'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Huhtikuussa'

6. päivä kuuria: -100g, 64,4 kg
Pudotusta yhteensä: -1,7 kg

7. päivä kuuria: +1,1 kg, 65,5 kg
Pudotusta yhteensä: -600 g.

Eilen oltiin mökillä & sehän sotki suunnitelmat totaalisesti ruokailurytmin suhteen. Viimeinen ruoka tuli syötyä klo 22.00 aikaan, joten sekin varmasti vaikutti aamun tulokseen. Ja perjantaina tuli syötyä neljä-viisi lettua :p . Oli ne vaan hyviä.

Pitää vain yrittää tsempata ihteäni ens viikolla. Reidet on edelleen kipeänä torstain pumpista, mutta ihana tunne loppujen lopuksi :whistle: .

Litran pullataikina on kohoamassa, toinen koneellinen pyykkiä peseytymässä & kolmas koneellinen odottamassa vuoroaan :D. Jotain oon saanut jo aikaiseksikin.

Arcatha: Tuohan kuulostaa todella hyvältä, että paino o ollu sama. On varmaa mukava ollu kävellä. :D. Muistan aikoinaan, ku asuin viel kotona & miehen kaa mentii käymää elokuvissa keskellä talvea, pyörillä.. Hirveä lumisade oli alkanut silloin.. Oli hauskaa pyöräillä kotiin, kun ei ollut pyöräteitä aurattu, joten piti ajokaistalla pyöräillä. Ei hirveän nopeasti edetty :LOL:
 
Mua taas niin masentaa kun tää paino hyppii ees taas, aamulla oli taas sellaset lukemat että :x . Kaikkensa yrittää tehdä ja kituutta välillä ja mikä on tulos-> paino vaan nousee. Prkl...

Anteeks tää avautuminen...
 
Maanantai 6.4.2009
Paino: 66,1 kg
Vyötärö: 81 cm
Lantio: 97 cm
Rinnan ympärys: 83 cm
Reidet: 52/52 cm
Käsivarret: 28/28 cm

Maanantai 13.4.2009
Paino: 66,1 kg
Vyötärö: 77 cm
Lantio: 97 cm
Rinnan ympärys: 82 cm
Reidet: 54/54 cm
Käsivarret: 27/27 cm

Pudotusta yhteensä: +-0 kg :'(

Eilen söin kurinalaisesti, säännöllisesti.. Mutta mua turvottaa jonkin verran ja maha ei kyllä toimi enää hyvin.. Huonommin kuin ennen. En kyllä yhtään muista millon pitäisi menkat alkaa, että voipi kyl johtua niistäkin tämä turvotus.

Jos joskus tämän kuurin teen uudelleen, en ota tabletteina, vaan nesteenä. Virhe tais olla ottaa tabletti-versio. Masentaa sen verran, kun ei mitenkään ilmainen kuuri ole ja jos tässä on lopputulos..

Pientä masennusta ilmassa, mutta ei voi mitään.

- RD -
 
unohdin viime vkolla ilmotella sitä painoa tänne :x itselle kyllä ylös merkkasin ja aattelin nyt ne tännekkin laittaa vähän jälkikäteen

aloituspaino:72kg
paino nyt: 69,6 kg

hieman on siis päässy nousemaan :/ eilen kävin tekeen 2 pitkää lenkkiä ja tänään olen siivoillut ja lähden kohta tekeen lenkin tällekkin päivälle. Pakko saada nyt tota painoo tippumaan alas päin... masentaa vaan pirusti sitten kesällä, jos ei yhtään saa pois :( ja toukokuussa ois valmistujaisetkin edessä.
 
:wave:
ihanaa kiitos RED kun olen vielä listoilla!! :hug: :D
todellakin tänne pinoon tai muutenkaan koneelle ei juuri tässä elämässä keritä, mutta olen mukana hengessä!
Kevyttä linjaa vedettiin kun mieskin innostui ja tossa kun oli vielä noita hiihtokelejä niin vaaka kertaallen näytti jopa 59 kg!! BILEET!

...mutta sitten tässä vähän lomailtiin ja lomalla musta kuulukin herkutella joten takas pomppas siihen 60 kg mutta eiköhän tästä vielä! Olen jo aloittanu hölkän, sektion jälkeen nyt tuntui siltä että olo on ok, muuten olen voinut jo tehdä ja harrastaa mitä vaan mutta jotenkin tuo juoksu on niin "pompottavaa" tuolla alamahassa.

Siis eilen tultiin takas Suomeen, että en kyll oikeesti uskalla vaa' alle ku vasta pe! :p

Hienosti porukalla täälle menee! tsemppiä kaikille!!!
 
Tere!

Mie kirjoitin äsken pitkän vuodatuksen, vaan jonnekin bittiavaruuteen se kait hävis, kun en sitä mistään enää löydä..... :eek:

Miulla tämä tauti tekee selvästi ruokahaluttomuutta, ja eilen sitten uteliaisuudesta hyppäsin vaakaan, ja se näytti iltapainoksi 71,8 eli ihan varmasti on tippunut jälleen vähäsen. Olin kyllä tyytyväinen!! Olen mie siis ihan kunnon ruokaa syönyt, mutta tosi pieniä annoksia, kun ei vaan maistu! :eek: Ja sitten huomasin sen, että kun ennen vannoin, että en koskaan luovu Oltermannin 17% juustosta, niin nythän se sitten maistui RASVAISELTA!! Kääk, mitä miulle on tapahtumassa!!!

Pyörätiet kyllä jo houkuttelevat lenkkeilyyn, vaan tässä röhässä en vielä sinne uskaltaudu. Hetken parantelen oloani, ja sitten kyllä lenkkarinpohjat saa kyytiä!!
=)

Palataan viimeistään perjantaina kuulumisiin, kelle mitäkin kuuluupi!
 
Pamu: Eihän listalta nyt ketää poistella ihan omin valtuuksineni :D. Mukava kuulla sinusta! :hug:

pitkä kiekko: Hyvä juttu, että vaaka näyttää pudotusta! :flower: Itsellä on paino jo takas siinä 66 kg.. Mahaa turvottaa ihan mielettömästi ja kuuri on päin p.. mennyt muutenkin. Maha on toiminut huonommin jne..

Arcatha: Miepä kävin tänää tunnin salilla & pumpissa. :D Ja ihana fiilis. Käytii miehen ja Milkan & Nellyn kaa päivällä tunnin lenkilläkin :D

Huomenna lähden tyttöjen mukaan päiväkodin kevätretkelle kuopioon. Otan suklaalevyn matkaan :whistle: .

Mutta nyt taas jatkamaan. Kiirettä pittää :D :wave:
 
APUA! :D

Kävin siellä salilla.. kerettiin ottaa varaa vartti vähän aiemmin, niin pääsin venyttelyyn. Tammikuussa minut on viimeksi punnittu ja mitattu salilla.. tammikuun alussa..

Ja tässä tulokset! :D

Painosta lähtenyt 2,8kg
Vyötäröltä 3cm
ja lantiolta 6cm!!!

Ei voi olla todellista!! :eek: :D


Aamuksi pistettiin miun pyörä kuntoon,
että pääsen pyörällä liikkumaan koululla :)
 
RD, mulla mitattiin ensimmäisen kerran joulukuussa.. lantiolle oli tammikuussa tullut kaksi senttiä lisää joulukuusta ja nyt tosiaan lantiolta lähtenyt tammikuun jälkeen tuo 6cm :D

Lauantaina menen kehoanalyysiin, kun se on jäsenille ilmainen.. kello 10-14 se on muistaakseni mahdollista.. on se lappukin rahapussissa jonka K mulle kirjoitti. Sanoi, että tehdään se nyt ja puolen vuoden päästä uudestaan niin siitäkin nähdään kehitystä ja saan varmaan siltä analyysin tekijältä vinkkejä miten kannattaisi liikkua jne.

Tule RD sinäkin?
 
