'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Huhtikuussa'

[color=#a00080 ]Tervetuloa Kaikki halukkaat tähän pinoon pudottamaan painoa ja keskustelemaan niitä näitä! Varsinkin tuolta odotuspuolelta, josta tämä idea lähti liikenteeseen ;)

Tässä pinossa olisi tarkoitus heinäkuun alkuun mennessä pudottaa painoa sen verran, mikä on itsellään tavoite. Eli 1.7.2009 mennessä.

Punnituspäivä on perjantai.

Ilmoita lähtöpaino ja oma tavoite, johon pyrit.

Tässä pinossa ei pipo päätä purista ja rennolla meiningillä mennään eteenpäin :D!

Joulukuun höpinät löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1252517
Tammikuun höpötykset löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1282499
Helmikuun häpätykset löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1315245
Maaliskuun jutustelut löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1343433
[/color]



Mukana:

-Pähkinä-
Aloituspaino: 73,2 kg
Tavoitteena: 65 kg
BMI: 25


Angel Eyes
Aloituspaino: 89,1 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 31,4


Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
BMI: 40,9


bellama
Aloituspaino: 70,2 kg
Tavoitteena: 58 kg
BMI: 24,6


Darelbeida
Aloituspaino: 97 kg
Tavoitteena: 80 kg


DeviLiah

ellapuu
Aloituspaino: 93,4 kg
Tavoitteena: 70 kg


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Tavoitteena: 60 kg


haave3
Aloituspaino: 64 kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI: 25,8


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Tavoitteena: 60 kg


hipsutus
Aloituspaino: 63,7 kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI: 24,4


JaDe9
Aloituspaino: 63,7 kg
Tavoitteena: 50 kg


jossunen
Aloituspaino: 62 kg
Tavoitteena: 55 kg


Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 30,6


Minttuhirviö
Aloituspaino: 66 kg
Tavoitteena: 60 kg
On Päässyt Tavoitteeseensa!


muhku78
Aloituspaino: 97,9 kg
Tavoitteena: 80 kg


Mustana
Aloituspaino: 78 kg
Tavoitteena: 68 kg
BMI: 26,9


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Tavoitteena 60 kg
BMI: 28,3 kg


nöpö80
Aloituspaino: 77kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI: 31


omenapomena
Aloituspaino: 72 kg
Tavoitteena: 66 kg
MBI: 26,3


Pamu k
Aloituspaino: 63 kg
Tavoitteena: 56 kg


PikkuAada
Aloituspaino: 78 kg
Tavoitteena: 62 kg
BMI: 29,7


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Tavoitteena: 70 kg


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI: 25,9


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 29


sister surprise
Aloituspaino: 79,2 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 27


storm
Aloituspaino: 50,5 kg
Tavoitteena: 47 kg


Tartsa
Aloituspaino: 67,9 kg
Tavoitteena: 58 kg


Tinttu08
Aloituspaino: 69,8 kg
Tavoitteena: 65 kg
BMI: 24,3


äiti eteläsuomesta:
Aloituspaino: 78,1 kg
Tavoitteena: 68-70 kg
BMI: 28,3




HUHTIKUU 2009

Viikko 14

Angel Eyes
Aloituspaino: 89,1 kg
Paino nyt: 92 kg
Muutos/Viikko: kg
BMI (edellinen lukema): 32,6 (31,5)


[color=#a0080]Arcatha[/color]
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 126,3 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 40,1 (?)

Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Paino nyt: 86,6 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI(edellinen lukema): 30,3 (30,3)


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 75,6 kg
Muutos/Viikko: -800 g
BMI (edellinen lukema): 26,1 (26,4)


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 72,2 kg
Muutos/Viikko: +300 g
BMI (edellinen lukema): 26,5 (26,4)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 66,1 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 24,8 (24,8)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 82,2 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 27,8 (27,8)


sister surprise
Aloituspaino: 79,2 kg
Paino nyt: 77,4 kg
Muutos/Viikko: -800 g
BMI: 26,3 (26,7)


