"Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Tammikuussa"

[color=#a00080 ]Tervetuloa Kaikki halukkaat tähän pinoon pudottamaan painoa ja keskustelemaan niitä näitä! Varsinkin tuolta odotuspuolelta, josta tämä idea lähti liikenteeseen ;)

Tässä pinossa olisi tarkoitus heinäkuun alkuun mennessä pudottaa painoa sen verran, mikä on itsellään tavoite. Eli 1.7.2009 mennessä.

Punnituspäivä on perjantai.

Ilmoita lähtöpaino ja oma tavoite, johon pyrit.

Tässä pinossa ei pipo päätä purista ja rennolla meiningillä mennään eteenpäin :D!

Joulukuun höpinät löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1252517

[/color]



Mukana:

-Pähkinä-
Aloituspaino: 73,2 kg
Tavoitteena: 65 kg
BMI: 25


Angel Eyes
Aloituspaino: 89,1 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 31,4


Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
BMI: 40,9


Darelbeida
Aloituspaino: 97 kg
Tavoitteena: 80 kg


DeviLiah

ellapuu
Aloituspaino: 93,4 kg
Tavoitteena: 70 kg


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Tavoitteena: 60 kg


haave3
Aloituspaino: 64 kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI: 25,8


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Tavoitteena: 60 kg


hipsutus
Aloituspaino: 63,7 kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI: 24,4


JaDe9
Aloituspaino: 63,7 kg
Tavoitteena: 50 kg


jossunen
Aloituspaino: 62 kg
Tavoitteena: 55 kg


Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 30,6


muhku78
Aloituspaino: 97,9 kg
Tavoitteena: 80 kg


Mustana
Aloituspaino: 78 kg
Tavoitteena: 68 kg
BMI: 26,9


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Tavoitteena 60 kg
BMI: 28,3 kg


nöpö80
Aloituspaino: 77kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI: 31


Pamu k
Aloituspaino: 63 kg
Tavoitteena: 56 kg


PikkuAada
Aloituspaino: 78 kg
Tavoitteena: 62 kg
BMI: 29,7


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg

Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Tavoitteena: 55 kg
BMI: 25,9


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 29


Tartsa
Aloituspaino: 67,9 kg
Tavoitteena: 58 kg


Tinttu08
Aloituspaino: 69,8 kg
Tavoitteena: 65 kg
BMI: 24,3


äiti eteläsuomesta:
Aloituspaino: 78,1 kg
Tavoitteena: 68-70 kg
BMI: 28,3







TAMMIKUU 2009

Viikko 1

Angel Eyes
Aloituspaino: 89,1 kg
Paino nyt: 91,1 kg
Muutos/Viikko: -900 g
BMI (edellinen lukema): 32,2 (32,6)


ellapuu
Aloituspaino: 93,4 kg
Paino nyt: 83 kg kg


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 68,4 kg
Muutos/Viikko: -1 kg
BMI: 27,4


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 71,6 kg


Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Paino nyt: 90,2 kg
BMI: 31,6 (31,9)


muhku78
Aloituspaino: 97,9 kg
Paino nyt: 97 kg
Muutos/Viikko: -900g


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 81,2 kg
Muutos/Viikko: -800 g
BMI: 28 (28,3)


nöpö80
Aloituspaino: 77 kg
BMI: 31


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 66,7 kg
Muutos/Viikko: -100 g
BMI (edellinen lukema): 24,5 (24,8)


Tinttu08
Aloituspaino: 70,3 kg
Paino nyt: 71,6 kg
Muutos/2 viikkoa: + 1,8 kg
BMI (edellinen lukema): 24,8 (24,2)


äiti eteläsuomesta
Lähtöpaino: 78,1 kg
Paino nyt: 74,7 kg
Muutos/Viikko: -1,8 kg
BMI (edellinen lukema): 27,1 (27,7)





Viikko 2

Angel Eyes
Aloituspaino: 89,1 kg
Paino nyt: 90,9 kg
Muutos/Viikko: -200 g
BMI (edellinen lukema): 31,9 (32,2)


Darelbeida
Aloituspaino: 97 kg
Paino nyt: 98 kg
Muutos/Viikko: +1 kg


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 68,6 kg
Muutos/Viikko: +200 g
BMI: ? (27,4]


