+++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++

Ellamae
Anastacija minä tunnustaudun ihan totaalijouluhörhöksi:xmas:
Meillä valot niin sisälle kuin uloskin lisääntyy vuosien mittaan.
Ja joulukalentereitakin on 5, jokaiselle lapselle omansa:D
Tällä vko:lla päästään taas tositoimiin.
Oviksen tikuttelunkin aloittelen loppuvko:sta.
 
Anastacija kannattaa cb pitää vain varmistustestinä (tulee paaaaaljon halvemmaksi). Ja voit siis tehdä kuukausien aikana ne testit, eli ei tarvitse tehdä kerralla.
Minä ainakin pidin digitestiä varmistuksena sitten sille ovikselle. Muuten testasin liuskoilla ja sit kun ne liuskat näytti sopivalta, niin tein digitestin.
Ja minulla ei liuskat koskaan näyttäneet "vahvaa" ovisplussaa.. siis ei välttämättä edes lähelle oikeanlaista, kun sitten digitesti näytti hymynaamaa.

Tsemppiä päälläseisontaan :D
 
Ihana nähdä iloksi :heart: useasti olen miettinyt kuulumisiasi... kohta se sitten tapahtuu :) voi olisipa siinä joululahjaa kerrakseen. Paljon peukutuksia täältä suunnalta jään kuulolle.

Kaikille muillekkin elämänlahjarikasta joulua :)
 
Moikka Minnarun :) Kiva kun kävit kurkkaamassa :) Minun piti ihan käydä lunttaamassa, että missä vaiheessa sinä olet plussannut. En yhtään muista olenko jo onnitellut, mutta jos en ole niin Lämpimät Onnittelut ! :) Minä yritän täysiä tulla täällä perässä :)

Ja Sunflowerin kanssa kohta tullaan... eikös juu :)
Minulla on toiveet korkealla sunflower sinun suhteen... !! Jännittävää :)

Mukavaa yön jatkoa... Ja hyvää Itsenäisyyspäivää!
 
Huomenta tulen jakamaan uutisia, :ashamed: meidän raskaus ei sujunut suunitelmien mukaan ja torstaina olisi aika sairaalaan jossa aloitetaan tyhjennys :'( tyhjä olo ja itkettää vaan :'( mutta sitten ku saadaan lupa uutta yritystä ottamaan niin HALUAISIN tull takaisin teidän pinoon.
Paljon plussia sillä välin.
 
Sunflower11: Upeeta! Pidän ainakin sormet ja varpaat ristissä toivoen, että viiva vahvistuu. Aika aikaiset päivät vielä, joten eipä vielä kovin kummosta viivaa pitäisi tullakaan.

Rontti1: Voi ei. Olen tosi pahoillani. Voimia :hug:

Rakkauspakkaus83: Joko testasit?? kerro heti! :D

ON: Meillä on nyt ehkä dpo 4-5, en tiedä tarkalleen, kun en ovista tikuttanut. Vielä pitäisi viikko malttaa ennen kuin testaa ja aika kuluu niiiiin hitaasti. Eilen oli kummallisia menkkakipuja ja valkovuotoa tuli niin paljon, että pälästyin että joko ne nyt alkoi. Onneksi ei. Vähän sentään piristää kun tuli vihdoin lunta ja pääsee jouluostoksille ym.
 
Iloksi; Joo, hyvä että voi käyttää vain varmistukseen. Mulla ylseensä on antanut tikutkin ihan hyvän plussan, mutta hulluuttani ostin paketin cb:itä. Saanpahan hyvällä onnella hymynaaman edes siihen :D Ja kiitos päälläseisonta tsempeistä, pitääkin alkaa sitä reenaamaan :)

Ellamae; :) Minäkin yritän tänä jouluna saada joulumieltä. Jos vaikka kerrankin (siis sitten lapsuuden) leipois pipareita. Kinkku meillä onkin joka vuosi paistettu, kun tuo äijä alkaa kuolaamaan niiden perään heti kun ne kauppoihin tulee :D

Minnarun; Mites pitkällä sinä olitkaan jo? Ollaan samassa pinossa kirjoteltu joskus :)

Sunflower; Toivottavasti viiva vahvistuu.

ON: Älysin juuri että pitäis varmaan alkaa tikuttelemaan, jos meinasi tässä kierrossa sitä tehdä...
 
