"Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Tammikuussa"

Aloituspaino: 69,8 kg
Paino nyt: 71 kg
Muutos/Viikko: +800g
BMI (edellinen lukema): 24,6 (24,3)


Pms turvottaa. Nyt ottaa taas niin paljon kupoliin, ettei mitään rajaa :eek: Tasan tarkkaan tiedän pysyneeni kaloreissani tällä viikolla, kuin myös edellisellä ja sitä edellisellä, liikkunut olen parisenkymmentä tuntia kolmessa viikossa ja paino NOUSEE jonkun TYPERÄN hormonien aiheuttaman nesteturvotuksen vuoksi. Shitshitshitshit!

Hienoja pudotuksia, onnittelut onnistujille :flower: :flower:

Ensi viikolla on taas miinusta odotettavissa kun turvotus on poissa, mutta kauanko tätä sahaamista jaksaa????? Miksi mielentilan pitää olla niin sidottu vaa'an numeroihin? Mittanauha kertoi täälläkin senttejä kadonneen, ei mitään helpotusta angstiin siitä :|

Nyt kuulkaa tämä täti laittaa kovan kovaa vastaan ja alkaa säätämään oikein kunnolla. Erään tutun bodarin ohjeilla, kolmen kuukauden säätämisellä loput ylimääräiset rasvat kropasta veke. Tiukkaa, mutta nyt riittää sahaus. Piste.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hipsutus:
Alkuperäinen kirjoittaja pitkä kiekko:
Kääk! Siis auttakaa nyt avutonta! Rekisteröidyin tuonne Kiloklubin sivuille, ja nyt olen kyllä niin tollo, että en osaa laittaa sinne niitä syömiäini ruokia! :ashamed: Mistä kohdasta se tulee, vai onko se siis tarkoituskaan... voi että sitä tuntee ittensä ihan pölkyksi...
T. pitkä kiekko tosi nolona ja super :ashamed:

Eipä mitään noloilua tämän takia!! Itse mietin pitkään ihan samaa, kunnes hokasin. Siinä päivälistan oikealla puolella on tommonen kohta missä H2O vesi ja sen alapuolella lukee "etsi ruokia". Siihen kun kirjoitat vaikka KURKKU, niin se etsii sulle kaikki kurkut mitä sinne on kirjattu ja kertoo sen määrän, esim. puolikas kurkku. Jos olet syönyt puoli kurkkua, muista muuttaa määrää ja paina enter kun valitsemasi määrä on oikea.

Esim. jos siinä lukee:
Kurkku, tuore, iso [kpl]
58 kcal

tuossa täytyy muuttaa kappalemääräksi 0,5 jos on syönyt puolet kurkusta.
Ja tuossa lukee jännästi - 1 + , jolloin pääset plussasta ja miinuksesta muuttamaan lukemaa tai sitten ihan poistamalla nykyisen lukeman ja laittamalla uuden tilalle ja sitten ENTER, jotta se laskee sen oikean kcal määrän. Ja sitten rivin perässä on vielä vihreä + merkki jos saat valita mihin päivän ateriaan se menee (esim. aamiainen, lounas...).

Aika sekavasti taisin selittää tätä, mutta toivottavasti tästä oli jotain apua.
KIITOS hipsutus!! Mie kyllä heti sen sieltä sitten löysin! =) Nyt eikun tutkimaan tätä uutta ruokailutottumustani! ( Ja vanhaakin!! Sehän se vasta keturallaan on ollutkin!)

Tänään miulla on vapaapäivä. Meinasin kuopuksen kanssa lähteä hiihtämään, tosin tyyli on hidas, mutta kun hänet saan hiihtämästä, lähden itte hikilenkille (kävely) sauvojen kanssa. Päivä näyttäisi hienolta. Aloittelen täs päivää kaurapuurolla ja pakastemansikoilla + kahvilla....

Ja Tintulle tsemppiä. Miulla tuo ihan sama kuvio on odotettavissa parin viikon päästä, kun on kuukautiset...tekee kroppa just tuon saman liikkeen. Silloin sitä kestävyyttä koetellaan! Lujana vaan!
 
Aloituspaino: 89,1 kg
Paino nyt: 90,6 kg
Muutos/Viikko: -200 g
BMI (edellinen lukema): 31,9 (31,9)

Mie kanssa myöhässä näitä ilmoittelen kun en muistanu eilen vaakailla. :) Tätä menoa oon tavoitepainossa vuonna 2020. :( No parempi tietysti kun ei mitään. Muutenkin on kauheesti laiskottanut viime aikoina, että eipä ole edes tullut crossailtua. Pitäs ottaa itseään niskasta kiinni, kunhan vaan jaksaisi. :p

Onneksi tuo muut sentään saatte painoa alaspäin tosi hienosti. :)
 
Mä oon ollut ihan hirmu aktiivinen! Tänään kaks tunnin lenkkii koiran kanssa ja crossailua lisäks! Eilen olin ulkona koko päivän(töissä olin) ja liikuin paljon muuten. Menkatkin on loppu ja vaaka näytti aamulla lupaavia lukemia. Mä oon ihan fiiliksissä :D .
 
Mie olen tässä viikonlopun aikana pyöriny tuolla Kiloklubissa, ja se vaan olevinaan väittää, että mie syön liian vähän. No syönhän mie vähän jos vertaa siihen, mitä söin vielä kuun alussa, mutta että olevinaan IHAN liian vähän?? Vaikeeta uskoa.

Jotenkin en halua ahtaa itteeni ähkyksi asti, vaan nautin kyllä tästä tunteesta, kun housut ei purista eikä oksennus tule kurkkuun kun kumarrun...( tiedätte varmaan tunteen!)
Huomenna käyn vaa*assa vaikka ittelleni lupasin, että vain perjantaisin käyn. Olen niin utelias.

Ja hyvä Selis! Miekin olen huhkannut tässä viikonloppuna, tänään viimeeksi kuopusta vedin pulkassa pitkin metsäpolkuja ja kyllä hiki lensi.

Mukavaa ja hoikentavaa tulevaa viikkoa teille kanssasisaret! =)
 
Kävin taas tuolla Kiloklubin sivuilla minäkin ja koitin kirjailla omia aamu syömisiäni sinne...Mutta,miten sinne nyt merkataan jos oot syöny vaikka 4kurkkusiivua tai pari siivua juustoa tms. :attn: :wave: ???Ja tuntuu et'mulla ainakin on tosi hidasta se merkkaaminen ku kaikki pitää yksitellen sinne kirjata ja muutella lukuja yms. :/ Noh,mutta mun energiamäärät ja kalorimäärät näytti heti jo 100% kun pitäis olla 20%!!??Oonkohan ihan oikeen merkannu sitte mitään... :attn: ??Kun vasta aamupala tiedot syötetty!!!!!????
 
Elikkä tuolta vauvahaaveilijoiden puolelta tulen,josko saisi tähän kuumeiluun vähän muutakin ajateltavaa.Ja painoahan on..Eli mitenkäs tänne ilmoittaudutaan?Nutrilettiä olen tässä nyt 5 pv käyttänyt,paitsi että eilen tuli repsahdus :( No lähtöpaino oli 64kg ja nyt vaaka aamulla 61.9kg.BMI oli 25,8.Tarkoitus nyt olisi saada ensiksi paino 60kg.Onko täällä muita Nutraajia mukana?Miten olette onnistuneet?
 
PikaMOI!

Viikendi meni ihan persiilleen ja nyt kamala morkkis kaikesta :ashamed: Ei mitään mässyjuhlia, mutta alkoholia liikaa :whistle: :ashamed:

Ja nyt on ihan törkeä kiire töissä ja kaiken kukkuraksi sairas tätini tulee meille muutamaksi päiväksi asustamaan, pitää käyttää lääkärissä ym.,ym. Jotta pikavisiittejä tiedossa taas, mutta täällä ollaan eikä ollenkaan luovuttaneena :)

Tervetuloa haave3 :flower: Ei ole nutrikokemuksia täällä.

Edelleen sanon Kiloklubista sen verran, että aina se mulle herjasi liian vähän syömisestä, herjaa vieläkin jos sinne merkkailen. Kun maalaisjärjen pitää mukana hommassa, eikä mihinkään älyttömyyksiin mene, niin kyllä se oma olotila on se paras mittari ravintomäärille.

Palataan, pitää taas mennä!

 
haave3 :wave: , tervetuloa vaan munkin puolest. Mä nutrailin viime syksyn ja parisen viikkoo sitten. Söin normisti nutrit ja porkkanaa ja salaattia lisäks. Molemmilla kerroilla sain pari kiloa alaspäin ja jatkoin siitä normaalisti. Nyt taas normaalia ruokaa ja liikuntaa paljon.

Tänään sellainen hulabaloo päivä etten oo lenkkeilemään päässyt, tarvii kohta mennä vähän crossailemaan ettei tuu hirveetä morkkista.
Tohon kaloreitten liian vähään syömiseen: Keventäjissä on samanlainen systeemi ja kyllä niiden ohjeiden mukaan laihtuu kilon/viikko jos vaan syö kaikki mitä pitääkin. Elimistö ei pääse "säästöliekille" kunhan vaan syö tarpeeksi. Ja pitää syödä oikeessa suhteessa hiilareita, rasvaa ja proteiinia.

 
Huomenta!

Mä olen potenut viime päivät flunssaa. Viikonlopulla se oli pahimmillaan. Nyt alkaa jo helpottamaan mutta edelleen nuhainenolo. Eilen punnitsin itseni kun perjantaina jäi väliin. Paino oli 88,1 kg. Vähemmän mitä pelkäsin! Nousua edelliseen mittaukseen vain +200g. Helpotus!
 
Mun piti tulla ilmoittamaan teille rakkaat laihissisaret, että jäätelö auttaa laihtumaan! :eek: :D Mä nimittäin "vähän" repsahdin eilen... Söin koko litran paketin jäätelöä iltapalaksi. :ashamed: :whistle: Aamulla oli asiasta ihan sairaan paha morkkis ja ajattelin pahentaa oloani käymällä vaakalla, mutta vaaka näyttikin aika positiivisia lukuja. Olin nimittäin laihtunut perjantaista 200g. :LOL: :LOL: Viikonloppunakin kävin miehen kanssa Buffassa syömässä itseni siihen kuntoon, että röyhtäillessä tuli oksennusta suuhun. :ashamed: :snotty: :LOL: *njami* Uskotteko, että olin täynnä? :kieh: Sitten ahmin vielä jättisäkin irtokarkkeja illalla. Eli mulla taitaa toimia laihikseen parhaiten se, että syön vain mahdollisimman paljon. :LOL: Ihanan helppoa. :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Moikka!

aamulla vaaka näytti

Paino nyt 64,9kg
muutos/viikko:-800g

Jotakin on sentäs tapahtunut, tää tahti on oikeastaan ihan hyvä kun aikaa on kesään asti :D
vaakalukemien kirjaus mutta tänään aamulla kun kävin niin

(aloituspaino 66kg)
paino nyt: 64.1 kg
muutos/viikko -700g

eli ihan hyvin, vaikka eilen tuli syötyä pizza, fazerina caramel sekä muutama eskimojäätelöpuikko... :ashamed: Noh, olen ollut kuumeessa ja muutenkin kipeänä niin lohduttelin itseäni ruoalla :snotty:

Method DraineDetox kuuri loppui juuri ja sen aikana lähti siis tuo vajaa pari kiloa. Kunhan tässä kunnolla paranen aloitan Slimin, jospa sen aikana saisi karistettua vielä vähän lisää...


 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttu08:
PikaMOI!

Viikendi meni ihan persiilleen ja nyt kamala morkkis kaikesta :ashamed: Ei mitään mässyjuhlia, mutta alkoholia liikaa :whistle: :ashamed:

Ja nyt on ihan törkeä kiire töissä ja kaiken kukkuraksi sairas tätini tulee meille muutamaksi päiväksi asustamaan, pitää käyttää lääkärissä ym.,ym. Jotta pikavisiittejä tiedossa taas, mutta täällä ollaan eikä ollenkaan luovuttaneena :)

Tervetuloa haave3 :flower: Ei ole nutrikokemuksia täällä.

Edelleen sanon Kiloklubista sen verran, että aina se mulle herjasi liian vähän syömisestä, herjaa vieläkin jos sinne merkkailen. Kun maalaisjärjen pitää mukana hommassa, eikä mihinkään älyttömyyksiin mene, niin kyllä se oma olotila on se paras mittari ravintomäärille.

Palataan, pitää taas mennä!
Mie olen ihan samaa mieltä, ja aion kyllä käyttää ihan maalaiskuuppaani, ja kuunnella, mitä kroppa sanoo.

Kerroin sitten tästä miun projektista yhdelle työkaverille töissä, ja hän tsemppasi miuta tosi kivasti. Kehui, että jo muutaman kilon karistus kyllä miussa näkyy!

=) Mie aion jatkaa hyväksi havaitulla tiellä, pitää liiat herkut poissa mielestä, mutta sitten jos tekee suklaata ihan järkysti mieli, niin otan palan tai kaksi, mutta siinä kaikki. Mies on meillä erikoistunut "viikonlopun erikoiseen", eli kun lapset ovat nukkumassa, niin hän kaivaa sipsit ja popparit kaapista ja sitten alkaa rouskutus.

Tähän asti mie olen hyvin pystynyt välttämään kaikkea tuota, ei oikeastaan ole tehnyt edes mielikään. Nyt kun paino on näyttänyt menevän hyvää vauhtia alaspäin, niin ehkä pieneen herkutteluun on varaa viikonloppuna... mutta vain pieneen.....

Ja sen saunaoluen aion kanssa juoda lauantaina. ...

Ai juu, tervetuloa haave3! =)
 
Haave3: Tervetuloa mukaan! :wave:
Minttuhirviö: Mulla alkaa Slim päivät loppua ekan paketin jälkeen ja tällä hetkellä aloituksesta -100g. Joten ei lupaavalta tuotteelta vaikuta enää. Ostin kuitenkin toisen paketin, koska ajattelin testata tuotteen kunnolla, kun kauppias sanoi että parhaat tulokset tulee kahdella tai kolmella peräkkäisellä kuurilla Slimiä.
Epätoivoinen myös: Siitä Kiloklubista... Kirjoita siihen "etsi" kohtaan kurkkuviipale, niin sieltä saattaa löytyä suoraan energiamäärät viipaleelle. Ja muistathan aina kun muuttelet niitä määriä painaa ENTER, että se energiamäärä muuttuu oikeaksi. Jotain siinä on varmasti pielessä jos se heti näyttää että päivän syömiset ois muka syöty. Siellä vasemmassa yläkulmassa, ylimmäisenä on sulle laadittu kcal määrä mitä saisit sen mukaan päivittäin syödä (ravinnosta saatu energia) ja sitten alimpana siinä on se kuinka monta kcal oot päivän aika käyttänyt (päivän energiavaje). Muistathan käydä siellä liikunta -kohdassa myös laittamassa päivän liikkumiset, siinäkin on se "etsi" kohta, johon minä esim. kirjoitan kävely ja sitten se antaa sen listan erilaisista kävelyjutuista ja sinne laitan ajaksi esim. 20 min, joka siellä ilmoitetaan 0:20 ja sitten painan ENTER jotta se muuttaa kcal määrän oikeaksi. Helposti se herjaa ainakin minulla siitä, jos ei laita liikuntaa ylös. Kysy vaan jos tulee vielä jotain Kiloklubin kanssa, niin koitan katsoa jos osaan auttaa. En tiiä oliko tästä apua, mutta ne juustosiivut kannattaa sillä "etsi" toiminnolla yrittää etsiä esim. hakusanalla: JUUSTOSIIVU 20%. Noin olen itse löytänyt, tai sitten ottanut jonkun juuston (eri merkkisen kuin käyttämäni) missä on sama rasvaprosentti kuin syömässäni juustossa ja vaihtanut vaan juustoviipaleisiin viipaleiden määrän kohdalleen. Ja kurkun kohdalla olen tehnyt niin, että olen katsonut paljonko kurkusta kuluu per päivä ja sitten vaan laittanut vaikkapa 0,5 kurkkua kun on mennyt puoli kurkkua päivän aikana ja laittanut sen päivän kokonaiskurkkumäärän Lounaalle. Toivottavasti nyt onnistuu =) !


Minäkin olen edelleen laihduttamassa mukana, vaikka en ole pariin päivään päässyt kirjoittamaan ja nyt pyrin päivittäin saamaan kävellen liikuntaa 20 minuuttia kokoon.
Tuntuu vaan ettei paino putoa, samoissa lukemissa jumittaa koko ajan.
 
Ompa täällä ollut hiljaista viime päivinä.

Liikuttu on nyt ahkerasti, mutta sorruin illalla syömään lettuja. Toivottavasti aamusti ois kuitenkin hyviä lukemia vaikka tuli herkuteltukkin. Pääsääntöisesti oon kuitenkin kohtuudella syönyt ja pieniä annoksia. Viikonloppuna tulee kuukausi täyteen karkkilakkoa, oon kyllä tyytyväinen siihen!
 
Huomenna!

Pitääpä käydä ilmottautumassa näin punnituspäivän kunniaksi, mutta mitään muutoksia ei painossa ole, alimmillaan 74,5 ja ylimmillään 76 se on tämän viikon aikana ollut... Mutta ihan hyvin koska viikko on ollut syömisiltään taas aika mahdoton, mutta ehkä sitten nuo pitkät työpäivät vähän mua pelastaa.

Mä en nyt jotenkin vaan saa itseänikunnolla ruotuun. Siis aina muutaman päivän jaksan syödä kunnolla ja sitten ratkeaa... Kun kuitenkin haluaisin laihtua, niin en tiedä että mistä tämä kummallinen tilanne nyt johtuu.

Tohon kiloklubiinkin koitin tutustua, mutta se tuntui ihan hurjan hankalalta. Joten ehkä se paperi+kynä versio on eniten mun juttu, vaan kun sekin merkkailu tahtoo jäädä.

Mutta periksi ei anneta vaan uudella tarmolla uuteen viikkoon.
 
Huomenta!

Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 73,8 kg
Muutos/vko: -600g
BMI 27,1 (27,2)

Mie olen tosi tyytyväinen tuohon! Olen käyttänyt kiloklubin kalorilaskuria, joka kyllä herjaa miulle, mutta oma järki on otettu sitten käyttöön tuossa kohdassa. =)

Liikuntaa olen yrittänyt harrastaa aina mahdollisuuksien mukaan, mutta nyt olen ollut ittelleni armollinen siinä kohtaa. Välillä on vaikeaa päästä lenkille, kun lapset ovat pieniä, ja lapsenvahtia hankala saada. Hyötyliikunnasta (lumityöt, halonhakkuu, arkikävely jne..) olen ottanut kaiken irti.

Nyt eikun puuron keittoon! Hyvää viikonloppua kaikille!

Miten siulle Selis kävi? =)
 
Huomenta!

Se on sitten punnituspäivä. Minäkin uskaltauduin katsomaan mitä vaaka näyttää. Tässä sitten tulokset:

Aloituspaino: 88,4 kg
Paino nyt: 87,8 kg
Muutos/Viikko: -100 g
BMI(edellinen lukema): 30,7 (30,8)

Suunta on nyt taas alaspäin, joten siitä täytyy olla tyytyväinen. Lähdemme mieheni kanssa viikonloppuna kylpylään nautiskelemaan, joten tulee syötyä varmaan paremmin. Sunnuntaina kuitenkin takaisin rytmiin. Lisäksi aion uida lauantaina ja sunnuntaina ainakin kilometrin per päivä! Odotan aivan suunnattomasti lauantaita!!

 
Aloituspaino: 69,8 kg
Paino nyt: 70.2 kg
Muutos/Viikko: -800g
BMI (edellinen lukema): 24,3 (24,6)


Nyt se sitten odotetusti lähti, se turvotus. Ja taas ollaan samoissa lukemissa kuin pari viikkoa sitten :/ Oon varmaan ikuisesti tuomittu olemaan tässä samassa painossa +/- kilo sinne tänne :p Jumatsukka, jollei ens viikolla ala lukemat kutosella!!!

Täällä flunssa vaivaa ja liikkumiset ovat sitä myöden aikas vähissä. Tiistaihin asti menin normirytmillä, mutta sitten olen vaan levännyt ja juonut ja juonut ja juonut. Siis vettä ja teetä ja kahvia, ei muuta :D Ruokakaan ei oikein maistu, ei kai kun ei maista mitään, kun on niin kauhea räkis :(

Tammikuun tavoitteillani voin heittää vesilintua, mutta lähtihän sentään 1,6kiloa. Onnitteluja miinustaneille :flower: Ja tsempitystä muille, kyllä tämä sitkeyttä välillä kysyy.

Viikonlopun olen töissä, alkuviikko on vielä törkeä, mutta sitten helpottaa ja on aikaa tännekin hiukka aktiivisemmin ilmiintyä :) Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Minä olen teille kaikille todella kateellinen! Onnittelut teille! :flower:

Mie oon ollut hiukan hiljaisella päällä. Lukemassa olen kyllä käynyt, mutta mitään en ole jaksanut kirjoitella :ashamed: .

Minä alan pikku hiljaa menettämään toivoni, että joskus voisin painaa 55-56 kg.. Kun en edes 65 kg:n pääse koskaan. Viikollakaan en kyllä herkutellut ja söin sallituissa rajoissa, mutta ei niin ei.. Paino on noussut viikossa +500 g. :ashamed:

Tällä viikolla kävin maanantaina rvp:ssä+bodypumpissa, tiistaina 2h salilla, keskiviikkona sali+bodypump, torstaina vapaa ja tänään olen menossa salille+bodypumpiin. Mutta alkaa mennä motivaatio noihinkin, kun ei mitään tapahdu.

Mies yrittää kannustaa ja piristää. Sanoo: Lihakseksi on alkanut muuttumaan. Näkeehän sen sokeakin. Peppu on pienentynyt ja reidet yms. Sinä oot hoikistunut mielettömästi. Mutta ei paljoa lohduta.. Ei se voi koko aikaa vain lihakseksi muuttua. Taidan heittää pyyhkeen kehiin.

Mulle tiistaina soitettiin leikkaukseen aika. Se olisi ensi viikon maanantaina. Päiväkirurgian puolella tehdään ja saan jonkin aikaa sairaslomaa. Kuinkahan pian sitä uskaltaa pump:iin mennä. Kuitenkin oikeaa rintaa leikataan..

Tiistaina tuli kutsu työpaikkahaastatteluunkin, se olisi sitten ensi viikon tiistaina.. Apua! Jännittää jo näin etukäteen.. Menen lukkoon. Tuskinpa paikkaa saan, koska ei ole ammattia. Mutta olen otettu jo siitä, että sain kutsun, koska lehdessä luki: hakemuksia tuli 500, joista vain osa kutsuttiin haastatteluun :D.

Mikä minut on saanut hiljaiseksi/osittain masentuneeksi.. Niin äidin kommentit.. Häneltä ei koskaan saa mitään positiivista, kannustavaa takaisin. Aina vain saa lytättyä omantunnon alas.. Hänen pitää aina laittaa asiat paremmaksi.

Kun sanoin liittyneeni ladyline:n, ni sanoi vain: "minkä ihmeen takia? Laihtuu sitä, kun syö vähemmän. turhaa vaan maksaa tuollaisesta. Miten teillä varat riittää?"

Joo laihtuuhan sitä tietenkin, kun syö vähemmän.. Syönkin vähemmän kuin ennen ja terveellisemmin. Ettei voi tietääkään, miten paljon ollaan jo vuodessa säästetty ruoassa, kun ollaan ruvettu miettimään terveellisempiä ruokia jne..

Mulla on tarkoituksena saada parempi kunto, mieli jne.. Mutta silti äidin sanat saa miettimään aina lähössä ladyline:n, että miksi minä sinne menen.

Ja tuosta työpaikkahaastattelusta.. Olisin luullut, että toivottaisi edes onnea, mutta ei mitää muuta kuin ns. paskaa niskaan.. Mie siis opiskelen oppisopimuksella paikassa, jossa asiakkaita käy hyvin harvakseltaan.. Ja mie tykkään enemmän sellaisesta paikasta, jossa on kunnolla tekemistä.. Ettei koko ajan tarvitse katsoa kellosta, että milloin pääsen kotio.. Tykkään, kun on monta rautaa tulessa. Vuosi sitten jo päätin, että jos saan paremman työpaikan, niin vaihdan heti..

Mutta nyt pitää lähtee hakee tytöt päiväkodilta! :wave:
 
Heippa :wave:

Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:67,8kg
Muutos/viikko:-500g
BMI(edellinen lukema):26.8(27.4)

JEE!Olen kyllä enemmän ku tyytyväinen tohon tulokseen =) Oon semmosta kuria itelleni ton syömisen suhteen pitäny et'olis ollu kumma jos ei olis mitään pudonnu!?! :eek: Viikolla jo vaaka näytti tollasia 67-alkuisia numeroita ja kyllä tuntu hyvältä :flower: Eilen tuli kyllä syötyä tädin synttäreillä mansikkakermakakkua,mut hyvä ettei se kauheesti ainaka vaikuttanu....

Tänään lähden iloisin mielin kaverini kanssa sitten iltaa istumaan,kahden vuoden paussin jälkeen :LOL: Katotaan miten pysyy homma hanskassa...Ekaks syömään Martinaan salaattia ja sit ravinteliin :D
 
Plaah, mähän taas aamulla kiireessä häsäsin heti aamupalaa ja punnitus unohtu :headwall: . Töiden jälkeen vaaka näytti 84.5kg eli ainakin -500g, mutta tuun aamulla huomenissa sit ilmottaa sen todellisen pudotuksen.

RD, ei kuulosta äitis kovin kannustavalta. JA kyllähän aina välillä tulee junnaamisia painon kanssa! Mulla junnas varmaan neljä viikkoo ja sit taas lähti tippumaan. Kyllä se taas parempaan suuntaan lähtee menemään :hug: .

Se on jännää kuinka kivaa on kun paino tippuu uusille kymmenluvuille tai BMI laskee numerolla. Mulle ne on ainakin huippu hyviä motivaation lähteitä.

Tsemppiä kaikille :wave:
 

Yhteistyössä