'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Toukokuussa'

[color=#a00080 ]Tervetuloa Kaikki halukkaat tähän pinoon pudottamaan painoa ja keskustelemaan niitä näitä! Varsinkin tuolta odotuspuolelta, josta tämä idea lähti liikenteeseen ;)

Tässä pinossa olisi tarkoitus heinäkuun alkuun mennessä pudottaa painoa sen verran, mikä on itsellään tavoite. Eli 1.7.2009 mennessä.

Punnituspäivä on perjantai.

Ilmoita lähtöpaino ja oma tavoite, johon pyrit.

Tässä pinossa ei pipo päätä purista ja rennolla meiningillä mennään eteenpäin :D!

Joulukuun höpinät löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1252517
Tammikuun höpötykset löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1282499
Helmikuun häpätykset löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1315245
Maaliskuun jutustelut löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1343433
Huhtikuun keskustelut löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1371114
[/color]



Mukana:

Angel Eyes
Aloituspaino: 89,1 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 31,4


Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
BMI: 40,9


Darelbeida
Aloituspaino: 97 kg
Tavoitteena: 80 kg


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Tavoitteena: 60 kg


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Tavoitteena: 60 kg


Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 30,6


Minttuhirviö
Aloituspaino: 66 kg
Tavoitteena: 60 kg
On Päässyt Tavoitteeseensa!


Mustana
Aloituspaino: 78 kg
Tavoitteena: 68 kg
BMI: 26,9


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Tavoitteena 60 kg
BMI: 28,3 kg


Pamu k
Aloituspaino: 63 kg
Tavoitteena: 56 kg


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Tavoitteena: 70 kg


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI: 25,9


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 29


sister surprise
Aloituspaino: 79,2 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 27


Tinttu08
Aloituspaino: 69,8 kg
Tavoitteena: 65 kg
BMI: 24,3


äiti eteläsuomesta:
Aloituspaino: 78,1 kg
Tavoitteena: 68-70 kg
BMI: 28,3




TOUKOKUU 2009

Viikko 18

epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 66,6 kg
Muutos/Viikko: -500 g
BMI: 26,4 (26,8)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 68 kg
Muutos/Viikko: -300 g


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 76,3 kg
Muutos/Viikko: +500 g
BMI (edellinen lukema): 26,4 (26,2)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 66,3 kg
Muutos/Viikko: -900 g
BMI (edellinen lukema): 24,8 (25,2)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 81,1 kg
Muutos/Viikko: +300 g
BMI (edellinen lukema): 27,4 (27,3)




Viikko 19

epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 66,6 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI: 26,4 (26,4)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 67,8 kg
Muutos/Viikko: -200 g


Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Paino nyt: 84,7 kg
Muutos/Viikko: -1,5 kg
BMI(edellinen lukema): 29,7 (30,2)


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 76,6 kg
Muutos/Viikko: +300 g
BMI (edellinen lukema): 26,5 (26,4)


Pamu k
Aloituspaino: 63 kg
Paino nyt: 59 kg
Muutos/Viikko: -1 kg
BMI (edellinen lukema): 20,9 (21,3)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 66,6 kg
Muutos/Viikko: +300 g
BMI (edellinen lukema): 24,8 (24,8)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 79,5 kg
Muutos/Viikko: -1,6 kg
BMI (edellinen lukema): 26,9 (27,7)




Viikko 20

[color=#a0080]Arcatha[/color]
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 124,5 kg
Muutos/Viikko: -400 g
BMI (edellinen lukema): 39,7 (39,9)


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 66,7 kg
Muutos/Viikko: +100 g
BMI: 26,7 (26,7)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 67,4 kg
Muutos/Viikko: -400 g


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 76 kg
Muutos/Viikko: -600 g
BMI (edellinen lukema): 26,2 (26,5)


