+++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat+++

Hei vau, MolliMelooni, innolla odotan kuvaa! En varmaan vielä uskalla onnitella, vai uskallanko? ;)

Mistä noita predictorin herkkiä testejä muuten saa? Kaapissa minua odottaa pregcheckin liuska, jos edes päästään sinne asti (tuskinpa).

Mulle ei juurikaan mitään kuulu, menkkoja odotan alkavaksi tänään tai huomenna, jos luteaalivaihe jää siihen aiempaan 7-8 päivään. En usko, että tärppi olisi käynyt, toivon tietysti siitäkin huolimatta kovin. Jospa greippimehun litkimisestä olisikin ollut apua :) .Sellainen olo kyllä on, että täti kurvaa piakkoin paikalle.

Hiljaista on täällä.
 
Ellamae
Hellou täältäkin:wave:
Päivittäin olen käynyt tsekkaamassa, mitä tänne kuuluu.
Kovasti ovat rivit harvenneet:D
Itsellä kp 26, eilen piti malttamattomuuksissaan testata ja pelkät viivan paikat taisin vain saada.
Olen vanhoja pväkirjoja lukenut ja kyllä se + tulee kp 28, jos niikseen on.
Mutta testataan huomisaamuna uusiksi.
Olo on vähän kuin lottovoittoa odottaisi, aina yhtä jännää katsoa sitä värin etenemistä, että monta viivaa piirtyy.
Viime kierrossa kokeilin CB:n testiä ja mulle kyllä ihan tylsä, kun pitää vain tekstiä odotella, minä tartten ne viivat:LOL:

Krumeluu join tässä kierrossa greippimehua, aloitin vasta kp 5 muistaakseni sen juomisen ja kyllä se ero näkyi siltikin: parin pvä:n päästä oli niin märkä olo, ettei mitään rajaa ja ovisplussapäivänä tuli kyllä limatulppaa vastaava määrä limaa:)
Ny ton viime päivinä olo ollut kuiva kuin Saharan autiomaa:headwall:
 
Mie lipittelin greippimehua alkukesästä SEKÄ vehnänalkioöljyä! Yritin bongailla ovista, öljyä olin siinä vaiheessa lipitelly jonku muistaakseni nelisen viikkoa ja greippimehua (sitä Valion tietenkin) pari päivää vähemmin! Ei ovista, lopetin molemmat ja kierto päätti venyäkki sitte 68 päivän mittaseks! En tiiä sitte aiheuttiko noista jompikumpi vai molemmat sen vai oliko vaan tuuri just kohallaan etten sit ilman niitäkään olis ovuloinu ollenkaa tms! Tiedä häntä, mut jäi vähän (nätisti sanottuna) sonnan maku suuhun tuosta touhusta! :D Enkä aio kokeilla uuestaa ihan äkkiä! :D

Pöööh...kuinkoha kaua sitä kutsua sinne gynelle saa oottaa!! Nimim. jo viikon odotuksen jälkeen kärsimätön! :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Kuvatuksia:





Nää on tosiaan otettu nyt illalla, eli testi on ehtinyt kuivahtaa ja tummua vielä hieman. Mies tuli kylppäriin, kun olin pylly pystyssä pesukoneen päällä kuvaamassa. "Mitä ihmettä sä teet?" "No, täytyyhän mun palstan tukijoukoillekin tää kuvata." "Ai, niinpä tietysti." =)

Lisäys: Tosiaan. Testasin Pregcheckillä viime tiistaina kerran nähdäkseni, kuinka vahvan viivan Pregnyl aiheuttaa (aika haaluskan) ja sitten viime perjantaina toisen kerran nähdäkseni, kuinka nopeasti se hormoni häipyy. Pe oli siis pregcheckillä puhdas nega, joten ainakaan pregnylin peruja ei tämän pitäisi olla.
 
Viimeksi muokattu:
Ellamae
Jännäksi käy juu...voi että, on tää kyllä yhtä ihanaa jännätä teidän muidenkin puolesta:heart:

Siitä greippimehusta...join kanssa sitä Valion litkua ja parin pvä:n päästä siihen jäi koukkuun!Rupes ihan jo tekemään mieli juoda sitä...tai sitten vaan muistutti lonkeron makua etäisesti:p

Täällä toiseksi nuorin näyttää tulevan kipeäksi, laitoin sohvalle nukkumaan.
Ennen kuin mittasin korvasta lämpöä, mittasin iteltäni...37.4...WHAT????Ja en taatusti ole kipeänä:O
Nuorimmalla mittari näytti kyllä ihan normilämpöä ja tällä potilaalla ihan kuumetta.
Että kyllähän tässä toivo nostaa päätään...:LOL:
 
Täällä perjantaista asti oltu kuumeessa,joten tais ovis siirtyä sen mukaan.Sain meinaan tikutettua äsken ovistestiin kaksi vahvaa viivaa :D viimeksi sunnuntaina pupuiltu joten tietenkin heti piti miehelle lähettää viesti,että äkkiä sitten töistä kotia kun nyt on aika:D mikä on hassua,se että mieheni on tarkasti seurannut tikutusta ja tuloksia..tiedonhalua on sitten paaaaaaljon:D hauskaahan se vaan on että intoa riittää :D
 
MolliMelooni Pidän kovasti peukkuja sulle! Mulla oli ihan saman näköiset viivat tuossa testissä ja plussaksi se sitten osoittautui. Mulla se viiva oli reilusti harmaa, ei väriä, mutta seuraavan päivänä jo toisella testillä sain väriäkin näkyyviin. Peukut pystyssä!
 
Kiitos Bla-bla. Kiva kuulla, että jollakulla hyvät kokemukset tällaisista. =)

Tässä vielä tänäinen testi, pahoittelut valonpuutteesta. En viitsi alkaa käsitellä tai muutella ihmeemmin.



Lisäys: Vähän valoisampi otos.



(Täytyykin hakea sponsorirahat Nikonilta :D )

Lisäys #2: Laitan vielä kuivuneesta testistä kuvan, kun on mun mielestä vielä tummunut aamusta.

 
Viimeksi muokattu:
Taidan pitää taas kohtapuoliin siivouspäivän, missä siirrän taustalle noita listan yläpäähän kertyviä hiljaisia. =)

Lisään vielä itseäni askarruttaneen kysymyksen: mikä funktio tuolla taustailija-osiolla on?
 
Viimeksi muokattu:
Ellamae hmmm... Anna vaan Toivon tulla kylään, jos jäisi se Täti sit tulematta. :D

Ansku toivottavasti kutsu tulee piakkoin.

Rakkauspakkaus ihanaa, kun mieskin noin mukana. Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen.

MolliMelooni ei nyt kaikki tekemäsi testit voi olla susia. Voi jännitysnäytelmä sentään, toivon niin että nyt olisi sinun vuoro! :heart: Pidä meidät ajan tasalla!

Ei tule meille elokuussa vauvaa... Paperiin tuli aiemmin vähän punertavaa pyyhkiessä, ei kuitenkaan siteeseen asti, mutta uskon, että vaihtuu jo tänään kp1:ksi, yk8. Luteaalivaihe nyt 8 päiväinen, enintään 9 (olen laskenut ovistuntemusten mukaan niin, että kun illalla alkoi aamupäivään kestävät jomotukset, niin että ovis olisi ollut silloin aamulla), siis dpo 9 tai 10.

Mites tuo luteaalivaihe taas laskettiin? Nyt jos dpo 9, ja en siis laske luteaalivaiheen pituuteen tuota nollapäivää eli ovispäivää, niin eikös luteaalivaihe ole silloin 8 päivää?
 
Viimeksi muokattu:
Ellamae
Aamulla mittasin piruuttani lämmön korvasta: 37,1...
Tuossa viikko sitten yritin mittailla aamulämpöjä tekemisen puutteessa :LOL: ja lämmöt oli 35,9-36,jotakin. Nyt kp 27...tänäänkin tehnyt taas kaksi työvuoroa peräkääin, joten uuden testin pääsee hakemaan vasta huomenna iltapvä:stä, ARGH!!
 