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 71,6 kg


helmi79
Aloituspaino: 81,3 kg
Paino nyt: 79,6 kg
Muutos/Viikko: -1,6 kg


Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Paino nyt: 90,4 kg
Muutos/Viikko: +200g
BMI(edellinen lukema): 31,7 (31,6)


Minttuhirviö
Aloituspaino: 66 kg
Paino nyt: 65,7 kg
Muutos/Viikko: -300g
BMI (edellinen lukema): 23


muhku78
Aloituspaino: 97,9 kg
Paino nyt: 96,5 kg
Muutos/Viikko: -500g


Mustana
Aloituspaino: 78 kg
Paino nyt: 77,8 kg
Muutos/Viikko: -200g


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 80,9 kg
Muutos/Viikko: -400 g
BMI (edellinen lukema): 27,9 (28)


nöpö80
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 78 kg
Muutos/Viikko: +1 kg
BMI (edellinen lukema): ? (31)


PikkuAada
Aloituspaino: 78 kg
Paino nyt: 77,2 kg
Muutos/Viikko: -800 g
BMI (edellinen lukema): 29,3 (29,7)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 67,3 kg
Muutos/Viikko: +500 g
BMI (edellinen lukema): 25,3 (24,5)


Selis
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 87,2 kg
Muutos/Viikko: +200 g
BMI: 29,5


Tinttu08
Aloituspaino: 69,8 kg
Paino nyt: 71,3 kg
Muutos/Viikko: -300g
BMI (edellinen lukema): 24,7 (24,8)


äiti eteläsuomesta
Lähtöpaino: 78,1 kg
Paino nyt: 74,1 kg
Muutos/Viikko: -600g
BMI (edellinen lukema): 26,8 (27,1)





Viikko 3

*Angel Eyes
Aloituspaino: 89,1 kg
Paino nyt: 90,8 kg
Muutos/Viikko: -100 g
BMI (edellinen lukema): 31,9 (31,9)


*Darelbeida
Aloituspaino: 97 kg
Paino nyt: 97 kg
Muutos/Viikko: +-0


*epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 68,3 kg
Muutos/Viikko: -300 g
BMI: 27,4 (27,5)


*hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 70,5 kg


*hipsutus
Aloituspaino: 63,7 kg
Paino nyt: 64,1 kg
Muutos/Viikko: +400 g


JaDe9
Aloituspaino: 63,7 kg
Paino nyt: 61,2 kg
Muutos/Viikko: -2 kg
BMI (edellinen lukema): 24,4


*Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Paino nyt: 87,9 kg
Muutos/Viikko: -2,9 kg
BMI(edellinen lukema): 30,8 (31,7)


*Minttuhirviö
Aloituspaino: 66 kg
Paino nyt: 64,9 kg
Muutos/Viikko: -800g
BMI (edellinen lukema): 23


*muhku78
Aloituspaino: 97,9 kg
Paino nyt: 95,1 kg
Muutos/Viikko: -1,4 kg


*Mustana
Aloituspaino: 78 kg
Paino nyt: 77,8 kg
Muutos/Viikko: +-0g


*NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 80,6 kg
Muutos/Viikko: -300 g
BMI (edellinen lukema): 27,8 (27,9)


*nöpö80
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 75,4 kg
Muutos/Viikko: -2,6 kg
BMI (edellinen lukema): 30,2 (30,8)


*Pamu k
Aloituspaino: 63 kg
Paino nyt: 63 kg
BMI (edellinen lukema): 22,3
]

*Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 67,6 kg
Muutos/Viikko: +300 g
BMI (edellinen lukema): 25,4(25,3)


*Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 85,2 kg
Muutos/Viikko: -2 kg
BMI (edellinen lukema]: 28,8 (29,5)


*Tinttu08
Aloituspaino: 69,8 kg
Paino nyt: 70,2 kg
Muutos/Viikko: - 1,1 kg
BMI (edellinen lukema): 24,3 (24,7)


*äiti eteläsuomesta
Lähtöpaino: 78,1 kg
Paino nyt: 73,1 kg
Muutos/Viikko: -1 kg
BMI (edellinen lukema): 26,5 (26,8)




