"Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Tammikuussa"

Voi RD! :hug: Ei hyvältä äitiis kommentit kuulosta. Mikä ihme hänet saa noin sanomaan...?? Joku katkeruus tai kateus kenties? Enkä osaa kyllä muuta sanoa siulle, kuin että pää pystyyn ja kohti uusia seikkailuja, tsemppiä työhaastatteluun!!!!

Mie olen tänään sitten antanut itselleni luvan herkutella, vähän limua ja pullaa ja muutama karkkikin. Huomenna sitten taas tiukataan, ja se onkin töissä ihanan helppoa. Vaikka ruokaa on tarjolla hyvinkin, niin jotenkin sitä saa pidettyä ittensä kurissa, eikä napostelu käy yhtään mielessä.

Ens viikoksi haaveilen lähempänä 73 olevaa lukua...
=)
 
iso :hug: RD.. ne äidit ei aina ajattele mitä suustaan mättää.. ei miun ainakaan..

siks onkin ihan sellaset hyvää päivää kirvesvartta välit..lapsien takia olen väleissä.. muuten en millään..

:ashamed:

miun vaaka näytti taaskin 97kg..

mitä mie olen tehnyt.. näkkäriä mutustellen veivannu samban ja humpan sekotusta lasten iloksi siivouksien lomassa.. tänään kävelin ja hullu otin kuopuksen mukaan.. meina sreppana kylmettyä vaikka oli hyvin päällä.. rattaissa kun ei ole lämmitystä.. :headwall: peitteitä oli mutta kun kaifari potki ne pois..

no loppu hyvin ja kaikki hyvin paitsi mie olen ihan naatti ..kaks tuntia pakkasessa ja loppu kilsa kantaen kiljuvaa poikaa puoliksi..

ja nyt nukkumaan... :wave:
 
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 83.6 kg
Muutos/Viikko: -1400 g
BMI (edellinen lukema]: 28,3 (28,7)


Jee!!! Nyt oon kyllä ihan liekeissä. Hyvin on painoa tippunut, täytyy vaan toivoo että sama tahti jatkuis edelleen. Todellisuudessa kyllä toi tiputus on vaan kilon kun viime punnituksen jälkeen kävin seuraavan aamuna vaa'alla ja oli 84.6kg tuo paino.
 
Huomenta!!
En päässyt eilen käymään, joten tässä eilisen tulos.

Aloituspaino: 63,7 kg
Paino nyt:62,8 kg
Muutos/Viikko: -900 g
BMI (edellinen lukema) 24.1 (24,3)



Ja tänä aamuna kun vaakaa katson se näyttää -1,2 kg.
Olen karsinut lisää herkuista pois ja ollut kaksi päivää syömättä suklaata. Eilen kyllä meni sitten useampi pala tummaa suklaata, mutta olkoon se sitten vaikka viikon herkkupäivä. Ja muina pysyn siinä max. neljässä palassa.
Eilen testasin meneekö raskautta edeltävät housut päälle vieläkään, niin meneehän ne ja on jopa liian suuret. Voi tätä riemua! B)

Tsemppiä kaikille laihdutusurakkaan!!
 
Mahtusko tänne vielä yksi laihduttaja mukaan??

Oon 22-vuotias äiti Oulusta. Tyttö on 1v 3kk ja raskauskilot on karistettu. Mutta lisää haluan tiputtaa... Ja tukijoukkoa kaipailen, jotta onnistuisin. Oon laskeskellut pisteitä tammikuun alusta lähtien ja ollut myös tipattomalla! :eek: Herkuitta oleminen ei aina ole onnistunut :D Sorrun välillä herkutteleen, salmiakki ja kaikki suolaset taitaa olla mun heikkous!

Elikkä aloituspaino 7.1 oli 67.9 kg ja tällä hetkellä paino on 66.4 kg. Tavoite mulla olisi 58 kg, eli matkaa on vielä jälellä. Kuntoilen melko vähän, salilla haluaisin käydä mutta tällä hetkellä ei ole varaa. Ehkäpä syksyllä kun valmistun koulusta :D oon siis opiskelija. Kuntoilu jää siis pelkkään lenkkeilyyn. Ja sekin on välillä niin kuivahkoa...
Millasia tavoitteita teillä muilla on? Onko punnituspäivä perjantai?
 
jäi viime vko väliin, kun viettelin synttäreitä :D ja nytten sitten kuumeen kourissa :/ mutta aattelin silti käydä tänne laittamassa mitä vaaka tällä hetkellä näyttää.

