Congrats!I won the sausage tickets!!!!
Bought it and gave it to a friend!Congratulations!
So, did you buy some sausage or film yourself singing?
Congratulations! Enjoy the concert, and glad that we have an agent even in a random sausage festival.I won the sausage tickets!!!!
Yay, congrats!I won the sausage tickets!!!!
Kiitos! Luen tämän iltasaduksiTällänen tuli vataan tänään! Tykkään näiden molempien kirjottajien fikeistä, ja tää on suomeksi!
Bojan ja ärsyttävä, raivostuttava, hyvältä tuoksuva Jere - Chapter 1 - punanenmarli, tilhi - Joker Out (Band) [Archive of Our Own]
An Archive of Our Own, a project of the Organization for Transformative Worksarchiveofourown.org
Wow, great news, congrats!I won the sausage tickets!!!!
Wow congratulations!!!I won the sausage tickets!!!!
Wau, congrats!I won the sausage tickets!!!!
B on sinkku, tajua se jo.Juurikin näin. Ei hän voinut mitenkään tietää. B olisi voinut vaikka käyttää ilmausta ystävä eikä tyttöystävä, mutta ei varmaan ole ehtinyt ajatella sen enempää. Olisiko B kovastikin täpinöissään tilanteesta, ihan seurustelusta sinänsä ja lisäksi siitä kuka seurustelukumppani on.
Olisiko toinen korvareikä ehkä tulehtunut ja/tai mennyt umpeen.Kun täällä (tai pikemminkin emoaluksella) on spekuloitu kaikista koruista ym, niin totean, että K:lla näyttäisi edelleen olevan vain toinen korvis. Plus jossain Bölen tienoilla toinen kaulakoru jäi pois kaulasta. Nämä voivat liittyä johonkin tai olla liittymättä.
Hyvää yötä mulle!Nsfw-fanitaidetta, jossa K ja B:n kädet, älä katso jos tiedät ettet tykkää.
Tumblr
Tumblr. Pure effervescent enrichment. Old internet energy. Home of the Reblogs. All the art you never knew you needed. All the fandoms you could wish for. Enough memes to knock out a moderately-sized mammal. Add to it or simply scroll through and soak it up.www.tumblr.com
Tuskin mennyt umpeen, kun siinä (lähes) koko ajan ollut korvis. Tulehtua toki on voinut.Olisiko toinen korvareikä ehkä tulehtunut ja/tai mennyt umpeen.
Ja mulle Pistän makuupussini kylmiön lattialle. Toivotan makoisia unia itse kullekin!Hyvää yötä mulle!
Ohis, mulle kävi niin että korvisreikä näytti tulehtumisen merkkejä, jolloin pidin viikon verran taukoa korviksista, ja se yksi mokoma, iänkaikkisen vanha vielä, umpeutui siinä ajassa. Piti käydä lävistäjällä avaamassa uudelleen. Ilman tulehdusta niin ei varmaan kyllä olisi käynyt.Tuskin mennyt umpeen, kun siinä (lähes) koko ajan ollut korvis. Tulehtua toki on voinut.
Sopiikos sinne vielä yksi?Ja mulle Pistän makuupussini kylmiön lattialle. Toivotan makoisia unia itse kullekin!
Sopiikos sinne vielä yksi?
Joo sitä korua ei saisi ikinä ottaa tulehtuneesta reiästä pois ellei halua sen umpeutuvan. Itse asiassa ei kannata edes silloin, koska tulehdus saattaa jäädä muhimaan sinne umpeutuneeseen reikään.Ohis, mulle kävi niin että korvisreikä näytti tulehtumisen merkkejä, jolloin pidin viikon verran taukoa korviksista, ja se yksi mokoma, iänkaikkisen vanha vielä, umpeutui siinä ajassa. Piti käydä lävistäjällä avaamassa uudelleen. Ilman tulehdusta niin ei varmaan kyllä olisi käynyt.
Voi meidän rakastaSiellä on illan harkoissa yleisö villiintynyt meidän people's championista .
Kärtsän omassa stoorissa pätkä.
Meinaa kyllä tosiaan tulla itku. Ihanaa tuo rakkauden määrä. Ei tuommoista ole toista eikä tule varmaan koskaan olemaankaan viisuympyröissä.Siellä on illan harkoissa yleisö villiintynyt meidän people's championista .
Kärtsän omassa stoorissa pätkä.