Viikko 4

Angel Eyes
Aloituspaino: 89,1 kg
Paino nyt: 90,6 kg
Muutos/Viikko: -200 g
BMI (edellinen lukema): 31,9 (31,9)


[color=#a0080]Arcatha[/color]
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 127,8 kg
Muutos/Viikko: -1 kg
BMI (edellinen lukema): 40,5 (40,9)

Darelbeida
Aloituspaino: 97 kg
Paino nyt: 96,9 kg
Muutos/Viikko: -100 g


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 68,3 kg
Muutos/Viikko: +-0 g
BMI: 27,4 (27,4)


hipsutus
Aloituspaino: 63,7 kg
Paino nyt: 63,4 kg
Muutos/Viikko: -300 g
BMI: 24,3


Mustana
Aloituspaino: 78 kg
Paino nyt: 77,7 kg
Muutos/Viikko: -100 g


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 79,9 kg
Muutos/Viikko: -700 g
BMI (edellinen lukema): 27,6 (27,8)


nöpö80
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 75,4 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 30,2 (30,2)


Pamu k
Aloituspaino: 63 kg
Paino nyt: 62 kg
Muutos/Viikko: -1 kg
BMI (edellinen lukema): 22,0 (22,3)


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 74,4 kg
Muutos/Viikko: -800 g
BMI: 27,2


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 66,8 kg
Muutos/Viikko: - 800 g
BMI (edellinen lukema): 24,8(25,2)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 85 kg
Muutos/Viikko: -100g
BMI (edellinen lukema]: 28,7 (28,8)


Tinttu08
Aloituspaino: 69,8 kg
Paino nyt: 71 kg
Muutos/Viikko: +800 g
BMI (edellinen lukema): 24,6 (24,3)


äiti eteläsuomesta
Lähtöpaino: 78,1 kg
Paino nyt: 73,1 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 26,5 (26,5)






Viikko 5

Angel Eyes
Aloituspaino: 89,1 kg
Paino nyt: 90,5 kg
Muutos/Viikko: -100 g
BMI (edellinen lukema): 31,9 (31,9)


Darelbeida
Aloituspaino: 97 kg
Paino nyt: 97 kg
Muutos/Viikko: +100 g


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 67,8 kg
Muutos/Viikko: -500 g
BMI: 26,8 (27,4)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 70,8 kg


hipsutus
Aloituspaino: 63,7 kg
Paino nyt: 62,8 kg
Muutos/Viikko: -900 g
BMI: 24,1 (24,3)


Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Paino nyt: 87,8 kg
Muutos/Viikko: -100 g
BMI(edellinen lukema): 30,7 (30,8)


Minttuhirviö
Aloituspaino: 66 kg
Paino nyt: 64,1 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 23


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 79,2 kg
Muutos/Viikko: -700 g
BMI (edellinen lukema): 27,4 (27,6)


nöpö80
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 75,4 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 30,2 (30,2)


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 73,8 kg
Muutos/Viikko: -600 g
BMI (edellinen lukema): 27,1 (27,2)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 67,2 kg
Muutos/Viikko: +500 g
BMI (edellinen lukema): 25,2(24,8)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 83,6 kg
Muutos/Viikko: -1,4 kg
BMI (edellinen lukema]: 28,3 (28,7)


Tartsa
Aloituspaino: 67,9 kg
Paino nyt: 66,4 kg


Tinttu08
Aloituspaino: 69,8 kg
Paino nyt: 70,2 kg
Muutos/Viikko: -800 g
BMI (edellinen lukema): 24,3 (24,6)


äiti eteläsuomesta
Lähtöpaino: 78,1 kg
Paino nyt: 73,1 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 26,5 (26,5)




 
Tinttu: Sinullahan alkaa menee hyvin, kun tuota menoa jatkat! :D

Mie oon ajatellut käydä ladyline:lla joka toinen päivä. Joko 1h salilla + 1 jumppa tai sitten 2xjumppa. Tai sitten käyn salilla joka päivä, kun vien tytöt klo 9 päiväkotiin.

Eilen kävin tunnin salilla, jonka jälkeen menimme RVP tunnille. Ja kyllä tuntui. Varsinkin reisijutut. Tsiisus mitä liikkeitä. Mutta hyvin jaksoin :D. Mutta sen sanon, ettei mulla vatsalihaksia ole enää ollenkaan.

