syyskuisia 2012?

Aloin vain varovaisesti huhuilemaan josko löytyisi muita vastikään plussanneita tulevia syysmassulaisia mikäli vain kaikki menee hyvin :heart:

Plussasin eilen, kierto vielä ihan sekasin imetyksen vuoksi mutta edelliset menkat 29.11 joiden mukaan laskettu aika ois 4.9 tosin mielestäni ovis oli myöhemmin. Saas nähdä miten käy :heart:
 
Heips,

Täällä ilmoittautuu vasta pari päivää sitten plussannut. Tapaninpäivän yllätys tuli, esikoinen meillä olisi siis kyseessä ja varsin toivottu sellainen <3 ihmettelyä täällä vaan kovasti, kun tapanina tuli jo niin vahva plussa parillakin eri testillä, vaikka muka pitäisi olla menossa joku ehkä 3+4. Olin varautunut tihrustelemaan haamuja. Noh, ostinpa sen clearbluen digitaalinäyttöisen testin, mikä antaa suuntaa siitä miten pitkällä olen, että jospa ovis onkin ollut aiemmin, sen ajattelin tässä lähipäivinä tehdä vielä..

Vaikka ei tätä meinaa todeksi uskoa ja pelko on kokoajan olemassa, kunhan pian pääsisi sinne vähän varmemmille vesille, eli kaksi kuukautta saisi vierähtää nopeasti!

Onnea kaikille uusille plussaaville!
 
8.9 olis nettilaskureiden mukaan... :heart: tuntuu kyllä hiiiiirmu pitkältä odotukselta sinne asti! Jännää, mutta ihanaa! Onnea sullekin ilon lapsi! Onko sulla ollut jo oireita?

Ärsyttää vaan ku ois muutto tiedossa parin päivän päästä, että en taida olla heti raskaimpia nostelemassa ja itseäni hirveesti rasittamassa. Vanhemmat on tulossa auttamaan ni mietin tekosyytä millä "lusmuta" kantohommista ilman, että tarviis raskaudesta vielä kertoa..
 
Ellamae
Täältä myös yksi huhuilee.
Vaikka ajattelin vahvasti, että ei vielä....eilen vasta aikaiset plussat saatu mutta tuttu varmuus on, että tämä raskaus jatkuu:heart:
Toivotaan niin...

Lohjalla asutaan, 6. lapsi olisi ja isäntä haluaisi tällä kertaa minun synnyttävänkin Lohjalla...itseä ei vain kovin vakuuta tuo meidän sairaalan ulkonäkö, Jorviin menisin mieluummin.
Mutta,eipä nyt mennä asioiden edelle:headwall:

Laskettu aika menkoista laskien 8.9.-12

Ikää 33, ensi kuussa 34, lähihoitajaksi valmistun keväällä 2012, oppisopimuksella ja just laskin, että huono olo pahimmillaan, kun osaamisalan näyttöviikko alla:x

Isommat lapset syntyneet -97, -99, -03, -09 ja -10.
Toivotaan, että kaikki sujuu kuten pitää.
Myös teillä muilla:heart:
 
Jee, syyskuiset on täällä. :flower:

Itse kirjoittelin 2010 syyskuisissa ja nyt kainalossa tuhisee 6 pvä vanha poitsu. Olin laskeskellut että kun syyskuisia alkaa ilmaantumaan niin oman nyytin syliin saaminen on lähellä. :)

Paljon tarrasukkia pikkuisille. :heart:

MLM tammikuisista
 
Täällä myös yksi pari päivää sitten plussannut :) Tapaninpäivänä sain haalean haamun testiin, joka oli tänään hienosti vahvistunut. Huomenna teen kyllä vielä aamusta clearbluen viikkonäytöllisen testin, jos sitä sitten alkaisi pikkuhiljaa uskomaan. :)

Toinen lapsi meille tulossa, ennestään löytyy 11 kk vanha poika :)

Laskettu aika mahdollisesti 7.9.
 
Onnea plussista SoulSyndicate, äippä_88 ja Ellamae!:heart:

Olisko joku innokas alkaan päivitteleen vielä listaa vai annetaanko ajan kulua vähän aikaa? ois vaan niin kiva höpistä muiden samassa jamassa olevien kanssa :)

Meille tämä ois kolmas tulokas ja nuorimempi on vasta 7kk joten vähän jännittää minkälaista elämä tulee olemaan kun ikäeroa tulisi vain 1v4kk :D Onko teillä kokemuksia pienestä ikäerosta? Mä täällä myöskin vähän jänskään lähipiirin reaktioita kun näin pian uutta putkeen, mutta toisaalta mitäpä väliä sillä on kun meille tämä on ilouutinen :heart:

Äippä_88 Minäkin ajattelin testailla huomisaamuna viikkonäytöllisellä testillä, jos vain ennättää tulla postissa tänään :)

Wasabi oireina ainoastaan ruokahaluttomuus,semmonen pikkuäklö kokoajan. Entäs muilla, onko oireita? Välillä kyllä mahaa jomottelee ja valkkaria lotisee ja pelkäänkin että menkat alkaa :( Mutta peukut on kyllä pystyssä että kaikki menis hyvin=)
 
Täällä kans yksi varovaisesti kurkkii.. Eka pas ja viime plussasta 2 vuotta aikaa. takana 3km, joten hyvin hissukseen tässä ollaan. Viikkoja kasassa nyt 3+4 ja mahdollinen la olisi 8.9 varhaisultraa tässä odotellaan.
 
Tänään digillä raskaana 1-2, laskettu aika laskureiden mukaan 4.9. eli syyskuisia ollaan. Onnea kaikille plussanneille tasapuolisesti!

Meille tämä on kolmas lapsi ja todennäköisesti se viimeinen. Aikaisemmat syntyneet 2003 ja 2005. Ikäeroa tulee ihan reilusti näiden välille, mikä sinänsä on ihan kiva. Toki nyt pääsee näiden lasten kanssa ihanan helpolla, omatoimisia kun ovat, taas alkaa se hoivaaminen alusta. Mutta toivottu ja rakas tulee tämä uusin olemaan joten eiköhän se siitä sitten lähde rullaamaan.
 
Ellamae
ilon lapsi mulla on kahden vanhemman lapsen ikäero 1 v ja 1 kk.Kahden nuoremman ikäero 1v ja 2 vko:a.Minä olen kovasti tykännyt,menevät samaan huutoon;) Sitten on vaippa ja tuttirallit yhtä aikaa pois kuvioista.Tein äsken vielä iltapissasta testin,minuutin sisällä tuli jo vahvempi viiva, kp 30/33<3 Kiva olisi,jos joku jaksaisi listaa päivitellä,itsellä ei aika valitettavasti riitä:(Aijaa.com - 9260577.jpg
 
Hei kaikki! :wave:

Täällä yksi joka ilmoittautuu mukaan hyvin varovaisesti. Esikoinen 1v4kk. Ja tänä syksynä koettu keskeytynyt keskenmeno, joka jätti jälkensä...Eli kovin olen vielä pelokas siitä, että miten tämä raskaus jatkuu.

Plussa saatu testiin tapaninpäivänä. Tänä aamuna viiva oli jo hienosti vahvistunut, kun uuden testin tein...:heart: Laskettu aika on 7.9 (tai 8.9). Mikäli pääsen tällä kertaa ensin lähelle rv 7, niin varailen sitten viikolle 7+ varhaisultran...:)

Vaikka raskaus on näin hurjan alussa on palelua, ällötysoloa ja tutut juilinnat alavatsalla. Pahoinvointi oli esikoisen raskaudessa jo heti alusta asti ja nytkin vaikuttaisi olevan tulossa...Mutta silti koen sen "positiivisena" oireena.

Kaikille meille tarrasukkia matkaan! :) Jospa saisin tässä pinossa pysyä loppuun asti ja kaikki menisi hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
En sitten malttanut olla tekemättä tota clearbluen digitaalista testiä (oon vieläkin niin epäuskoinen :saint:) ja yllätyksekseni (ja vähän niinkuin aiemmin tänään jo oletinkin) niin sen mukaan hedelmöityksestä jo siis 2-3 viikkoa eli lääkärin laskukaavalla täällä oltaisiinkin siis jo 4-5 viikkoa takana jo, eikä n. 3+jtn mitä itse luulin. Ovis siis ollut ilmeisesti aiemmin tms. ? :) Mutta kaikenkaikkiaan hyvä uutinen siis :heart:

Reilun kolmen viikon päähän varasin yksityiseltä sen varhaisultrankin jo, kun olen hätähousu, ja onneksi varasin, koska jo nyt oli joustettava siinä, kenen lääkärin sain tai aika olis mennyt tosi pitkälle.

Mukavaa, että tänne on näinkin lyhyessä ajassa ehtinyt tulla näin paljon plussanneita!
 
Wasabi aika hassua että olet laitellut samaista viestiä mitä itsekin tulin kirjoittamaan, minäkin nimittäin äskön testasin digillä ja sain tuloksen raskaana 2-3viikkoa :whistle: Ihmetys on kyllä omalla kohdallani suuri koska sain ovisplussan 17.12 ja ainoastaan silloin se hyödynnettiin..
 
Hei, taustalta varovasti huutelen! Ajattelin nyt seurailla teidän juttuja, ja tulla paremmin mukaan sitten, jos itse on vähän "varmemmilla vesillä".

Täälläkin plussattu tapaninpäivänä, nyt olisi menossa rv 3+6, mutta aika epävarmalta jatko näyttää. Melkein heti plussauksen jälkeen alkoi punertava ja rusehtavaksi muuttunut kivuton ja niukka vuoto, joka loppui lepäillessä, vuoteli taas seuraavana päivänä eli eilen kirkasta menkkamaista, joskin hieman niukempaa vuotoa koiran lenkityksen jälkeen ja loppui taas... Nyt ei vuotele, mutta katsellaan. Raskaustestit näyttävät (jopa vähän vahvistuvaa) plussaa, digillä tänä aamuna tulos "raskaana 1-2 viikkoa". Jos kaikki menee hyvin, niin laskettu aika olisi 7.9.

Epätietoisuudessa nyt elellään, usko ei ole kovin korkealla, mutta toivoahan aina saa ;) Toivottavasti pääsen liittymään mukaanne oikein kunnolla! :D

Onnea kaikille plussanneille! Syyskuu onkin loistava synttärikuukausi, nimim. syyskuun alussa itse syntynyt ;)
 
heippa! Täälä 20.1.2012 raskaustesti näytti positiivisen tuloksen! Yllätys tämä oli mutta hyvä sellainen kun viime vuonna minulle kerrottiin että lapsen saanti voi olla hankalaa. Nyt ajatukset ovat ihan sekaisin ja ei tätä meinaa vielä todeksi tajuta!!
Perjantaina olisi ensimmäinen neuvola jota odotan innolla!! oli niin täyttä etten päässyt ennemmin, nyt omien laskujen mukaan olen viikolla 10 :)
pahoinvointi lakkasi reilut viikko sitte, nyt on ollut selkä tosi lujaa kipiänä mutta muuten hyvä olo. Nälkä vaan kokoajan tahtoo olla ja tekee mieli kaikkea erikoista :) Olisi vain jo perjantaiiiii=)
 

Yhteistyössä