Sunflower11
Nyt on onneks :D tosiaan se ettei oo testejä ni ei voi kiusata itteensä.. Jos tuos to-pe testailee sit seuraavaks kun vaan saa ostettuu jotain muita testejä (pregcheck, apteekin oma..)

Ihanaa itsenäisyyspäivää kaikille :)
Karjalanpaisti on pian valmista, sen lisäksi olis muusia ja rosollia :p ja jälkiruoaksi luumurahkaa. Pipareita leivotaan sit tuos vähän myöhemmin muksujen kans :) Tein ekaa kertaa itse taikinan :D
 
Tsemppiä muuten rakkauspakkaus sinullekin jänniin tilanteisiin :) TOivottavasti plussa on tulossa!

Anastacija
eikun vaan kaivelemaan testit kaapista :) Tärppionnea sinne teille !

Sunflower ai että, kuulostaa tosi hyvältä tuo karjalanpaisti ja muusi ja muu. Meillä oli karjalanpaistia perunoilla ja salaatilla sekä punajuurella :) Aika lähelle meidän ruokavaliot sattui tälle päivälle :)
Ja aivan ihaninta tässä päivässä on tuo lumi!!
Lunta tuli niin, että pääsee ihan kolaamaan :)

Tästä tämä talvi alkaa :)
 
Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





KUUMEILEVAT
Nimimerkki...............Kiertopv:t...........Ikä......Toive....Yritys
Rakkauspakkaus83..kp44/34-38......28v.....2.lapsi......yk3
Ansku83..................kp31/21-68.......28v.....1.lapsi.....yk11
iltatähti-80................kp29/28............31v....4.lapsi.....yk12
MeaMinnis................kp29/27-32.......33v.....2.lapsi.....yk2
Jensar......................kp28/28...........32v.....2.lapsi.....yk19/20ku1
Lara_84...................kp22/26.............27v.....1.lapsi.....yk4
marica30..................kp22/20-33........30v.....4,lapsi.....yk6
iloksi.......................kp17/35..............29v....1.lapsi.....yv 5½
Krumeluu.................kp15/28-40........26v.....2.lapsi.....yk8
Anastacija................kp11/26-29........27v.....1.lapsi.....yv 1,5
Ellamae....................kp10/33.............33v.....6.lapsi......yk3
MolliMelooni.............kp9/28-35.........33v.....2.lapsi.....hyk4(yv4,5)
Metku......................kp9/22-27...................3.lapsi.....yk9
Sunflower11.............kp1/24-35...................3.lapsi.....yk13





TAUSTALLA
Green Lady & Viulu & myrskytuuli & Ngale & tattoomam & PieniTytönTylleröinen & AiraM & *Justiina* & Sinderella & nepari80 & öttiskä & pänä & Kauniina Päivänä Tuut & Paulette & Hope-72 & InkeriIisakki & *Fiona* & Maisa77 & Zanca & Seikkailija_Dora & mmmia & Jasuliini82 & PIKKUVIIKINKI & Pumpuli-81 & Tiuhti83 & Tuuska & pikkumy & macy gray & Keltakukka & Astral




PIINAILIJAT





HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu:
Maira 11.5., Lisey 16.5.

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:
Rhonda74 23.6., Emmuska10 25.6., Viola30 27.6., PIKKUVIIKINKI 29.6

PLUSSANNEET 2011 heinäkuu:
Minnarun 2.7., Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia

PLUSSANNEET 2011 elokuu:
Lintsa, vomppis, Hanspili

PLUSSANNEET 2011 syyskuu:
LepikonHeta 4.9., Tuulia81 8.9., kissendaal 10.9., DingeLiDong 21.9., pillipöllö 23.9., Sanmar82 27.9.

PLUSSANNEET 2011 lokakuu:
Tiituliini 10.10, Barbamama35 16.10, Laurelle

PLUSSANNEET 2011 marraskuu:
rontti1 3.11., Kati82 12.11., mirkku76 27.11.

PLUSSANNEET 2011 JOULUKUU:




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Listalla käytettävät lyhenteet yms pinon etusivulla.


Pontevia plussapuhureita!