Mietin kans itekin lauantaina tuonne menoo, mut sitä pitäis ennen klo 12 mennä, ku luultavasti mökille mennään. Kuinkahan kauan tuossa menee ja mitä se itseasiassa pitää sisällään?
En mie viittis näitä läskejä lähtee mittauttaa, ku maha o lähteny turpoilee kuin pullataikina.. Sen siitä saa, ku ei oo itsekuria ollenkaan.. :'(
 
K:lta kysyin, niin totes, että ei siinä varmaankaan mene kuin kymmenen minuuttia.. Ja jos en ihan väärässä ole, en kyllä kysynyt, mutta luulisin, että se on sellainen kone josta otetaan kiinni käsillä joka mittais ainakin sen rasvaprosentin?
 
Arcatha, vaude. Hienosti on lähtenyt senttejä, et oo turhaan siis käynyt siellä huhkimassa :flower: .

Hip hurraa, mulla on ollut taas laskusuunnassa tuo paino! Jes, kohta pääsen jo alle 80kg ja sitä oon oottanut kun kuuta nousevaa. Sit pitäis vielä ainakin viis kiloo puristaa pois, mutta ihanne ois se 65kg, tosin ei multa oikeen voi lähtee mistään -15kg. Mähän oisin ihan hirmunen tikku ja rinnat kyllä menis pilalle, tarvis mennä johonkin pienennykseen tai jotain :LOL:
 
hammyy: Lisäilen sun tiedot tänään!

Arcatha: Onnea! :flower: Todella hyvältä näyttää!
Jos saan huomenna tehtyä viikkosiivouksen, niin ehkä silloin lauantaina käyn. Monelta sie olisit sinne menossa?

Mutta nytten valmistautumaan Kuopion reissuun! :wave:
 
Arcatha sullahan on hyvin senttejä lähtenyt :flower: :)

olen ollut koko viikon keitto ja kasvis linjalla ja käyny joka päivä tunnin lenkillä... harmittaa vaan, kun tänään jää väliin. Kurkku menny kipeeksi ja kuumettakin hiukan meinaa olla :| toivonmukaan lauantaiksi tästä toipuis, kun ois kaverilla synttärit.. harmittaa sitten, jos jää sivuun :/
 
Iltaa vain! :)
Huomenna se sitten on, punnituspäivä, virallinen sellainen :D

Tämän päivän liikunnat:

Pyöräilin kouluun (10-15min)
Pyöräilin kotiin (10-15min)
Juoksumatolla kävelyä (20min)
Bodypump (30min)
Venyttelyt (10min)
Kävely kotiin palauttavasti (30min)

Yhteensä: n. 110min. :)
 
Arcatha on ollut reippaana.

Mulla ei oo tänään ollut juurikaan liikuntaa vaan ihan vapaa-päivä. Pitäähän välillä huiliakkin =) . Vähän jänskättää nyt että mitä vaaka aamulla sanoo kun tänään oon lusmuillut liikunnasta.
 
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 81,3 kg
Muutos/Viikko: -200 g
BMI (edellinen lukema): 27,5 (27,6)

Mä luulen että tuo paino on todellisuudessa laskenu enemmän, mutta söin eilen myöhään ja sehän vaikuttaa aamupainoon.

Hieno pudotus Arcatha, onnittelut :flower: .
 

Ja anteeks kun en oo käyny teitä täälä moikkaamassa :ashamed: Mulla on ollu jonkun asteine masennus päällä....Oon käyny kyllä lukemassa teiän kuulumisia,mut en oo ees kirjautunu sisään.Paino kun on heitelly ylös ja alas ja mieli on ollu sit sen mukainen... :( Vaaka kun näytti niin kivoja lukemia välillä ja sit kun se on sellanen seko-vaaka,niin toisena aamuna on tullu kiloja lisää..... :/ Onhan se tietty ihan itsestäkin kiinni miten toi vaihtelee,mut...kuitenki mua on masentanu!

Tämän aamun lukemat nyt kuitenki kerron.....
Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:66,6kg
Muutos:ainaki pari kiloa!!!!
BMI:26.4(26)


Tollasia lukemia mulla..... :ashamed:

Mutta nyt muihin puuhiin ja koitan tulla pian taas kirjautuneenakin tänne palstalle....
Hyvää viikonloppua kaikille :flower:
 

Yhteistyössä