Sunflower11 ja
Anastacija kiitos tsempistä
Minua suorastaan kauhistuttaa ajatus kahdesta vauvasta. Ei sillä, olisihan siinä varmasti hyviäkin puolia, mutta jotenkin ajattelen että yhdenkin kanssa on tekemistä...
Mutta siis aika harvoin sitä kahta vauvaa tulee, vaikka kaksi alkiota siirrettäisiin, joten siinä mielessä se ei kovin todennäköistä ole.
Mut on siinä se mahdollisuus...
Toisaalta, olisi sitten miehen lapsiluku kerrasta täynnä...
Minulta puuttuisi sitten enää yksi.
Nyt enää täytyisi päästä sinne punktioon asti. Ja sitten pitäisi punktiosta saada soluja ja sitten pitäisi saada ne solut hedelmöittymään ja sen jälkeen niiden pitäisi lähteä kasvelemaan ja sen jälkeen voitaisiin sitten päästä siirtoon.
Sitten alkaisi se armoton jännittäminen ja testipäivän odottaminen...
Ja sitten jos niin pitkälle päästäisiin, että testiin tulisi plussa, niin sitten pitäisi vielä odottaa ja jännittää ties minne asti, että selviäisi onko siellä yksi vai kaksi.
Eli pelkkää odottamista (niinkun tämä koko hiton prosessi on huolimatta siitä, onnistuuko luomuna vai hoidoilla vaiko eikö millään...)
Huhhuh...
Ellamae minulla ei ole mitään tuollaisia kokemuksia, sillä taidan olla täysin sokea kaikelle tuollaiselle. Sen sijaan tuttavapiiristä löytyy ihmisiä, jotka kokevat kaikenlaisia asioita ja saavat etiäisiä monista jutuista. Vaikken itse kykene (tai osaa tulkita mitään silmien edessäni olevaa) näkemään, kuulemaa, kokemaan mitään enteitä mistään, niin silti uskon että se on mahdollista.
Vaikka toisaalta, tämän lapsentoivomis-projektin alussa jo tiesin, että jotain vikaa tässä hommassa on.
Olen kokoajan tiennyt, että jokin ei toimi. Ja olen joka hoidon epäonnistumisen tiennyt ennalta.
Tällä kertaa sen sijaan epäonnistumisfiilis ei ole ollenkaan niin vahva. Sitä jopa ei välillä ole. Siis minusta tuntuu, että tällä kertaa emme voi muuta kuin onnistua...
Kummallista.
Tuo sinun näky 5 vauvasta on kyllä aika jännä. Toivottavasti se kuitenkin tarkoitti ihan sinun omatekemiä vauvoja
Plussatuulia ja kiitos tsempistä :=
rontti1 Voimia sinulle asian käsittelyyn :hug: Ja lämpimästi tervetuloa takaisin tänne, kunhan saatte luvan taas yrittää ja jaksatte siihen lähteä.