottavasti päädyttäisiin samaan paikkaan molemmat (ja siis tarkemmin jos täytyy paikka määritellä, niin tuonne odottajien osioon --- tämä tarkennuksena sille taholle, joka toteuttaa toiveita) ;)
 
Heipä hei taas!

Kiitos Mollimeloonille uudesta pinosta, todella hieno pino, en osais ite tehdä :D

Hienoa että Iloksikin löytyi vihdoin :)

ON: Päätin tuos kierron alussa, että tässä kierrossa en tikuttele sit yhtään mitään! Päätös on jopa pitänyt tähän asti, eli ovista en tikuttanut. Se saattoi olla tänään tai sit oli olematta, alaselkä ainaki ollut pirun kipiä. Raskaustestejäkin on jemmassa VAIN yksi ja sen teen jos ei näy menkkoja joskus parin viikon päästä. Muutenkin yritän ottaa vähän rennommin tän vouhotuksen kanssa kun eipä se näytä ainakaan tulosta tuottavan.

Toivon, että mahdollisimman moni saisi joululahjaksi sen mitä eniten toivoo, eli viivan tikkuun :xmas:

Onnea plussanneille!
 
Viimeksi muokattu:
Lara_84 On varmasti viisas päätös pidättäytyä testailemasta. Toisinaan se ainakin itsestäni on tuntunut vain ikävältä.. ja stressaavalta.
Kovasti sinne nyt tärppionnea! Toivottavasti tämä kierto tuo sitten plussan tullessaan :)
 
Kiitos MolliMeloonille hienosta pinosta!

Onnittelut tasapuolisesti kaikille plussanneille, on ihanaa lukea onnistumisista :heart:

Täällä pyörähti käyntiin yk9 tänään eli kp1... Vaikka sitä kuinka yrittää ajatella positiivisesti, niin kyllähän tämä jo alkaa tuntumaan masentavalta. Ajattelin, että eiköhän tässä aloituksesta puolen vuoden sisään tärppi käy, niinkuin ennenkin, vaan eipähän se ihan niin mennyt. Meidän kaksi aikaisempaa on saatu alkuun kevään hormonihuumassa ja molemmat loppuvuonna syntyneitä, joten jospa sitten maaliskuun kevätaurinko tekee tehtävänsä...
 
Sunflower11
Metku: Pahoittelut menkoista :(

Iloksi:
:heart: Tosi ihana, et oot taas tänne löytänyt. Mulla oikeen sydän hyppäs kurkkuun kun näin et oot kirjoittanut :)
Tuskin varmaan mitenkään onnistuu olemaan testaamatta, mut toivotaan et jos testaat niin tulis viivat näkyviin :) Peukkuja pidän!

omaa: Siis apua, taas nousee toiveet liikaa.. kun ei niitä tavallisia menkkaoireita ole näkynyt niin sitä alkaa haaveilemaan.. että jospa..
 
Iloksi: Kiva kuulla sinusta ja hurjan paljon tsemppiä kolmanteen hoitoon.:p

Onnea myös kaikille plussanneilla ja pahoittelut negoista tai tädin kyläilyistä :hug:

ON: Käyn lukaisemassa välillä kuulumisia mutta muuten pysyttelen taustalla pitkälti oman jaksamisen takia, jottei tuo yritys alkaisi liikaa painamaan elämässä ylipäätään. Sen verran kuulumisia että tosiaan nyt pidettiin välikiertoa hoidoista ja ultrista, mun oli pakko saada breikkiä niistäkin kun olo alkoi olemaan jo melkoisen ahdistunut. Johan tässä ehdittiinkin syksyllä tekemään kolmessa kierrossa; clomit, aukiolo, inssi ja miljoona ultrausta noissa kierroissa;) Mielialat vaihteli suuresta toivosta valtavaan alakuloon ja masennukseen. Nyt on niistä päästy ja kahden viikon päästä käydään suunnittelemassa tokaa IVF:ää jonka olisi tarkoitus alkaa heti vuodenvaihteen jälkeen. Hoito ei sinällään itseäni kovin houkuttele koska selkeää vikaa meissä ei ole, mutta lääkekaton täyttyminen ja lisätiedon saaminen solutasolla olevista "ongelmista" pistää nyt kuitenkin katsomaan vielä uudemman kerran mikä tulos saadaan.