 
Viimeksi muokattu:
Voi kun mukava kun joku vielä muistaa... Heinäkuun 2. päivä se kauan odotettu plussa testiin ilmestyi :heart: joten viikkoja on jo kassassa 26+6 huomenna poksutaan. Poikalupaus tullut ja kovin on vilkas kaveri. Kotona ei oo vielä vauvalle oikein mitään mutta ensi vuonna sitten alan hommailla, äitiyslomani alkaa 10.1.2012 töistä jään talvilomalle 30.12.2011 joten aika vähissä on työpäivät. Sitten aloitamme murusteni kanssa totuttelun uuteen arkeen en malttaisi odottaa. Laitan iltaisin kädet vatsani ympärille niin kuin pitäisin pikkuista sylissäni.
 
  • Tykkää
Reactions: Anastacija
Minnarun :heart: kuulostaa kyllä ihanalta tuo vatsan halailu :) Onnea sinulle vielä miljoonasti :)
Työterveyslääkäri lohdutti minua tässä jokin aika sitten, että jotain hyötyä saa siitä, kun toivoo lasta pitkään ennen kuin se onnistuu.
Nimittäin on tutkittu, että ne pitkään ja hartaasti toivoneet usein kokevat vauva-ajan helpompana kuin ne, jotka ovat "helposti" tulleet raskaaksi. Vaikka tämä taival on pitkä ja kivinen, niin ei se ihan hukkaan mene, jos joskus tulee raskaaksi :)
Tsemppiä vielä loppuraskauteen !
 
Hmm.täällä pelataan varman päälle,en ole vielä testannut..mutta jännäks käy...meinaan eilen(tiistai) aamulla tuli paperiin hailakan punarta verta,olinkin jo sit et se oli siinä ja tungin tampoonin sisään..pari tuntii sen jälkeen rupes ahistaan koko tampooni ja vetäsin veks..tadaa..ei siinä verta ollukkaan ku pinnasta hieman havaittavissa.Nyt on sit vedetty jo 24 tuntia ilman tampoonia ja veren tuloa...saas nähä...Ja niin,listauksessa pieni häiritsevä asia,tää on 2 lapsi yrityksessä :)
 
iloksi > Joo täällä edelleen ollaan, mutta viime aikoina lähinnä taustaillen. Taisi pari viikkoa mennä, etten käynyt palstalla ollenkaan ja koneellakin vain kerran sähköpostin katsomassa sekä pari laskua maksamassa. On tuntunut hyvältä keskittyä perheeseen, parisuhteeseen ja joulun valmisteluihin. Hoidoissa ollaan, mutta tämän kierron päätyessä negaan on vuorossa taukokierto polin joulutauon vuoksi. Ehkä se on ihan hyvä. Tässä kierrossa on käytössä Femar, Puregon, Menopur, Pregnyl ja Lugesteron. Piinapäivillä mennään ja joulun alla tikutellaan digillä. Plussa olisi paras joululahja eikä muuta sitten tarvittaisikaan, mutta jalat maassa tässä mennään. Polilla on lopetettu inssin ehdottelu, kun ongelma on nyt lääkkeiden myötä rajoittunut kierron loppupäähän eli kiinnittymiseen. Toivottavasti alkuvuodesta alkavat tutkia lisää, jos ei nytkään onnistuta. Mitä itsellesi kuuluu? Tsemppiä hoitoon ja tujakkaa plussatuulta!

Onnittelut myös tupakoinnin lopettamisesta! Itselläni jäi savuttelut toviksi, mutta on nyt satunnaisena palannut. Poltan 1-3 savuketta viikossa. Mies on puhunut lopettamisesta ja koitan nyt olla kannustamatta. Tuen toki, mutta kannustuspuheet vaikeuttavat hänen savuttomuuttaan, joten yritän pysytellä hillityllä linjalla.

Kysyit rakkauspakkaus83:lta, mutta minäkin vastaan. Selviän nykyään testaamatta dpo15-16 asti käyttämällä vain digejä. Sen hintaisia testejä ei viitsi malttamattomuuttaan tuhlata, kun kiertoihin muutenkin palaa rahaa melkoiset summat. Polin ohje on siis käyttää Lugesteronia 14vrk alkaen kolmannesta päivästä Pregnylin jälkeen ja sitten testi. Jos nega, uusi testi kahden päivän kuluttua ja sen ollessa nega Lugejen lopetus. Tämä myös vähentää loppukierron stressiä, kun ei tarvitse tiirata viivoja. Digi ei herkkyydestään huolimatta reagoi kemiallisiin yhtä herkästi kuin liuskatesti.