Pitäis ihtenikin etsiä sykemittari kaapista käyttöön.

Mutta nyt laittaa koneellinen pyykkiä pesuun.

Ja sorry, ku pinon valmistus kesti ja kesti, mutta nyt on ristiäiset vietetty.
 
Mä haluisin tähän mukaan :) Aloituspaino 66kg, tavoite 60kg :|

MethodDraine detoxilla olen nyt aloittanut, ja karsinut ruokavaliosta makeat, eläinrasvat(paitsi kalan), maitotuotteet ja valkoisen viljan sekä kofeiinin.

20pvää mennään näin, sitten otan takaisin pari kertaa kuussa herkkupäivän ja maitotuotteet.

Millaista dieettiä muut noudatatte?
 
Minttuhirviö: Tervetuloa! :flower: :hug:

Mie ihan yritän vain vähentää herkuttelua ja lisätä liikuntaa. Sairaaladieettiäkin olen miettinyt, mutta näin aluksi tosiaan yritän noita kahta ensimmäistä :D. Ja sitä varten heinäkuun lopussa tein sopimuksen ladylineen. :D
 
RD, se jouluilolisäys oli +1800 kahdessa viikossa :eek: Josta onneksi on jo 1600 hävinnyt :D Ajattelisin tämän olevan nyt sitä, että tosiaan katson mitä syön ja kuinka paljon, huijaukset on huijattu.

Täälläkin on hieman kivuliaita tuntemuksia nyt eilisen parituntisen jäljiltä (juur se RVP+spin+pump). Ajattelin tänään palautella crossaamalla puolisen tuntia ja jonkun jumppadvd:n mukana riekkumalla sen jälkeen. Saa hapot liikkeelle, koska huomenna odottaa pitkä sessio spinnausta + pumppi. Eilen muuten vertailtiin spinnausohjaajan kanssa sykemittareidemme kalorilukuja tunnin jälkeen ja naureskeltiin, etteihän kalorit kulu muuten ollenkaan, jollei ole sitä mittaria :D Se ihan tosiaan motivoi, kun näkee ne luvut.

Ihanan nimen olette vaaville antaneet :heart:

Minttuhirviö minä en ole millään dieetillä. Elämäntapamuutoksesta on kyse, liki 40kg on jo pudotettu parin viime vuoden aikana. Kyllä jotain täytyy muuttaa ihan pysyvästi, että tulos pysyy, muuten ne kilot hiipii takaisin. Minä olen karsinut ruokavaliosta aikaa sitten jo kovat rasvat niin minimiin kuin pystyy, vaalean pastan ja riisin, sokeria en lisää mihinkään, paljon vihanneksia, kasviksia, juureksia, salaattia, vettä ja mahdollisimman vähärasvaisia tuotteita suosin. Kalorit pidän tuhannen pinnassa per päivä ja nyt laskeskelen suht tarkkaan, kun tahdon sen viitisen kiloa vielä pudottaa.

:attn: Tänään tulee neloselta klo 22 dokkari aiheesta "Kuukaudessa kokoon XXS", jossa pari toimittajaa kokeilee erilaisia muotidieettejä viiden viikon ajan lääkärin valvonnassa. Mielenkiintoista!(tosin noi 4D:t ei aina niin kovin laadukkaita ole) Hyvä ohjelma crossaussession ohessa zuumattavaksi =)
 
Menkat on hirvittävät, kipu järkkyä ja vuotaa kuin suoraan hanasta.
Mutta olen lenkkeilly tänään puoltoistatuntia ja aattelin ton vanhan stepperin kaivaa tosta vaatehuoneen nurkasta makkariin. Vois samalla stepata kuin katselee tuota laadukasta 4D ohjelmaa. :whistle:
Ruokahalua ei juurikaan ole joten kahvilla ja vedellä mennään...
 