Aloituspaino: 72kg
Paino nyt: 70,8kg
 
tartsa: Tervetuloa! :flower: Kyllä tänne mukaan mahtuu :D

selis: Siulla on kyllä kadehdittavan hyvin pudonnut paino! :flower: :hug:

ae: Hitaasti mutta varmasti tosiaan :D Miekii oisin tyytyväinen, jos paino tippuis edes tuon 100g :D

hammyy: Myöhäiset synttärionnittelut! :flower:

hipsutus: Onnittelut sinullekin mahtavasta pudotuksesta! :flower:

Sitä, kun tietäis, mistä äidin asenne oikein johtuu.. :| Minusta se on niin äidille ominaista.. Mie oon vanhin lapsista.. Ja meitä on viisi yhteensä. Minulla on 3 pikkusiskoa ja yksi pikkuveli. Aina vain kuulee alentavia lauseita. Jne..
Huomenna oon menos lasten kanssa käymään porukoiden luona, mutta taidan ruveta pelaa buzz-peliä pikkuveljen kanssa :D.

 
Minäpä innostuin liittymään tuonne kalorilaskuriin... huomenna alan sinne kirjotteleen syömisiäni. Vaikuttaa ihan helpolta ja kätevältä peliltä. Onko täällä muita kalorilaskurissa? Miten on menny....
 
Tartsa: tervetuloa miunkin puolesta! Mie olen kanssa liittynyt tuonne kiloklubiin ja ekaksi olin ihan kuutamolla sen kanssa, mutta onneks hipsutus auttoi ja nyt "olen jo vanha tekijä" !! :D

Mie kirjaan sinne yleensä aina iltapäivällä syömiseni, sillä olen päivät töissä. Töissä kirjaan kaikki lapulle, jonka sitten siirrän koneelle... Miuta tuo auttoi kovastikin ihan alussa, tosin kovin helposti herjaa siitä, että syön liian vähän. Sitten huomasin, että olin laittanut alkuasetuksessa vähän tietojani hullusti. Kun niitä korjasin, niin johan alkoi lyyti kirjuuttaa!

Miun syömiset ovat olleet kurissa, paitsi tänään kyllä söin karkkia vähäsen ja saunan päälle aion ottaa yhden oluen. ( hui, uskaltaako sitä näin julkisesti sanoakaan), mutta kun on koko viikon tsempannu, niin kai tuo sallitaan?? :eek:

Paino on lähtenyt hyvin tippumaan ja mie jo mielikuvissani näen, miten olen hoikempi ens kesänä... tavoitepainoon ei ole enää ollenkaan järjetön matka!

Äläkä ota stressiä siitä, että et pääse lenkille/salille/kuntoilemaan. En miekään oikein ole minneen päässy, mutta kun olen ollut tarkkana suuhunpantavien kanssa, niin hyvin olen onnistunut!

Tsemppiä kaikille, hienot ovat pudotukset!!! :flower:

Ps. RD: Tsemppiä siulle äitisi kanssa. Jos se vaikka siitä menisi......Miulla kaikki illuusiot äidistäni katosivat siihen, kun sain kuulla kunniani erään ikävän episodin jälkimainingeissa. Nyt en enää kuvittele mitään, vaan vain koitan ymmärtää. Elämä ei ole aina helppoa....
 
Kiitos tsemppauksesta, sitä tarvitaan :D

Tänään alkoi taas tiukka linja, kalorit pysyy aisoissa eikä syödä herkkuja.. Pe&la aikana söinkin melkein kokonaan ison pussin karkkia :ashamed: Ja vähän muutakin... Ja otin kans saunan päälle oluen, olipa hyvää!

Mutta nyt tiukkana koko viikko, tuo kalorilaskuri on siitä kyl hyvä et sinne saa kirjata kaikki liikunnatki. Jospa sitä innostuis käymään vaikka uimassa joku päivä...
:p

Tsemppiä kaikille!
 
Nyt :ashamed: viikonloppuna tuli herkuteltua oikein urakalla :ashamed: :ashamed: :$ :$ :eek: :eek:

Oikein ahistaa, kun niin pääsi ote lipsumaan :x :x

Mutta nyt on taas otettu itseä niskasta kiinni ja pudotusta pitää viikon aikana tapahtua, tai suhahdus käy kub herne nokkaan vilahtaa :LOL: :LOL:

Red Dragon Ompa sun äiti tosi inhottava... Tällaisella hetkellä kun kaipaisi kaikka kannatukset eikä tuollaista latistamista.... Lämmin :hug:

Mutta nyt saunaan.
 
Hemmottelu viikonloppu takana! Kylpylässä oli aivan ihanaa! :) Ruoka oli hyvää. Alkoholiakin tuli nautittua enemmän kuin yksi saunasiideri. Uin lauantaina ja sunnuntaina puoli kilometriä mutta se ei varmasti kuittaa kaikkea mitä herkuttelin. Morkkista ei ole yhtään. Elämässä täytyy olla myös iloja ja nautintoja. Muuten sitä ei vain jaksa. Tuo viikonloppu teki todella hyvää parisuhteelle! Harvoin on aikaa keskittyä vain toisiimme. Nyt palaan takaisin arkeen ja HyperFit ohjelman pariin! Nuha otti viikonloppuna takapakkia, joten tänään taitaa olla ohjelmassa kuntopyörällä ajelua.
 
Täällähän on hienoja miinustuloksia ollut, siitä :flower: :flower: :flower: kaikille!

RD, jaksuja :hug: Mulla on myös sellainen äiti, että välillä tuntuu ettei mikään mitä teen ole rouvalle mieleen :| Minä taas olen ainoa lapsi ja ehkäpä se on sitä, että odotuksetkin sitä ainoaa silmäterää kohtaan ovat niin suuret :D Oli mitä oli, vuosien mittaan olen oppinut päästämään suurimman osan piikeistä toisesta sisään ja toisesta ulos.

Pitkä kiekko, tuo on hyvää terapiaa, miettiä itseään hoikempana =) Ei ollenkaan mitään turhaa, mielikuvaharjoittelua, itsensä psyykkaamista eteenpäin silloinkin kun on vaikeita hetkiä.

Tervetuloa Tartsalle :flower: Minä aina silloin tällöin käytän kalorilaskuria, se on ihan jees apuri. Tavoitteena mulla on 65kg, johon matkaa on nyt 5.2kg. Kiloja on jo karistettuna tarkalleen 35.8 ja pirun tiukassa ovat nämä viimeiset :eek: Välillä meinaa usko hiipua ihan kokonaan siihen, että ikinä pääsisi siihen kuuteenviiteen. Mutta sinnehän mennään ja PISTE.

Täällä sairastelu jatkuu :snotty: Kolottaa ja särkee joka paikkaa, välillä nousee pieni kuumekin ja pää on räkää täynnä :( Töissä on niin kiire, etten ehdi saikkua pitää, eikä se ainakaan lyhennä tautia. Samperi, just kun pääsin normirytmiin liikkumisessa ja sain sen uuden saliohjelmankin...Samperi! |O Taas kysytään sitä pitkämielisyyttä.

Ja minähän en nyt periksi anna!! Mittanauhailin tuossa yhtenä iltana ja se kyllä palkitsi; Vaikkei vaaka juur mitään tulosta näytäkään, niin senttejä on kadonnut! Piti ottaa se nauha käteen, kun tuttavilta tuli kommenttia laihtumisesta =) Suosittelen kaikille, joskus se vaan menee niin, että vaikkei vaa'assa paljon miinusta näykään, niin on sitä vaan kutistunut =)

Ja ehkäpä se sitten näkyy tässä kohtaa erilailla, pienetkin pudotukset, kun ei enää ole niin paljon mitä pudottaa. Onhan se puolitoista kiloakin, mikä tammikuulla hävisi, sentään kolmen voipaketillisen verran tavaraa *psyykkaa itseään* :D

Mandi olet ihan oikeassa noista iloista. Totaalikieltäytyminen harvoin tuottaa pysyvää tulosta, muutosten pitää olla loppuelämää varten. Herkut ja ilot kuuluvat myös elämään. Mikä muuten on HyperFit??
 
Tinttu, HyperFit on samantapainen ohjelma kuin esim Keventäjillä. Tää on ravitsemusterapeuttien luoma laihdutus- ja liikuntaohjelma. Saman verran maksaa kuin Keventäjät. Itsestä tuntui helpommalle käyttää kuin Keventäjät, jota olen myös joskus kokeillut(tuloksetta). Tämä on tuntunut innostavalle ja monipuoliselle.

Onnittelut muuten minunkin puolestani hyvistä pudotuksista! :flower:

Tänä aamuna meillä näytti olevan pakkasta 20 astetta. Aamusta ei päästä ulos mutta jospa päivemmällä pakkanen laskisi.
 
Hellurei!
Viikko alko tosi mahtavasti, sain kunnon viruksen joka nyt jyllää varmaan seuraavat kaks viikkoa täällä meillä :( Saapa nähä meneekö viikonlopun suunnitelmatkin sitten pipariks.. Oli tarkotus kaverin synttäreitä jotenki juhlia...

Mut onneksi paino laskee :D Innolla ootan perjantain punnitusta...
Toi kalorilaskuri osottautui mulle hyväksi... laskee paremmin ku pisteillä ollessa. Voi johtua hyvinki siitä ku en tienny kaikille ruuille oikeaa pistemäärää niin summassa vaan laittanu. Söo helposti sit liikaa...

Nyt takas pötköttään....
 
Huomenta!

Tosi hienoja pudotuksia on monella, ONNEA NIISTÄ!

Mulla tämä tammikuu ei tuottanut mitään tulosta, vaan paino on siitä 76kg nurkilla taas. En ymmärrä että mitä mun pään sisällä tapahtui silloin kun ton ekan 20kg sain pudotettua. Kun nyt en siihen samaan pääse millään. Siis mä vaan syön ja syön vaikka tiedän ettei pitäisi...

Mutta tänään olkoon taas kerran uuden elämäni ensimmäinen päivä. Ja tämän uuden elämän aloitan spinningillä :) . Ja huomiseksi olen jo varannut coren. Vaikka mikä olisi niin 3x viikossa mun on nyt alettava liikkua. Josko siitä saisi intoa tähän laihdutukseenkin. Nyt kipikipi kouluun.
 
Eilen pääsin altaaseen. Uin 20 min eli 0.5 km ja sitten vesijuoksua päälle 20 min. Enemmänkin olisi mennyt mutta aina on kiire kotiin.. Mies piti päästää lenkille joten ei auttanut. Huomenna menen pitkän tauon jälkeen Pumppiin. Apua, mahdan olla kipeä viikonloppuna.

Tänään mun esikoinen täyttää 10 v :heart: Viikonloppuna tulee vieraita ja herkkuja pitäisi olla pöytä notkollaan. Osan taidan ottaa pakastealtaasta kun tuntuu että en millään ehdi kaikkea tekemään. Kaverisynttärit järkkäsin vielä perjantaille. :headwall: Tosin onpahan juhlittu sitten yhdellä rysäyksellä eikä monen viikonlopun aikana.
 
Sattuko joku kattomaan eilen illalla laihdutusohjelmaa joka tuli Voicen-kanavalla. Ohjelma kertoi amerikkalaisesta naisesta jonka piti muutamassa kuukaudessa pudottaa painoa veljensä häihin mennessä aika paljon. Nainen sai pudotettua painoa paljon. Alkupaino oli 88 kg ja viimeisellä mittauksella 69 kg. Myös ympärysmitta kaventui huimasti. Hänellä olikin apuna personal trainer, psykologi jne. Asiantuntijat sanoivat tälle naiselle että hänen pitäisi syödä enemmän. Hänen käyttämänsä energianmäärä oli 800 kcal päivässä ja hän urheili rankasti. Nainen ei uskonut neuvoja. Jatkoi vain niukalla dieetillään. Hän luotti siihen että hän jaksaa sillä ravitsemusmäärällä lopun elämäänsä. Aika hurjaa! Herätti kyllä ajatuksia tuo ohjelma.
 
Tartsa: Tervetuloa mukaan! :heart:

Iiik... mä olin jo laihtunut 1,2 kg kunnes vaaka tänä aamuna näyttikin että lähtöpainooni olisi tullut 200g lisää.
Lähtöpaino siis oli 63,7 kg ja tänä aamuna olin 63,9 kg.

En oo edes herkutellut. Onkohan sitten joku tilapäinen häiriö vaa'assa tai minussa?
Ei tässä näin pitänyt käydä... :'(
 
Ihan oikeesti, jos sä noin tiheään käyt salilla, niin se on varma että sulla lihakset kasvaa ja paikat kiinteytyy, ja se aiheuttaa sitä painon nousua :) Lihas painaa enemmän ku läski, ja sillon se painonnousu on vaan hyvä merkki siitä että jotain tapahtuu! Usko ihmeessä sun miestä hyvällä mielellä, tärkeämpäähän se on että on kiinteä kaunis vartalo kuin että on "laiha löllö" vartalo :hug:

Ja äidin kommentit omaan arvoonsa, niillä on vanhanaikasia käsityksiä eikä parempaa uutta tietoa asiasta! Kysy vaikka siellä kuntosalilla, varmasti ovat samaa mieltä tuosta painonnoususta ja kiinteytymisestä!
 

Yhteistyössä