+++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++

Mollimelooni :hug: Mutta älä vielä heitä kirvestä kaivoon...

Ellamae mikäs siellä tilanne? Entäs ÄitiliiniX5:llä?

Laralle onnea ovisplussasta!

Mulla on jotenkin tyyni varmuus kaikkine oireineni siitä, että nyt plussataan. Hätähousuna olen tietenkin jo dippaillut kaappiin ihan vaan vahingossa päätyneitä David 10 -liuskoja, eilen selvää negaa, tänään joku miehenkin nähtävissä oleva viivanpaikka ilman punaväriä. Tuo nyt on vielä kaukana plussasta, mutta antaa ehkä lisää toivoa kuitenkin. :) Lyhyellä luteaalivaiheella kuukautisten pitäisi alkaa tänään tai huomenna. Ei auta kuin odottaa ja katsoa, mitä vastaan tulee.
 
Tää sai aattoaamuna hailua hailumman plussan apteekin omalla, eilen tein illalla rfsu:lla negan ja tänä aamuna rfsu:lla vielä hailumman plussan (tulkitsin negaks) (kuulin, että apteekin oma olis herkkyydeltä 25 ja rfsu olis 50, voiko olla? :O ) kuin apteekin omalla... Eli en ny si tiedä... Tarvis varmaan tehdä uus tolla apteekin omalla.. Nyt on kuitenki jo dpo13, et pitäis varmaan jo näkyä??? :/ Toivon oon jo menettäny, noi rfsu testit sai mut itkeen jo :'( Eiköhän ne kuukautiset kohta ala :( Lämmöt on koko ajan 36.8-37.4 välillä, muita oireita ei ole menkkojen puuttumisen lisäks...
 
Ellamae
Toissa pvä:nä testasin Prisman pun. liuskoilla:viivan paikka/haamu? Kaikissa kolmessa. Tänään Prisman sin. liuskoilla ei mitään! Nyt kp 28. Luotatteko te kuinka noihin netin ovislaskureihin?Mulla yksi ilmoitti hed. päiviksi 15.-20.12,toinen laskuri 18.-20.12.Että jos vasta viime vko:lla tärpännyt?Epäilen kyllä...Voisin laittaa pääni pantiksi,että aina puolessa välin kuukautta on limat olleet,AINA.Mutta voihan se kroppa muuttua,kun ikää tulee ;) Sähköt eilisillasta poikki,anoppilassa nyt saunassa ja vessareissulla,meillä kun ei ilman sähköä toimi kuin takka;D Vielä muutama tunti sähkökatkosta,niin saadaan 3 kk:n sähköt ilmaseksi! Onnea plussanneille!!
 
Joulu takana ja uutta vuotta kohden... Nyt on jännän paikat vissiinkin aika monella? Peukut on pystyssä ja onnea niille jotka plussan on saanu :)

Omaa napaa nyt sen verran että täällä on ruvettu tosissan hommiin,kierto puolissa välin joten jos vielä tämän viikon jaksais ja sitten rauhoittuis. Kivaa hommaahan tämä on,mutta kunnon päälle ottaa ;) kaikki peliin ja sitten kohta saa jännittää.
 
Ellamae: jos kierto on säännöllinen, niin silloinhan se on melko helppoa. Noin 14 vrk ennen menkkoja on ovis, muutaman päivän heittojakin on. Itsellä kaikki kierrot olleet nyt 30-35 päivää, ovikset kp 15, kp 20, kp 21 ja kp 15. TOSIN kukaan ei voi luvata, että olen ovuloinut, lämmöt eivät ole nousseet yhtä korkeiksi kuin tärppikierrossa (35,9 -> 36,7). Plussa ovistikussakaan kun ei vielä takaa mitään.

Nyt en ole tikutellut taas ovista. Ei vaan tunnu siltä, että jaksaisi sen shown taas.
 
Itsekin luovuin tikuttelusta tämän oviksen jälkeen. Huomaan että iskee hirveä stressi kun ei näytäkkään hymynaamaa, nyt mennään omilla tuntemuksilla ja ilman stressiä.. :)

Mulla sama kuin Whisky Peatilla et kierto 33-35 joten helppo tietää milloin suunnilleen tapahtuu :D
 
ÄitiliiniX5 oletko testannut uudestaan?

Minä olen ajatellut, etten koskaan laita tänne kuvia muiden tihrusteltavaksi, mutta tässä ollaan. Näettekö mitään?

Aijaa.com - 9253872.jpg

Nyt dpo 10 tai 11, ja testiajalla ilmestyi joku haamujen haamu, joka on mielestäni nähtävillä ilman tihrustamista... Ehkäpä siinä on tosiaan hiukkanen punaväriä? Uskallankohan vielä iloita?
 
Ellamae
Kp 29/33.
Klo 13.00 apteekin "erittäin herkällä kasettitestillä" 5 min. sisällä haamu...