Tinttu: Heh, ku mie just aattelin, että kahdessa viikossa on se 1,8 kg tullut, ni katos vaan miten mie sen laitoin :D.
Mie otan näin aluksi aika rennosti tuon ladyline:n kanssa. Kun tulis nuo RVP+Pump peräkkäin, ni olisi hyvä, mutta eivät yleensä tule. Fitness-Pilates tunneillekin ajattelin joskus eksyä. Mutta mie oon kyl eniten tykästynyt tuonne salille :D. Varsinkin Crosstreineriin ja juoksumattoon :D

 
Oliko joku kokeillut Kilostoppia? Kuulin siitä hyviä kokemuksia. Taidan kokeilla sitä vauhdittamaan painonpudotusta. Makeanhimon kun saisi kuriin. Kilostopilla kuulemma on siihenkin positiivinen vaikutus.

Tällä viikolla toivoisin pääseväni Pumppiin tai uimaan. Ei tunnu löytyvän sopivaa rakoa nyt kun olen käynyt töissä. Päivistä tulisi niin pitkiä tai sitten pitäisi ajaa ensin kotiin 30 km ja sitten Pumppiin taas 30 km. Me kun asumme täällä maaseudun rauhassa niin ei ole nuo harrastukset ihan äärellään. Se hankaloittaa harrastuksissa käyntiä. Töitä on enää kaksi päivää ja sitten alkaa taas normaali kotielämä. Sitten toivottavasti on aikaa jälleen pumpille ja uimisellekin!

Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolestani!
 
jaaha, RD:n painostuksesta :D ilmottaudun minäkin!!!
Eli painoa olisi tällä hetkellä (kaameat) 81,3kiloa :whistle: :ashamed:
ja tavoite olisi vuoden loppuun mennessä painaa 65kiloa!

Mutta tosiaan, en voi alkaa mitään ihmedieettejä harrastaan, vielä, tai muutenkaan ruoan puolesta kovin minimiin heittää, koska imetän meidän 2,5kuista poitsua, ja toivon maitoa riittävän sinne loppukesään saakka.
Aattelin nyt alkaa kuitenkin kiinnittään huomioo makeen syömiseen ja lisätä liikuntaa.
Mulle tuottaa eniten vaikeuksia ihan pelkkä karkinsyöminen. Irtokarkit, laku, suklaa...ja kirotu makuuni!!! :kieh: Sokerinhimo on välillä VALTAVA! ihan täristen tarvii lähtee namia hakeen, jos sitä ei kotona ole, eli täysi riippuvuus.
Tuosta tarvis ihan ekana päästä eroon, ja nyt mietinkin, onko parempi KOKONAAN koittaa lopettaa vai antaa lupa herkutella esim. kerran viikossa, kohtuudella?

Liikuntamuotona ois nyt alkuunsa ainakin vielä ihan vaunulenkit päivittäin, ja kerran viikkoon koitan päästä uimaan. Vauva asettaa tässäkin hieman rajoja, kun en haluu/pysty isommin arkee aikatauluttaan, että lähtisin johonkin tiettyyn aikaan tiettynä päivänä liikkumaan.
Myöhemmin haluis jatkaa kuntosalilla käymistä, minkä sain alkuun ennen raskautumista. Teki niin hyvää hartialihaksille...

jaa, mutta poitsu huutelee.....
 
Mä pääsen ilmoittamaan vasta ensi viikolla sitten painoa ja varmaan sillon sitten aloitankin kunnolla tämän urakan! :) Tosiaan, vanha vaaka on ollut iäisyyden rikki ja uusi vaaka pitäisi sitten viikonloppuna varmaan käydä hakemassa :p Huomenna alkaakin sitten harjottelu kaupunginsairaalassa..onneksi siellä ruokalassa on erikseen kevyt linjasto :p
 
helmi: Tervetuloa! :flower: Enhän mie nyt liikaa painostanut? :whistle: Mie en ketää halua painostaa mihinkään, jos ei ite taho. Mielestäni ehkä olisi hyvä antaa itselle lupa edes kerran viikossa herkutella, mutta kuitenkin kohtuudella.

Ja ihteni mielestä, jos ei koskaan aloita painonpudottamista, mitä toivoo, niin eihän se painokaan koskaan tipu :whistle: . Itsellä se menee jojomaisesti.. Mutta ristiäiset ohi.. Ja pahimmat herkut (voileipäkakut) syöty, niin ei pitäisi pahimpia houkutuksia enää olla jääkaapissa, että jospa se oma itsekuri tulisi tästä takaisinkin.. Kerran sain jo pudotettua painon sinne 65kg.. Ja joulun takia (hyvähän sitä on joulua syyttää omista syömisistä) tuli kilo lisää.. Vähän enemmänkin.