äiti eteläsuomesta
Lähtöpaino: 78,1 kg
Paino nyt: 70,9 kg
Muutos/Viikko: -900 g
BMI (edellinen lukema): 26 (26)




Viikko 15

[color=#a0080]Arcatha

Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 125,9 kg
Muutos/Viikko: -400 g
BMI (edellinen lukema): 40,2 (40,3)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 69,6 kg


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 71,6 kg
Muutos/Viikko: -600 g
BMI (edellinen lukema): 26,3 (26,5)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 64,5 kg
Muutos/Viikko: -1,6 kg
BMI (edellinen lukema): 24,1 (24,8)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 81,5 kg
Muutos/Viikko: -700 g
BMI (edellinen lukema): 27,6 (27,8)





Viikko 16

[color=#a0080]Arcatha[/color]
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 124,9 kg
Muutos/Viikko: -1 kg
BMI (edellinen lukema): 39,9 (40,2)


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 66,6 kg
Muutos/Viikko: Ainakin pari kiloo!
BMI: 26,4 (26)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 69,1 kg


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 75,8 kg
Muutos/Viikko: +200 g
BMI (edellinen lukema): 26,2 (26,1)


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 72 kg
Muutos/Viikko: +400 g
BMI (edellinen lukema): 26,4 (26,3)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 66,5 kg
Muutos/Viikko: +2 kg
BMI (edellinen lukema): 24,8 (24,1)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 81,3 kg
Muutos/Viikko: -200 g
BMI (edellinen lukema): 27,5 (27,6)


Viikko 17

epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 67,1 kg
Muutos/Viikko: +500 g
BMI: 26,8 (26,4)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 68,3 kg
Muutos/Viikko: -800 g


Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Paino nyt: 86,2 kg
Muutos/Viikko: -400 g
BMI(edellinen lukema): 30,2 (30,3)


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 71,8 kg
Muutos/Viikko: -200 g
BMI (edellinen lukema): 26,4 (26,4)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 67,2 kg
Muutos/Viikko: +700 g
BMI (edellinen lukema): 25,2 (24,8)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 80,8 kg
Muutos/Viikko: -500 g
BMI (edellinen lukema): 27,3 (27,5)


sister surprise
Aloituspaino: 79,2 kg
Paino nyt: 76,6 kg
Muutos/Viikko: -800 g
BMI: 26 (26,3)




 
Hienosti on teistä monet saanut tiputettua painoa! :flower: :hug:

Ja tsemit meille, joiden paino on pysynyt samassa :wave: :hug:

Omat:

Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 66,1 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 24,8 (24,8)


Lukemat on samat kuin toissa viikolla. Olen erittäin tyytyväinen tuohon, ettei ainakaan ole mitää tullut lisää, ku toissa viikolla söin vaikka mitä ja tämä viikko on mennyt ihan kivasti.
Torstaina vain käytiin scanissa syömässä, joten ehkä paino olisi saattanut olla hieman miinusta :whistle: .

Torstaina kävin pitkästä aikaa hieman salilla & puolen tunnin pumpissa. Kiitos Arcatha:lle seurasta :D.

Eilinen päivä meni shoppaillessa. Koko päivän liikenteessä, enkä enää illalla jaksanut muuta kuin kirjata teidän tiedot ylös :D.

Tänään oli vauvauinti ja lähden formuloiden jälkeen pilkille, muut menee mökille & saavat minut sitten hakee pilkiltä sinne. Mennään viettää iltaa mökille ja saunomaan.

Mutta jos kävis pikku torkut tässä ottamassa.
 
Oltiin reilu viikko reissussa lapissa :) oli kyllä mahtavaa keliä koko loman ajan ja päästiin pilkkimään, kelkkailemaan, hiihtämään ja jopa koiravaljakon kyydissä tuli käytyä. Tuli vaan mussutettua makkaraa ja muutenkin tuli syötyä paremmin :whistle: saa nähä pe sitten onko paino päässy nousemaan reissussa.. vaa`alle en vielä uskalla nousta :/ täytyy kohta lähtee lenkille ja ottaa nyt kevyemmin.
 
Jee, uus pino huhtikuulle. Kiitos RD kun jaksat aina uuden pinon tehdä =) .

