'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -ELOKUUSSA'

Ja anteeksi, kun en tullut aikaisemmin ilmoittamaan pudotusta. Mutta tosiasia on, että + oli tullut pari sataa grammaa, joten siinä kävin niin kuin uumoilinkin :ashamed: eli varmasti junnaan taas hetken tässä painossa. Toivon tosiaan, että töihin meno auttaa mullakin mässäilyyn, kotona tulee ravattua jääkaapin ja olkkarin välilä koko ajan :LOL: Hienoja pudotuksia muilla kyllä viime ja tällä viikolla, hyvä naiset!! :)

RD no mitä mitä?! Tuu nyt kertoon uutiset, täällähän heräs ihan mielenkiinto ja uteliaisuus :kieh:
 
XD Heh, mitäs työ ootta ajatelleet mun ilmoittavan? :whistle: Ainakaan raskaana en oo, vaikka mies haluaisikin neljännen lapsukaisen yrittämisen aloittaakin.. Olishan se kivaa.. Mutta ei vielä XD

--

Mun aivot kyllä tyhjentyi aivan täysin, että mitähän mun piti ilmoitella.. Mie oon niin "kiireinen", etten tosiaan mitään kerkiä tekemään.

--

Mutta lauantai päivä meillä oli todella mukava, kun käytiin reissussa.

Lauantaina käytiin Väisälänmäellä & se oli kyllä riemukas reissu. Ensimmäiseksi Suvi-Tuuli liukastui lehmän kakkaan, jonka seurauksena tuli 100 km ylimääräistä ajoa XD. Onneksi minulla oli omat jumppavaatteet takakontissa, ettei neidin ihan alasti tarvinnut kyydissä istua.

Kun lähdettiin ajamaan takaisin kotiin ja pysähdyttiin matkalla Matin & Liisan -asemalla vessassa, niin Suvi-Tuulilta tippui hattu vessan pönttöön & kyse ei ollut pienimmästä hädästä ;).

Mutta muuten oli todella mukava reissu. Kaunis ilma & ei kiirettä mihinkään.

Perjantaina ja lauantaina tuli kyllä herkuteltua, joten perjantaina on taas + tulos, mutta ei voi mitään. Ei harmita, koska kerrankin on ollut niin mukavaa.
Ja menkkoja odottelen alkavaksi.

Mutta nyt jatkaa neulomista.

Minjaana & Emiliina
: Päivitykset huomenna! (jos kerkiän vain koneelle)
 
RD Mie olin ihan varma että sie oisit raskaana. :D Kuulosti kivalta reissulta lukuunottamatta noita kakkaepisodeja...
Mitenkähän se kaikki yllättävä tapahtuu just sillon kun ei oo vaihtovaatteita mukana.

Tänä aamuna vaaka näytti 83.7 kg, eli eka kymppi lähestyy uhkaavasti. Ehkä jo perjantaina... ;)
 
RD: Siis olin aivan 100 varma, että pulla on uunissa. :whistle: :D Kerkesin jo hieman innostuakin... :snotty: :LOL:
Ja muuten... Aika paskanen reissu teillä. :LOL: :LOL: :LOL: Miten sattuukin kaikki tuollaset asiat kaukana kotoa ja ilman mukana olevaa vaihtovaatekerrastoa. :/

Me lyötiin ukon kanssa veto. Prosentuaalisesti samanverran on pudotettavaa, miehellä kiloina muutama enemmän. Kumpi pääsee ensin tavoitteeseen voittaa 100?. Nyt sitten on vähän kannustinta (lue: verissä päin laihdutetaan molemmat :LOL: )
 
Voi kun oli mukava tulla tänne palstalle ja huomata että joku kaipailee! =) RD en oo unohtanu sua tai teitä ketään,mulla vaan on niin jumissa tää painonhallinta että masentaa tulla tänne välillä kun en voi ilmotella omia lukemiani :'( ,siis ku ei se paino nyt vaan putoa!Koitan tehdä mitä pitääkin,mut ei niin ei... |O Joten oli sitten pudotusta tai nousua,niin nyt 28.päivä tuun ilmottamaan tulokseni ja viime punnitus on historiaa...ok?! :ashamed: Mutta ihanaa kun jossain joku kaipailee :flower:
Tsemppiä vaan kaikille ja mä koitan täältä ojasta nousta taas tienpäälle ja tuun sitten viim.pe. ilmotteleen mitä sit onkin ilmotettavaa...Heippa :wave:
 
muksuja 3: Tervetuloa! :flower:

jos mie illalla kotona kerkeisin koneelle ajatuksella. Niin kiirettä.. Pitäis salillekin mennä pitkästä aikaa. Viime viikon ke viimeksi oon käynyt.

Ja menkatkaan ei oo alkanut.. Vaikka mieletön nälkä & mahakivut o ollu.. Ja mahan turvotusta. Jos ei ens viikon loppuun mennessä ei ala.. Silloin olen huolissani.

mutta nyt jatkaa töitä.
 
epätoivoinen myös: Tänne pitää tulla kertomaan kuulumiset. Niin hyvät kuin huonotkin. Jakamaan meidän kanssa, koska jokainen meistä painii samoista asioista. Tai ainakin minä painin. Joskus menee hyvin ja joskus taas erittäin huonosti. Itsellä on sellaista hienoa vuoristorataa.

Tänään töissä oli mieletön haipakka, etten kerennyt edes pahemmin istumaan. Siis ihan mahoton kiire.. Tai no, ei nyt hirveä kiire, mutta töitä oli paljon, että jaloillaan sai koko päivän olla. Salillekaan en jaksanut lähteä.

muksuja 3: :flower:
 
Minua hirvittää mennä aamulla vaa'alle.. Ottaa huomioon viime viikon perjantain ja lauantain herkuttelut..
Itse tämä viikko on mennyt iha jees, mutta silti tuntuu olo plussalta.. En minä ainakaan ole voittamassa tuota meidän kisailua. NN: Sulle muuten tsempitykset voittoon! :attn:
Nyt, kun nuo menkatkin alkoi.. Ni onhan tätä turvotustakin..

Voi ei.. Kohta olisi jo aamu.. Pelottaa tulos.. Ja oikeastaan jo masentaa tulos, ku tietää, että plussaa tulloo.

--

Tänää aloitin neulomaan yhdelle pikkusiskoistani joululahjaa.. Jos kerkeisin sen siihen mennessä tekemään valmiiksi..

Mutta nyt nukkumaan. :wave:
 
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 83,2 kg
Muutos/Viikko: -1600 g
BMI (edellinen lukema): 29,5 (30)

Mukava pudotus, ekan kympin lähestyminen antaa kyllä kummasti uutta pontta. :) Tsemppiä muillekin, että olisi hienot pudotukset kaikilla.

Eilen oli kyllä surullinen päivä. Miun rakas mummoni kuoli aamulla kotonaan. Eipä tullu kauheesti koko päivänä mitään syötyäkään kun oli vaan oksettava olo koko ajan. :'( Mummo oli vähän niinkun mein varaäiti, kun miun oma äiti on kuollut rintasyöpään kun olin 13. Eli läheisiä oltiin.
 
AE: Lämpimät osanottoni! :hug:
Huikea pudotus! :flower:

Itsellä: +100 g.. Pieni plussa, ja silti masentaa.. En tiedä.. Tällaisena pysyn, ei kai sille voi mitään.. En onnistu pudottamaan painoa, ni ei voi mittään.. Mukava ruveta säästää 300e, että voin voittajalle sen maksaa..
 
RD Kiitos. :)

Elähän siekään heitä kirvestä kaivoon, kyllä se siitä putoaa. Miulla oli kanssa tuossa keväällä motivaation puute ja sillon ei kyllä onnistunut ollenkaan. Samassa vaan paino junnasi. Nyt sitten juhannuksen jälkeen kun oikein intouduin tähän hommaan niin kappas vaan kymmenen kiloa on lähteny hujauksessa. :D
Tsemppiä vaan ja koita miettiä itsellesi joku oikein hyvä motivaation lähde, vaikka se että miten paljon kivoja vaatteita 300 eurolla voit sitten ostaa kun oot siellä tavótepainossa. ;)
Mie käytän sitä, eli en osta vaatteita vasta kun painan sen 70. Tälläselle shoppailuintoiselle oikein hyvä porkkana.

 
Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 72,1kg
Muutos/vko: -1,7kg
BMI: 24,9



JIHAAA!!! Paino pudonnut roimasti! :D Kyllä kummasti alko laihdutus kiinnostaa, kun on kilpakumppani (olen hyvin kilpailullinen ja ennen kaikkea huono häviäjä :ashamed: ) ja 100? kiilumassa silmissä. Tiukka kisa meillä kyllä on. Mies pudotti tällä viikolla jopa 3kg! :eek:


AE: Voin vain kuvitella surusi määrän... :'( Osanottoni. :hug: Hieno pudotus kaikesta huolimatta.

RD: Ei, kun raivolla vaan läskiä tuhoamaan! Kyllä me nuo miehen kutaleet voitetaan ja reilusti! :kieh: :D
 
Piti siis eilen tulla tänne ilmotteleen vaa'an lukemia mutta jäi,joten nyt heti muistaessani kerron sen...:

Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:67,4kg
Muutos/2.viikkoa:+800g
BMI:?(26.7)


Et'sellasia lukemia! |O Tuossa se syy miksi ei paljoa huvita käydä täälä kertomassa omia,nousevia lukemia :ashamed: Liikuntaa,liikuntaa vaan PITÄIS ruveta enempi harrastaan,mutta jotenki en saa ittestäni irti!?MIKS?Motivaatiota olis,mut en vaan saa lähettyä esim.käveleen.Mieskin on ollu nyt piiiitkään kotona(kesäloma ja perään lomautuksia lomautusten perään :'( )joten sekin olis tuossa lasten kanssa JOS mä lähtisin yksin lenkille...Mut en saa vaan lähettyä,kai mua masentaa toi miehenkin työtilanne joten painoni nousee luultavasti senkin vuoks...No,selittelyä selittelyä,mut tiiätte mun tilanteen nyt.Lupaan tulla kertomaan kaikesta huolimatta miten etenen :|

Kaikille muille voimia ja tsemppiä kuitenkin :flower:
 
Aloituspaino: 76,2 kg
Paino nyt: 74,2 kg
Muutos/Viikko: -200 g
BMI (edellinen lukema): 25,1 (25,1)

En oo kerenny koneelle aikasemmin, mutta tässä siis perjantain lukemat! Pudotus se on pienikin pudotus, nyt tuntuu olevan kilot taas tiukassa!

AE :hug: .

Huomisesta etiäppäin ois taas tarkotus olla syömättä karkkia, ainakin sen kuukauden ensiks, mahdollisesti pidempäänkin!

RD, mulla on kanssa hirmusen vaikeeta aina lähtee sinne lenkille, mutta sinne kun pääsee fiilis on mahtava! Eilen kävin juoksees tunnin ja sen jälkeen suihkuun ja huippufiilis tuli heti!
 
Kiitos kaikille tsempityksestä! :hug:

(Päivittelen huomenna taas listaa, kun tänää tultii niin myöhää kaupungista pyörimästä.. Käytii shoppailemassa)

AE: niin, voittaja saa 600 ?, ku on kolme osallistujaa tähän kisaan :D. Anoppikin lähti soppaan mukaan, joten itsellä on koko ajan: "Anopin nyt en ainakaan anna voittaa." Mitä vaatteiden ostoon tulee, ni kyl tuolla kaapissa on niin paljon pieniä vaatteita, jotka ei mahdu enää päälle, ni niitä kyl löytyy XD. Tekisi mieli ottaa nännilävistykset :whistle:

Selis: Juu, tuo on totta, että heti, kun vain lähtee lenkille tai muuten urheilemaan, ni tunne sen jälkeen on aivan mahtava. Nyt on sunnuntaista lähtien mennyt todella hyvin, koska en oo ylimääräisiä syönyt. Äskenkin mies söi sipsejä dipin kera vieressä, mutta minä söin broilerisaalatin + pari leipäviipaletta juustolla ja kurkulla :D. Yritän pientä itsekuria kasvattaa, vaikka vaikeaa pitikin.. Tänään ostin lenkkarit itselle, ja heti huomas eron noihin toisiin kävelykenkiin. Nyt ehkä pystyy paremmin jopa hölkkäämääkin.. Vai sanoisiko löntystämään, ku en tiedä pystyykö minun hölkkäämistä kutsua hölkkäämiseksi.

Mitä nyt, kun koiran kanssa lähtee lenkille & haluaisi itse hölkätä hieman, ni koira tulee puoli metriä perässä.. Joten ei oikein viitsi hölkätä, ku näyttää varmasti aika hölmöltä.

Huomenna käyn salilla, kun on koulupäivä.

Niin ja tänään tuli tuo zumba, joten huomenna testaamaan sitäkin :D. Oli jo tänään tarkoitus, kun neidit rupeaa nukkumaan, mutta mies ilmoitti, että dvd-soittimen johto on irronnut, ni en jaksanut mennä sitä kii laittamaan. Sen verran väsyneeksi tekee kaupoissa pyöriminen.

Jospa zumba:n myötä vyötärö kaventuisi & alkaisi omat vatsalihakset löytymään & häviäisi myös tämä kengurupussi siis :D.

Tsemitykset kaikille! :hug: :attn:
 

Yhteistyössä