Mutta olen kyllä iloinen, kun on ollut aikaa käydä ladylinella. Vaikka eihän se tunti kovinkaan pitkä aika ole olla salilla.. Mutta oon ajatellut, että jospa se edes jotain muutoksia toisi edes mun vartaloon ja omaan hyvinvointiin.

DeviLiah: Nyt vain vaa'an hankintaan, että pääset meille ilmoittamaan tuloksia! :wave:

Minttuhirviö: Elikkäs joka perjantai ilmoitat ihan tänne keskustelualueelle:

Aloituspaino:
Paino nyt:
Muutos/Viikko:
BMI: (tämä kohta ei ole pakollinen, jos ei halua laittaa)

Mie lasken tuon BMI:n tältä sivulta:

http://www.tohtori.fi/?page=2381134
 
RD minä taas olen ihan liian sähköjänis jaksamaan salitreeniä säännöllisesti :D Tykkään noita putkia kasata erilaisista tunneista. Huomenna tulee erikoispitkä spinnaus, kun kaksi eri tuntia pistelee putkeen; Ensin spineasy 30min ja perään varsinainen spinnaus 55min. Ja sen perään se pumppi, toiset 55min. Riittänee yhdelle illalle :D

Ip-saunassa ajattelin kökkiä siihen päälle sen puolituntisen, aikas kivulias fiilis on nyt kropassa. Vaikka sain itsestäni irti tänään ja crossailin puolisen tuntia ja siihen perään rääkkäsin kipeitä lihaksiani vielä toisen reilun puoltuntisen; Tein vinot, ylä- ja alavatsat, hiukan selkälihaksia, habat ja ojentajat painoilla ja kiusasin vielä pakaraparkojani oikein antaumuksella :D Perään venyttelin piiiitkääään. Loistofiilis :saint: :D

Mustana on pistellyt kunnon lenkin menemään, taputapu :flower: Jaksuja kipuiluun ja vuotoon. Se vuotoharmi on mullakin, menkat on menneet ihan niagaramallisiksi kuopuksen jälkeen :(

Mandi en ole kokeillut KiloStoppia, mutta makeanhimoon mulla auttaa kromi.

Tervetuloa Helmille :flower:

Ja Minttuhirviölle (sulla on sitten HIENO nikki :D ) me ollaan ihan tänne kirjailtu vaan ylös uudet luvut aina perjantaisin ja RD sitten on listaa niiden mukaan päivitellyt.
 
Tinttu: Voi, kun itsekin olisin noin ahkera tekemään =) Sie kyl onnistut tavoitteessasi nopeasti! Kyllä miekii enemmän noista jumpista tykkään, koska oon 5. luokasta lähtien jumpissa kulkenut. Lukioaikana loppui. Ja sitten, kun muutin kotoa, ni rupesin taas jumpassa käymään. Ja nyt on ollut vuoden tauko. Mutta kun nyt on ns. salimahdollisuus, ni mie tutustun nyt mielellään myös salilaitteisiin. Eniten tosiaan tykkään juoksumatosta & crosstreineristä.

Ja, kun itsellä ei ihan noin hirveästi aikaa jäädä kuntoilee :D. Tai olisihan sitä, jos minulta kysytään, mutta mies vois olla eri mieltä :whistle: . Jos joutuu olee kolmen lapsen kanssa hirmupitkään keskenään.
Jospa miekin jotain saisin itsessäni aikaiseksi.
 
Julkisesti tässä tunnustan, että retkahdin eilen, enkä mitenkään "ihan vähän vain maistan..."-tyylillä. Kömmin kohta takaisin sängyn alle häpeämään :ashamed:

Päivä alkoi niin hyvin, koirat lenkille kahdessa porukassa ja sen päälle päiväuniaikaan vaunulenkki. Siinä ohessa aamupala ja lounas, kaikki kirjaten ruokapäiväkirjaan. Keksimme loistoajatuksen, että lähdetäänpä miehen vanhemmille päiväkahville, ja se oli menoa se. Kotimatkalla poikkesimme ensin Makuunissa, jättipussi salmiakkia tarttui mukaan, ei sentään suklaata. Ja kun matkalla kotiin mutustelin salmiakkia, niin iski hillitön Mäkkiruuan himo. Ja miestähän ei paljon haitannut ylimääräinen kilometri kotimatkalla, kun minä lupasin tarjota ruuat. Voi ketutus, mua otti illalla mährääminen päähän ihan mielettömästi, että se vaikutti muutenkin mielentilaan. Tehtyä ei saa enää tekemättömäksi, tänään olen ottanut itseäni niskasta taas kiinni, ja jatkan sillä hyvällä linjalla, millä muutaman päivän olen jo mennytkin. Yleensä mulla kaikki laihdutuskuurit kaatuu yhteen tuollaiseen mähräyspäivään, mutta nyt skarppaan ja jatkan kuin eilistä ei olisi tapahtunutkaan. Olen siis ollut hyvin ehdoton kaikessa tekemisessäni.

Tänään näyttää olevan täällä taas kylmempi päivä, saataisiin vaan tännekin lunta, niin mikäs siinä olisi liikkuessa. Tsemppiä kaikille, nyt on onneksi juhlapyhät taas takana pääsiäiseen asti!
 
Tänään liikunta on jäänyt lähinnä siivoukseen ja pojan kanssa leikkimiseen. Ulkona on pakkasta reilu 15 astetta ja koska pojalla on astma (vaativampaa laatua) niin ulkoilusta on turha haaveilla. Mies on reissussa ja lastenhoitaja tulee vasta 20.30 kun lähden yövuoroon.
Vaikeeta on kyllä tää epäsäännöllinen kolmivuorotyö. Eilen olin aamussa ja nyt siis yövuoroon. Aamulla olen herännyt klo 7, isommat kouluun ja kuopuksen kanssa aamutoimet ja aamupalat. Sitten tätä normielämää tässä. Tiedän jo valmiiksi että tämä ensimmäinen yö viidestä tulee olemaan kaikista haastavin. Jotta pysyisi hereillä, tekee mieli napostella. Kahvia kuluu ja kuka nyt kahvia pelkästään haluaa juoda ;) Tai nyt on siis vaan totuttava juomaan sitä kahvia ilman mitään pullaa, keksiä, suklaata.... Ja jotenkin toi ruokailurytmi menee ihan sekaisin. Nyt ole päivän noudattanut tätä normirytmiä mutta en kyllä yöllä pysty olemaan syömättä. Sitten taas huomenna kello on jo iltapäivä viisi ennenkuin saan syödyksi mitään. Lenkille pääsen aikaisintaan klo 19 jos pakkanen sallii kuopuksenkin ulosmenon... Mä tykkäisin sellaisesta pienestä pakkasesta, -4 olis hyvä. Menipä nyt negatiiviseksi tää mun teksti :/
 
Tänks RD =) Mulla on kyllä liikkumisen tavoitteena ihan muu kuin kilokaristus. Pitää saada itsensä pelikuntoon ennen kauden alkua. Kun sen jalkaoperaation vuoksi tuli vähän takapakkia. Meillä mies muuten jää viiden kanssa keskenään :D Tosin lapset ei enää ihan pieniä ole, kuopuskin jo 3,5. Jotten joka iltaa ole minäkään poissa, niin nipistelen aina omasta työajastani, kun se mahdollisuus pomolla on :saint:

En niinkään miehen vuoksi, vaan lasten, näkevät äitiäänkin. Mies on ex-aktiiviurheilija, joten silloin kun lapset olivat pieniä, niin minä sain välillä viikkotolkulla olla itsekseni ja leikkiä yh-äitiä. Eli ukkoseni kyllä ymmärtää, mitä se on kun harrastetaan kilpaurheilua vaikken millään sm-tasolla menekään. Eikä vakavasti, tosissaan kyllä, muttei vakavasti =)

Ja siitä liikkumisesta puheenollen, tänään sitten hikoiltiin joukkuekaverin kanssa ensin 55min pumppi ja siihen päälle 30min+55min spinnausta putkeen. Nyt on vähän väsy ja siksipä huomisesta tulee lepopäivä, kroppa kertoo nyt niin. Tunteja on mittarissa jo 5, kolmessa päivässä.

PikkuAada NOU hätä, pois turha syyllisyys! Laihiksellakin saa herkutella ja se tuli nyt tehtyä. Ajattele pidemmällä tähtäimellä, jos nyt ylitit vaikkas tuhannella kalorilla yhden päivän, niin eihän se ole koko viikkoa ajatellen kuin reilut 140kcal/päivä. Liiku sen verran, eli puoli tuntia päivässä, niin että hiki hieman tulee ja hengästyt. Tai kiristele, se on pieni määrä kiristettäväksikin. Sitäpaitsi, yksi satunnainen mäkkäriateria ei saa aikaan yhtään grammaakaan läskiä, eri asia sitten jos alkaa olemaan viikottaista. Etkä tosiaan ostanut suklaata, taput siitä!

Kyllä minäkin karkkia syön silloin tällöin. Entisen elämän puolen kilon jättipussin sijaan ostan korkeintaan 100g kerrallaan. Tai napsin lasten pusseista, enkä osta omaa, silloin kontrolli pelaa t o d e l l a hyvin :D Oikein pahaan suklaahimoon syön suklaata, ensin koitan lievittää pätkiksellä, ehkä kahdella-kolmellakin. Siinä kohtaa suklaahimo on yleensä taittunut jo. Silloin ihan alkumetreillä söin sitä fazerin sinistäkin, mutten enää levyllistä, vaan max. puolet. Pikkuhiljaa, pienin muutoksin eteenpäin! Totaalikieltolinja on tuhoon tuomittu!

Mustana mulla ihan sama juttu, väsymys aiheuttaa napostelua. Mutta hei, napostele! Hanki evääksi kaikkea hyvää naposteltavaa, viinirypäleitä, kurkku/porkkanatikkuja ja kermaviilidippiä, ananaspaloja, makeita kirsikkatomaatteja, riisikakku juustolla ajaa melkein sipsien asiaa, suklaariisikakku suklaan (mutta niitä ei voi ottaa kuin puolikkaan paketin kerrallaan mukaan :D ), paljon paljon kevyempiä kuitenkin. Ja merkistä Rainbow (S-ryhmä) löytyy edullista =)

Eikä sillä ole väliä mihin aikaan syö, kokonaisenergiamäärä ratkaisee. Tsempit sinne!
 
Ihania napsuja on myös noi väinämöisen palttoonnapit, vai mitä ne ruisnepparit onkaan... Olen syönyt niitä keksien korvikkeena iltateellä :)

Ja kirsikkatomaatit :p On vaan näin talviaikaan turhan kalliita, varsinkin kun tomaatit ostan aina kotimaista ja mieluiten vielä luomua.
 
ja terppa kaikille muillekin! :wave:
ihan pikkuisen on tullu oltua netti/2+ pimenossa tuon vaavin syntymän jälkeen...hirmuisesti tapahtunut kaikkea, onneks kaikkea kivaa, mutta jospa nyt taas jossain välissä kerkiäis pinoilemaan...heh mitäs sitä ei kolmen äitiniä kerkiäis :D

Eli ilmottaudun mukaan, mulla tavoitteena karistaa raskauskilot, joissa olen jo aikas hyvin onnistunutkin! Ja loppulukema sais olla 56 kg joka ois sit ihan semmoinen IHANNE vaikkakin sen pitäminen voi olla sit oma haasteensa!
mutta etiäpäin.

Lähtöpaino oli se mikä oli sairaalassa vauva mahassa
17.11.08 : 73 kg
ja eilen vaaka näytti 63 kg!

Kuhan tässä nämä Ristiäis/Joulu/UusVuos/Synttäri mässäilyt nyt ovat ohi niin eiköhän sekin ala näkyä painossa.

Imetän ahkerasti ja oon käyny pitkillä kävelylenkeillä, hyötyliikuntaa tulee lasten kanssa tietty kans, mutta kunhan saan luvan niin alan taas punttitreenit ja sit keväämmällä lenkkeilyt.

Kivaa RED kun jaksoit luoda tämänKIN pinon :hug:
 

Yhteistyössä