Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Apua, olipa ihana tuo uusi lukio-AU ficci! 😍 Toivottavasti saa pian jatkoa. Ja nyt on kello jo aivan liikaa, pakko pistää unten maille.

Huomenna (tänään) second semi final (SSF? 🤭) ja Kärtsä näyttää jälleen koko Euroopalle että kuka se People's champion onkaan 🥰💚

vierailija
Oon itse kirjottanut muutaman lyhyen ficcin suomeksi ja mukavaa, että on tullut koko ajan lisää! En taivu englantiin yhtään joten siksi näin. En kylläkään ole suomeksikaan mikään hyvä, mutta harjoitus tekee toivottavasti ihmeitä. Ps. kiva että tulee myös AU tai muuhun kuin viisuihin sijoittuvaa. Musta se on loppuunkaluttu aihe tai ainakin toistaa itseään kun alussa samat lätinät. Sellainen AU ficci ois kiinnostava jossa Joksut ois ollut sen vuoden suosituin ja Käärijä häntäpäässä. Toki tämmöinen voi löytyä mutta oisko asetelmat olleet erilaiset jos suosion suuntaa olisi ollut erilainen?

vierailija
J: Bojan, you have called many times. Is everything ok?

B: Noup. I have to know, what is this thing with Joost? I have seen pictures and videos.

J: Nothing special. We are friends, brothers. Why do you ask?

B: I thought, I amyou brother. Nobody else.

J: Bojan, you are not my brother. You are something more, remember that. Joost is not.

B: Jere. I am coming. I need to remember better what it means. Will you show me?

J: Oh Bojan, you can be sure of that.

vierailija

B: Noup. I have to know, what is this thing with Joost? I have seen pictures and videos.

B: I thought, I am your brother. Nobody else.

J: Bojan, you are not my brother. You are something more, remember that. Joost is not.

B: Jere. I am coming. I need to remember better what it means. Will you show me?

Sori - kirjoitusvirhe - I am your brother :)

vierailija

B: I thought, I amyou brother. Nobody else.

🥰

vierailija
Not sure, someone on twitter said 2022 which coukd be right. There was picture from this too where they are standing in the water in a circle, sort of hugging each other. That river is super cold btw
Luin jostain, en muista mistä, että he olivat tuossa kylmässä joessa juuri sillä hetkellä kun Demoni-albumi julkistettiin. Olikohan se tapa päästä irti siihen liittyvästä hypestä? Vai liittyikö se siihen että Martin oli lähdössä pois?🧐

I read somewhere, I don't remember where, that they were in that cold river at the very moment when the Demoni album was announced. Was it a way to get away from the hype surrounding it? Or was it related to the fact that Martin was leaving?🧐
Could be about Martin leaving maybe. I just remember reading that it was Niko's idea as a sort of team building exercise. :)

Yhteistyössä