Meillä on ollu yhtä juhlintaa perjantaista saakka, mutta onneks vaaka näytti aamulla 82kg että on kuitenkin tippunut jopa hiukan.
 
Kiitokset uudesta pinosta RD :)

Täällä alkoi sitten menkat.
Eihän tämä kierto kestänytkään kuin melkein 60päivää :p

Nyt maha pömpöttää ja on kuin ilmapallo.
Hetken kuluttua suuntaan jonnekin päin käveleksimään.. Todella lämmin päivä ollut!

Onkin tänään sitten viiden perättäinen päivä kun saan itseni kävelemään.
Ja joka päivä on tullut se 10000 askelta mittariin vähintään :)

Vaikka näitä painoja ei merkkaillakaan niin pakko hehkua, että tänään kun astuin vaa'alle se näytti tasan 126kg ja siis vatsanturvotuksesta sekä alkavasta vuodosta huolimatta.. Pidän peukut pystyssä, että vuodon loppumisen jälkeen se näyttäisi kilon tai kaksi vähemmän kuin yleensä vuodon jälkeen..
 
hammyy: Ihanalta reissulta kuulosti:D. Hyvä, että sää oli hyvä!

Arcatha: Noin sitä pitää! :flower:

Selis: Pienikin pudotus on pudotus! Hyvä niin :flower: :hug:

Minnekäs Tinttu on hävinnyt? :attn:

Mie aloitin tänään MethoDraine Detox -puhdistuskuurin, jonka jälkeen aloitan Slim-kuurin. Katsotaan miten käy..

Maanantai 6.4.2009
Paino: 66,1 kg
Vyötärö: 81 cm
Lantio: 97 cm
Rinnan ympärys: 83 cm
Reidet: 52/52 cm
Käsivarret: 28/28 cm

Tästä se lähtee.. Päivittäin yritän muistaa punnita itseni, mutta muut mitat otan kerran viikossa eli maanantaisin.

Oli mukava huomata aamulla, että onneksi ei viikonlopun mässäilyt ole tuonut lisää painoa :whistle: .

Huomasin ohjeista, että kuuri suositellaan aloitettavaksi perjantaina.. Mutta mie nyt aloitin maanantaina.. Olenhan kotiäiti, niin minulla ei ole pakollisia menoja mihinkään :whistle: . Jos vaikka päänsärky tässä yllättää.

Hiukan jännittää, että saanko aloittaa vessassa ravaamiset tai menenkö kuinka heikkoon oloon, tuleeko kuinka paha päänsärky jne.

Mitä sitä oikein uskaltaa syödä, että noudattaa kuurin kirjaimellisesti jne.

Mutta nyt aloittamaan kevätsiivous. :wave:
 
Mulla on nyt taas tiukkalinja päällä että pääsen tuohon tavotteeseen B) ....
Mittailin ekan kerran nyt itteeni ja kirjasin ylös, täytyy katto josko tulis muutoksia. Mulla on meinaan ollu jo monta kuukautta sama vyötärönympärys.

Tsemppiä kuuriin Red Dragon :hug: .
 
Ainakaan vielä ei ole tableteilla haittavaikutuksia. Ei ole tarvinnut ravata vessassa sen enempää kuin ennenkään. Ja olen jopa sen ohjeistuksen mukaan juonut 1,5 l vettä. Tänään on kyllä vasta ensimmäinen päivä, ettei välttämättä hirveitä tapahdu tai sitten vasta yöllä :LOL:

Tänään en sitten ladyline:lle päässytkään, vaikka suunnitelmis oli rvp+pump. Kävin sitten koiran kanssa tunnin lenkillä eli edes jotain liikuntaa.

Kevätsiivouksenkin sain aloitettua. Pikkueteisen sain siivottua, joka oli mun tämän päivän tavoite ja huomisen tavoite olisi tuo isompi eteinen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Tänään en sitten ladyline:lle päässytkään, vaikka suunnitelmis oli rvp+pump. Kävin sitten koiran kanssa tunnin lenkillä eli edes jotain liikuntaa.
Anteeksi etten lähtenyt minäkään..
Olin niin kipeä, että melkein tunnin vain makasin paikallani tuskissa..
Hemmetin menkat.. Huomenna alkaa sitten clomifenin syönti..

Sain minäkin isännän kanssa käveltyä noin tunnin verran..
Tuli vaan pahamieli kun tulee välillä hänen seurassaan kävellessä sellainen olo, että olen liian hidas jne..
:(
 
Arcatha :hug: , noh ei meilläkään oikeen miehen kanssa kävelyt suju samaan tahtiin. Mulle auttoi kun paino alkoi tippumaan ja kunto kohosi. Kyllä se siitä kun sitkeesti jaksat yrittää :hug: .

Pah, mun tiukka kuuri tietty sortui kun oltiin syömässä tänään ulkona... Piti syödä terveellisesti, mutta olikin ranskalaisetperunat keitettyjen tilalla (vahinko) ja sit sanoin että kyllä se käy että syön ne. Kotona kävin kuitenkin vielä höllkkäämässä, huomenna totuus paljastuu eli nousiko paino vai ei.

Missäs kaikki "pinolaiset" muuten luuhaa kun täällä on nykyään niin hirmuisen hiljaista??? Tulkaa kertomaan kuulumisia!
 
Heippa!

Mä aloitin eilen työt. Otin töitä vastaan kolmeksi viikoksi. Sain järjestettyä tyttöjen hoidon etteivät tarvitse kunnallista päivähoitoa. Jää rahaa enemmän säästöön ja tytöt olis enemmän vaan hämmillään noin pienestä hoitoajasta.

Tein itselleni eilen evääksi iltavuoroon salaattia ja muuta terveellistä. Töissä oli kuitenkin tarjolla muffinia, joka minun sitten piti syödä! :headwall: Lisäksi söin suklaakarkin, joka maistui kaiken lisäksi pahalle! Viime ja tämä viikko ei ole mennyt ihan putkeen. Töissä täytyy kyllä enemmän skarpata ja kieltäytyä herkuista! Askeleita töissä kyllä kertyy varmaan 5000 illassa mutta kuntoliikunnalle ei jää niin paljon aikaa. Täytyy käyttää vapaapäivät hyödyksi. Olen koettanut miettiä mikä on erona viime viikon ja toissa viikon välillä kun toissa viikolla paino tippui niin loistavasti. Viime viikolla harrastin taas paljon kuntoliikuntaa(vesijuoksu) mutta toissa viikolla kävin enemmän kävelyllä. Ehkäpä minä tarvitsisin enemmän pitkäkestoista liikuntaa kuten juuri kävelyä. Nyt kelit täällä on vain tosi loskaiset. Kengät kastuu ennen kuin on pihasta päässyt. Kai minun täytyy skarpata myös ruokapäiväkirjan kirjoittamisessa. Siinä on ollut viime aikoina puutteita...

Mulla on nyt paino tippunut noin 10 kg viime elokuusta. Luulen kuitenkin sen lisäksi läskiä on muuttunut lihakseksi. Minun olemukseni on viime aikoinakin laihtunut vaikka vaaka ei sitä juuri kerrokaan. Eikä myöskään mittanauha kaikista kohdin. Esim olen reisistä ottanut mitan reiden yläosasta, joka on paksuin kohta. Sieltä rasva näkyy lähtevän kaikista huonoimmin.

Hyvää ja kevyttä pääsiäistä kaikille jo näin etukäteen!
 
Hei kaikki!
Tämä ei ole tottakaan!!! Mie olen jo toista kertaa kamalassa vatsataudissa!!

Viimeeksi oksensin ja ripuloin (tosi hehkeätä kertoa tätä teille!), nyt vain oksensin... enkä ollenkaan nytkään tajua sitä, mistä ihmeestä tän taudin nyt sain? Sunnuntaina kampesin itteni töihin ihan normaaliin tapaan ja naureskeltiin siinä vielä työkaverin kanssa, että vietetään ihan mukava ja rauhallinen sunnuntai, mutta vielä mitä: mie ehdin aamukahvin juoda kun se kamala kiertäminen vatsassa alkoi ja kova kipu kanssa. Kiemurtelin siinä aikani, ja kun taju meinasi mennä, niin hyydyin sitten kahvihuoneen pehmeälle matolle makuulle. Työkaveri oli kyllä ihmeissään ja patisti miuta kotiin. Kun siinä kärvistelin aikani, tajusin ittekin, että pakko on lähteä kotiin....

Kotona sitten oksentelin napakasti ja makasin ihan koko päivän. En edes jaksanut nousta lapsille laittamaan ruokaa, onneksi mies oli kotona ja hoiti kodin ja lapset. Mie vaan makasin, niin veltoksi veti.

Nyt olen ollut kaksi päivää liki syömättä ja hyvin on paino pudonnut, kun tänään kävin vaa'assa. Mutta hyvällä tahdollakaan tätä en suosittele kelleen - kamala tauti! :| Että jos joku kunnon tyhjennystä on vailla, niin tämä on hyvä keino siihen. ;)

Muuten miun syömiset ovat olleetkin kurissa tällä viikolla, eli odotan vaa'an näyttävän miinusta, taudista johtuen ja muutenkin.

Mukavaa viikkoa teille ja palataan asiaan viimeistään perjantaina!
 
pitkä kiekko: Paranehan pian! :hug: Vatsatauti ei kyl kieltämättä oo kivaa. Onneksi ei oo itellä ollut pitkään aikaan.

Arcatha: Ehkä ihan hyvä oli, etten mennyt eilen, koska olin kuitenkin siivoillut koko päivän, joten en tiedä olisinko enää jaksanutkaan. Huomenna yritän keritä pumppiin.

Ainakaan vielä kuuri ei ole tuonut heikkoa oloa. Ja eikä ole sen enempää tarvinnut ravata vessassa, mutta ehkä vähän enemmän toivoisin vessassa ravaamisia.. Mutta vasta toista päivää mennään.

2. päivä: -300g, 65,8 kg
 
Huomenia!

Täällä meni yö valvoessa, kun Milkalle eilen illalla nousi kuume. Ensiksi heräsin 1,5h päästä, sitten tunnin välein :/ . En ole tottunut heräilemään öisin, ni teki vähän kipeää.. Aamulla oli 38,9 kuumetta pienellä :(.

3. päivä: - 300g, paino nyt: 65,5 kg.
Pudotusta yhteensä: -600 g.

Nyt on jo maha lähtenyt paremmin toimimaan, että katsotaan, miten tällä kuurilla käy.

- RD -
 
RD :hug: Tiedän tunteen = itsekin valvoin viime yön kuopuksen kanssa.... niinkuin me miehen kans just huokailtiin sitä, että nyt ollaan terveitä, niin kuopus sairastui jälleen viime yönä. Aamulla tytsällä kuumetta 38,7 ja kamala yskä. Onneksi mies on nyt pitkillä vapailla, niin ei ole hoitohuolia, ja miulla on LOMAA ens viikolla, niin sekin on järjestyksessä!!
Nyt vain hellää kotihoitoa, niin kyllä tämä tästä......
 
Nyt elo koettelee... aamulla kun heräsin, oli nokka tukossa, kurkku kipeänä ja jäsenet ihan kamalan kipeinä.... ja vielä töihin olisi raahauduttava! :( No, dieetti jatkuu siis, kun ruoka ei vieläkään maistu.
Mies lupasi onneksi illaksi järjestää takkatulen loimun, lämpimän torkkupeiton ja kupin lämmintä teetä, kun tulen töistä kotiin. Ihana mies! :heart:
 
4. päivä: +-0 kg, paino nyt: 65,5 kg
Pudotusta yhteensä: -600 g.

Kuuri ei ainakaan vielä pahemmin ole tuottanut tulosta.. Jotenkin harmittaa, että tilasin kuurin tabletteina enkä juomana.. Epäilen, että tuossa syy.

pitkä kiekko: Onneksi on ihana mies! =) Täälläpäin miehellä maha ihan sekaisin, ravas viime yön vessassa ja edelleen maha sekaisin. Kunpa ei ihteeni tulis.. Ainakaan oksennustautina. Oma sisko on kuulema mahataudis :$

Mutta nyt nuorimmaiselle antaa maitoa.

- RD -
 
Huomenna punnitus, jänskää nähdä onko tullut itelle parempi tulos kun oon ollut tosi tiukkana nyt viikon verran =) .

Kurjaa kun moni on ollut kipeenä. Mäkin pelkään kokoajan että tuun kipeeks ja sit menee mun hölkkätreenisuunnitelmat ihan pipariks. Tää vuodenaika vaan on tällänen sairastumis aika, hoidossakin on monet lapset ollu sairaana. Meillä esikoinen on nyt kovassa flunssassa.
 
Puntaripäivä! :flower:

Olo on tosi röhäinen ja tukkoinen, onneksi kuopuskin nukkui pitkään, niin sai itsekin levätä. Sammuin illalla kuin saunalyhty, mutta uni oli tosi levotonta enkä voi hyvällä tahdollakaan sanoa, että mie olisin hyvin nukkunut.... mutta asiaan:

Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 71,6
Muutos/vko -600g
BMI 26,3 (26,5)

Tosi hyvä tulos, kun ajattelee tätä miun viikkoa! Mutta koville on ottanut! Oikein on ikävä lenkille ja liikkumaan ja eilen huomasin, että pyöräteitäkin putsataan hiekoista! Kohta pääsee rullaluistelemaan!!! =)

Mut nyt aamupalalle: lämmintä velliä ja iso kuppi teetä! Kiitos! ;)

Oikein hyvää pääsiäistä kaikille palstalaisille toivottelee pitkä kiekko!! :wave:
 
Hienot pudotukset: Arcatha, pitkä kiekko & selis! :hug: :flower: :flower:

Minun tulokset:
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 64,5 kg
Muutos/Viikko: -1,6 kg
BMI (edellinen lukema): 24,1 (24,8)


Olen kyllä erittäin tyytyväinen tuohon. :D Jospa tuo kuuri jotain tuo tullessaan.

Kuurin tulokset:
5. päivä: -1 kg, paino nyt siis: 64,5 kg
Pudotusta yhteensä: -1,6 kg

Pirteämpi olo on todellakin, jaksaa paremmin. Tästä pitäisi nyttenkin ruveta viikkosiivousta ähertää :D.

- RD-

Ps. Aurinkoista pääsiäistä kaikille! :flower:
 
Tänään on tullut tehtyä viikkosiivous. Koko päivä siinä sitten menikin. Kaikille vaihoin viel puhtaat petivaatteet ja puunasin kaikki huoneet (kuten yleensäkin viikkosiivous päivänä).
Kyllä tuntuukin, että o koko ajan ollut menossa :D

Lettutaikinankin laitoin turpoamaan, ni siinä on sit isännälle & lapsille iltapala. Pysyttelen itse niistä erossa, vaikka hyviähän ne on.

Kun vain tämän pääsiäisen pääsis suht helpoilla syömisillä. Uskoisin ainakin niin. Huomenna mennään mökille taas päiväksi viettää aikaa. On käynyt meidän tavaksi näköjään :).

Mutta nyt kahtoo ohjelmia.
 
Täällä näytti tänään vaaka samaa kuin perjantai aamuna, vaikka perjantaina tuli otettua muutama olut ja käytyä grillin kautta.. Oli perjantaina mukavaa kävellä kolmatta kilometriä lähes umpihangessa kun katuja ei ollut aurattu ja lunta oli tullut reilusti. (kävelin siis illanvietto paikastamme sinne grillille).

Jospa tämä ei tämä paino jämähtäis tuohon lukemaan vaan lähtisi laskemaan..
 
Arcatha, hyvältä kuulostaa että ei oo tullut lisää painoa. Jos nyt ois suunta sinne alaspäin.

Meillä oli kanssa eilen herkuttelupäivä, unohdin aamusti käydä kattoos vaa'alla oliko tullut plussaa herkutteluista... Toivotaan parasta. Nyt taidan lähtee lenkille koiran kanssa kun on niin upee ilma.
 

Yhteistyössä