+++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat+++

Lara_84 hyvää tänne kuuluu,, tein la. neljännen testin joka oli aikas tumma plussa, joten enää en murehdi =) menkka kipuja on ja huomenna soitan taas neuvolaan et joko ruvettas kattelee onko siell millasta elämää :p käyn kyll teitä täällä viell moikkaamassa ku tuntuu et en löydä paikkaa mihin jatkaa kirjoittelua.. tuus Kati82 kertoilee et jatkatko sie jossain kirjoittelua ni ei tarvii missään "yksin" olla ;)
 
On kai se nyt myönnettävä, niin itselle kuin muillekin.. Raskaana mie taidan olla :)
Teen huomenna digin, jos senkin mukaan oon raskaana, niin ehkä sitten aika siirtyä odottajien puolelle.. Jos oikein laskin, niin tänään olisi rv 4+1 ja laskettu aika olisi 22.7. Mutta siirtäkää miut vasta huomenna, jookosta?

rontti1 Jatkan varmaankin kirjoittelua tuolla odottajien puolella ainakin pinoissa <3 KOLMATTA odottavat 2011<3 ja ~Heinäkuun Hellemasut 2012~

Plussatuulia kaikille :)
 
MolliMelooni > Eikös se Pregnylin jälkeen tikutettu ovisplussa tule näkyviin sen pistoksen vuoksi? Onhan se sen verran tuju annos hcg:tä, että mulla ainakin lehahtaa ovistestiin sellainen plussa, ettei kontrolliviivaan meinaa jäädä väriä. En tosin tiedä näyttääkö kaikki ovistestit plussaa raskaushormonista. Itselläni on käytössä Pregcheck.
 
Löytyi tuolta lapsettomuus puolelta ja on niin pakko jakaa tää tein kaikkien kanssa! :heart: Pisti kyllä kyynelkanavat aktiivisiks ku tän luin! :'(

Katselen täältä kaukaa,
Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee?
Miksi isällä niin raskaat askeleet?
Minäkö heille olen surua tuottanut,
kun vain katselen täältä kaukaa?
Enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.
Voitko Taivaan Isä äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei hän niin kumarassa ois?
Kerro heille Taivaan Isä,
etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa
niin rakkaita on Luojalle,
ettei heitä malttaisi millään antaa pois.
Huomaisipa äiti,
kun hänen luokseen lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä,
miten tuulen mukana hänen poskeaan silittää saan.
Vielä joskus saan pienenä kasvaa äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme
löytää tarkoituksensa pettymys jokainen.
Ne on kestettävä,
jotta juuri minä syntyisin.
Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää.
Koska saan mennä, Taivaan Isä?
Joko pian pääsen omaan kotiin?


Lohduttakoon tämä meistä jokaista osaltaan, koska nyt tiedämme että myös meitä odotetaan! :heart: :hug:
 
Kati onnea hirmuisesti!

MolliMeloonille (ja tietysti muillekin) tsemppiä oviksen hyödyntämiseen.

Macy Gray mukavaa kuulla sinusta, meinasin aiemmin jo huhuillakin, et oletko linjoilla.

Lara mikäs tilanne?

Ellamae olen käsittänyt, että simppojen olisi hyvä olla odottelemassa munasolua jo valmiina, eli olisiko se sitten niin, että paras hetki simmpojen viljelyyn olisi päivä-kaksi ennen ovista??? Korjatjaa muut, jos olen ihan hakoteillä. Onpahan nyt jemmassa siellä odottelemassa, toivotaan tärppiä! Nauratti niin tuo kommenttisi spermalla kyllästetystä naisesta :LOL: Pakko myöntää, et itselläkin on välillä sellainen olo.

Jensar voimia, kaksi vuotta on kyllä tosi pitkä aika, toivottavasti odotus palkitaan! Sunflowerille myös tsemppiä pitkäksi venähtäneeseen yritykseen. Itsellä on nyt yritystä takana 8-9 kuukautta, sitä ennen vauvahaaveilua puolisen vuotta, ja jo tämä tuntuu epäreilulta.

Kaunis tuo Anskun runo, kiitos siitä. Jospa siitä erityisesti kauan odotusta odottaneet saisivat vähän voimia.

Rontti hienosti menee siis siellä! Onnea vielä!


ON: eilinen ovistesti ylläriplussa kp 25, olin testannut edellisen kerran kaksi päivää aiemmin lauantaina ja silloin oli hailakkaa haamua. Ovistuntemuksia oli sunnuntai-iltana ja maanantaiaamuna, jonka vuoksi testasinkin. Viime kierroissahan ovis on tullut kp 31, jei tuolle aikaistumiselle! Greippimehua juotu päivittäin reilun viikon ajan. Talletukset tehty perjantaina ja maanantaina (taisi osua aika hyvin talletusten teko kohdilleen, jos ovis on ollut maanantaiyönä tai aikaisintaan sunnuntaina?), jospa vaikka lähtisivät kasvamaan korkoa. Viimeksi luteaalivaihe 7 päivää, katsellaan, mitä nyt. Yritän pitää jalat maassa, mutta kuitenkin onnistun taas kuvittelemaan vaikka mitä "oireita" ja sitten olen ihan yllättynyt, pettynyt ja murtunut, kun täti tulee viikon päästä kylään. Yritän siis hillitä itseni - toivoa parasta mutta pitää realiteetit mielessä.
 
MolliMelooni > Eikös se Pregnylin jälkeen tikutettu ovisplussa tule näkyviin sen pistoksen vuoksi? Onhan se sen verran tuju annos hcg:tä, että mulla ainakin lehahtaa ovistestiin sellainen plussa, ettei kontrolliviivaan meinaa jäädä väriä. En tosin tiedä näyttääkö kaikki ovistestit plussaa raskaushormonista. Itselläni on käytössä Pregcheck.
Juu, siis siksi nimenomaa testaan vielä pistoksen jälkeen. Ei tule mitään oireita, niin plussa ovistestissä kertoo lääkkeen ainakin kiertävän systeemissä. :D Mä olen siirtynyt käyttämään digitaalisia testejä, kun kyllästyin noiden viivantummuuksien arpomiseen.
 
rontti1 En tehnyt vielä, mutta sanoisin ettei tarvetta.. ;) Aamupahoinvointia tänään siihen malliin, rinnat ihan sairaan arat yms. Enköhän sen digin tee vielä tällä viikolla joku aamu..

Eli miut voi siirtää plussanneisiin :)

Plussatuulia kaikille :)
 
Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t...........Ikä......Toive....Yritys
iloksi........................kp152/?...........28v....1.lapsi.....yv5+
Keltakukka...............kp52/14-49......28v....1.lapsi.....yk2
Astral.......................kp49/30-32.....30v....4.lapsi.....yk2
mirkku76..................kp37/ 34-49..............3.lapsi.....yk4
macy gray.................kp32/31-35......31v....2.lapsi.....yk23
Rakkauspakkaus83....kp29/34-38.....28v.....1.lapsi....yk3
Ellamae.....................kp27/34..........33v.....6.lapsi.....yk2
MolliMelooni..............kp24/28-35.....33v.....2.lapsi.....hyk3(yv4,5)
Metku.......................kp20/22-27.................3.lapsi.....yk8
Ansku83...................kp16/21-68.......28v.....1.lapsi.....yk11
iltatähti-80.................kp14/28............31v....4.lapsi.....yk12
MeaMinnis.................kp14/27-32.......33v.....2.lapsi.....yk2
Jensar.......................kp13/28............32v....2.lapsi.....yk19/20ku1
Sunflower11..............kp12/24-35.................3.lapsi.....yk12
Lara_84......................kp7/26...........27v.....1.lapsi.....yk4
marica30....................kp7/20-33.......30v.....4,lapsi.....yk6
Krumeluu..................kp1/28-40.........26v....2.lapsi.....yk8




TAUSTALLA
Green Lady & Viulu & myrskytuuli & Ngale & tattoomam & PieniTytönTylleröinen & AiraM & *Justiina* & Sinderella & nepari80 & öttiskä & pänä & Kauniina Päivänä Tuut & Paulette & Hope-72 & InkeriIisakki & *Fiona* & Maisa77 & Zanca & Seikkailija_Dora & mmmia & Jasuliini82 & PIKKUVIIKINKI & Pumpuli-81 & Tiuhti83 & Tuuska & pikkumy




PIINAILIJAT
macy gray...............dpo18
MolliMelooni.............dpo9
Krumeluu.................dpo9





HAAMUILIJAT
MolliMelooni






PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu:
Maira 11.5., Lisey 16.5.

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:
Rhonda74 23.6., Emmuska10 25.6., Viola30 27.6., PIKKUVIIKINKI 29.6

PLUSSANNEET 2011 heinäkuu:
Minnarun 2.7., Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia

PLUSSANNEET 2011 elokuu:
Lintsa, vomppis, Hanspili

PLUSSANNEET 2011 syyskuu:
LepikonHeta 4.9., Tuulia81 8.9., kissendaal 10.9., DingeLiDong 21.9., pillipöllö 23.9., Sanmar82 27.9.

PLUSSANNEET 2011 lokakuu:
Tiituliini 10.10, Barbamama35 16.10, Laurelle

PLUSSANNEET 2011 MARRASKUU:
rontti1....3.11....kp37/30-31.......28v.....2.lapsi.....yk5
Kati82....12.11....kp35/28-37.......29v....3.lapsi.....yk7




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Lyhenteiden selitykset pinon alussa.


Pontevia plussapuhureita!

 
Viimeksi muokattu:
Rontti1: Hyvä juttu, että viiva vahvistui. Onnittelut!

Kati82: Onnittelut sinnekkin =)

Täällä r-testi näyttää edelleen sinnikkäästi puhdasta negaa. Taitaa olla tuo kierto venynyt vakituisesti 26 päivästä 28 päivään, kun viime kierrossakin oli menkat "myöhässä" 2 päivää ja nyt on näemmä sama juttu. Mieli maassa :( Onneksi suklaa piristää.
 
Ansku hyviä uutisia, että verikokeissa kaikki kunnossa. Sit vaan gynea odottelemaan. Mulla ei lääkäri edes määrännyt verikokeisiin, tosin sain varatuksi ajan gynelle munasarjojen ultraukseen.

Lara_84 voi vitsit... Pitkää pinnaa sinulle!

Mollimelooni lisäisitkö minut piinailijoihin, dpo 2.
 
Vaihdoinpa nyt tuon nikkini, jos sen voisi päivittää listalle? Eli en ole enää Tyllerömamma, vaan Krumeluu. Ihan jotenkin alkoi ällöttämään tuo aiemmin hätäisesti keksitty nikki, kun tosiaan jotain piti päästä juuri sillä sekunnilla kommentoimaan ja kirjautua palstalle. Hih. Kiitos Mollimelooni!
 
Vaihdoinpa nyt tuon nikkini, jos sen voisi päivittää listalle? Eli en ole enää Tyllerömamma, vaan Krumeluu. Ihan jotenkin alkoi ällöttämään tuo aiemmin hätäisesti keksitty nikki, kun tosiaan jotain piti päästä juuri sillä sekunnilla kommentoimaan ja kirjautua palstalle. Hih. Kiitos Mollimelooni!
Onnittelut nimenvaihdoksen johdosta. =) Hauska nikki.
 
Kiitos Mollimelooni!

Pahoittelut Laralle ja marica30:lle :hug:

Onpas täällä ollut hiljaista. Mulla on välillä jopa vaikeuksia keksiä tekemistä tytön päiväunien aikana, kun ei ole luettavaa. Ja silloin ei tietenkään voi tehdä kotitöitä tai muuta yleishyödyllistä. :whistle:

Omaa napaa: dpo 4 ja "oireita" jälleen kerran ilmassa. Ennätyksellisesti tunsin repäisykipuja tai muita vastaavia JO eilen, dpo 3 (ja juu-u, tuolloinhan ne on jo mahdollisia ;) ). Kyllä mieli taas tekee tepposia. En tosiaan jaksa uskoa, että raskautuminen onnistuisi, kun luteaalivaihe on niin älyttömän lyhyt, ja tuntuisi jotenkin uskomattomalta, että se ykskaks yllättäin itsekseen korjaantuisi (vai voiko korjaantua, kysyy hän toivon pilke silmäkulmassaan?). Oikeastaan huvittaa nämä omat "jospa sittenkin" -ajatukset ja teko-oireet, joita aina loppukierrosta keksin jos jonkinlaisia.
 
Ellamae
Pikainen heippa täältäkin:wave:
Kp 22, dpo 6 ( tai 5 ), nännit rupes aristmaan toissapvä:nä mutta yllättäen vähentyi eilen. Lämmöt mulla on pitkin pvä:ää 35,1-36,8 eli ei niistäkään ota selvää:D
Ensi vko:llahan sitä saisi testailla:heart:
Saas nähdä, miten akan käy...
 
Ellamae: mittaile vain niitä aamulämpöjä, aina ennen kun nouset ylös. Pitkin päivää ne näyttääkin sitten mitä sattuu :) Illalla on ainakin mulla lämmöt korkeammalla. Sama kun ovista testatessa, päivittäin samaan aikaan suunnilleen kannattaa mittailla.
 
Ellamae
Whisky Peat no kun sitä tässä juuri tarkoitan, että lämmöt heittelee miten sattuu, aamuisnkin!
Toisaalta, huviksenihan niitä olen mittaillut, kun on ruvennut viluttamaan.
Jos tuosta jotain hyötyä haluaisi saada, oishan ne mittailut pitänyt aloittaa jo kierron alusta.
Tuskin nyt näin loppuvaiheessa mitään raskautta voi ennakoida enää lämpöjä mittailemalla vaan testillä sitten vaan, eikös?
 
Just :) Mulla oli tärppikierrossa oviksesta lähtien aamulämpö 36.5 - 37 astetta. Plussatestiin asti niitä muistaakseni mittailin. Normisti on 35,9.

Näissä ei-tärpeissä sitten alkuun lämmöt ollu 35,9, sitten nousseet oviksen jälkeen n. 36,5 ja laskeneet sitten taas kuin lehmän häntä kun tärppi ei oo käyny. Niin myös viime kierrossa :(
 
Oho, ollaanpas me pudottu.

Huhuu, piinailijat! Mitäs MG:lle kuuluu? Entäs Ellamaelle ja Krumeluulle?
Entäs muille? Tulkeehan kertomaan meiningeistä.

Mulla loppui kamerasta akku parahultaisesti juuri, kun yritin kuvata tätä liian aikaisen testailuni tuotosta. Predictorin 12,5mIU/ml -herkkyyksisellä testasin tuollaisen haamunkaisen. Mulla on aikaisemmin ollut Predictorista tosi huonoja kokemuksia, mutta nyt taas sorruin kun paikallisessa apteekissa on niin huono valikoima... Toisaalta olen sitten luottanut Apteekin Omaan ja sain sillä sen hämyviivan edellisessä(?) kierrossa, joten kai se on ihan sama millä sitä testaa. =) Kuvia saatte illalla jahka akut ovat latautuneet.
 

Yhteistyössä