+++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++

Minulta tsemppiä myös rontille. :hug: Lähipiirissä tapahtui aivan juuri vastaava tapaus, joten jollain tasolla voin kuvitella asian vaikeuden. Kaikkea hyvää sinulle ja paljon voimia tähän päivään. Toivottavasti sinulla on läheisiä tukenasi.

ON. täällä ei tapahdu mitään. Kaikki oireet on loppuneet ja pelkään, ettei tuolla ole munasarjoissa tapahtunut mitään. Ei ainakaan tunnu yhtään siltä, että siellä olisi tapahtunut mitään. Annosta pienennettiin ja pelkään, että sitä pienennettiin liikaa.
Mut huomenna se nähdään. Jännitys tiivistyy.

Omaa napaa pikaseen... Näinköhän ovis siirtyy, kun joudun syömään särkylääkettä jossa vielä oikein mainitaan:
"Kuten muutkin syklo-oksigenaasi/prostaglandiinisynteesiin vaikuttavat laääkkeet, meloksikaami saattaa heikentää hedelmällisyyttä. Sitä ei suositella naisille, jotka yrittävät tulla raskaaksi. Meloksikaamin käytön lopettamista tulisi harkita naisille, joilla on vaikeuksia tulla raskaaksi tai jotka ovat hedelmättömyystutkimuksissa."

Sain nämä koska kävin polven tähystyksessä. Pitäisköhän nämä sittenkin jättää syömättä? Toisaalta tuossa on tuo tulehdukseen vaikuttava aine...

Tulin kurkkaamaan mitä tänne kuuluu =)

Sunflower ja rontti: :hug: Voimia!

Ihana kuulla sinusta pitkästä aikaa iloksi =) Toivon sitä kovasti odotettua plussaa teille joululahjaksi.

Jensar olet usein mielessä. Voimia hoitoihin. Teillekin toivoisin sitä plussaa. Lämpimiä ajatuksia lähettelen :kiss:

Tsemppiä ja plussatuulia muillekin! ++++++++++++++++:whistle:

Barbbis rv 11+5

Voi ei Sunflower11 :hug: Voi paska, kun tiiän, että jo toivoit.
:( Tsemppiä!

Anastacija hankala tilanne... Kysyitkö lääkäriltä asiasta? Toisaalta, tärkeää tietysti olisi myös se polven parantuminen kunnolla ilman tulehduksia.
En osaa kyllä yhtään kommentoida...

Barbamama35
kiva nähdä sinuakin :) Ja Lämpöiset Onnittelut plussasta :) Toivottavasti kaikki menee onnellisesti loppuun asti :heart: Oikein onnellista odotusaikaa :)

ON,
Minä tuskailin tänään kun ei ole oireita. En oikein tiedä onko vieläkään, mut ehkä kuitenkin jotain tuntumaa tuolla munasarjojen tienoilla. Toivon niin paljon, että sieltä olisi tulossa kohtuullinen ja kypsä saalis :) Olisi kiva saada pakkaseenkin jotain, ettei heti tarvitsisi uusia hoitoja.
Kunhan en nyt ahnehtisi.
Huomenaamulla selviää paljon. Siihen asti pitäis jännitellä.

Soitin hoitajalle. Ei ole pakko pitkään syödä tuota lääkettä, riittää jos syön vaikka 2-3vrk. Ja jos on kipuja niin sitten tarvittaessa jatkan tai voin koittaa auttaako muu särkylääke. Eli jos vielä tänään sen ottaisi ja sitten jatkaisi muulla lääkkeellä tarvittaessa. Tänään saan ottaa sidoksenkin pois, niin näkee sitten helpommin jos alkaa tulehtumaan.
Sitten vaan aletaan jännäämään kerkesikö tämä jo ryssiä oviksen. Mulla kun buranakin häiritsee sitä.

Barbbikselle vielä onnittelut raskautumisesta! Toivottavasti kaikki menee hyvin :heart:

Ja Sunflowerille iso, iso hali :hug: Tiedän että teilläkin on taivalta jo takana yrityksen suhteen.

ON: Tänne voi päivittää tänään KP1. Yrityskiertoihin saa laittaa 2v, en enää jaksa laskea noita kiertoja kun tulee jo vuosia täyteen.

Sorry en jaksa kommentoida kaikille, pahoittelut kaikille joilla huonoja uutisia ja onnittelut plussista jos niitä oli tullut, en ole ihan joka päivä lukenutkaan näitä joten olen hieman pimennossa=)

Ens viikolla tosiaan suunnittelukäynti, toivon nyt että hoitoon päästään kun on sen verran taas epäuskoinen olo että ilman niitä mitään saadaan aikaan.

Iloksille speciaalitsempit, luen "innolla" sun seuraamuksia ja Barbamamalle kiitos muistamisesta ja muillekin ketkä välillä täällä pyörähtävät menneistä pinoista:wave:

Nyt minä painun takaisin taustalle aloittelemaan viimeistä clomikiertoa ennen ensi vuoden koitoksia.

Nopsasti tulin päivittämään, sillä olen tosi kiireinen ... (ikinä ei oo niin kiire, etteikö tänne ehtis... :D ) Mut siis hoidoissa edetään ja punktio on maanantaina :)
Jee!
Tulen tilittämään ultrakuulumiset vielä myöhemmin tarkemmin :)

Tsemppiä Jensar vielä clomikiertoon!

Jeppistä, eli punktioon ollaan maanantaina menossa :) Jipii!
Olen niin iloinen.
Kovin suurta saalista ei ole odotettavissa, sillä vain 5 follia on kasvellut sen kokoisiksi, että ne ehkä saadaan kerättyä. Toivottavasti nyt vielä kasvavat maanantaihin mennessä kunnollisiksi.

Minä toivon niin kovasti, että kaikissa folleissa olisi solu.
Ja sen jälkeen toivon vielä kovemmin, että kaikki hedelmöittyisivät ja päästäisiin siirtoon asti.
Lääkäri suositteli, että siirrettäisiin kaksi alkiota, jos kaksi saadaan. Miehen kanssa päädyimme siihen, että suostumme kahden alkion siirtoon vaikkei kaksosraskaus erityisesti olekaan toiveissa.

Jännittävää. Viikon päästä tähän aikaan saattaa olla jo piina täysillä menossa.

Apua...
Anteeksi muuten omanapaisuuteni... :ashamed:

• Tykkää
Reactions: Minnarun
Ellamae
iloksi kiva kuulla, että homma etenee:D
Täällä taas tärppipvä:t meneillään. Ja kuten aina, juuri silloin talo täynnä porukkaa.Että yritä siinä nyt sitten.
Nyt kp:t 12 ja ovistikut unohtui tietty ostaa:ashamed:
Ja enää en kauppaan jaksa kiirehtiä, kun huomenna esikon 14 v. synttärit, nin täällä on hirmuinen vatkaaminen, paistaminen ja mamman tuskailu lieden äärellä:LOL:
Ehkäpä on ihan hyvä, että nyt mennään ns. sokkona, josko ei olis mitään tärppiä estävää stressiä:O

Olen tässä vaan viime päivinä miettinyt eräänlaista asiaa.
Minulla on sukuperintönä nuo enneunet, kokemukset, näyt ja aavistukset.
Ja yksi asia on erityisesti ruvennut vaivaamaan.
3. lapsen syntymän jälkeen, -03, meidän parvekkeen oven lasiin ilmestyi viikoksi 5 vauvan jalan jälkeä.
Eli tiesin jo silloin, että elämässäni tulee ilmeisesti tapahtumaan 5 erilaista asiaa.
Silloisen mieheni kanssa ei ollut puhe kuin kolmesta lapsesta eikä erostakaan ollut tietoa.

Noh, vuosi siitä halusin erota ja nyt uuden miehen kanssa 2 yhteistä...eli lapsia 5!!!
Rupesin vain pohtimaan, että tarkoittiko se näky silloin, että elämässäni tulee olemaan vain 5 lasta...?
Kun joka kierrossa on tähän asti ollut vähän sellainen aavistus, että turhaa kaikki.
Tiedän, tämä kuulostaa aika ufolta jutulta niille, joilla ei tällaisia kokemuksia ole.'
Kovasti kuitenkin toivon, että aavistukseni on väärä ja tuo asia tarkoitti ihan muita asioita!
Mutta nyt hipsin taas paistamaan: pitöisi tehdä 50 kpl appelsiinimuffinseja valkosuklaa/kermakuorrutteella:p

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.

KUUMEILEVAT
Nimimerkki...............Kiertopv:t...........Ikä......Toive....Yritys
Ansku83..................kp33/21-68.......28v.....1.lapsi.....yk11
iltatähti-80...............kp31/28............31v....4.lapsi.....yk12
MeaMinnis...............kp31/27-32.......33v.....2.lapsi.....yk2
Lara_84..................kp26/26-28........27v.....1.lapsi.....yk4
marica30.................kp24/20-33.......30v.....4,lapsi.....yk6
iloksi......................kp19/35.............29v....1.lapsi.....yv 5½
ÄitiliiniX5.................kp18/28-30.......29v......6.lapsi.....yk1
Krumeluu................kp17/28-40.......26v.....2.lapsi.....yk8
Anastacija...............kp15/26-29.......27v.....1.lapsi.....yv 1,5
Ellamae...................kp14/33............33v.....6.lapsi.....yk3
MolliMelooni...........kp13/28-35.........33v.....2.lapsi.....hyk4(yv4,5)
Metku....................kp13/22-27...................3.lapsi.....yk9
Sunflower11............kp5/24-35...................3.lapsi......yk13
Jensar.....................kp4/28..............32v.....2.lapsi......yv2
Micaela....................kp2/??..............26v.....1.lapsi

TAUSTALLA
Green Lady & Viulu & myrskytuuli & Ngale & tattoomam & PieniTytönTylleröinen & AiraM & *Justiina* & Sinderella & nepari80 & öttiskä & pänä & Kauniina Päivänä Tuut & Paulette & Hope-72 & InkeriIisakki & *Fiona* & Maisa77 & Zanca & Seikkailija_Dora & mmmia & Jasuliini82 & PIKKUVIIKINKI & Pumpuli-81 & Tiuhti83 & Tuuska & pikkumy & macy gray & Keltakukka & Astral

PIINAILIJAT

HAAMUILIJAT

PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu:
Maira 11.5., Lisey 16.5.

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:
Rhonda74 23.6., Emmuska10 25.6., Viola30 27.6., PIKKUVIIKINKI 29.6

PLUSSANNEET 2011 heinäkuu:
Minnarun 2.7., Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia

PLUSSANNEET 2011 elokuu:
Lintsa, vomppis, Hanspili

PLUSSANNEET 2011 syyskuu:
LepikonHeta 4.9., Tuulia81 8.9., kissendaal 10.9., DingeLiDong 21.9., pillipöllö 23.9., Sanmar82 27.9.

PLUSSANNEET 2011 lokakuu:
Tiituliini 10.10, Barbamama35 16.10, Laurelle

PLUSSANNEET 2011 marraskuu:
Kati82 12.11., mirkku76 27.11.

PLUSSANNEET 2011 JOULUKUU:
Rakkauspakkaus83..12.12....28v...2.lapsi.....yk3

Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Listalla käytettävät lyhenteet yms pinon etusivulla.

Pontevia plussapuhureita!

Viimeksi muokattu:
Sunflower11 ja Anastacija kiitos tsempistä :) Minua suorastaan kauhistuttaa ajatus kahdesta vauvasta. Ei sillä, olisihan siinä varmasti hyviäkin puolia, mutta jotenkin ajattelen että yhdenkin kanssa on tekemistä...
Mutta siis aika harvoin sitä kahta vauvaa tulee, vaikka kaksi alkiota siirrettäisiin, joten siinä mielessä se ei kovin todennäköistä ole.
Mut on siinä se mahdollisuus...
Toisaalta, olisi sitten miehen lapsiluku kerrasta täynnä...
Minulta puuttuisi sitten enää yksi.