Vallan tässä kuussa jääny pvittämättä...kun kone tiltas ja sit kaikki salasanat ym oli "kadoksissa en päässy kirjautumaan enkä jaksanu ettiä niitä...anyway täällä huidellaan jo KP 14/28...ja tässä kuussakaan ei tuu tärppiä...kun tais ovulaatio mennä jo ohi...eikä tullu peittoja heiluteltuu lainkaan...liian väsyny kun niin pitkiä pvää töissä,toisaalta helpottavaa kun on liian väsyny ja kiireinen myös murehtimaan ja ajattelemman vauvajuttuja...

Onnea Kati82 ja Mollille haamusesta:heart:..Ja muillekin jos joku meni ohi....
 
iltatähti voimia väsymyksen keskelle!

Ellamae menee kyllä sullakin jännäksi. Tule HETI sitten kertomaan tännekin, eikös juu? :D

MolliMeloonilta odotan viivanpäivitystietoja.

Ja sitä omaa napaa ällövaroituksella: eipäs menkat tullutkaan, vaan tosiaan kerran pyyhittäessä vähän (pari tippaa) punertavaa, sitten vaaleanruskeaviiruista limamaista myöhemmin yhdellä pyyhkäisyllä ja nyt illemmasta vaaleampaa limahtavaa, mutta ei siis missään vaiheessa mitenkään paljoa. Outoa. Menkat ovat aina aiemmin alkaneet niin, että huomaan kirkasta verta housuissa tai siteessä. Ja kokoajan sellainen olo, niinkuin olisi menkat, mutta ei jomotteluja kummempia kipuja. Noh, kattellaan mihin tämä tästä vielä kehittyy. Ei kyllä ole YHTÄÄN sellainen olo, että olisi raskaanakaan. Sainpahan ainakin yhden lisäpäivän tuohon lyhyeen luteaalivaiheeseen, jee sille!

Nyt yritän :$ , on tämä minun palsta-aktivoituminen mennyt vähän hyperaktiivisuuden puolelle.
 
Ja sitä omaa napaa ällövaroituksella: eipäs menkat tullutkaan, vaan tosiaan kerran pyyhittäessä vähän (pari tippaa) punertavaa, sitten vaaleanruskeaviiruista limamaista myöhemmin yhdellä pyyhkäisyllä ja nyt illemmasta vaaleampaa limahtavaa, mutta ei siis missään vaiheessa mitenkään paljoa. Outoa. Menkat ovat aina aiemmin alkaneet niin, että huomaan kirkasta verta housuissa tai siteessä. Ja kokoajan sellainen olo, niinkuin olisi menkat, mutta ei jomotteluja kummempia kipuja. Noh, kattellaan mihin tämä tästä vielä kehittyy. Ei kyllä ole YHTÄÄN sellainen olo, että olisi raskaanakaan. Sainpahan ainakin yhden lisäpäivän tuohon lyhyeen luteaalivaiheeseen, jee sille!


Hyvä juttu, toivo elää. =) Mä ehdin jo riuskana päivittää sun tiedot, mutta laitetaan ajan tasalle tarvittaessa.
 
MolliMelooni JOS miun silmät ei tee miule kepposta, ni miun mielestä tuossa uudemmassa testissä näkyy paremmin ja jopa värillä, kun taas tuossa ekassa en nähny ku tihrustamalla! :heart: :D

Krumeluu Kiitos! :) :heart: Luteaalista, se on aika ovulaatio-kierron viimeinen päivä! Eli miun käsittääkseni se on sama ku dpo! :) Ja noilla dpo:illa....kiinnittymisvuotoa???!!!! :D :heart: d:Db
 
Mollimelooni: Aargh! En ole noita aijaa.com sivuja saanut kahteen päivään auki, tyhjää sivua vaan näyttää. Mutta jos viivoja näkyy, niin kyllä sitä jotain tapahtuu!! Varovaiset onnittelut :flower:! Seuraan tilannetta jännittyneenä :popcorn:

Krumeluu: Toivottavasti tuhru oli sitä kiinnittymisvuotoa!! Jännäksi menee...

ON: Mahaa polttaa ja pahaa tekee. Jos en tietäisi missä kohtaa kiertoa mennään uskoisin että menkat alkaa justiinsa, sen verran kova jomotus on! Iltalämpö pompsahti edellispäivänä 37,6 ja aamulämpöä oli 37,2... Tänään enää "vain" 37.0. Hirvee vilu!! Josko sitä sit lauantaina/ sunnuntaina uskaltautuisi testailemaan ekan kerran...

