huomenta,
meillä digivakaa näyttää vain 500 g välein, ja tänään se käväs ärsyttämässä mua ja vilautti pari kertaa ekaks 62,5 mutta jäi aina siihen samaa 63,0 kg.
eli ei tässä viikossa muutosta, mutta tyytyväinen olen.
virallinen alotuspaino 73,0 ja tänään 63,0. BMI 22,3.
*muoks* klo 09:32
-->
olen tässä miettinyt, että voisin ottaa kyllä tuon nykyisen painon alotuspainoksi, koska lukema 73,0 oli vauva vattassa ja ne kymmenen kiloa juurikin raskausajan ns. normaaliapainon nousua jotka suht itestään lähtivätkin reilussa parissa viikossa pois.
matkaa kuitenkin tavoitteeseen 56,0 kg on...
no, etiäpäin!
jospa tästä nyt pääsis jotenkin kunnolla vauhtiin!
en vielä saa ihan täysillä alkaa kuntoilla, mun pitää käydä näyttämässä haavaani Gynen puolella sairaalassa kun siinä on yks pieni "jännä" kohta...
sain jälkitarkastuksesta lähetteen ja sen saapumista nyt oottelen.
Hyvä ilma on, eli ainakin nyt lasten kanssa ulos.
Kivaa viikonloppua kaikille :wave:
meillä digivakaa näyttää vain 500 g välein, ja tänään se käväs ärsyttämässä mua ja vilautti pari kertaa ekaks 62,5 mutta jäi aina siihen samaa 63,0 kg.
eli ei tässä viikossa muutosta, mutta tyytyväinen olen.
virallinen alotuspaino 73,0 ja tänään 63,0. BMI 22,3.
*muoks* klo 09:32
-->
olen tässä miettinyt, että voisin ottaa kyllä tuon nykyisen painon alotuspainoksi, koska lukema 73,0 oli vauva vattassa ja ne kymmenen kiloa juurikin raskausajan ns. normaaliapainon nousua jotka suht itestään lähtivätkin reilussa parissa viikossa pois.
matkaa kuitenkin tavoitteeseen 56,0 kg on...
no, etiäpäin!
jospa tästä nyt pääsis jotenkin kunnolla vauhtiin!
en vielä saa ihan täysillä alkaa kuntoilla, mun pitää käydä näyttämässä haavaani Gynen puolella sairaalassa kun siinä on yks pieni "jännä" kohta...
sain jälkitarkastuksesta lähetteen ja sen saapumista nyt oottelen.
Hyvä ilma on, eli ainakin nyt lasten kanssa ulos.
Kivaa viikonloppua kaikille :wave: