+++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++

Anastacija: Olimme koko syksyn hoidoissa ja päätimme lopettaa niissä käymisen vuodenvaihteeseen. Ei tullut esikoinen luomuna. Kaikkihan on mahdollista, kun asiaankuuluvat elimet ovat kuitenkin paikoillaan, mutta erittäin epätodennäköistä avustamaton raskautuminen on, enkä sitä aio toivoa tai ajatella.
 
Digi ilmoitti Raskaana 1-2, eli eiköhän sitä ole uskottava. Mut voi siirtää plussanneisiin ja jatkan taivaltani odottajien puolella. Toivottavasti saan teistä seuraa sinnekin mahdollisimman pian :)

Plussapuhureita kaikille ja hyvää uutta vuotta!
 
Ellamae kävinkin vakoilemassa tuolla toisessa pinossa, kun huomasin, että olit kirjoittanut sinne, ja bongasin tämän plussasi :D En kuitenkaan tunkeutunut ryhmään sen enempää, vaan ajattelin säästää onnittelut tänne. Siis onnea hirmuisesti! :flower: Sun juttujas on ollut kyllä hauska lukea.

Metku tervemenoa odottajien puolelle, toivottavasti päästään perässä! Rutkasti onnea teillekin! :heart:
 
rontti: minä olen täällä aika saletisti vielä piiiitkäään. Ensin ei vaan tärppi käy vaikka kuinka jörnis, ja sitten ei enää nappaa jörniminenkään. Menossa taas itsensä kuosittamis -kampanja, eli kampaajaa, kosmetologikäyntiä, ruokavaliorustausta jne. Mieheltä en enää vonkaa ja vinkkaa, minä kun en mikään matelija ole muutenkaan. Oon nyt 36v, 40v asti ollaan ilman ehkäisyä, jos ei vauvaa tule niin olkoon tulematta. Minä tämmöstä kyttäämistä jaksa.

UGH. WP on puhunut :LOL:
 
Onnea plussanneille ja halaukset tädin kohdanneille!

Täällä on ahkeraan tehty pikku kakkosen eteen töitä. Eilen oli järkky vilu ja pääkipu ja tänään sitten ihan totaalisen huono olo....Eihän nämä nyt mitään "oireita" voi olla saati vielä kertoa mahdollisesta raskaudesta eihän!!??!! Taidan vain kuvitella itselleni huonon olon. Oviksen olin bongaavinani kp 13. Voi jukra tätä miettimistä,parempi ollsi vain olla miettimättä,mutta kuinka se nyt on mahdollista :)

Puuh puuh,kait se on mentävä maate...
 
nyt olis kp 4. vuotoa vielä hieman. eka yk lähteny käyntiin eli tammikuun loppupuolella olis varmaankin testin paikka jos ei menkkoja kuulu. viime kierrossa ei edes vielä yritetty ja ovulaation miielestäni kuitenkin bongasin. se oli joulukuun 8. päivän tienoilla ja 26. joulukuuta alko menkat eli laskujeni mukaan se olisi ollut ovis sekä tuntemusten mukaan. jänskättää mutta ollaan miehen kanssa päätetty että jos pikkukakkonen ei luomuna ole tullakseen niin emme lähde hoitoihin. jos puolessa vuodessa ei tapahdu niin voin gynellä käydä näyttäytymässä, mutta en ota paineita. jouduin jättämään tärkeitä lääkkeitä pois mahdollisen raskauden vuoksi joten oliisi hyvä jos hedelmöityis nopeesti niin ei tarvis ikuisesti olla ilman lääkitystä. 9kk odotusta + yritysaika on selvittävä ilman. kaappiin on rtestivarasto kerätty valmiiksi. esikko sai alkunsa ensi yrittämällä kun olin 19vee, nyt olen 28 joten saas nähdä kuin käy! toivon hyviä plussatuulia kaikille kuumeileville:)
 
Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





KUUMEILEVAT
Nimimerkki...............Kiertopv:t...........Ikä......Toive....Yritys
Ansku83..............kp54/21-68.......28v.....1.lapsi.....yk11
iltatähti-80............kp50/28...........31v.....4.lapsi.....yk12
MeaMinnis............kp50/27-32.......33v.....2.lapsi.....yk2
marica30..............kp43/20-33.......30v.....4,lapsi.....yk6
macy gray............kp39/30-34.......31v.....2.lapsi......yk24
ÄitiliiniX5..............kp36/28-30.......29v......6.lapsi.....yk1
Jensar..................kp23/28............32v.....2.lapsi......yv2
Micaela.................kp21/??............26v.....1.lapsi
Ranskis.................kp19/27-30................2 lapsi.....yk 1
Lara_84.................kp19/26-28......27v.....1.lapsi.....yk5
Anastacija.............kp8/26-29.........27v.....1.lapsi.....yv1,5
MolliMelooni...........kp2/28-30.........33v....2.lapsi......yv4,5




TAUSTALLA
Green Lady & Viulu & myrskytuuli & Ngale & tattoomam & PieniTytönTylleröinen & AiraM & *Justiina* & Sinderella & nepari80 & öttiskä & pänä & Kauniina Päivänä Tuut & Paulette & Hope-72 & InkeriIisakki & *Fiona* & Maisa77 & Zanca & Seikkailija_Dora & mmmia & Jasuliini82 & PIKKUVIIKINKI & Pumpuli-81 & Tiuhti83 & Tuuska & pikkumy & Keltakukka & Astral & Sunflower11





PIINAILIJAT
macy gray..........dpo24-25
Krumeluu...........dpo14





HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu:
Maira 11.5., Lisey 16.5.

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:
Rhonda74 23.6., Emmuska10 25.6., Viola30 27.6., PIKKUVIIKINKI 29.6

PLUSSANNEET 2011 heinäkuu:
Minnarun 2.7., Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia

PLUSSANNEET 2011 elokuu:
Lintsa, vomppis, Hanspili

PLUSSANNEET 2011 syyskuu:
LepikonHeta 4.9., Tuulia81 8.9., kissendaal 10.9., DingeLiDong 21.9., pillipöllö 23.9., Sanmar82 27.9.

PLUSSANNEET 2011 lokakuu:
Tiituliini 10.10, Barbamama35 16.10, Laurelle

PLUSSANNEET 2011 marraskuu:
Kati82 12.11., mirkku76 27.11.

PLUSSANNEET 2011 JOULUKUU:
Rakkauspakkaus83..12.12....28v...2.lapsi.....yk3
Ellamae...................28.12.....33v...6.lapsi.....yk3
Metku.....................28.12.............3.lapsi.....yk9
Krumeluu................31.12....26v....2.lapsi.....yk8




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Listalla käytettävät lyhenteet yms pinon etusivulla.


Pontevia plussapuhureita!

 
Viimeksi muokattu:
Jaajaa. Taidan sitten vielä yhdeksi kierroksi palata listalle, ja hyvästä syystä. :D Huomasin, että mulla on vielä yhdet hormonisatsit jemmassa, enkä halua pistää kalliita aineita haaskuun. Joten kerta kiellon päälle, jahka vuoto alkaa.

Voin siis vielä tammikuun listan pyörittää, jos ei muita innokkaita ilmoittaudu.
 
  • Tykkää
Reactions: Anastacija
Nasutin83 tervetuloa!

Micaela täällä sama,nyt vain odotellaan :) toivottavasti ei pahemmaksi olo mene.( psssst.mulla oli pientä flunssaa ilman kuumetta ensimmäiset 3kk kun esikoista odotin, nyt en muista missä vaiheessa räkätauti ois alkanu ;) )

Mollimelooni nyt on kaikki mahdollinen sinulle pystyssä,että saisit plussan! Kiitos jos viitsit tammikuun pyörittää :)

ON: täällä on edelleen huonoo oloo,nyt heti aamusta. Ruoka meinas tehdä kepposet,mutta sain syötyä. Voi voi mikäköhän pöpö mussa nyt sit on?!? Kuinka mä jaksan reilun viikon vielä odottaa että vois ajatella mahdollista testausta :) viikonloppuja!
 
Hienoa, että Mollimelooni jatkaa meidän kanssa vielä ensi kuun.

Meinasin olla niin hullu, että testaan jo huomenna aamulla mukamas erittäin herkallä First Signalilla. Tuskin siihe vielä mitään tulee, mut jos tuleeki niin tiedän pitää vesilinjan vuoden vaihtuessa. Onko muilla kokemuksia kyseisestä testistä? Millä Dpo:illa voi ylipäätään aikaisintaan saada plussan? Mulla ois huomenna dpo 7. Huono olo on vaivannut jo 3 päivää varsinkin nälkäisenä, mutta se tuskin merkkaa mitään.

Hirmusesti onnea kaikille plussanneille :flower:
 
Ehkäpä minutkin voisi siirtää varovasti plussanneisiin... Tänne ei mitään uutta siis sen suhteen, ei raskauttavia todisteita suuntaan eikä toiseen. :D Huomenna voisin laittaa teille vielä kuvan kasvavasta testipinkasta. Olen jo hiljaksiin siirtynyt syyskuisiin, mutta teitä en ole jättämässä vielä lähiaikoihin.

Mollimelooni kiva, kun jatkat vielä meidän kanssa!

Ranskis pitkää pinnaa toivottelen! Hyvältä kuulostaa.

Lara_84 tulehan sitten kertomaan, vaikka eihän se noin ajoissa luultavasti vielä yhtään mitään näytä :/ Pari päivää jos vielä malttaisit, niin jospa sitten? nimim.dpo 7 testaamisen aloittanut :LOL:

ÄitliiniX5 :hug:

Whisky Peat uusi vuosi, uudet kuviot - ihanalta kuulostaa tuo sinun itsensä ehostamissuunnitelma :)

Metku onnea!

KAIKILLE IHANILLE NAISILLE VIELÄ OIKEIN HYVÄONNISTA UUTTA VUOTTA!

Toivottaa Krumeluu, dpo 14-15 tai rv 4 + 0-1 (oviksesta) tai rv 5+2 (neuvolan mukaan kuukautisista laskettuna, siis niiiin pielessä!) tai kp 5... ota tästä nyt selvää, huh huh! :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni
ON: KP 1 käynnistyi tänään ja samalla 2.IVF. Huomenna alkaa piikit ja toivottavasti n.kahen viikon päästä päästään punktioon. Jännittää ja hermostuttaa.

ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE JA TSEMPPIMIELTÄ MUILLE UUSIIN KOITOKSIIN VUONNA 2012 !!:)
 
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni

Yhteistyössä