Iso Kiitos teille kaikille rakkaat kanssatoivojat myötäelämisestä :heart:
Ensi järkytys alkaa väistymään ja tuntikausien googlailun jälkeen tilanne ei enää tunnu ihan niin pahalta. Meidän lähtökohdat eivät todellakaan ole hyvät, mutta siinä ei ole mitään uutta...
Itse olen tiennyt sen jo kauan ja käsittänyt, että jossain kohtaa mättää.
Meidän solut vaan eivät tajua mitä niiden pitäisi tehdä tavatessa.
Mutta... en ole kaikkea toivoa vielä heittänyt. Yksi hoito on vielä julkisella edessä Sinne on aikaa 5 kuukautta...
Sen väliajan voikin pitää sitten taukoa ja keräillä voimia tulevaa varten.
Jensar sinun innoittamana olen tutustunut vähän enemmänkin tuohon luovutetuilla soluilla tehtyihin hoitoihin. Luovuttaja minulla jo onkin vain rahat puuttuvat. Kiitos, että sanoit asiasta.. en ehkä olisi muutoin lähtenyt sitä asiaa googlettelemaan.
Kiitos siis siitä
Missä muuten te olette hoidossa? Julkisella vai yksityisellä? Toivottavasti stimulaatio onnistuu! Minä kuulun niihin hankalasti stimuloitaviin, jolla rakkulat jäävät tyhjiksi ja munasolut raa´oiksi.
Ensikerralla ehkä tehdään pidempi stimulaatio ja kasvatellaan folleja pidempään.
No, mutta kuitenkin, teille hirveesti tsemppiä hoitoon! Toivottavasti homma menee putkeen!
Bla-bla kiitos sinullekin tuesta ja myötäelämisestä :heart: Ja Kiitos tuosta linkistä! En ollutkaan kuullut siitä aiemmin! Täytynee tutustua tarkemmin aiheeseen. Mukavaa loppuvuotta ja kivaa joulua
mg kiitos myötäelämisesta
Ja tsemppiä vielä piinailuun! Toivottavasti sieltä olisi tulossa Se
Ja hienoa oikeesti tuo savuttomuus! Minulla loppui tupakointi kertaheitolla ja lopuksi ikää, ilman mitään epäröintejä
Olen niin onnellinen, kun lopulta tajusin sen homman!
Minulla kyllä vähän auttoi eräs tupakoinninlopettamis-kirja (Allen Carr Vihdoinkin savuton). Voin kyllä suositella.
MolliMeloonille tärppionnea!!! Toivottavasti siellä on nyt solujen kohtaaminen käynnissä !
Minä poistun täältä pikkuhiljaa, sillä yritän saada tämän lapsentekoasian taustalle ja se onnistuu paremmin, kun ei käy täällä kaksplussalla.
En usko, että kuitenkaan lopullisesti poistun. Ehkä käyn sillointällöin lukemassa kuulumisia
Kaikkea hyvää teille ja ihanaa Joulua! Toivottavasti loppuvuosi tuo vielä monta plussaa ! Ja ensivuosi sitten plussat lopuille