4 tunnin pissaustauko ja apteekin omalla testipuikolla jo punertavampi haamu:heart:
Pakko oli isännälle töistä laittaa viesti.
On sitten tukena, jos matkalainen ei pysykään kyydissä: /

Oli kyllä oikeasti sellainen levollisuus, että nyt on tärpänny...
Kännykässä on niin järkky kamera, etten saa teille kuvaa.
Mutta jos huomenna tai ylihuomenna ois jo vahvempi viiva:D

Ennen en ole edes viivanpaikkoja saanut, että kyllä nämä on nyt "niitä"...kumpa pieni pysyisi syksyyn asti matkassa.
Olisi tämä niin ihanaa aloittaa uusi vuosi yhdessä....
 
Oi, onnea plussanneille!! :heart:

Molli Pieni viba tuolla miun kohdalla päivityksessä, eli kp on nyt 28.12.: 51/21-68 ! =) Hienosti viskoo nää kierrot, huoh.... :| Edellinen oli 21 pv ja nyt mennää jo taas yli 50! :stick: Rasitus!!! Noh...17. päivää innolla odotellessa! :D
 
Ellamae ja Metku joko saa onnitella? :flower:

ON: Täällä ei nyt olla yhtään sen viisaampia, mitä eilenkään. Vuoto loppui, (nyt se ällövaroitus!) sitä tuli eilen siis kirkkaan verisenä ja jotenkin limaan sekoittuneena, sitten rusehtavan oranssihtavana ja nyt ei ollenkaan. Siteeseen asti on tullut ehkä puolikas teelusikallinen jos sitäkään, muut pyyhkiessä. Menkkamaisia kipuja ei ole tullut, vaan ennemminkin sellaista pientä pistelyä alavatsalla. Aamullahan se piti testata, enkä osaa sanoa varmaksi, olisiko David vähän vahvistunut ja punertunut. Tuo Pregcheck-liuska nyt näyttää aika vahvaa viivaa, mutta sillä en ole tässä kierrossa aiemmin testannutkaan. Sori huono kuva... En nyt tiedä, mitä tässä pitäisi ajatella: ollako raskaana vai odotellako kuukautisia. Dpo 11-12. Mitäs sanotte? Pitäisikö soittaa neuvolaan ja pyytää pääsyä veritestiin? Tämä epätietoisuus on tosi kurjaa.

Aijaa.com - 9258057.jpg

Olen muuten tosi pettynyt noihin Davideihin joka tapauksessa, kun noiden pitäisi olla erittäin herkkiä (herkkyys 10) ja Pregcheckit taas herkkiä (herkkyys 25), niin ei tuo viivojen vahvuus nyt mene oikein loogisesti.
 
Sunflower11
Toi herkkä testi on semmonen et se ei näytä oikeen vahvaa viivaa ikinä ja on tarkotettukin et testataan joskus dpo 10 paikkeilla, tai aiemmin. Oon ymmärtänyt että sillä ei oikeastaan tee mitään enää myöhemmin eikä se viiva vahvistu jne.
Musta selvästi näyttää krumeluu, että raskanaa olet :)
Vuoto voi olla mitä vaan ja toivon että harmitonta. itse vuodin kakkosta odottaessa 3-4pvää ihan kunnolla..
 
Kiitos, sunflower! Tuntuu, että oireetkin ovat vähentyneet ainakin nännien arkuuden osalta. En uskalla vielä kyllä iloita, vaikka kovin toivon, että kaikki ok. Eilen tuli aika paljon itkeskeltyäkin kemiallista raskautta, kun ilo loppui niin lyhyeen. Pitäisiköhän Davidin viivojen vahvistumisen tai haalistumisen tsekkailu sitten unohtaa? Mä olen nyt jotenkin ihan pihalla...
 
Krumeluu varmasti sinussa ainakin raskaushormonia on kun nuin hyvä viiva piirtyi pregchekiin. Käy suosiolla hakemassa vielä apteekista joku kunnon testi ja testaile sillä. Jos olis menny näin alussa kesken ni hormonipitoisuus poistuu tosi nopsaan eli testit alkaa äkkiä haalenemaan. oikein paljon jarrusukkia matkaan! :heart:

Itsekin täällä olen tuskaillut noiden david testien haaleuden kanssa kunnes kävin sitten eilen hakemassa cb:n plussan ja heti piirtyi selkeä plussa :) Tässä pari kuvaa jotka siis otettu muutaman tunnin välillä:





Toivtaan että päästään yhdessä syysmasuihin :)

Onnea myös muille plussanneille ja plussapuhureita kaikille! :heart:
 
Sunflower11
Krumeluu: Suosittelen, testaile mieluummin apteekin omalla tai pregchekillä vaikka. Toivottavasti sulla tuo vuoto oli täysin vaaratonta ja raskaus jatkuisi normaalina!

Onnea ilon lapsi!
 
Onnea plussanneille :heart:

Täällä ei vieläkään selvää vastausta, tai siis selvää ja selvää, digi testillä tein tuloksen ei raskaana, mut sit aamupissasta taas tein apteekin oman ja siihen tuli jälleen haileeta haileempi viiva... Tiedä sitten.. Menkat ei vieläkään ole alkanu :/ Tarvii varmaan mennä kohta ottaan koe verikokeella :( Kuukautiskipua on ollu ny koko ajan (kohta viikon verran) ja oon moneen kertaan ollu ihan varma että nyt alko, sit ku meen vessaan tarkistaan, ni ei olekaan :( Tää odottaminen on raivostuttavaa!!!
 
ilon lapsi onnea!

ÄitiliiniX5 voi miten epäselvää... Jospa digi ei ole yhtä herkkä, eikä siksi tunnista vielä alkanutta raskautta? Toivottavasti tilanne selviää piakkoin, ja tietenkin sillä selvällä plussalla!

Täällä alkoi taas tulla vähän verta, ja alavatsalla jomottelee. Ja vuoto alkoi koiran kanssa lenkkeiltyä, niinkuin eilenkin. :( Neuvolaankin soitin, ohjeena vaan odottaa, ja sitten reagoida jos tulee kunnolla verta tai kipuja, ei nyt voi oikein muutakaan tehdä. Joko "menee kesken" (ei niin varmaan edes voi sanoa näin varhaisina päivinä) tai sitten on harmitonta alkuraskauden vuotoa.
 
Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





KUUMEILEVAT
Nimimerkki...............Kiertopv:t...........Ikä......Toive....Yritys
Ansku83..............kp51/21-68.......28v.....1.lapsi.....yk11
iltatähti-80............kp47/28............31v....4.lapsi.....yk12
MeaMinnis............kp47/27-32.......33v.....2.lapsi.....yk2
marica30..............kp40/20-33.......30v.....4,lapsi.....yk6
macy gray............kp36/30-34.......31v....2. lapsi......yk24
Krumeluu.............kp35/28-40.......26v.....2.lapsi.....yk8
ÄitiliiniX5..............kp33/28-30.......29v......6.lapsi.....yk1
Ellamae................kp30/33............33v.....6.lapsi.....yk3
Metku..................kp29/22-27..................3.lapsi.....yk9
Jensar..................kp20/28............32v.....2.lapsi......yv2
Micaela.................kp18/??............26v.....1.lapsi
Ranskis.................kp16/27-30...................2 lapsi.....yk 1
Lara_84.................kp16/26-28.........27v.....1.lapsi.....yk5
Anastacija.............kp5/26-29.......27v.....1.lapsi.....yv 1,5




TAUSTALLA
Green Lady & Viulu & myrskytuuli & Ngale & tattoomam & PieniTytönTylleröinen & AiraM & *Justiina* & Sinderella & nepari80 & öttiskä & pänä & Kauniina Päivänä Tuut & Paulette & Hope-72 & InkeriIisakki & *Fiona* & Maisa77 & Zanca & Seikkailija_Dora & mmmia & Jasuliini82 & PIKKUVIIKINKI & Pumpuli-81 & Tiuhti83 & Tuuska & pikkumy & Keltakukka & Astral & Sunflower11




PIINAILIJAT
macy gray..........dpo21-22
Krumeluu...........dpo11





HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu:
Maira 11.5., Lisey 16.5.

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:
Rhonda74 23.6., Emmuska10 25.6., Viola30 27.6., PIKKUVIIKINKI 29.6

PLUSSANNEET 2011 heinäkuu:
Minnarun 2.7., Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia

PLUSSANNEET 2011 elokuu:
Lintsa, vomppis, Hanspili

PLUSSANNEET 2011 syyskuu:
LepikonHeta 4.9., Tuulia81 8.9., kissendaal 10.9., DingeLiDong 21.9., pillipöllö 23.9., Sanmar82 27.9.

PLUSSANNEET 2011 lokakuu:
Tiituliini 10.10, Barbamama35 16.10, Laurelle

PLUSSANNEET 2011 marraskuu:
Kati82 12.11., mirkku76 27.11.

PLUSSANNEET 2011 JOULUKUU:
Rakkauspakkaus83..12.12....28v...2.lapsi.....yk3




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: ??

Listalla käytettävät lyhenteet yms pinon etusivulla.


Pontevia plussapuhureita!

 
Viimeksi muokattu:
Digissä tänään: Ei Raskaana. Meidän perhe jäi yksilapsiseksi.

Voin vielä vuoden vaihteeseen asti käydä päivitelemässä listaa. Hyviä jatkoja kaikille. Onnittelut plussaneille, tsemppiä yrittäjille ja parempaa ensi vuotta.
 
Onnea plussanneille!

MolliMelooni; Mulla on mennyt hieman ohi, mutta minkätakia nyt teidän perhe jäi yksilapsiseksi? Olette olleet hoidossa? Tulikos esikoinen luomuna? Onko mahdollista, että kakkonen joskus tulisikin luomuna?

Jos vielä jaksat, niin minulle voi päivittää KP 5

Mehän käytiin viime perjantaina siellä TK-lääkärillä. Verikokeissa pitäisi käydä kilppari- ja prolaktiiniarvot antamassa. Sen jälkeen tekee lähetteen polille.
 

Yhteistyössä