Mirkku 76 dpo 7
 
Ellamae
Mulla nyt kp 28...työvuoron jälkeen haen testin ja huomisaamulle uuden. Kyllä nyt haamun poiasta on varmasti jo näkyvissä, jos niikseen on. Meidän osaston sh, joka on myös kätilö, kyllä epäilee kyseessä olevan vain "vauvastressi", että tärppi ei ole kyseessä. Oireet kuulemma kuulostaa siltä:kieh: Itselläkin on kyllä aika epäuskoinen olo.
 
Kuinka herkkä tuo marketista saatava Pregcheck-liuska on? Yritin googlettaa, mutten tullut hullua hurskaammaksi.

Saakeli, joudun olemaan nyt totaaliherkkulakossa jouluun asti, kun menin testaamaan. Lyötiin miehen kanssa vetoa, että testaan seuraavan kerran maanantaina digillä, panoksena herkkulakko... :saint: No, jo tämä haamuilu nyt tuottaa tulosta, niin mun on syytäkin rajoittaa sokerin saantia ihan lapsenkin terveyden kannalta. =)
 
Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





KUUMEILEVAT
Nimimerkki...............Kiertopv:t...........Ikä......Toive....Yritys
iloksi.......................kp159/?...........28v....1.lapsi.....yv5+
Keltakukka..............kp59/14-49......28v....1.lapsi.....yk2
Astral......................kp56/30-32......30v....4.lapsi.....yk2
Rakkauspakkaus83..kp36/34-38......28v.....1.lapsi....yk3
Metku......................kp27/22-27.................3.lapsi.....yk8
Ansku83..................kp23/21-68.......28v.....1.lapsi.....yk11
iltatähti-80................kp21/28............31v....4.lapsi.....yk12
MeaMinnis................kp21/27-32.......33v.....2.lapsi.....yk2
Jensar.....................kp20/28...........32v.....2.lapsi.....yk19/20ku1
Sunflower11............kp19/24-35.................3.lapsi.....yk12
Lara_84...................kp14/26.............27v.....1.lapsi.....yk4
marica30..................kp14/20-33........30v.....4,lapsi.....yk6
Krumeluu.................kp7/28-40.........26v.....2.lapsi.....yk8
Ellamae....................kp2/33.............33v.....6.lapsi.....yk3
MolliMelooni.............kp1/28-35........33v.....2.lapsi.....hyk4(yv4,5)




TAUSTALLA
Green Lady & Viulu & myrskytuuli & Ngale & tattoomam & PieniTytönTylleröinen & AiraM & *Justiina* & Sinderella & nepari80 & öttiskä & pänä & Kauniina Päivänä Tuut & Paulette & Hope-72 & InkeriIisakki & *Fiona* & Maisa77 & Zanca & Seikkailija_Dora & mmmia & Jasuliini82 & PIKKUVIIKINKI & Pumpuli-81 & Tiuhti83 & Tuuska & pikkumy & macy gray




PIINAILIJAT





HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu:
Maira 11.5., Lisey 16.5.

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:
Rhonda74 23.6., Emmuska10 25.6., Viola30 27.6., PIKKUVIIKINKI 29.6

PLUSSANNEET 2011 heinäkuu:
Minnarun 2.7., Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia

PLUSSANNEET 2011 elokuu:
Lintsa, vomppis, Hanspili

PLUSSANNEET 2011 syyskuu:
LepikonHeta 4.9., Tuulia81 8.9., kissendaal 10.9., DingeLiDong 21.9., pillipöllö 23.9., Sanmar82 27.9.

PLUSSANNEET 2011 lokakuu:
Tiituliini 10.10, Barbamama35 16.10, Laurelle

PLUSSANNEET 2011 MARRASKUU:
rontti1.........3.11....kp37/30-31.......28v....2.lapsi.....yk5
Kati82.........12.11....kp35/28-37......29v....3.lapsi.....yk7
mirkku76....27.11...kp43/ 34-49................3.lapsi.....yk4




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Lyhenteiden selitykset pinon alussa.


Pontevia plussapuhureita!

 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä