+++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat+++

Tulin vaan pikaisesti päivittämään muihin sen enempää kommentoimatta, että tänään sitten alkoi virallisesti ja ilman epäselvyyttä kp 1 ja yk 8, jos voisit Mollimelooni päivittää sen jälleen kerran listaan? :) Eli mun suhteen kannattaa ne popparit nyt säästää myöhemmäksi. Mut jei, menkat alkoi dpo 10, niin se luteaalivaihe oli siis 10-päiväinen? Sehän on jo ihan hyvin! Ja kierron pituuskin vain 33 päivää, eli suht normaali. Jospa se tästä tärppäisi vielä... Aion kuitenkin laskea vielä tuolla vanhalla -1 -taktiikallani luteaalivaiheen pituuden, jos ensi viikon gyne antaisi vaikka jotain apuja. Palataan asiaan naiset! Tulen paremmalla ajalla kommentoimaan, appi tulee ihan hetken päästä kylään.
 
Ellamae
Ei tule vauvaa tästäkään kierrosta...tosin kp:t 29/32-34 mutta oviksesta nyt kuitenkin jo 13 pvä:ää ja aina nuo odotukset on näillä päivillä näkynyt.
Olo on aika ankea, kun näköjään 3. yrityskerta edessä ja aina ennen tärpännyt ekalla tai toisella kerralla...*huokaus*
 
Sunflower11
MG:lle pahoittelut :(

MolliMelooni, eiks predictor oo herkempi kuin pregcheck? Peukut pystyssä!


Täällä ovis lähellä, ainakin olon perusteella, tikuta en täs kierrossa..
 
Moro

Päätin tulla kurkkaamaan mitä teille tutuille kuuluu. Täällä ei oo vieläkään plussaa tullut, voisin suunnitella listoille palailemista. Ehkä. Jos vielä hetken taustailisin :)

Voimia kaikille!
 
Aamulla clearbluella tuli hailakka, mutta tasapaksu pystyviiva ja iltapäivällä Pregchekin puikkotestillä jo ihan selkeä viiva. Joten kaipa sitä raskaana sitten on :D. Tänään vasta dpo 10, joten pientä jännitystä silti ilmassa pysyykö pieni kyydissä... Huh,huh! :heart:
 
Ellamae
mirkku76 tervemenoa:LOL::heart:

Piti tehdä vielä 1 testi, ettei psyyke turhaan venytä vuodon alkua.
Kun sitäkin mulla tahtoo tapahtua:ashamed:

Noh, PregenntStickillä tein ja aluksi värin leviäminen näytti tarttuvan toiseenkin viivaan...vaan eipäs sittenkään...heitin roskiin ja piru iski, 0,5 tunnin päästä löytyi tumma viivanpaikka.

On se kumma, aina olen noilla Prisman testeillä testannut ja koskaan en ole saanut mitään viivan paikkoja.
Aina joko + tai sitten ihan puhdas, kirkas näyttö.
Onko valmistajalla tullut nyt joku vikaerä, kun tällä ja ed. kierrolla sain niitä viivan paikkoja lukemattomat määrät.
Noh, jahkailu sikseen.
Rusehtavaa, limaista vuotoa :O joka taatusti kohta muuttuu punaiseksi.
 
Macy Gray toivottavasti törmätään tuolla odottajien puolella! :hug:

Maira kiva kuulla sinusta!

Mirkku onnea!

sunflower toivotaan, että nyt osuisi kohdilleen!

Ellamae :popcorn: noh? mikäs tilanne?

MolliMelooni :hug:

Kävin tänään sitten gynellä munasarjojen ultrauksessa, ja kaikki näytti täysin normaalilta. Tosin kierron ollessa vasta niin aluillaan oli kohdun limakalvo ohut eikä munasoluista voinut mitään ennustaa, itse olisin toivonut ultran sattumista kierron loppuun tai oviksen jälkeen. Gynen mukaan ovistesteihin ja tuntemuksiini voi luottaa ja olettaa, että ovuloin normaalisti. Lyhyeen luteaalivaiheeseen ei aio puuttua, imetyksen loppumisesta kun on "vain" se 7 kk. Oikeastaan hän ihmetteli, että miksi aiempi lääkäri oli laittanut minut edes ultraan, tässä on kuulemma vähän hätäilyn makua kun esikoinenkin vasta 1v7kk. Tilanne näyttää siis hänen mielestään hyvältä, ja mahdollisuudet spontaaniin raskautumiseen ovat hyvät. Sitten uudestaan lääkärin juttusille, kun (jos?) ollaan yritetty vuosi tai enemmän tuloksetta. Lääkärin neuvona on olla stressaamatta, unohtaa päivien laskeminen ja yrittää rentoutua, että kyllä se siitä.

Paskat. Hyvää siis se, että kaikki näyttää normaalilta, ei pitäisi olla mitään suurta häikkää, mutta huonoa se, kun olisin todellakin toivonut saavani jotain apuja kokeiluun. Alkaa nimittäin pikkuisen pistämään mieltä matalaksi tämä raskautumisen yrittämisen jatkuminen kuukausi toisensa perään, ja kun niitä raskausmassuja näkee tosiaan joka puolella ja jatkuvasti kuulee näitä "hups, heti tulin raskaaksi, en mä uskalla enää edes saunoa miehen kanssa, pitäis varmaan vessanpöntön kannetkin desinfioida ha ha ha ha" -juttuja (vaikka olen iloinen raskautumisista ja hienoa, jos onnistuu heti, eikä se ole minulta pois, mutta jotenkin tämä oma tilanne alkaa katkeroittamaan. Tiiättehän te.)

Pitäisiköhän kokeilla kiinalaista akupunktiota, Helsingissä olisi yksi kehuttu paikka, josta jotkut ovat saaneet apua. Hmm...

Parempaa huomista muille!
 
Moikka,

tulin tännekin ketjuun kurkkimaan vielä ennen kuin kuu vaihtuu.

macy gray olen pahoillani, että sinäkin vielä täällä :( Elättelin jo toiveita, että olisit lähtenyt odottajiin...
Onkohan teillä menossa hoitoja? Meillä nimittäin on nyt kolmas hoito tänävuonna... toivottavasti kolmas kerta sanoo toden.
Tsemppiä ja jaksamista. :hug:

krumeluu minulla on ollut samaa ongelmaa eli lyhyt luteaalivaihe ja pitkä kierto. Useimmiten minulla ei kierto pelaa ilman lääkkeitä. Viimekesänä viimeksi kierto venähti lähes 100pv pitkäksi.
Ja nuo tunteet niistä toisten vauvoista ja vauvamahoista.. Se on jännä juttu, kun ihan oikeasti siinä ei ole mitään henkilökohtaista sitä vauvamahaa (tai mahan kantajaa) kohtaan, mut kyllä ne tuppaa mielen vetämään matalaksi. Tsemppiä jatkoon ja toivottavasti ei enää pitkään tarvitse odotella plussaa :)

Zanca kiva nähdä sinua :) Minäkin tulin pitkästä aikaa kurkkimaan :) Tänne vaan listalle ! Joululahjaksi pissataan kaikki plussat! (voisko tää olla vaikka joulukuun iskulause :D )

Maira siis apua! Minusta tuntuu, että juurihan sinä plussasit! Ihmeellistä on tämä ajan kuluminen... ennen päivät juoksivat, sitten viikot ja nyt juoksevat kuukaudet... Kun aika kuluu, niin kohta vuodetkin tuntuvat päiviltä..
No, mut hirveesti tsemppiä loppuraskauteen ja oikein onnellisia oloja :)

MolliMelooni
:hug: Olen pahoillani koopee ykkösestä :( Nyt en yhtään ole perillä, että minkälaisia kiertoja sinulla yleensä on ja että missä vaiheessa ovikset yms tulee, mut toivottavasti jouluksi sitten kuitenkin saat edes hyvän mielen vaikka piinaillessa. :)

Ellamae pahoitteluni pettymyksestä :( Mutta kaikesta huolimatta ONNEA uuteen kiertoon! Uusi kierto - uusi mahdollisuus!

Sunflower11:wave: My friend :) Kiva nähdä pitkästä aikaa, vaikka toisaalta iloisempi uutinen olisi ollut jos sinä olisit lähtenyt tuonne toiselle osastolle...

Mitäs vielä... Minä taidan kopsata tämän viestin tuonne joulukuun pinoon myös :) Josko tästä pääsisi taas vauhtiin ja ajantasalle!

Kaikille vielä yhteisesti kovastipaljon tsemppiä ! :)
 

Yhteistyössä