+++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat+++

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





KUUMEILEVAT
Nimimerkki........Kiertopv:t.............Ikä........Toive.......Yritys
iloksi..................kp139/?.............28v.....1.lapsi.....yv5+
Keltakukka.........kp39/14-49........28v.....1.lapsi.....yk2
Astral.................kp36/30-32........30v.....4.lapsi.....yk2
Kati82................kp31/28-37.........29v.....3.lapsi.....yk7
Jensar................kp28/35.............32v.....2.lapsi.....yk18/19ku1
iltatähti-80..........kp28/28.............31v.....4.lapsi.....yk11
mirkku76............kp24/ 34-49.................3.lapsi.....yk4
Sunflower11........kp23/24-35..................3.lapsi.....yk11
Lara_84...............kp22/26............27v......1.lapsi.....yk3
Tyllerömamma....kp20/28-40.........26v.....2.lapsi.....yk7
macy gray...........kp19/31-35........31v.....2.lapsi.....yk23
Ellamae...............kp14/34.............33v......6.lapsi.....yk2
marica30.............kp14/33.............30v......4,lapsi.....yk5
MolliMelooni........kp11/28-35........33v......2.lapsi.....hyk3(yv4,5)
Metku.................kp7/22-27.....................3.lapsi.....yk8
Ansku83.............kp3/21-68..........28v......1.lapsi.....yk11
MeaMinnis...........kp1/27-32.........33v......2.lapsi.....yk2




TAUSTALLA
Green Lady & Viulu & myrskytuuli & Ngale & tattoomam & PieniTytönTylleröinen & AiraM & *Justiina* & Sinderella & nepari80 & öttiskä & pänä & Kauniina Päivänä Tuut & Paulette & Hope-72 & InkeriIisakki & *Fiona* & Maisa77 & Zanca & Seikkailija_Dora & mmmia & Jasuliini82 & PIKKUVIIKINKI & Pumpuli-81 & Tiuhti83 & Tuuska & pikkumy




PIINAILIJAT
Sunflower11............dpo7





HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu:
Maira 11.5., Lisey 16.5.

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:
Rhonda74 23.6., Emmuska10 25.6., Viola30 27.6., PIKKUVIIKINKI 29.6

PLUSSANNEET 2011 heinäkuu:
Minnarun 2.7., Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia

PLUSSANNEET 2011 elokuu:
Lintsa, vomppis, Hanspili

PLUSSANNEET 2011 syyskuu:
LepikonHeta 4.9., Tuulia81 8.9., kissendaal 10.9., DingeLiDong 21.9., pillipöllö 23.9., Sanmar82 27.9.

PLUSSANNEET 2011 lokakuu:
Tiituliini 10.10, Barbamama35 16.10, Laurelle

PLUSSANNEET 2011 MARRASKUU:
rontti1....3.11....kp37/30-31.......28v.....2.lapsi.....yk5




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.


Pontevia plussapuhureita!

 
Viimeksi muokattu:
KIITOS uudesta pinosta=)

jaahas.. tänään kp.33/30-31 menkka kipuja löytyy ( onhan niitä jo viikko ollukki) mutta ei menkkoja,,, odotellaan odotellaan... myös sterssaa koulu.. hentsun tekemistä ja muuta kouluhommaa ja tuleva näyttö.... aika jännää miulle :ashamed:
 
Heippa kaikille!!
Kävin kurkistelemassa kuulumisia!! Meillä edelleen on välimatkaa niin paljon nyt, että vauva haaveet on lähes mahdottomia, kun nähdään niin harvoin ja tietenkin aina "väärään" aikaan vauva haaveen kannalta! Alku pettymyksestä selvittyäni olen nyt, vaan iloinen jokaisesta yhteisestä hetkestä on se tärppi päivinä tai ei!!

Oikein paljon plussa tuulia kaikille!!
 
rontti1 Tee testi ja tule kertomaan miten kävi, jooko? :popcorn:

).( Kävin eilen verikokeissa, tarkoitus siis todeta, että olenko ovuloinut tässä kierrossa vai en.
8.11. on lääkärin soittoaika, siihen asti pitää nyt vaan odotella tietoa, ja odottavan aikahan tuntuu taas olevan pitkä.. ;) Jos en ovuloinut, ens kierrossa alkaa clomit. Ja jos ovuloin, niin jatketaan näin. 29.10. sain mielestäni kyllä tikutettua ovisplussan, eli nyt olisi kai sitten dop 4 (kp24/28-37). Siis jos oikein lasken ;)
Nyt on parina päivänä taas ollut aikamoista menoa. Kaverin lapsi on ollut meillä hoidossa, eli kolme noin 1,5 vuotiasta pyörinyt talossa. Onneksi tänään vain omat lapset No ei, ihan mukavaa näin ollut :)
 
Viimeksi muokattu:
No ehän mie malttanu huomiseen..äskeinen apteekin testi näytti niin positiivista ku voi vaan olla :D nyt jännittää ja pelottaa ja ja ja huh huh :D teen kyll aamulla tuon viimesen testin mutta tuskin se yön aikaan muuttuu jos näin illallakin plussaa näyttää ja vielä selvää.. tuli melkein heti molemmat viivat :heart:
 
No ehän mie malttanu huomiseen..äskeinen apteekin testi näytti niin positiivista ku voi vaan olla :D nyt jännittää ja pelottaa ja ja ja huh huh :D teen kyll aamulla tuon viimesen testin mutta tuskin se yön aikaan muuttuu jos näin illallakin plussaa näyttää ja vielä selvää.. tuli melkein heti molemmat viivat :heart:
LOISTAVAA! :flower: Mahtava juttu. =)=) Onnea!
 
Huomenta. teina aamulla taas apteekin oman ja kyll sekin plussaa näyttää :) olin kyll ajatellu että tän aamuinen olisi ollut "kirkuvan" punainen ku eilen iltanen oli sellanen selkeä punainen viiva, mut niin oli tämä aamuinenkin, mutta kai se on uskottava että se on plussa. kuvaa en osaa omasta liittää mutta tässä on vastaavat kuvat muitten testeistä
Aijaa.com - 7016121.jpg
tuo olis eilen iltainen ja seuraava olis tän aamuinen
Aijaa.com - 7055729.jpg
 
Moikka taas piiiiitkästä aikaa! =) Ja iha ekaks ettei unohdu: IIISOT ONNITTEUT PLUSSANNEILLE!!!!!! :heart: Ja iiiisot pahoittelut myös kerta toisensa jälkeen tädin hyökkäyksen kohteeksi joutuneille!! :hug:

Nyt vihdoin se eka lääkäri käynti sitten oli, vuosi yritystä kierähtää plakkariin ihan näinä päivinä. Alotetaan nyt kuulema verikokeilla, ootellaan tulokset ja lääkäri laittaa lähetteen gynelle. Sitä odotellessa! Tässä nyt kahdet viimeiset mensut on olleet niin naurettavan mitättömät että oikein ihmetyttää! :|
 
Onnea rontti! Muille tsempitykset ja pitkää pinnaa. Anskulle onnea tutkimuksiin, toivotaan hyviä tuloksia piakkoin!

Minä kävin tänään terveyskeskuslääkärillä pitkien ja epäsäännöllisten kiertojen, myöhäisen ovulaation ja lyhyen luteaalivaiheen vuoksi. Lääkäri oli sitä mieltä, että eihän tässä ole mitään kiirettä, ja kun olen niin nuori, niin aikaa on. Otetaan vaan ihan rauhassa! Imetyksen lopettamisestakin kun on vaan se puoli vuotta, niin hyvinkin voi mennä vuosikin, ennen kuin hormonitoiminta palautuu ennalleen.

"Mutta onhan olemassa keltarauhashormonivalmisteita, joita voi halutessaan kokeilla", sanoi lääkäri.
Minä heti: "No haluaisin kyllä kokeilla!"
"No en minä nyt niitä sinulle määrää", toteaa lekuri.

Hitto. Painonpudotus olisi tärkeää (tiedän, ja sitä tässä olen viime aikoina tehnytkin) ja varaan ajan gynelle ultraan. Että näillä mennään eteenpäin. :|

Anteeksi omanapaisuus. Piti päästä purkamaan.
 
Onnea kovasti Rontille ! On tää niin hassua kun sitä jännittää ihan tuntemattomien puolesta tuleeko tikkuun kaksi viivaa vai ei :) Ihan päivittäin olen täällä taas käynyt lueskelemassa, vaan olen kovin laiska kommentoimaan. Hengessä olen kyllä mukana.

ON: mulle saa päivittää kp5/22-27 yk8 , tympeää... Melkein taas jo kuvittelin oireita ja kun kierto näyttää nyt olevan tuon 26-27 päivää niin sitä ajattelee vaikka mitä... Tosin selkäsärky on mulla aika selvä merkki siitä että täti on tulossa, mut silti sitä niiiiiin toivoo... Joo aika alakuloinen fiilis tuli tän kierron päätteeksi, kovasti tsemppejä lähetän varsinkin teille pidempään odottaneille, mä varmaan itsekin notkun tääl vielä vuoden päästä.

Viikonloppu meni yhdessä hujauksessa, esikon synttäreitä vietettiin sunnuntaina. Mun pikkuinen täytti jo 8 vuotta, niin se aika vaan lentää. Liekö siinä sitten osasyytä alakuloon, ihan liian äkkiä menee vuosi toisensa jälkeen. Mut kyllä täältä taas noustaan, kohtahan sitä voi taas alkaa puuhailemaan ja sitten odottamaan ja sitten toivottavasti plussaamaan, sitä totisesti toivon kaikille teille jotka täällä pyöritte :heart:
 

Yhteistyössä