Anastacija > Minä olen vahvasti jouluihminen. Olen haalinut jouluaiheisia kirjoja ja lehtiä vinon pinon ja niistä ammennan insipraatiota käsitöihin ja muuhun valmisteluun. Lapsella on Lego-joulukalenteri, jonka luukkuja availlaan yhdessä.

rontti1 > :hug:

Oman navan päivitystä: Kp15/30-34, yk24 ja dpo1-2. En tiedä minkä verran tulee lähiaikoina palstailtua, joten ei välttämättä tarvitse vielä lisäillä takaisin listalle. Vähän on ollut kriiseilyä kahden vuoden rajapyykistä ja sivuvaikutusturvotuksesta, mutta yleisfiilis on pysynyt hyvänä ja parisuhde voi hyvin. Ovisaika tuli pyhien ansiosta hyödynnettyä hyvin ja nyt sitten vain odotellaan taas kuinka käy. Lääkekaton summa nousee ensi vuonna, joten yrityksen jatkuessa alkuvuosi tulee kalliiksi. Onneksi taloudellinen tilanteemme on hyvä, ettei siitä aiheudu ylimääräistä stressiä. Kyllä se silti kirpaisee ja lisää entisestään onnistumisen toivetta. Kokonaisuus on raskas ja välillä itsekin ihmettelen kuinka jaksan. Olen nyt kääntynyt ammattilaisen puoleen sellaisella suunnitelmalla, että tapaamiset ovat säännöllisiä. Se varmasti auttaa pitämään lukot auki ja helpottaa myös omaa asioiden käsittelyä. Lähipiirissä ei edelleenkään tiedä tilanteesta kuin muutama, joten ulkopuoliselle puhuminen tuo kuplaan hengitystilaa. Kutsun siis kuplaksi tätä salailun rajoittavuutta, sillä mieheni ei ole vieläkään valmis jakamaan asiaa.

Joulu lähestyy hurjaa vauhtia. Ollaan vähän laitettu omaakin joulua vaikka ollaan taas aatto ja pyhät muualla. Lahjoista on osa vielä kesken ja kortit lähettämättä. Täytyy niitä aherrella loppuviikon aikana. Tuntuu ihan hassulta kuinka kiireiseltä elämäni on tuntunut vaikka ei tässä nyt kovin ihmeellisesti ole mitään ollut. Sellaista kivaa vaihtelua vain ja sitten niitä joulun valmistelupuuhia, joista kovasti pidän.

Tunnelmallista ja rauhoittavaa joulun lähestymisen aikaa! Toivottavasti saadaan monta jouluplussaa. :)
 
Sunflower11
rontti1 Voimia tähän päivään :hug:

Näinköhän täällä sit kääntyy tänään/huomenna(?) kp 1.. Eilen päivällä tuli paperiin pikkasen pyyhittäessä tuhrua, sit loppu ja nyt tuhruttaa taas.. :/
 
Ei edelleenkään verta näkyvissä täällä.Kyllä pystyn olemaan testaamatta..jotenkin haluan vetää varman päälle :D joten saapa nähdä millon uskaltautuu testaamaan.Useempi testi löytyy kyllä vessasta jo valmiiksi. nännit on ihan helvatun kipeet ollu jo monta päivää.Nyt on oviksen bongaamisesta 2 viikkoa aikaa,joten olettasin että tällä viikolla alkaa jos alkaa.Hämää kyllä tuo tiistainen vähäinen "veri",koska mulla on aina alkanut jämptisti heti vuotamaan kunnolla.Tiedä sitten,mutta jotain outoo tässä nyt kyllä on.Maltti on valttia :D Tosin isoa luottoa ei ole,vaikka menkat alkaiskin.Esikoisesta tuli 3:t menkat,vaikka olin raskaana.Itse sain siis tietää vk:lla 18+ olevani raskaana edes:) Olin täysin oireeton ja siinä vaiheessa kun mahassa rupes "kouristeleen" paljon,niin herätyskellot alko soimaan äitilläni jolle puhuin asiasta ja lääkäriin menosta,ei edes siis itselläni ollut mitään aavistusta asiasta :D ihmettelin vaan kun olin lihonnut ja esikko potki mahassa,jota luulin siis kouristeluksi:D Tuolloin siis raskauden ei pitänyt olla edes mahdollista :D Eli kaikki on mahollista :D olipas täs sit omaa napaa taas kun innostuin,sorry :headwall:

Ja rontti1 voimia isosti:hug:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä