'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - SYYSKUUSSA'

Aloituspaino: 76,2 kg
Paino nyt: 73,3 kg
Muutos/Viikko: -900 g
BMI (edellinen lukema): 24,8 (25,1)

Näillä lukemilla mennään nyt eteenpäin. Outoa että paino on laskenut vaikka oon yrittänyt syödä tosi hyvin.
 
Selis :flower: :hug: onnea onnea!!!!! :D

minä alan olla jo *loppusuoralla*.. viikkoja tänään 28+4 ja painoa tullut n.8kg..eli tosi hyvin edellisiin verrattuna.. ja tässäkin on jo turvotukset kahdella +:lla..joten heti kun päsee 'poikimaan' niin paino alkaa laskemaan..

ja muutenkin menee hienosti.. :D ..siis hemoglobiibni vilahteli jo alle 100..mutta sokerit on matalalla :D ..jos ei muuten nouse tuo hemppa niin pääsen sitten takkaukseen synnytyksen yhteydessä..niin ne ainakin lupaili :whistle:

nyt menen laittamaan koululaise ttuonne koleaan aamuun ja annan kissalle höötikkää |O :headwall: ..hiivatin elukka meni tuon pari vuotisen sänkyyn raapimaan pojan naamalle..

kissati on ihania..mutta silti..

kaikille painonpudottajille oikein paljon tsemppiä! =)

Dareldeida ja *maradona* ;)
 
Selis: Voi paljon onnea! Ihania nämä vauvauutiset! :heart:

Omia tietoja tässä välissä.

Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 73,4kg
Muutos/vko: -300g
BMI: 25,3 (25,5)


Hitaasti putoaa vaikka olen viikolla vähentänyt syömisiäni ja herkut ovat ollet pannassa koko viikon. Noh, ei vaivuta alakuloisuuteen, vaan toivotaan ensi viikosta parempaa. =)
 
Mäkin ilmottelen ihan vaan että samoissa lukemissa mennään ku viime viikolla,joten ei muuta ja koitan vielä puristaa tästä tiukemmin joka päivä =) Tsemppiä kaikille painonsa kanssa kamppaileville ja onnea jotka sitä ovat alaspäin saaneet... :flower:
 
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 81,7 kg
Muutos/Viikko: -500 g
BMI (edellinen lukema): 28,7 (29,1)

Vähän hitaanlaisesti tuo paino nyt laskee, tosin en kovin säännöllisesti oo päässyt liikkumaankaan nyt viime aikoina. Tuntuu että aika ei millään riitä kaikkeen.
Perjantaina alkaisi työtkin, vielä lisää tekemistä tähän sitten. :(

No aina tietysti positiivista pienikin pudotus, tsemppiä muillekin, kyllä se sieltä pikkuhiljaa alkaa putoilla. :)
 
Selis: Ihanaa!! Oikein Paljon Onnea!!! :heart:

AE: Kiitos sinulle. Minuakin kaipaillaan :hug:

--

Nyt on käynyt niin, että henkilökohtaisista syistä joudun lopettaa päivittelyn. Minulla ei yksinkertaisesti aika riitä. Kouluhommat, työt + kotityöt vie oman aikansa. Minä olen hurahtanut käsitöihin oikein urakalla, jonka takia koneella olo on vähentynyt roimasti. Käsityö-sivustot tulee nykyään kierreltyä tarkkaan.

Minut saa y-viestillä kiinni, jos joku haluaa pitää yhteyttä. Ja minut löytää myös: http://www.novita.fi/blogit/434407

-

Mutta nyt takas tunnille! :wave:

Aurinkoista syksyä kaikille! :flower:
 
Mie päivittelen listaa tänään. En minä malta tätä lopettaa, itse en välttämättä punnitse vähään aikaan itseäni, mieli ollut niin maassa, että pari viikkoa oon mättänyt vain roskaruokaa :ashamed: .

Mutta älkää kanssaihmiset hävitkö tästä pinosta mihinkään! :hug: :attn:
 

Yhteistyössä