Toivottavasti mahdollisimman monen palstailijan unelmat täyttyisivät vielä tämän vuoden puolella!!!:wave:
 
Piinaavaa odotusta tää on...tiedän että kierto pitenee vähän,koska ovuloin vasta viikko sitten:/ hemmetin kuume kun sekottaa tollatapaa:kieh:
Mut toisaalta kiva olla ainakin toistaseks tuolla listan yläpäässä:whistle:
Tosin uskon että tipahan sieltä kuiteskin alas..mut ei piä luovuttaa ennen kun tätikkä tulee kylään =)
 
Jaahas. Voisin kyllä kohta hypätä remmiin mukaan...
Haluaisin vain vaihtaa nimimerkkini ennen sitä. En halua että minut tunnistetaan kirjoituksistani ja vähän epäilen, että minut saatetaan tunnistaa nimimerkistäni. Ja se ahistaa..
 
Metku pahoitteluni kp 1:stä :( Toivottavasti pian tärppää!

Sunflower11 :wave:

Jensar moikka sinullekin :) :wave: Tiedän ja tunnen nuo mielialavaihtelut... *huokaus* Ärsyttäviä. Etenkin vielä jos on lääkitys päällä, joka pahentaa.
Mikäli nyt päädytte hoitoon, niin tsemppiä hirveesti :) Ja kiitos tsempistä! Ehkä jo 2 vk päästä olis kyytiläinen matkassa :) Hassua. Toivottavasti tällä kertaa onnistuu...
AI niin... Ja voi olla, että saadaan kaksi kyytiläistä!!!! (siis jos alkioita tulee useampi).

Zanca minä välillä kanssa pelkään, että minut tunnistetaan täältä. Luulen kuitenkin, ettei niin ole käynyt... ehkä.
Mut ymmärrän hyvin tuon halun vaihtaa nikkiä..
Vaihda nimimerkki, kirjoittele sitten jonkinaikaa uudella ja sitten kerro, että olet sinä :) Jospa se auttaisi sitten "harhauttamaan" ;)

Tsemppiä ja tule pian mukaan toivomaan!

Mukavaa illanjatkoa!
 
Iloksi; Näimpä. Jos joku nyt sattuikin minut joskus tunnistamaan, niin en usko että aktiivisesti samassa pinossa olisi, joten sinällään en usko että harhautusta tarvitsen :D . Ajattelin vain kohta liittyä toiseenkin pinoon, missä sinä taidatkin jo olla. Siellä sitten haluan rauhassa kysellä asioista ja kertoa omasta tilanteesta :)

Eli tämän nickin saa poistaa listalta. Tulen kohta listoille eri nimellä, tosin samalla kuvalla (tai sillä mikä oli) :)
 
Iloksi: Sen verran olisin udellut että muutettiinko teillä lääkitystä follien stimulaation millään lailla verrattuna edelliseen hoitoon? Jos muutettiin, oliko peruste laatu, määrä vai mikä? Itse ounastelen että paremmalla laadulla saataisiin parempia tuloksia mutta lääkäri vaan tuntuu olevan aina huolettoman hyvässä uskossa hoidon onnistumisesta:rolleyes: ärsyttää :headwall:
Kiitos tsempeistä, kyllä me se hoito aiotaan tehdä jos ei mitään terveydellistä estettä ilmaannu=)
 
Varoituksena niille, jotka eivät halua lapsettomuushoitoasioita lukea, niin kannattaa hypätä tämän kirjoituksen yli. Tämä ei varsinaisesti kuulu tähän osastoon, mutta en haluaisi lähteä täältä tuonne toiselle puolellekaan ainakaan ihan lopullisesti :)
Toivottavasti ketään ei hirveästi haittaa nämä lapsettomuushoitoasiat.

Jensar Meillä eka hoito(tammikuussa) oli pitkää kaava Suprecur+Menopur 150IU ja päädyttiin inseminaatioon, sillä yksi folli viimehetkillä valikoitui.

Seuraava hoito tehtiin kesäkuussa juhannuksen alla, silloin lyhyt hoito Orgalutran+Puregon 250IU(200IU) ja hirveesti folleja. Punktiossa puhkottiin muistaakseni 27 follia (vasemmalta yli 20kpl ja oikealta loput) mut saatiin vaan 5 solua. Yksikään ei hedelmöittynyt eikä siirtoon päästy. Suurin osa folleista oli kystia.

Tässä hoidossa mennään pitkällä kaavalla Synarela-Menopur 225IU ja toivotaan ilmeisesti vähempää määrää ja parempaa laatua.

Eli on meillä muokattu lääkitystä tässä matkan varrella johtuen juuri ensin tuosta valikoitumisesta, sitten suuresta määrästä ja huonosta laadusta. Toivottavasti nyt onnistuu.. ja ihmeellisesti minulla on nyt sellanen tunne, että tämä onnistuisi. Samoin siskolla oli sellainen tunne.
Ja sitten vielä sairaalasta sanoivat, että ovat harkinneet kahden siirtoa jos me suostumme siihen ja se vähän parantaa mahdollisuuksia.

Zanca minä jään oottelemaan, että tunnistan sinut uudella nimellä.
 
Iloksi: Kiitos selvityksestä! =) Mulla tuli Puregonista kans n.20 follia joissa kuitenkin "vaan" 8:ssa solu ja niistäkin "vaan" puolet hedelmöittyi mikä oli pettymys. Alkiot osoittautuivatkin sitten huonoiksi. Saas nähdä mitä lääkäri nyt on ajatellut, voipi olla tuota Menopuria myös minulle =)
 
Ellamae
Hoh-hoijaa,näin tää listakin vaan venyy ja vanuu...toivottavasti mahd. moni meistä saa jouluplussia:heart:

Niin toivoin, että huomiset pikkujoulut olisin saanut juhlia selväpäisenä pienen salamatkustajan johdosta mutta josko se ois bileissä mukana sitten uutena vuotena:p
Nyt rentoudun kyllä sitten urakalla:kieh:

Edessä on VPK:n pikkujoulut ja mulle tuli kakkutilaus 60 hengelle.
Väsäilen täällä paraikaa pieniä paloautoja ja -miehiä:D
 
Hei:wave:

Voisin hypätä remmiin mukaan:
Anastacija.......................kp5/26-29...........27v....1.lapsi.....yv 1,5

Ajattelin yrityksen laittaa vuosissa, koska en ole enään aivan varma monesko yrityskerta nyt jo on. Kesällä oli hieman "taukoa" yrityksessä, mutta sekään ei tuottanut toivottua tulosta.
Nyt olen myös ottanut itseäni niskasta kiinni ja aika on varattuna TK-lääkärille. Jospa sitä pikkuhiljaa sitten selviäisi syy, miksi ei vieläkään ole tärpännyt.
 
Iloksi: Ei haittaa ollenkaan.

Anastacija: Tervetuloa mukaan. Hyvä, että sait ajan varattua kun näyttää teillä kuitenkin olevan jo melko pitkä yritys takana. Toivottavasti lääkäristä olisi jotain apua teille.

ON: Täällä piinaillaan taas oikein urakalla. Odottelen 14. päivää jolloin pääsis testaamaan. Tuntuu aina aika matelevan tässä vaiheessa. Meillä on nyt kulunut 9kk siitä kun aloimme yrittää. Toiveet oli korkealla kun heti ensimmäisestä kierrosta tärppäsi, mutta tässä sitä vaan edelleen jumitetaan ilman minkäänlaista tulosta. Laskettuaika olisi ollut 6.1, joten meillä olisi jo ihan kohta pieni tuhisija, jos tuo ensimmäinen raskaus olisi jatkunut loppuun asti.
 
Anastacija minusta ainakin on helpompi laskea yrityskierrot vuosissa. Minä en ainakaan ole ollenkaan perillä kiertojen määrästä. Ja kun pituudet ovat mitä sattuu, niin ei paljoa tuo yrityskiertojen määrä kerro (siis ainakaan minun kohdalla). Teretulemast toivomaan ja ei muuta kuin parempaa onnea !! Toivotaan, että joulussa on taikaa !

Ellamae
kuulostaa kivalta hommalta tuo pikku-palomiesten väsäily:)
Harmittavaa, ettei salamatkustajaa nyt ole mukana, mut sitten uudeksivuodeksi :)

Lara-84
ja Sunflower11 kiva juttu, ettei haittaa. En millään haluaisi lähteä täältä kokonaan pois...
:)
Lara olen tosi pahoillani keskenmenosta. Varmasti tuo lasketun ajan lähestyminen nostaa tunteita pintaan. Toivottavasti siihen mennessä kuitenkin on sitten uusi matkustaja kyydissä. Piinapäivät on siitä kummallisia, että niitä on pelkästään hitaastikuluvia. Toivottavasti aika kuitenkin sittenkin liitelisi pian sinne 14 päivään :) (meillä olisi samaisena päivänä mahdollisesti alkionsiirto, eli täällä on toinen joka odottaa sitä päivää)

Jensar jotenkin minulla on sellanen olo tuosta Menopurista, että se olisi parempaa tavaraa. Toivottavasti teillä otetaan se kanssa käyttöön ja toivottavasti se toimii teillä :)

Jokohan minä muuten hehkutin lopettaneeni tupakanpolton? Olen niin onnellinen siitä, etenkin kun mies lopetti myös :)

Mukavaa sunnuntai-illan jatkoa !
 
Sunflower11
Iloksi: En mie ainakaan halua että täältä puolelta mihkään lähdet :)

Kaupasta tuli ostettua paketti pregent(?) testejä. En oo koskaan kokeillut, pregchek-rivi oli tyhjä joten ostin noita sitten.
Ti aamuna ajattelin testata, vaikka tiedän et huomenna aamulla polttelee :D

Kissavauva haettu tänään sulostuttamaan päiviä <3 on se vaan energinen pakkaus :D
 
Sunflower onnea kissavauvasta <3 Minä haluaisin sellaisen myös, mutta en voi saada varmaan ikinä, koska mies on allerginen.
:( Minä en olekaan noista pregent testeistä kuullut.. en ole kyllä toisaalta pitkään aikaan raskaustestaillutkaan.
Toivottavasti tulos on toivottu! Minä nimittäin aion ihan täysillä yrittää tulla perässä.
 
Iloksi: Tuossa laskin, niin se yk on ehken 15 tai 16. En sitten tiedä kumpi on "kauniimpi" luku, yv vai yk :)
Ja ei minuakaan haittaa vaikka täällä kirjottelisitkin hoidoista.
Ja onnea tupakoimattomuudesta! Minullakin on jo yli vuosi takana polttamattomuutta. Vielä kun tuon miehen sais älyämään, että sillekkin tekis se hyvää...

Mitenkähän muuten.. Täällä oli noin puoli vuotta sitten muutama muukin lopettelemassa tupakointia, mitenhän heille on käynyt?

Sunflower; En ole minäkään kuullut tuosta testistä.

Minulta löytyy testejä vaikka kuin, kun kerkesin keväällä niitä tilailla. Erinäisistä syistä niitä ei tullut sitten tehtyä. Nyt ajattelin, josko taas testailisin ovista :) Olisi yksi cb:nkin testi.
Onko joku muuten sillä testannut? Kun sehän toimii vain sen tietyn ajan, eli seitsemän tikun verran. Voinko tehdä niin, että teen sillä vain varmistustestin? Toimiiko se silti esim. kuukauden päästä. Vai pitääkö ne kaikki testit tehdä yhden kierron aikana?

Tähän kiertoon otin mukaan myös "poppaskonsteja" :D Olen juonut greippimehua ja syönyt vehnänalkioita kp 1 lähtien :) On taas semmoinen olo, että pakko kokeilla kaikkea mahdollista, mikä vaan saattaisi parantaa tärppimahdollisuutta. Seison vaikka päälläni jos se on siitä kiinni :D

Hyvää uutta viikkoa kaikille!
Onko teillä muuten joulukalenterit? Pidättekö ylipäätänsä joulusta? Minun pitäisi ostaa taas semmoinen veikkauksen joulukalenteri, kunhan vaan muistaisin :) Muuten en hirveästi joulusta perusta.
 

Yhteistyössä