Täällähän on hienoja miinustuloksia ollut, siitä :flower: :flower: :flower: kaikille!
RD, jaksuja :hug: Mulla on myös sellainen äiti, että välillä tuntuu ettei mikään mitä teen ole rouvalle mieleen :| Minä taas olen ainoa lapsi ja ehkäpä se on sitä, että odotuksetkin sitä ainoaa silmäterää kohtaan ovat niin suuret
Oli mitä oli, vuosien mittaan olen oppinut päästämään suurimman osan piikeistä toisesta sisään ja toisesta ulos.
Pitkä kiekko, tuo on hyvää terapiaa, miettiä itseään hoikempana =) Ei ollenkaan mitään turhaa, mielikuvaharjoittelua, itsensä psyykkaamista eteenpäin silloinkin kun on vaikeita hetkiä.
Tervetuloa
Tartsalle :flower: Minä aina silloin tällöin käytän kalorilaskuria, se on ihan jees apuri. Tavoitteena mulla on 65kg, johon matkaa on nyt 5.2kg. Kiloja on jo karistettuna tarkalleen 35.8 ja pirun tiukassa ovat nämä viimeiset
Välillä meinaa usko hiipua ihan kokonaan siihen, että ikinä pääsisi siihen kuuteenviiteen. Mutta sinnehän mennään ja PISTE.
Täällä sairastelu jatkuu :snotty: Kolottaa ja särkee joka paikkaa, välillä nousee pieni kuumekin ja pää on räkää täynnä
Töissä on niin kiire, etten ehdi saikkua pitää, eikä se ainakaan lyhennä tautia. Samperi, just kun pääsin normirytmiin liikkumisessa ja sain sen uuden saliohjelmankin...Samperi! |O Taas kysytään sitä pitkämielisyyttä.
Ja minähän en nyt periksi anna!! Mittanauhailin tuossa yhtenä iltana ja se kyllä palkitsi; Vaikkei vaaka juur mitään tulosta näytäkään, niin senttejä on kadonnut! Piti ottaa se nauha käteen, kun tuttavilta tuli kommenttia laihtumisesta =) Suosittelen kaikille, joskus se vaan menee niin, että vaikkei vaa'assa paljon miinusta näykään, niin on sitä vaan kutistunut =)
Ja ehkäpä se sitten näkyy tässä kohtaa erilailla, pienetkin pudotukset, kun ei enää ole niin paljon mitä pudottaa. Onhan se puolitoista kiloakin, mikä tammikuulla hävisi, sentään kolmen voipaketillisen verran tavaraa *psyykkaa itseään*
Mandi olet ihan oikeassa noista iloista. Totaalikieltäytyminen harvoin tuottaa pysyvää tulosta, muutosten pitää olla loppuelämää varten. Herkut ja ilot kuuluvat myös elämään. Mikä muuten on HyperFit??