Nyt enää täytyisi päästä sinne punktioon asti. Ja sitten pitäisi punktiosta saada soluja ja sitten pitäisi saada ne solut hedelmöittymään ja sen jälkeen niiden pitäisi lähteä kasvelemaan ja sen jälkeen voitaisiin sitten päästä siirtoon.
Sitten alkaisi se armoton jännittäminen ja testipäivän odottaminen...
Ja sitten jos niin pitkälle päästäisiin, että testiin tulisi plussa, niin sitten pitäisi vielä odottaa ja jännittää ties minne asti, että selviäisi onko siellä yksi vai kaksi.

Eli pelkkää odottamista (niinkun tämä koko hiton prosessi on huolimatta siitä, onnistuuko luomuna vai hoidoilla vaiko eikö millään...)

Huhhuh...

Ellamae
minulla ei ole mitään tuollaisia kokemuksia, sillä taidan olla täysin sokea kaikelle tuollaiselle. Sen sijaan tuttavapiiristä löytyy ihmisiä, jotka kokevat kaikenlaisia asioita ja saavat etiäisiä monista jutuista. Vaikken itse kykene (tai osaa tulkita mitään silmien edessäni olevaa) näkemään, kuulemaa, kokemaan mitään enteitä mistään, niin silti uskon että se on mahdollista.
Vaikka toisaalta, tämän lapsentoivomis-projektin alussa jo tiesin, että jotain vikaa tässä hommassa on.
Olen kokoajan tiennyt, että jokin ei toimi. Ja olen joka hoidon epäonnistumisen tiennyt ennalta.
Tällä kertaa sen sijaan epäonnistumisfiilis ei ole ollenkaan niin vahva. Sitä jopa ei välillä ole. Siis minusta tuntuu, että tällä kertaa emme voi muuta kuin onnistua...
Kummallista.

Tuo sinun näky 5 vauvasta on kyllä aika jännä. Toivottavasti se kuitenkin tarkoitti ihan sinun omatekemiä vauvoja ;)
Plussatuulia ja kiitos tsempistä :=

rontti1
Voimia sinulle asian käsittelyyn :hug: Ja lämpimästi tervetuloa takaisin tänne, kunhan saatte luvan taas yrittää ja jaksatte siihen lähteä.

Hei :)

Tää hiipis tälleen varovasti mukaan teidän porukkaan jos sopii? =)
Mieheltä en ole vielä "lupaa" saanut seuraavaan vauvaan, mutta kierukka on kuitenkin jo poistettu käytöstä pari viikkoa sitten, eikä muuta ehkäisyä ole, joten :D
Mulla olis nyt sitten niinku YK 1, KP 17/28-30, kuudes lapsi ja ikää mulla on 29-vuotta :)

Viimeksi muokattu:
Torstaina oli tän kierron eka kontrolli. Molemmilla puolilla oli kypsymässä senttinen folli. Seuraava ultra tiistaina, jolloin toivon pääseväni pistämään myös irrotuspiikin. Sitten saakin jännäillä välipäiviin asti.

Päivittelen listaa tämän vuoden loppuun ja sen jälkeen joku muu voisi ottaa ohjat. Tämä kierto on meillä toistaiseksi viimeinen hoitokierto. Pidämme ensi kevään ainakin taukoa tai saatamme jopa lopettaa yrityksen tykkänään.

Eli tässä on nyt muutama viikko aikaa pohdiskella, kuka tai ketkä ottavat päivitykset tehdäkseen.

Täältä tultaisiin ja mukaan jälleen kerran. Viimeksi olin mukana toukokuussa jolloin sain toisen keskenmenoni ja päätimme silloin yhteistuumin pitää vähän aikaa taukoa. Nyt olisi taas tässä kierrossa luomuna yritykset aloitettu! :) Tällä hetkellä kp 33/?. Minulla on aina ollut hyvin epätasaiset menkat joten en tiedä voisiko menkat olla myöhässä vai ovatko vain alkamassa myöhemmin. Viimeksi kiertoni oli 43 päivää joten let see! Mutta mukaan tulisin ilomielin jännäilemään pitkästä aikaa!! :)

Olen siis 26-vuotias ja ensimmäistä jälleen kerran kovin yritetään!

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa ÄitiliiniX5 ja plussaonnea :)

Micaela tervetuloa sinullekin :) Toivottavasti tällä kertaa plussan sattuessa se plussa myös pysyy ja vauva syntyy. Plussaonnea sinullekin :)

MolliMelooni hetkinen siis, minulta on nyt ihan mennyt ohitse, että mikäs hoito teillä on meneillään?
Tauko hoidoista tekee kyllä aina oikein hyvää ja ainakin tämä viimeisin pätkä tuntui itselleni jopa liian lyhyeltä (siis juhannuksesta jouluun). Mutta tässä sitä ollaan.
Huomiseen ei ole enää pitkä aika.

Hyvää ja hedelmällistä alkavaa viikkoa kaikille!

Sunflower11
Iloksi tsempit tähän päivään!!

Kysymys kaikille vuodon alkamisesta
lasketteko kp 1 tuhrusta vai kunnon vuodosta? Mietin vaan sitten että onko mulla nyt menossa tuo kp 5 vaiko vasta kp 3, kun ne kaksi ekaa päivää oli semmosta tuhrua.. lähinnä mietin tätä siltä kannalta et koska alotan tikuttamaan ovista.. varmaan pelaan "varman päälle" ja alotan niin et ois tuo kp 5 nyt menossa (eli alotan tikuttamaan joskus kp 13-14)

Sunflower11: Enpä osaa tuohon tuhrutteluasiaan kommentoida. Itsellä alkaa aika rytinällä aina.

Mollimelooni: Ehkä tauko on ihan paikallaan, jos alkaa liikaa ahdistaa. Harmittaa kyllä kovasti jos jätät meidän ketjun. Mä en ainakaan osaa noita päivityksiä tehdä, eikä liiemmin ole aikaa ja mielenkiintoakaan. Toivottavasti joku haluaisi ottaa homman haltuun.

Joku päivitys on varmaankin jääny välistä, eli mulla ois nyt KP 26/26-28 Eilen testasin puhtaan negan, eli eipä tule meille vauvaa vieläkään. Täti saapuu näinä päivinä. Voi huoh :( Perjantaina ois tiedossa kosteat juhlat, niin taitaa lasissa olla muuta ku mehua silloin...

Ellamae
Lara_84 :hug: Juhlit pe:na sitten oikein kunnolla!! Vähän höyryjä päästelet ulos:heart:

Viime vko:lla ehdin hehkuttamaan, että tällä vko:lla ois ne kunnon tärppipvä:t ja mulla & isännällä iltavuoroja, joten ehditään hyvin aamuisin hommailemaan, kun vien pienet ensin hoitoon...
Eiköhän nuo ryökäleet tulleet pe:na VESIROKKOON!!
Viime yö oli pahin:(
Mies lähti hakemaan vesirokkovoidetta ja minä sain saikkua koko vko:n.
Mies myös...teloi nimittäin varpaansa eilen.
Tosi epäonnista porukkaa koko sakki:O
Täytyy nyt sitten hommailla taas iltaisin...Nuorin nukkuu kyllä vielä päikkärit mutta tuo kohta 3 v. ei.
Vielä pitäs osaston hoitajalle ilmoittaa saikun määrästä...*huokaus*.
Eilen vietettiin esikon 14 v. juhlia:heart:
Minä leivoin ja hääräsin taas koko vko:nlopun kaikkea ihanaa.
Käsittämätömtä, että mulla on jo noin iso tyttö, kun itsekin tunnen olevani vielä ihan kakara:LOL:

Yhteistyössä