Pamu k
Aloituspaino: 63 kg
Paino nyt: 59 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 20,9 (20,9)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 66,9 kg
Muutos/Viikko: +300 g
BMI (edellinen lukema): 24,8 (24,8)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 79,1 kg
Muutos/Viikko: -400 g
BMI (edellinen lukema): 26,7 (26,9)


sister surprise
Aloituspaino: 79,2 kg
Paino nyt: 75,8 kg
Muutos/Viikko: -800 g
BMI: 25,6 (26)




Viikko 21

[color=#a0080]Arcatha[/color]
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 124,0 kg
Muutos/Viikko: -500 g
BMI (edellinen lukema): 39,6 (39,7)


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 66,4 kg
Muutos/Viikko: -300 g
BMI: ? (26,7)


Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Paino nyt: 84,7 kg
Muutos/Viikko: 0,1 kg
BMI(edellinen lukema): 29,7 (29,7)


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 72 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 26,4 (26,4)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 67,7 kg
Muutos/Viikko: +800 g
BMI (edellinen lukema): 25,2 (24,8)





Viikko 22

[color=#a0080]Arcatha[/color]
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 125,0 kg
Muutos/Viikko: +1 kg
BMI (edellinen lukema): ? (39,7)


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 66,3 kg
Muutos/Viikko: -100 g
BMI: ? (26,7)


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 77,2 kg
Muutos/Viikko: +1,2 kg
BMI (edellinen lukema): 26,7 (26,2)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 67,4 kg
Muutos/Viikko: -300 g
BMI (edellinen lukema): 25,2 (25,2)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 77,8 kg
Muutos/Viikko: -1,3 kg
BMI (edellinen lukema): 26,3 (26,7)


sister surprise
Aloituspaino: 79,2 kg
Paino nyt: 74,2 kg
Muutos/Viikko: -1,6 kg
BMI: 25,3 (25,6)

 
Selis: Menkkaturvotukset, kun on ohi, ni sitten se on taas laskusuhdanne ;). Eihän tuo oo onnex paha nousu edes. Kuten mulla yleensä +1 kg :ashamed:

Omat tiedot siis:
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 66,3 kg
Muutos/Viikko: -900 g
BMI (edellinen lukema): 24,8 (25,2)

Olen tuohon tyytyväinen, mutta vähemmän olisi ollut, jos ei mökillä olisi iltapala ollut vasta saunan jälkeen klo 22.20 :)

Eilen aamulla lukemat oli 65,7 kg :D.

Olen maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin käynyt jumpassa, mutta tänään on sali kiinni. Pitää käydä lenkillä senkin edestä sitten.

Eilen menin ja kokeilin marimekon kotelomekkoa, joka on viimeksi mennyt minulle päälle siskoni rippijuhlissa. Niistäkin on kesällä kolme vuotta. Mekko on kokoa 36 ja se meni päälle :eek: . Vetoketjukin meni kiinni & se päällä voisin mennä juhliinkin. Vielä silleen, kun vähän kiinteytyisi, ni olisi sitten erittäin hyvä.

Aurinkoista vappua kaikille! :flower:
 
Niin ja lyhensin tuota meidän listaa, kun tais porukassa olla sellaisia, jotka ei viikkoihin - kuukausiin ole kirjoitelleet, joten ajattelin, että mitä mie niitä mukana kuljettamaan :whistle:

Listalle pääsee mukaan kyllä, jos haluaa & ilmoittaa omat mittansa.
 
Aloituspaino 72kg
Paino nyt:68 kg
muutos/vko: -300g

Vietin kivan vapun kotona perheen kanssa puuhaillen :) leivoin eilen pitsaa ja syötiin vähän herkkuja ja ulkoiltii. Oli kyllä ihana, kun ilman krapulaa sai aamulla nousta ja kohta taas ulos ulkoilemaan, kunhan poika nousee ylös päiväunilta :)
 
NinniNuppunen: :hug: Nyt tsemit ens viikkoon!

hammyy: Kieltämättä on ihanat ilmat ollut. Me käytii jo tunnin lenkillä, sitten oli ruokailu ja nyt on tytöt päikkäreillä. Sitten mennään takapihalle & haluaisin tänään vielä keritä ommella noita kuorivaippoja.
 
RD, juu mäkin aattelin että yllättävän vähän tuli menkkojen takia turvotusta ja onhan mulla kivasti ollu alaspäin koko ajan toi paino. Tuntuu vaan niin vaikeelta saada ne lukemat alle 80kg. Mutta siinähän sitä haastetta riittää!
Juu, ja munsta kanssa oli ihan hyvä lyhennellä listaa kun ei kirjottele. On sulla sit aina nopeempaa päivitelläkin =) .
 
Mie tein miikan!! :flower: :flower:

Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 71,5 kg
Muutos/vko: -300g

Hienoa! Nyt taas tiukataan ja eilinen rullaluistelulenkki teki niin hyvää, että se on pakko ottaa uusiksi heti ens viikolla!!
BMI: 26,3 (26,4) :flower:
 
Jaiks, tänään ois tarkotus grillailla. Pelottaa vähän miten sitä oikeen maltilla pystyy syömään... ja ettei tuu vedetty liikaa ja sillain. Tarvii varmaan suosiolla tehdä paljon salaattia kyytipojaks!

Mulla on ihan hirveen kippet ja runsaat menkat taas päällä. Päätin vielä rueta karkkilakkoon täksi kuuksi ja juur alko menkat kun tekis hirveesti mieli suklaata. Toinen päivä on nyt menossa ja mielestäni hyvin menny. Kaikenlisäksi meillä ois kaapissa karkkia että tulee harjoiteltu samalla itsehillintää!
 
On tullut nyt kyllä ulkoiltua ja paljon, kun ollu mahtavat ilmat :) eilenkin kävin kahteen kertaan lenkillä ja sitten käytiin koko perheen kesken leikkipuistossa. Tänään oon sitten siivonnu koko kämpän ja pessy pyykkiä ja ruankin kerkesin laittaa.. vielä ajattelin lenkin käydä tekemässä ja leipoa :p Illalla sitten pitäs koneella jaksaa muutama koulujuttu kirjottaa valmiiksi... jotenkin sitä jättää tollaset aina viimeseksi :whistle: kaikkee muuta kyllä sitten kerkee ja keksii tehä :D
 
Ihanaa, olin sitten pitkästä aikaa ratsastamassa! Ihan rauhassa köpsyttelin, mutta liikuntaahan sekin on! Kyllä oli tosi kivaa ja ihan erilaisia lihaksia joutuin käyttämään kun yleensä.
Niin ja eipä ollu paino noussu eilisestä grillailusta, vaikka reilusti herkuttelin ja söin jälkkäriksi vielä jätskiäkin! Ja jos menkkojen jälkeen vielä tuo paino olis alaspäin menossa niin , jes!!
 

Huomenia kaikille :wave:

Nyt vasta pääsin taas tänne koneelle ja ilmottelen tämän aamupäivän punnitustuloksia..Mä jotenki oon unohtanu ton puntarin ku se on näyttäny niin masentavia lukuja,mut nyt kuitenki kävin vaikka jo hiukkasen aamupalaa olinkin syöny...

Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:66,6kg
Muutos/vk.:-500g
BMI(edellinen lukema):26,4(26,8)


No,elikkä ihan tyytyväinen nyt kuitenki olen tosta lukemasta,ja KOITAN raahautua pe.aamuna puntariin ja ilmottelen sitte heti tulokseni... :/ =)

Keväisiä terkkuja kaikille :flower:
 
Hahaa, paino on alle 80kg :saint: , Jes! Reilu viis kiloo niin mun BMI on jo 25 ja siitä sitten unelmana ois päästä tonne 65kg. Mutta kattellaan nyt rauhassa :LOL: . Menkat kun vielä lähtee niin uskon että tulee ihan hyvä viikkopudotus, kunhan ei tuu repsahduksia.

Varovaisesti oon koiran kanssa käynyt lenkilläkin, vaikka mulla on ollu tätä flunssaa. Pakko on töissäkin kuiteskin olla ja mulla on hirmu liikunnallinen työ ja ei se flunssa oo ainakaan pahemmaks menny. Tänään illalla taas rullaluistelua tiedossa jos sää sallii!
 
Täällä ollaan kanssa mukana, mutta mein vaaka hajosi niin ei oo voinut painoa ilmoitella. :( Kunhan saan uuden vaa'an niin sitten taas laittelen tilanne tiedotetta. Tosin enpä usko että edelleenkään tuo paino tuosta kauheesti mihinkään muuttunut... Piti sillon aloitella sitä sairaaladiettiäkin, mutta on nyt edelleen aikomus-asteella. :ashamed:
 
Selis: Onnittelut! :flower:

epätoivoinen myös: Tietosi päivitetty. Hyvinhän siullakin on pudonnut! :flower:

Angel Eyes: Nyt sitten vain vaa'an ostoon :D.

Minulla alkaa mennä usko tähän laihdutusurakkaan. Mulla ei näytä mitään mahdollisuutta edes päästä tuohon 60 kg :ashamed: . Vappu tottakai meni herkutellessa, mutta ei ihteni mielestä nyt niin hirveänä..

Maanantaina aloitin taas kurinalaisen elämän (tai ainakin melkein), ni tänään paino oli 67,2 kg eli kilo ois tullut, kun taas eilen oli 66,5 kg.. Joten ota nyt selvää, mitä tuo vaaka tarkoittaa. Ja en todellakaan ole herkutellut nytten viikolla.

Tiistaina kävin spinning+ladybody & eilen bodypumpissa ja noiden lisäksi koiran kanssa lenkkeilyt. Huomenna olisi tarkoitus myös mennä bodypump:iin.

Pikku hiljaa alkaa masentaa..

- RD -
 

Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Paino nyt: 84,7 kg
Muutos/Viikko: -1,5kg
BMI(edellinen lukema): 29,7 (30,1)

Täytyy sanoa että tuo lukema ei tule varmaan kestämään kovin kauaan. Olen syönyt melko keveästi kun mitään ei ole pystynyt syömään.. Toivon tietysti että saisin lukemat pidettyä!:D
 
tervehdys taasen pitkästä aikaa, mukana ollaan ! :wave:
ja sitäpaitsi, paino on nyt alle 60 kg!!

eli tulos on nyt: 59,0 kg bmi 20,9 B) lähtöpaino oli sen 63,0 kg.
tuon verran olen nyt painanut muutaman viikon, eli se alle 60kg rajapyykki on saavutettu!
nuorimmalla on kaksi hammasta, esikko on vähän sairastellut joten täällä ollaan kasvatettu univelkaa...muuten kaikki ok, ihanaa kun on kevät!!

en tiedä onko se 56kg tavoite vähän liikaa mutta katotaan...
olen nyt jo tositositosi tyytyväinen!

palataan!!

Pamuk
 
Mie valvoin koko yön kuopuksen kanssa ja aamulla ryntäsin töihin muistamatta koko vaakaa... Eli koitan huomenaamuna muistaa.

Tällä viikolla on ollut motivaatio kateissa, plussaa siis varmaan tulee, mutta tulkoon... :ashamed: Huono mieli on vaan ollut, hyvällä ystävällä paljon huolia ja murheita, enkä ole yhtään jaksanut kattoa syömisiäni. :headwall:
 
Mahtavia pudotuksia kyllä! :flower: Ja NN ihan pieni + vain. Minun tulos: 66,6 kg.. Epäilen, että onko patterit lopussa, ku eka näytti: 83,4.. Sitten 83,3 kg & kolmantena 66,6 kg.. Ja yleensä on heti nähnyt sen lukeman, eikä pitänyt montaa kertaa käydä.

Mie oon tän viikon käynyt ahkeraa salilla. Tiistaina kävin spinning:issä+ladybody:ssa, keskiviikkona bodypumpissa & perjantaina ladyjam:issa.

Mutta nyt jatkaa. Päivittelen listaa huomenna tai viimeistään maanantaina.
 

Yhteistyössä